IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej: a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp.; b) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) i b). Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-12, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Śródmieście w trybie przetargu nieograniczonego zakończonego aukcją elektroniczną pn.: Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 20 oraz Przedszkola Integracyjnego nr 38 w Warszawie (znak sprawy ZP- 29/18). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w: a) dokumentacji postępowania prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). b) rejestrze postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie Zarządzenie Nr 882/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 18 maja 2017 w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych i finansowych w urzędach dzielnic m.st. Warszawy. c) ewidencji materiałów oznaczonych klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa” prowadzonej na podstawie Zarządzenie Nr 4439/2010 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 6 kwietnia 2010 r. w sprawie zasad postępowania w Urzędzie m. st. Warszawy z materiałami oznaczonymi klauzulą " Tajemnica przedsiębiorstwa" otrzymanymi od podmiotów zewnętrznych. 5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnie obowiązujących. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ − *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I obejmuje: Zestaw do ukierunkowanej obserwacji dziecka, Test do badania lateralizacji, Zestaw instrumentów perkusyjnych, Instrumenty zestaw, Dobre zachowanie na co dzień, Kodeks Dobrego zachowania w przedszkolu, Gra - Nasze emocje – memory, Emocje – zdjęcia, Jestem grzeczny, Rozwiązywanie konfliktów, Pacynka Terapeutyczna, Worek do boksowania złości, Plansza do wytupywania złości , Plan dnia – tablica, Plan dnia – obrazki, "Przyimki" - karty pracy, Magiczny sześcian, Historyjki obrazkowe - 3 elementowe historyjki obrazkowe, Kolorowe kamyki do ćwiczenia równowagi, Ścianka manipulacyjna, Materace do ścianki, Poduchy sensoryczne - różne rodzaje, Gruszki rehabilitacyjne, Ścianki manipulacyjno-sensoryczne, Dywaniki, Przeplatanka labirynt żółty Serek dla myszki, Koncentruję się więc rozwiązuję 4-elementowe historyjki obrazkowe, Analiza i synteza wzrokowa - Stymulacja i terapia, Zestaw dydaktyczny: Moje układanki - Zestaw 4 - dwie sylaby: zamknięta + otwarta, Zestaw dydaktyczny: Czyja głowa? Czyj ogon?, Zestaw dydaktyczny: Rzeczowniki liczba pojedyńcza i liczba mnoga, Zestaw dydaktyczny: Bawi się, czym?, Puszki dźwiękowe, Drabinka gimnastyczna. Piasek kinetyczny, Zestaw tacek, Sztalugi, Kredki, Artystyczna szyba, Szafka ekspozycyjna na prace, Laboratorium, Zestaw uzupełniający do realizacji eksperymentu z tęczą, Zestaw do doświadczeń, Obieg wody w przyrodzie, Kolorowe ciecze, Magiczny dywan z pakietem FUN lub równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 37426000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30978,67
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II obejmuje: Przesiewowy test do badania artykulacji, Pies sekwencyjny - sekwencje słuchowe, Ćwiczenia pamięci symultanicznej i sekwencyjnej, Ćwiczenia wnioskowania przez analogię, Książka "Nowe historyjki społeczne", Fleksja – postacie, Książka "Dziękuje, proszę, przepraszam", Zestaw dydaktyczny "Postać / Twarz", Książka "Mowa Gestów ", Emocje i relacje społeczne, Kocham mówić. Powiedz mi co odczuwasz, Pieczątki motywujące, Biało czarne klocki edukacyjne z wzorami - pamięć, Zestaw plakietek " Kolory", Zestaw "Mało i dużo", Zestaw ćwiczeń "Relacje czasowe i przestrzenne", Książka "Moje pierwsze Słowa cz. 1", Książka "Moje pierwsze Słowa cz. 2", Plansze do biało - czarnych klockówów edukacyjnych z wzorami, Klocki edukacyjne z wypukłymi wzorami - dotyk Liczmany "Misiowa rodzina", Zestaw "Relacje 1", Zestaw Relacje 2 ", Zestaw "Ćwiczenia pamięci ", "Łączenie cech" Układanki logiczne, Biało czarne klocki edukacyjne z wzorami w worku, Gra edukacyjna "W co się ubrać", "Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające mowę" Zeszyt 1, "Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające mowę" Zeszyt 2, Myślenie przyczynowo skutkowe - Stymulacja i terapia, Układanie zdań, Małymi kroczkami - liczymy do dziesięciu, Balansująca farma, Małymi kroczkami - Piszę trudne słówka. Symultaniczne ćwiczenia ortograficzne, Szyfrowanki 2. Zabawa edukacyjna dla dzieci uczących się czytać., Szyfrowanki 1. Zabawa edukacyjna dla dzieci uczących się czytać., Kategoryzacja. Stymulacja i terapia, Szeregi i Sekwencje - Stymulacja i terapia, Dysgrafia. Ćwiczenia usprawniające motorykę małą. Poziom 1, Ćwiczenia sylabowe. Pakiet 1-3., Gdzie jest Monty? Ćwiczenia przestrzenna. Przyimki, Buźka magnetyczna dziewczynka, Korale do nawlekania, Zestaw dydaktyczny: Posłuchaj, pokaż, odpowiedz - część 1, Zestaw dydaktyczny: Łączenie wyrazów w zdania, Zestaw dydaktyczny: Antonimy - Część 2 - Ćwiczenia kompetencji językowych, Zestaw dydaktyczny: Antonimy - Część 1 - Ćwiczenia kompetencji językowych, "Czytam i zadaję pytania. Nauka formułowania pytań do tekstu", "W domu i na podwórku. Czytanie ze zrozumieniem dla dzieci z zaburzeniami komunikacji", "Świat wokół mnie. Czytanie ze zrozumieniem dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej", Zestaw dydaktyczny: Liczebniki porządkowe, Zestaw dydaktyczny: Co ma? Jaki ma kolor?, Zestaw dydaktyczny: Z kim?, Zestaw dydaktyczny: Taki sam, Zestaw dydaktyczny: Schematy, Zestaw dydaktyczny: Rzeczowniki zabawki, Zestaw dydaktyczny: Postać/Twarz, "Logiś i ja." Ćwiczenia logicznego myślenia. Analogie etap I., "Logiś i ja." Ćwiczenia logicznego myślenia. Analogie etap II., Zestaw dydaktyczny. Od kogo?, Zestaw dydaktyczny: Komu daje? Czym jedzie?, Zestaw dydaktyczny: Ile? Końcówki rzeczowników, Zestaw dydaktyczny: Kocham się uczyć. Odwracamy obrazki, aby dziecko kochało czytać, nie bało się geometrii, Zestaw dydaktyczny. Dokąd? Gdzie? Skąd?, Zestaw dydaktyczny: Czasowniki liczba mnoga. , Zestaw dydaktyczny: Czasowniki liczba pojedyńcza., Zestaw dydaktyczny: Co je? Co pije?, Zestaw dydaktyczny: Co myje?, Zestaw dydaktyczny: Układanki tematyczne - prawo i lewopółkulowe, Pacynka terapeutyczna – smok, Mebelki, Zestaw dydaktyczny: Samogłoski i wykrzyknienia - Słucham i uczę się mówić, Zestaw dydaktyczny: Słucham i uczę się mówić - Zestaw Sylaby i czasowniki liczba pojedyńcza i liczba mnoga, Zeszyt ćwiczeń 2 - Analiza, synteza wzrokowa i odwrócenia, Gra edukacyjna: Pory roku Mały Odkrywca, Puzzle magnetyczne Farma, Poznajemy emocje - zestaw I - radość i smutek, Poznajemy emocje - zestaw II życzliwość i gniew, Puzzle magnetyczne Ubranka, Uczę się rozumieć innych - patrzenie i wskazywanie, Poznajemy emocje - zestaw IV strach i wstręt, Zestaw "Układanki symultaniczno-sekwencyjne" wydanie 2, Układanki lewopółkulowe – trójkąty, Układanki lewopółkulowe, Symultaniczne i sekwencyjne stragedie uczenia się. 4w1, Zestaw Analogii Atematyczne i Tematyczne, Pakiet Moje Sylabki - zestawy 1-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6111,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III obejmuje: Lampa LED zmieniająca kolory, Rybki do kolumny bąbelkowej, Świetlno-dźwiękowy plac zabaw, Zestaw 10 piłek sensorycznych, Duży zestaw do treningu węchowego – Owoce, Kołderka obciążeniowa 90 x 100 cm, Kołderka obciążeniowa 100 x 150 cm, Huśtawka pajęczyna, Konik bujany, Kładka do ćwiczeń równoważnych mała, Tunel sensoryczny, Ścianka wspinaczkowa, Rozciągliwa świecąca masa, Magiczna piłka, Zestaw 4 płynnych tarcz, Domino duże, Drewniana tuba, Pudełko zgadula, Piłki z kolcami, Piłka lekarska z kuleczkami. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679): - Kołderka obciążeniowa 90 x 100 cm, - Kołderka obciążeniowa 100 x 150 cm, - Konik bujany.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 33196200-2, 37423000-9, 37426000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12918,47
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV obejmuje: Słup wodny interaktywny, Światłowody, Wodospad świateł, Okulary ochronne, Fartuch do eksperymentów, Mikroskop-kamera, Stojak z aluminium do stacji meteo 150 cm, Stacja obserwacji dżdżownic, Motylarnia, Zestaw do transportu materiału do badań, Stojak z 6 lupami, Zestaw do obserwacji korzeni, Zestaw menzurek, Zestaw pływaków, Zestaw do eksperymentów wodnych, Zestaw klocków optycznych, Zbiornik gromadzący wodę, Stół do zabawy w piasku i wodzie, niebieski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16976,28
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część V - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V obejmuje: Książeczka do ćwiczeń PUS. Skoncentruj się. Część 2. Zabawowe formy ćwiczeń na koncentrację lub równoważny, Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych Dla przedszkolaków 1. Książeczki do ćwiczeń PUS część 1 lub równoważny, Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych Dla przedszkolaków 2. Książeczki do ćwiczeń PUS część 2 lub równoważny, Klocki zapasowe PUS do zestawu kontrolnego lub równoważny, Książeczki do ćwiczeń PUS - łatwe zagadki Jacka i Agatki cz. 1 lub równoważny, Książeczki do ćwiczeń PUS - łatwe zagadki Jacka i Agatki cz. 2 lub równoważny, Książeczki do ćwiczeń PUS - Balbina z Lublina cz. 1, Książeczki do ćwiczeń PUS - Balbina z Lublina cz. 2 lub równoważny, Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna, Zestaw kontrolny PUS lub równoważny, Książeczka do ćwiczeń PUS. Skoncentruj się. Część 1. Zabawowe formy ćwiczeń na koncentrację lub równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1249,62
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część VI - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI obejmuje: Moje Sylabki: NAUKA PISANIA – Zeszyt, ćwiczeń cz.3, Moje Sylabki: NAUKA PISANIA - Zeszyt ćwiczeń cz. 2, Moje Sylabki: NAUKA PISANIA - Zeszyt ćwiczeń cz. 1, Zestaw dydaktyczny: Rozumienie pytań - Ćwiczenia kompetencji językowych, "Czytam proste teksty cz. 2. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym", "Czytam proste teksty cz. 1. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym".
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 151,66
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część VII - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII obejmuje: Diagnoza funkcji psychoruchowych dziecka w 2 roku życia, KOSF - Karty oceny słuchu fonemowego lub równoważny, Książka "Myślę, mówię, opowiadam", Szczypce kolorowe, Poznajemy emocje - zestaw III - duma i wstyd, Książeczka Sylaby w świecie zwierząt, Zestaw dydaktyczny: Emocje - rozpoznawanie stanów emocjonalnych na podstawie wyrazu twarzy, Uczę się rozumieć innych. Emocje i gesty, Posłuchaj, pokaż, odpowiedz - część 2, Wzory i obrazki - komplet. Program rozwijający percepcję wzrokową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1616,95
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część VIII - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII obejmuje: Hamak terapeutyczny, Pudełko zmysłów, Gra dydaktyczna Odgadnij zapach, Prasa do roślin (suszenia kwiatów, liści).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1045,62
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część IX - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IX obejmuje: Temperówka do warzyw i owoców, Lejek sylikonowy składany, Zestaw sylikonowy do pieczenia, Zestaw garnków ze stali, Patelnie - zestaw, Silikonowa stolnica, Zestaw blach, Blacha - forma do pieczenia, Silikonowe foremki do mufinek x 6, Forma sylikonowa keksówka, Silikonowy wałek do ciasta, Czapka kucharza kucharska + faruch, Miski zestaw, Deska do krojenia, Ściereczki kuchenne zestaw, Przesiewacz mąki, Uchwyty silikonowe (rękawice)- zestaw 2 szt., Nóż silikonowy, Sitka – zestaw, Kuchnia elektryczna przenośna, Mini piekarnik, Blender ręczny, Mikser z misą obrotową, Waga kuchenna elektroniczna stalowa z misą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2570,94
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część X - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część X obejmuje: Tablica lustrzana, Tor świetlno-dźwiękowy z tablicą kurantów 8 pól.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6431,94
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część XI - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XI obejmuje: Urządzenie do badania słuchu u dzieci. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679): - Urządzenie do badania słuchu u dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 33196200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6944,44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część XII - Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XII obejmuje: Mikroskop podświetlany, Pojemnik do słuchania, Figurki owady, Zabawka park wodny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 666,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy.