Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat sztumski", współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSztum
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-14
  • ZamawiającyPowiat Sztumski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00300048
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat sztumski", współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20

1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat sztumski", współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87215d6c-566c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003573/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat sztumski", współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Realizacja projektu nr RPPM.03.02.02-22-0017/16 pn. "Zdolni z Pomorza - powiat sztumski", współfinansowanego ze środków Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego RPO WP na lata 2014-2020 zatwierdzonego uchwałą Nr 979/175/16 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 27.09.2016 r. z późn. zm."

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (wymienione w pkt 3), składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

3. Składana Oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 SWZ (jeżeli występuje);
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli występuje).

4. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum ,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną /upoważnione.
5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest Zarząd Powiatu Sztumskiego z siedzibą ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum. Pozostałe nasze dane kontaktowe to:
organizacyjny@powiatsztumski.pl; tel. 55 267 74 41;
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych to:iod@powiatsztumski.pl lub tel. 55 267 74 21;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: „Dostawa pomocy naukowo-dydaktycznych do realizacji zajęć, zaplanowanych w ramach projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat sztumski", współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020”
3) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@fioi.org.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy PZP).
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać P-ani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.30.2021.DA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I – pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć matematyczno-fizycznych oraz biologiczno-chemicznych
1. Prawo Boylea-Mariottea - model demonstracyjny Model musi zawierać n/w elementy:
• metalowa podstawa, na której umieszczona jest strzykawka (średnica cylindra max. 3 cm zaznaczone objętości od 20-65 ml, w odstępach co 5 ml) z tłokiem umocowanym na śrubie z rączką,
• manometr (średnica max. 8 cm, skala od -1000 hPa do 3000 hPa) zawór odpowietrzający oraz wyświetlacz temperatury,
• czujnik przy podstawie strzykawki z włącznikiem,
• zasilanie: bateria typu AA 1,5V
2. Obwody elektryczne - zestaw Skład zestawu:
• Amperomierz (0~0,5~1)A – 1 szt.
• Woltomierz (0~1,5~3)V – 1 szt.
• Wyłącznik – 3 szt.
• Rezystor 5Ω/2W – 1 szt.
• Rezystor 10Ω/2W – 1 szt.
• Przekaźnik elektromagnetyczny – 1 szt.
• Opornica suwakowa – 1 szt.
• Model silnika elektrycznego – 1 szt.
• Podstawka pod żarówkę – 2 szt.
• Igła magnetyczna na podstawie – 1 szt.
• Magnes sztabkowy – 2 szt.
• Magnes podkowiasty – 1 szt.
• Opiłki żelazne – 1 szt.
• Żarówka – 2 szt.
• Kasetka na baterie 1,5V AA – 1 szt.
• Komplet przewodów – 1 zestaw
3. Model sklepienia niebieskiego Minimalne wymiary zestawu:
• model sklepienia niebieskiego o średnicy minimalnej 30,5 cm,
• wewnętrzny globus Ziemi o średnicy minimalnej 8,5 cm,
• materiał: tworzywo sztuczne.
4. Korpus człowieka Model musi zawierać n/w:
• części ludzkiego ciała tj.: głowa, gałka oczna, mózg, kość szczękowa, płuco, serce, tchawica, przełyk i przepona, wątroba, lewa nerka, prawa nerka, lewe nadnercza, prawe nadnercza, żołądek, jelita, męskie narządy płciowe, kobiece narządy płciowe z płodem, kręgi, krążek międzykręgowy, rdzeń kręgowy, śledziona, kobiecy gruczoł piersiowy, gardło, tułów.
• model unisex,
• wysokość modelu: min. 80 cm max.120 cm,
• materiał: tworzywo sztuczne.
5. Model komórki zwierzęcej • trójwymiarowy model demonstracyjny do samodzielnego złożenia,
• elementy składowe: model komórki, stojak, śruba, podkładka okrągła,
• materiał: tworzywo sztuczne.
6. Bryły geometryczne - wpisane • Skład kompletu - 6 brył geometrycznych:
• ostrosłup o podstawie czworokąta z wpisaną kulą,
• ostrosłup o podstawie trójkąta z wpisaną kulą,
• ostrosłup o podstawie sześciokąta z wpisaną kulą,
• graniastosłup o podstawie czworokąta z wpisanym ostrosłupem o podstawie czworokąta,
• graniastosłup o podstawie sześciokąta z wpisanym ostrosłupem o podstawie sześciokąta,
• graniastosłup o podstawie trójkąta z wpisanym ostrosłupem o podstawie trójkąta,
• wysokość minimalna - 18 cm,
• wysokość maksymalna - 20 cm,
• materiał: tworzywo sztuczne.
7. Bryły geometryczne - wielościany foremne Skład kompletu - 4 bryły geometryczne:
• sześcian z wpisanym ośmiościanem,
• sześcian z zaznaczonymi przekątnymi,
• czworościan z wpisanym czworościanem,
• czworościan z zaznaczonymi wysokościami,
• wysokość minimalna - 18 cm,
• wysokość maksymalna - 20 cm,
• materiał: tworzywo sztuczne
8. Nakładka tablicowa suchościeralna - kratka Wymiary:
• rozmiar gabarytowy planszy: 80 cm x 96 cm, formatowo wpisujący się w skrzydło tradycyjnego szkolnego tryptyku,
• tył zaopatrzony w taśmy magnetyczne.
9. Nakładka tablicowa suchościeralna - układ współrzędnych Wymiary:
• rozmiar gabarytowy planszy: 80 cm x 96 cm, formatowo wpisujący się w skrzydło tradycyjnego szkolnego tryptyku,
• tył zaopatrzony w taśmy magnetyczne.
10. Multimedialna biblioteka - Paleontologia i kultura Oprogramowanie do tablicy multimedialnej:
• możliwość uwypuklenia dowolnej części modelu w celu bardziej kompleksowej prezentacji,
• Zoom i obrót 3D modeli w celu bardziej szczegółowego widoku,
• funkcja rozszerzonej rzeczywistości,
• funkcja ślepej mapy w celu przeanalizowania i przetestowania wiedzy uczniów,
• narzędzie do wyszukiwania zgodnie z nazwą i słowami kluczowymi,
• możliwość przełączania poszczególnych wersji językowych i wyświetlenia dwóch języków jednocześnie,
• funkcja zdjęcia w celu stworzenia nieograniczonej liczby obrazków,
• możliwość wpisywania własnych uwag do modeli,
• kompatybilność z MS Office 2013, 2016, 2019 i Office 365 w celu zastosowania modeli w prezentacjach i dokumentach,
• pełny opis naukowy każdego elementu.
11. Multimedialna biblioteka - fizyka i astronomia
Oprogramowanie do tablicy multimedialnej:
• możliwość uwypuklenia dowolnej części modelu w celu bardziej kompleksowej prezentacji,
• Zoom i obrót 3D modeli w celu bardziej szczegółowego widoku,
• funkcja rozszerzonej rzeczywistości,
• funkcja ślepej mapy w celu przeanalizowania i przetestowania wiedzy uczniów,
• narzędzie do wyszukiwania zgodnie z nazwą i słowami kluczowymi,
• możliwość przełączania poszczególnych wersji językowych i wyświetlenia dwóch języków jednocześnie,
• funkcja zdjęcia w celu stworzenia nieograniczonej liczby obrazków,
• możliwość wpisywania własnych uwag do modeli,
• kompatybilność z MS Office 2013, 2016, 2019 i Office 365 w celu zastosowania modeli w prezentacjach i dokumentach,
• pełny opis naukowy każdego elementu.
12. Szkielet człowieka z zaznaczonymi częściami mięśni Zawartość zestawu:
• elementy ruchome: żuchwa, kość skroniowa, łokieć, kości nadgarstka, kolano, kość biodrowa,
• Wysokość szkieletu: min. 170 – maks. 185cm,
• szkielet osadzony na stojaku metalowym na obrotowych kołach,
• materiał: tworzywo sztuczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34999400-0 - Modele w skali

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Dla każdej z części:

1) Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena ofertowa brutto 60%
2 Gwarancja 20%
3 Termin wykonania dostawy 20 %

2) Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Nr kryterium Wzór
1 Cena ofertowa brutto
Liczba punktów = (Cnajniższa/Cof) 60 waga
gdzie:
- C najniższa - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- C of - cena podana w ofercie
2 Gwarancja 20 waga
3 Termin wykonania dostawy 20 waga

UWAGA! Pkt 1 ppkt 2
Punkty w kryterium gwarancja zostaną przyznane według następujących zasad:
- okres gwarancji minimum 24 miesiące – oferta otrzyma 0 pkt
- okres gwarancji ponad wymaganie minimum (24 miesięcy) tj. na okres 36 miesięcy (dodatkowo 12 miesięcy) – oferta otrzyma 10 pkt;
- okres gwarancji ponad wymaganie minimum (24 miesięcy) tj. na okres 48 miesięcy (dodatkowo 24 miesiące) – oferta otrzyma 20 pkt;
Jeżeli Wykonawca zaproponuje gwarancję powyżej 48 miesięcy, to Zamawiający przyjmie maksymalny okres gwarancji 48 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium gwarancja wynosi 20 punktów.

UWAGA! Pkt 1 ppkt 3
Sposób przyznawania punktów w kryterium Termin wykonania dostawy
- termin wykonania dostawy do 30 dni – Oferta otrzyma 0 pkt
- termin wykonania dostawy do 25 dni – Oferta otrzyma 10 pkt
- termin wykonania dostawy do 20 dni – Oferta otrzyma 15 pkt
- termin wykonania dostawy do 15 dni – Oferta otrzyma 20 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin wykonania dostawy wynosi 20 punktów.

2. Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru:
S = C + G + T
gdzie: S – łączna suma punktów badanej oferty
C – cena ofertowa brutto
G – gwarancja
T – termin wykonania dostawy

3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – Sprzęt elektroniczny do realizacji zajęć informatycznych
1. Dysk zewnętrzny HDD + etui - 6 kompletów Specyfikacja urządzenia:
• Dysk zewnętrzny HDD (min. 1 TB; 2.5"),
• USB 3.0; min. 5400 obr./min.,
• kolor czarny,
• przewód USB 3.0 + etui w sztywnej obudowie dobrze zabezpieczającej dysk.
2. Switch zarządzalny 24-portowy - 1 szt. • Switch zarządzalny w obudowie Rack;
• 24 porty GigabitEthernet;
• możliwość zarządzania przez przeglądarkę i przez dołączony program, który umożliwia zarządzanie urządzeniem na poziomie warstwy 2 modelu ISO/OSI,
• łączenie się ze switchem przez adres MAC przełącznika.
3. Mikser video RGBLink Mini do transmisji Live Specyfikacja urządzenia:
• transmisja na żywo umożliwiający miksowanie wielu źródeł wideo
• komunikacja z komputerem za pomocą portu USB 3.0
• instalacja typu Plug&Play intuicyjny interfejs i duże przyciski funkcja T-bar
• kompaktowa konstrukcja obsługa Picture-In-Picture kompatybilność z Facebook, YouTube, Zoom, MS Teams itp.
• wejście: 4x HDMI-A
• wyjście: 1x HDMI-A,
• 1x USB-A
• dźwięk: 1x wejście/wyjście mini jack 3,5 mm
• sieć: 1x RJ45 LAN
• zasilanie: DC 12 V / 1,5 A max. 18 W.
4. Statyw + pilot uchwyt na telefon Specyfikacja urządzenia:
• zasilanie pilota: bateria CR 2032 3V (w zestawie)
• wymiary statywu (wysokość min/max): 45-135cm
• szerokość uchwytu na telefon (min/max): 55/85mm
• gwint: 1/4”
• w zestawie statywu uchwyt na telefon pilot – zdalny wyzwalacz.
5. Lampa pierścieniowa do zdjęć na statywie Zawartość zestawu:
• lampa pierścieniowa – 1 szt.,
• regulowany teleskopowy statyw – 1 szt.,
• uchwyt na telefon – 1 szt.,
• przewód zasilania– 1 szt.
• źródło światła: LED
• liczba źródeł światła: 1 szt.
6. RYSIK Zawartość zestawu:
• rysik – 1 szt.,
• kabel USB do ładowania – 1 szt.,
• rodzaj złącza: Micro USB,
• czas pracy bez ładowania – min. 10 godzin.
7. Router z WiFi - 2 sztuki Specyfikacja urządzenia:
• system Android z możliwością aktualizacji do najnowszej wersji,
• 4GB RAM,
• pamięć wewnętrzna 64GB,
• procesor 8-rdzeniowy,
• bateria min. 6000mAh,
• etui z możliwością ustawienia tabletu na stole,
• dobra rozdzielczość stwarzająca możliwość wykorzystania jako tablet graficzny, z odpowiednim rysikiem w zestawie,
• komunikacja Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac,
• Bluetooth 5.0,
• Moduł GPS,
• złącze USB,
• złącze słuchawkowe,
• przekątna matrycy: min. 10 cali.
8. Soundbar Specyfikacja urządzenia:
• połączenie Bluetooth,
• wysoka moc 40W RMS,
• złącze USB,
• sterowanie za pomocą pilota.
9. Switch gabinetowy jednoportowy Specyfikacja urządzenia:
• Switch 10/100/1000 Mb/s
• 48-port + 4 Combo Gb/SFP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

34999400-0 - Modele w skali

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Dla każdej z części:

1) Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena ofertowa brutto 60%
2 Gwarancja 20%
3 Termin wykonania dostawy 20 %

2) Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Nr kryterium Wzór
1 Cena ofertowa brutto
Liczba punktów = (Cnajniższa/Cof) 60 waga
gdzie:
- C najniższa - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- C of - cena podana w ofercie
2 Gwarancja 20 waga
3 Termin wykonania dostawy 20 waga

UWAGA! Pkt 1 ppkt 2
Punkty w kryterium gwarancja zostaną przyznane według następujących zasad:
- okres gwarancji minimum 24 miesiące – oferta otrzyma 0 pkt
- okres gwarancji ponad wymaganie minimum (24 miesięcy) tj. na okres 36 miesięcy (dodatkowo 12 miesięcy) – oferta otrzyma 10 pkt;
- okres gwarancji ponad wymaganie minimum (24 miesięcy) tj. na okres 48 miesięcy (dodatkowo 24 miesiące) – oferta otrzyma 20 pkt;
Jeżeli Wykonawca zaproponuje gwarancję powyżej 48 miesięcy, to Zamawiający przyjmie maksymalny okres gwarancji 48 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium gwarancja wynosi 20 punktów.

UWAGA! Pkt 1 ppkt 3
Sposób przyznawania punktów w kryterium Termin wykonania dostawy
- termin wykonania dostawy do 30 dni – Oferta otrzyma 0 pkt
- termin wykonania dostawy do 25 dni – Oferta otrzyma 10 pkt
- termin wykonania dostawy do 20 dni – Oferta otrzyma 15 pkt
- termin wykonania dostawy do 15 dni – Oferta otrzyma 20 pkt

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin wykonania dostawy wynosi 20 punktów.

2. Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru:
S = C + G + T
gdzie: S – łączna suma punktów badanej oferty
C – cena ofertowa brutto
G – gwarancja
T – termin wykonania dostawy

3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (dotyczy każdej części zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy każdej części zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (dotyczy każdej części zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy każdej części zamówienia):
2.4.1. Warunek zostanie spełniony, jeśli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę wyposażenia lub sprzętu o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 2 niniejszego pkt SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
a) W celu wykazania spełniania warunku z pkt 2.4.1.:
3.2.1. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

XII. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy każdej części zamówienia)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ciesielskie - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ciesielskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI