Dostawa specjalistycznego sprzętu gastronomiczno – chłodniczego III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa specjalistycznego sprzętu gastronomiczno – chłodniczego III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidwin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-10-04
  • Zamawiający21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00354821
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu gastronomiczno – chłodniczego III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznego sprzętu gastronomiczno – chłodniczego III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093a50ee-342e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062221/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa specjalistycznego sprzetu gasptronomiczno - chłodniczego i wyposażenia kuchni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/21blt

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21blt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w rozdziale 25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określono w rozdziale 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/56/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu gastronomiczno-chłodniczego w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Zadanie nr 1 – Dostawa ciągu wydawczego o długości 7,309m wraz z montażem w Mirosławcu szt 1,

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryteriach podanych poniżej:

KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – serwis posprzedażny 30
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – czas przystąpienia do usuwania skutków awarii 10

1.1 Kryterium cena (waga – 60 pkt)
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 60 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 60. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

1.2 Kryterium serwis posprzedażny (waga – 30 pkt)

Wykonawca zapewni serwis posprzedażny na oferowane produkty, polegający na zapewnieniu:

a) okresu gwarancji przedmiotu zamówienia (waga – 10 pkt)
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji (termin podstawowy), liczonej od dnia montażu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuży termin gwarancji od terminu podstawowego, otrzyma dodatkowe punkty, które zostaną przyznane według poniższego schematu:

24 miesiące 0 pkt
od 25 do 30 miesięcy 5 pkt
od 31 do 36 miesięcy 10 pkt

Okres gwarancyjny należy podać w miesiącach. W przypadku niedotrzymania wymogu
(np. podania okresu gwarancyjnego w latach, dniach, równego miesiącom), zamawiający zastrzega sobie możliwość odpowiedniego przeliczenia okresu gwarancji na zgodny z wymogami.
W przypadku podania krótszego okresu gwarancji, niż jest wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca nie zaproponuje okresu gwarancji, innego niż minimalny, oferta otrzyma 0 pkt.

b) sprzętu zastępczego na czas naprawy (waga – 20 pkt)
Zamawiający wymaga nieodpłatnego dostarczenia przez Wykonawcę sprawnego sprzętu zastępczego, na czas naprawy przedmiotu zamówienia, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, nie później niż do końca trzeciego dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:

NIE 0 pkt
TAK 20 pkt

1.3 Kryterium czas przystąpienia do usuwania skutków awarii (waga – 10 pkt)
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii rozumiany jako czas przybycia na miejsce wystąpienia awarii pracownika Wykonawcy i rozpoczęcie czynności mających na celu zapobieganie kolejnym negatywnym skutkom powstałego zdarzenia, liczony od momentu telefonicznego zgłoszenia przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego.
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii liczony jest w pełnych godzinach.
 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania skutków awarii wynosi:
• 72 godziny – (Ocenie będą podlegały oferty z czasem krótszym niż 72 godziny. Oferty z dłuższym czasem przystąpienia do usuwania skutków awarii niż 72 godziny zostaną odrzucone),
 Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:

Tnk*
--------------- x 10
Tb *

Tnk – najkrótszy czas spośród ofert
Tb – czas badanej oferty

Oferty, w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą czasu przystąpienia do usuwania skutków awarii, bądź wskażą maksymalny wymagany czas, otrzymają w danym kryterium 0 pkt.
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
3. 1. oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
3. 2. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
3. 3. oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis posprzedażowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu gastronomiczno-chłodniczego w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Zadanie nr 2 - Dostawa szafy chłodniczej przeszklonej 1400 L do Świdwina szt 1,

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryteriach podanych poniżej:

KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – serwis posprzedażny 30
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – czas przystąpienia do usuwania skutków awarii 10

1.1 Kryterium cena (waga – 60 pkt)
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 60 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 60. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

1.2 Kryterium serwis posprzedażny (waga – 30 pkt)

Wykonawca zapewni serwis posprzedażny na oferowane produkty, polegający na zapewnieniu:

a) okresu gwarancji przedmiotu zamówienia (waga – 10 pkt)
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji (termin podstawowy), liczonej od dnia montażu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuży termin gwarancji od terminu podstawowego, otrzyma dodatkowe punkty, które zostaną przyznane według poniższego schematu:

24 miesiące 0 pkt
od 25 do 30 miesięcy 5 pkt
od 31 do 36 miesięcy 10 pkt

Okres gwarancyjny należy podać w miesiącach. W przypadku niedotrzymania wymogu
(np. podania okresu gwarancyjnego w latach, dniach, równego miesiącom), zamawiający zastrzega sobie możliwość odpowiedniego przeliczenia okresu gwarancji na zgodny z wymogami.
W przypadku podania krótszego okresu gwarancji, niż jest wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca nie zaproponuje okresu gwarancji, innego niż minimalny, oferta otrzyma 0 pkt.

b) sprzętu zastępczego na czas naprawy (waga – 20 pkt)
Zamawiający wymaga nieodpłatnego dostarczenia przez Wykonawcę sprawnego sprzętu zastępczego, na czas naprawy przedmiotu zamówienia, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, nie później niż do końca trzeciego dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:

NIE 0 pkt
TAK 20 pkt

1.3 Kryterium czas przystąpienia do usuwania skutków awarii (waga – 10 pkt)
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii rozumiany jako czas przybycia na miejsce wystąpienia awarii pracownika Wykonawcy i rozpoczęcie czynności mających na celu zapobieganie kolejnym negatywnym skutkom powstałego zdarzenia, liczony od momentu telefonicznego zgłoszenia przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego.
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii liczony jest w pełnych godzinach.
 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania skutków awarii wynosi:
• 72 godziny – (Ocenie będą podlegały oferty z czasem krótszym niż 72 godziny. Oferty z dłuższym czasem przystąpienia do usuwania skutków awarii niż 72 godziny zostaną odrzucone),
 Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:

Tnk*
--------------- x 10
Tb *

Tnk – najkrótszy czas spośród ofert
Tb – czas badanej oferty

Oferty, w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą czasu przystąpienia do usuwania skutków awarii, bądź wskażą maksymalny wymagany czas, otrzymają w danym kryterium 0 pkt.
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
3. 1. oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
3. 2. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
3. 3. oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis posprzedażny

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu gastronomiczno-chłodniczego w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Zadanie nr 3 - Dostawa zamrażarki skrzyniowej przeszklonej 700 L do Świdwina szt 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji będzie realizowane w ilości i terminie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości przydzielonego limitu finansowego - w ilości szczegółowo określonej w opisie przedmiotu zamówienia(załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony wykonawcy.
Zamawiający poinformuje w sposób określony w projekcie umowy Wykonawcę o potrzebie skorzystania z prawa opcji.
Wartość 50%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryteriach podanych poniżej:

KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – serwis posprzedażny 30
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – czas przystąpienia do usuwania skutków awarii 10

1.1 Kryterium cena (waga – 60 pkt)
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 60 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 60. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

1.2 Kryterium serwis posprzedażny (waga – 30 pkt)

Wykonawca zapewni serwis posprzedażny na oferowane produkty, polegający na zapewnieniu:

a) okresu gwarancji przedmiotu zamówienia (waga – 10 pkt)
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji (termin podstawowy), liczonej od dnia montażu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuży termin gwarancji od terminu podstawowego, otrzyma dodatkowe punkty, które zostaną przyznane według poniższego schematu:

24 miesiące 0 pkt
od 25 do 30 miesięcy 5 pkt
od 31 do 36 miesięcy 10 pkt

Okres gwarancyjny należy podać w miesiącach. W przypadku niedotrzymania wymogu
(np. podania okresu gwarancyjnego w latach, dniach, równego miesiącom), zamawiający zastrzega sobie możliwość odpowiedniego przeliczenia okresu gwarancji na zgodny z wymogami.
W przypadku podania krótszego okresu gwarancji, niż jest wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca nie zaproponuje okresu gwarancji, innego niż minimalny, oferta otrzyma 0 pkt.

b) sprzętu zastępczego na czas naprawy (waga – 20 pkt)
Zamawiający wymaga nieodpłatnego dostarczenia przez Wykonawcę sprawnego sprzętu zastępczego, na czas naprawy przedmiotu zamówienia, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, nie później niż do końca trzeciego dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:

NIE 0 pkt
TAK 20 pkt

1.3 Kryterium czas przystąpienia do usuwania skutków awarii (waga – 10 pkt)
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii rozumiany jako czas przybycia na miejsce wystąpienia awarii pracownika Wykonawcy i rozpoczęcie czynności mających na celu zapobieganie kolejnym negatywnym skutkom powstałego zdarzenia, liczony od momentu telefonicznego zgłoszenia przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego.
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii liczony jest w pełnych godzinach.
 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania skutków awarii wynosi:
• 72 godziny – (Ocenie będą podlegały oferty z czasem krótszym niż 72 godziny. Oferty z dłuższym czasem przystąpienia do usuwania skutków awarii niż 72 godziny zostaną odrzucone),
 Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:

Tnk*
--------------- x 10
Tb *

Tnk – najkrótszy czas spośród ofert
Tb – czas badanej oferty

Oferty, w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą czasu przystąpienia do usuwania skutków awarii, bądź wskażą maksymalny wymagany czas, otrzymają w danym kryterium 0 pkt.
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
3. 1. oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
3. 2. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
3. 3. oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis posprzedażowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu gastronomiczno-chłodniczego w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Zadanie nr 4 - Dostawa szafy mroźniczej 1400 l do Świdwina szt 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryteriach podanych poniżej:

KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – serwis posprzedażny 30
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – czas przystąpienia do usuwania skutków awarii 10

1.1 Kryterium cena (waga – 60 pkt)
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 60 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 60. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

1.2 Kryterium serwis posprzedażny (waga – 30 pkt)

Wykonawca zapewni serwis posprzedażny na oferowane produkty, polegający na zapewnieniu:

a) okresu gwarancji przedmiotu zamówienia (waga – 10 pkt)
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji (termin podstawowy), liczonej od dnia montażu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuży termin gwarancji od terminu podstawowego, otrzyma dodatkowe punkty, które zostaną przyznane według poniższego schematu:

24 miesiące 0 pkt
od 25 do 30 miesięcy 5 pkt
od 31 do 36 miesięcy 10 pkt

Okres gwarancyjny należy podać w miesiącach. W przypadku niedotrzymania wymogu
(np. podania okresu gwarancyjnego w latach, dniach, równego miesiącom), zamawiający zastrzega sobie możliwość odpowiedniego przeliczenia okresu gwarancji na zgodny z wymogami.
W przypadku podania krótszego okresu gwarancji, niż jest wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca nie zaproponuje okresu gwarancji, innego niż minimalny, oferta otrzyma 0 pkt.

b) sprzętu zastępczego na czas naprawy (waga – 20 pkt)
Zamawiający wymaga nieodpłatnego dostarczenia przez Wykonawcę sprawnego sprzętu zastępczego, na czas naprawy przedmiotu zamówienia, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, nie później niż do końca trzeciego dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:

NIE 0 pkt
TAK 20 pkt

1.3 Kryterium czas przystąpienia do usuwania skutków awarii (waga – 10 pkt)
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii rozumiany jako czas przybycia na miejsce wystąpienia awarii pracownika Wykonawcy i rozpoczęcie czynności mających na celu zapobieganie kolejnym negatywnym skutkom powstałego zdarzenia, liczony od momentu telefonicznego zgłoszenia przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego.
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii liczony jest w pełnych godzinach.
 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania skutków awarii wynosi:
• 72 godziny – (Ocenie będą podlegały oferty z czasem krótszym niż 72 godziny. Oferty z dłuższym czasem przystąpienia do usuwania skutków awarii niż 72 godziny zostaną odrzucone),
 Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:

Tnk*
--------------- x 10
Tb *

Tnk – najkrótszy czas spośród ofert
Tb – czas badanej oferty

Oferty, w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą czasu przystąpienia do usuwania skutków awarii, bądź wskażą maksymalny wymagany czas, otrzymają w danym kryterium 0 pkt.
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
3. 1. oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
3. 2. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
3. 3. oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis posprzedażowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu gastronomiczno-chłodniczego w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Zadanie nr 5 - Dostawa baru sałatkowego 10xGN 1/3 z wyposażeniem z prowadnicą na tace wraz z pojemnikiem GN 1/3 i pokrywa do GN 1/3 do Świdwina szt 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryteriach podanych poniżej:

KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – serwis posprzedażny 30
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – czas przystąpienia do usuwania skutków awarii 10

1.1 Kryterium cena (waga – 60 pkt)
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 60 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 60. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

1.2 Kryterium serwis posprzedażny (waga – 30 pkt)

Wykonawca zapewni serwis posprzedażny na oferowane produkty, polegający na zapewnieniu:

a) okresu gwarancji przedmiotu zamówienia (waga – 10 pkt)
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji (termin podstawowy), liczonej od dnia montażu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuży termin gwarancji od terminu podstawowego, otrzyma dodatkowe punkty, które zostaną przyznane według poniższego schematu:

24 miesiące 0 pkt
od 25 do 30 miesięcy 5 pkt
od 31 do 36 miesięcy 10 pkt

Okres gwarancyjny należy podać w miesiącach. W przypadku niedotrzymania wymogu
(np. podania okresu gwarancyjnego w latach, dniach, równego miesiącom), zamawiający zastrzega sobie możliwość odpowiedniego przeliczenia okresu gwarancji na zgodny z wymogami.
W przypadku podania krótszego okresu gwarancji, niż jest wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca nie zaproponuje okresu gwarancji, innego niż minimalny, oferta otrzyma 0 pkt.

b) sprzętu zastępczego na czas naprawy (waga – 20 pkt)
Zamawiający wymaga nieodpłatnego dostarczenia przez Wykonawcę sprawnego sprzętu zastępczego, na czas naprawy przedmiotu zamówienia, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, nie później niż do końca trzeciego dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:

NIE 0 pkt
TAK 20 pkt

1.3 Kryterium czas przystąpienia do usuwania skutków awarii (waga – 10 pkt)
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii rozumiany jako czas przybycia na miejsce wystąpienia awarii pracownika Wykonawcy i rozpoczęcie czynności mających na celu zapobieganie kolejnym negatywnym skutkom powstałego zdarzenia, liczony od momentu telefonicznego zgłoszenia przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego.
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii liczony jest w pełnych godzinach.
 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania skutków awarii wynosi:
• 72 godziny – (Ocenie będą podlegały oferty z czasem krótszym niż 72 godziny. Oferty z dłuższym czasem przystąpienia do usuwania skutków awarii niż 72 godziny zostaną odrzucone),
 Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:

Tnk*
--------------- x 10
Tb *

Tnk – najkrótszy czas spośród ofert
Tb – czas badanej oferty

Oferty, w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą czasu przystąpienia do usuwania skutków awarii, bądź wskażą maksymalny wymagany czas, otrzymają w danym kryterium 0 pkt.
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
3. 1. oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
3. 2. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
3. 3. oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis posprzedażowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu gastronomiczno-chłodniczego w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Zadanie nr 6 - Dostawa witryny chłodniczej 3 – półkowej z klapkami do Świdwina szt 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryteriach podanych poniżej:

KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – serwis posprzedażny 30
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – czas przystąpienia do usuwania skutków awarii 10

1.1 Kryterium cena (waga – 60 pkt)
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 60 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 60. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

1.2 Kryterium serwis posprzedażny (waga – 30 pkt)

Wykonawca zapewni serwis posprzedażny na oferowane produkty, polegający na zapewnieniu:

a) okresu gwarancji przedmiotu zamówienia (waga – 10 pkt)
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji (termin podstawowy), liczonej od dnia montażu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuży termin gwarancji od terminu podstawowego, otrzyma dodatkowe punkty, które zostaną przyznane według poniższego schematu:

24 miesiące 0 pkt
od 25 do 30 miesięcy 5 pkt
od 31 do 36 miesięcy 10 pkt

Okres gwarancyjny należy podać w miesiącach. W przypadku niedotrzymania wymogu
(np. podania okresu gwarancyjnego w latach, dniach, równego miesiącom), zamawiający zastrzega sobie możliwość odpowiedniego przeliczenia okresu gwarancji na zgodny z wymogami.
W przypadku podania krótszego okresu gwarancji, niż jest wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca nie zaproponuje okresu gwarancji, innego niż minimalny, oferta otrzyma 0 pkt.

b) sprzętu zastępczego na czas naprawy (waga – 20 pkt)
Zamawiający wymaga nieodpłatnego dostarczenia przez Wykonawcę sprawnego sprzętu zastępczego, na czas naprawy przedmiotu zamówienia, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, nie później niż do końca trzeciego dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:

NIE 0 pkt
TAK 20 pkt

1.3 Kryterium czas przystąpienia do usuwania skutków awarii (waga – 10 pkt)
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii rozumiany jako czas przybycia na miejsce wystąpienia awarii pracownika Wykonawcy i rozpoczęcie czynności mających na celu zapobieganie kolejnym negatywnym skutkom powstałego zdarzenia, liczony od momentu telefonicznego zgłoszenia przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego.
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii liczony jest w pełnych godzinach.
 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania skutków awarii wynosi:
• 72 godziny – (Ocenie będą podlegały oferty z czasem krótszym niż 72 godziny. Oferty z dłuższym czasem przystąpienia do usuwania skutków awarii niż 72 godziny zostaną odrzucone),
 Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:

Tnk*
--------------- x 10
Tb *

Tnk – najkrótszy czas spośród ofert
Tb – czas badanej oferty

Oferty, w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą czasu przystąpienia do usuwania skutków awarii, bądź wskażą maksymalny wymagany czas, otrzymają w danym kryterium 0 pkt.
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
3. 1. oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
3. 2. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
3. 3. oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis posprzedażowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu gastronomiczno-chłodniczego w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Zadanie nr 7 - Dostawa kotłów el. warzelne przechylne ( zestaw 3 x 30L) do Świdwina szt 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji będzie realizowane w ilości i terminie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości przydzielonego limitu finansowego - w ilości szczegółowo określonej w opisie przedmiotu zamówienia(załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony wykonawcy.
Zamawiający poinformuje w sposób określony w projekcie umowy Wykonawcę o potrzebie skorzystania z prawa opcji.
Maksymalna wartość 50%

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryteriach podanych poniżej:

KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – serwis posprzedażny 30
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – czas przystąpienia do usuwania skutków awarii 10

1.1 Kryterium cena (waga – 60 pkt)
Cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 60 (pkt)
Cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 60. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

1.2 Kryterium serwis posprzedażny (waga – 30 pkt)

Wykonawca zapewni serwis posprzedażny na oferowane produkty, polegający na zapewnieniu:

a) okresu gwarancji przedmiotu zamówienia (waga – 10 pkt)
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji (termin podstawowy), liczonej od dnia montażu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuży termin gwarancji od terminu podstawowego, otrzyma dodatkowe punkty, które zostaną przyznane według poniższego schematu:

24 miesiące 0 pkt
od 25 do 30 miesięcy 5 pkt
od 31 do 36 miesięcy 10 pkt

Okres gwarancyjny należy podać w miesiącach. W przypadku niedotrzymania wymogu
(np. podania okresu gwarancyjnego w latach, dniach, równego miesiącom), zamawiający zastrzega sobie możliwość odpowiedniego przeliczenia okresu gwarancji na zgodny z wymogami.
W przypadku podania krótszego okresu gwarancji, niż jest wymagany, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca nie zaproponuje okresu gwarancji, innego niż minimalny, oferta otrzyma 0 pkt.

b) sprzętu zastępczego na czas naprawy (waga – 20 pkt)
Zamawiający wymaga nieodpłatnego dostarczenia przez Wykonawcę sprawnego sprzętu zastępczego, na czas naprawy przedmiotu zamówienia, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, nie później niż do końca trzeciego dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:

NIE 0 pkt
TAK 20 pkt

1.3 Kryterium czas przystąpienia do usuwania skutków awarii (waga – 10 pkt)
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii rozumiany jako czas przybycia na miejsce wystąpienia awarii pracownika Wykonawcy i rozpoczęcie czynności mających na celu zapobieganie kolejnym negatywnym skutkom powstałego zdarzenia, liczony od momentu telefonicznego zgłoszenia przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego.
 Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii liczony jest w pełnych godzinach.
 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania skutków awarii wynosi:
• 72 godziny – (Ocenie będą podlegały oferty z czasem krótszym niż 72 godziny. Oferty z dłuższym czasem przystąpienia do usuwania skutków awarii niż 72 godziny zostaną odrzucone),
 Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:

Tnk*
--------------- x 10
Tb *

Tnk – najkrótszy czas spośród ofert
Tb – czas badanej oferty

Oferty, w których Wykonawcy w ogóle nie wpiszą czasu przystąpienia do usuwania skutków awarii, bądź wskażą maksymalny wymagany czas, otrzymają w danym kryterium 0 pkt.
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
3. 1. oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
3. 2. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
3. 3. oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis posprzedażowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania skutków awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający na podstawie art. 104 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga załączenia do oferty aktualnych na dzień składania ofert następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) Katalog lub inny dokument z oferowanym modelem maszyny. Katalog lub inny dokument ma zawierać informację o wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania co do montażu – w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) oraz formularzem ofertowym ( załącznik nr 1 do SWZ) oraz wprowadzonymi zmianami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w przypadkach i na warunkach określonych w § 12 projektu umowy.
Wszystkie postanowienia wymienione w § 12 projektu umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21blt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-04 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt 4 lit. a –c SWZ, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub ofertę takiego Wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 4 lit. a –c SWZ, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, karę pieniężną, o której mowa w pkt. 6 SWZ nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace remontowo-budowalne w pomieszczeniu (toaleta dla ON) - Kłos
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace remontowo-budowalne w pomieszczeniu o wymiarach: 2 m x 1,6 m = 3,2 m2 , wysokość 3 m - utworzenie toalety przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI