Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu ″Efektywne kształcenie zawodowe...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu ″Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży″
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyAgencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00075220
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu ″Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży″

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450094751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej Curie 1

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2163326

1.5.8.) Numer faksu: 86 2163326

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arr.lomza@podlaskie.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka akcyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

70.22.Z

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu ″Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży″

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-660cd283-c36d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066501/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu "Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

″Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży″ współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III ″Kompetencje i kwalifikacje″, Działanie:3.3 ″Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki″, Poddziałanie 3.3.1 ″Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki″

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl. (2) Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania dokumentów w postępowaniu reguluje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający – AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. 18-400 Łomża, ul. M.C. Skłodowskiej 1 zapewnia, że powierzone przez Wykonawcę dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.L.2016.119.1) – dalej zwanego „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych.
W celu wykonania obowiązku wynikającego z art. 13 oraz 14 RODO niniejszym przekazujemy informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:
I. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży Administrator).
Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez ww. adres korespondencyjny, jak również poprzez adres e-mail: arr.lomza@podlaskie.org.pl
Administrator dba o to by dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i tylko przez okres w jakim jest to niezbędne.
II. Rodzaj danych osobowych
Administrator przetwarza jedynie dane osobowe obejmujące dane osobowe w zakresie:
a) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny, numer telefonu/faxu, adres zamieszkania, NIP, REGON, PESEL – Wykonawców będących osobami fizycznymi,
b) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, numer telefonu/faxu – pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcę do kontaktu,
c) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres zamieszkania, informacje o karalności ( o ile były wymagane) członków organów spółek kapitałowych, wspólników spółek osobowych, prokurentów spółek będących Wykonawcami,
d) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień, podstawy dysponowania osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę,
e) inne dane osobowe przekazane przez Wykonawcę niezbędne do przeprowadzenia Postępowania.
Przez Wykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w załączniku nr 7 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu ″Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży″ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III ″Kompetencje i kwalifikacje″, Działanie:3.3 ″Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki″, Poddziałanie 3.3.1 ″Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki″ realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Część I – dostawa oprogramowania i komputerów

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) w ramach kryterium Cena (C) oceniana będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C =(Cmin/C.of.bad) x 60

gdzie:
C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,
C.of.bad. – cena oferty badanej,
b) w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:
liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru:
najkrótszy termin dostawy

TD = (spośród wszystkich złożonych ofert)/ (Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)) x 40 pkt

Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 60 dni.

Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:
R = C + TD
R – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,
C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,
TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu ″Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży″ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III ″Kompetencje i kwalifikacje″, Działanie:3.3 ″Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki″, Poddziałanie 3.3.1 ″Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki″ realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Część II – dostawa urządzeń IT

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38636100-3 - Lasery

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) w ramach kryterium Cena (C) oceniana będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C =(Cmin/C.of.bad) x 60

gdzie:
C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,
C.of.bad. – cena oferty badanej,
b) w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:
liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru:
najkrótszy termin dostawy

TD = (spośród wszystkich złożonych ofert)/ (Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)) x 40 pkt

Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 60 dni.

Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:
R = C + TD
R – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,
C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,
TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu ″Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży″ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III ″Kompetencje i kwalifikacje″, Działanie:3.3 ″Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki″, Poddziałanie 3.3.1 ″Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki″ realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Część III – dostawa urządzeń elektrotechnicznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych

38342000-4 - Oscyloskopy

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

38636100-3 - Lasery

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko

44511000-5 - Narzędzia ręczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) w ramach kryterium Cena (C) oceniana będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C =(Cmin/C.of.bad) x 60

gdzie:
C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,
C.of.bad. – cena oferty badanej,
b) w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:
liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru:
najkrótszy termin dostawy

TD = (spośród wszystkich złożonych ofert)/ (Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)) x 40 pkt

Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 60 dni.

Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:
R = C + TD
R – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,
C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,
TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
3) w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu lub oprogramowania Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
4) w przypadkach zmian uznanych za nieistotne, w szczególności:
a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;
b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy;
c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI