Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle w ramach programu MEN -" Laboratoria Przyszłości"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKadzidło
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-01-27
  • ZamawiającyZespół Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00025544
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle w ramach programu MEN -" Laboratoria Przyszłości"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa i Przedszkole Samorządowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551206580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kadzidło

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 2907618082

1.5.8.) Numer faksu: 297618082

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpokadz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpokadz.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle w ramach programu MEN -" Laboratoria Przyszłości"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c61df24-5814-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00300092/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle w ramach programu MEN - " Laboratoria Przyszłości"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https:/zpokadz.naszbip.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego na platformie dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal; adres skrzynki ePUAP – Zespół Placówek Oświatowych im. kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle oraz poczty elektronicznej: zpokadz@wp.pl
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), które są ogólnodostępne pod adresami internetowymi odpowiednio:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego reprezentowana przez Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w Kadzidle Panią Halinę Prusaczyk kontakt telefoniczny: (+48) 29 7618082, adres e-mail: zpokadz@wp.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego jest Pan Bartosz Mendyk, adres e-mail:kancelaria@drmendyk.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę pomocy dydaktycznych w ramach programu rządowego „Laboratoria Przyszłości”” nr sprawy ZPO.26.1.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem,
że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPO.26.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy naukowych i sprzętu dydaktycznego do szkolnego laboratorium audio- video z zakresu wyposażenia podstawowego rządowego programu „Laboratoria Przyszłości” oraz sprzętu dodatkowego
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
Mikroportu z akcesoriami, mikrofonu kierunkowego z akcesoriami, oświetlenia do realizacji nagrań, gimbala, greenscreenu, kamery cyfrowej, aparatu fotograficznego, statywów do aparatu i kamery, mixera audio do nagrywania dźwięku

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32341000-5 - Mikrofony

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A) Cena ofertowa brutto (C) 60%
B) Przedłużenie okresu gwarancji (G) 30%
C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%

Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P= C + G + S

gdzie:

1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:

Cn
C = --------- x 60 [pkt]
Co

gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena oferty ocenianej

1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.
Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,
1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego
przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania)– 15 pkt.,
1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania) – 30 pkt.

1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu
na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.

UWAGA:
• Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż
72 godziny (w dni robocze).
• Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola
do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać,
że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia,
a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy
z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie.

Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,
1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,
1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę wirtualnej pracowni chemicznej w technologii VR wraz z wyposażeniem do celów edukacyjnych z zakresu wyposażenia rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33735000-1 - Gogle

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A) Cena ofertowa brutto (C) 60%
B) Przedłużenie okresu gwarancji (G) 30%
C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%

Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P= C + G + S

gdzie:

1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:

Cn
C = --------- x 60 [pkt]
Co

gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena oferty ocenianej

1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.
Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,
1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego
przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania)– 15 pkt.,
1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania) – 30 pkt.

1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu
na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.

UWAGA:
• Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż
72 godziny (w dni robocze).
• Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola
do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać,
że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia,
a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy
z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie.

Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,
1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,
1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia edukacyjnego do Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle wraz z wdrożeniem, konfiguracją i instalacją sprzętu, oraz przeszkoleniem kadry Zamawiającego w niezbędnym zakresie obsługi dostarczonych urządzeń
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę/organizację:
- drona szkoleniowego do 1 kg wraz z baterią
- drona szkoleniowego do 0,25 kg wraz z baterią
- wykonanie certyfikowanego szkolenia dla jednego nauczyciela - opiekuna uczniów w dedykowane do zamawianych dronów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A) Cena ofertowa brutto (C) 60%
B) Przedłużenie okresu gwarancji (G) 30%
C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%

Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P= C + G + S

gdzie:

1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:

Cn
C = --------- x 60 [pkt]
Co

gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena oferty ocenianej

1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.
Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,
1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego
przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania)– 15 pkt.,
1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania) – 30 pkt.

1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu
na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.

UWAGA:
• Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż
72 godziny (w dni robocze).
• Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola
do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać,
że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia,
a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy
z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie.

Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,
1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,
1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle wraz z wdrożeniem, konfiguracją i wniesieniem oraz instalacją sprzętu a także przeszkoleniem kadry Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
24 szt. gogli Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich funkcjonowanie na min 5 lat (60 miesięcy wsparcia w zakresie licencji na korzystanie z oprogramowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33735000-1 - Gogle

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A) Cena ofertowa brutto (C) 60%
B) Przedłużenie okresu gwarancji (G) 30%
C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%

Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P= C + G + S

gdzie:

1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:

Cn
C = --------- x 60 [pkt]
Co

gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena oferty ocenianej

1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.
Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,
1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego
przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania)– 15 pkt.,
1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania) – 30 pkt.

1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu
na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.

UWAGA:
• Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż
72 godziny (w dni robocze).
• Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola
do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać,
że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia,
a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy
z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie.

Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,
1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,
1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle wraz z wdrożeniem, konfiguracją i wniesieniem oraz instalacją sprzętu a także przeszkoleniem kadry Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
drukarki 3D wraz z akcesoriami i laptopem do obsługi, mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami, lutownicy/stacji lutowniczej z gorącym powietrzem, filamentu do drukarki 3 D, specjalistycznych klocków do samodzielnej konstrukcji wraz z akcesoriami, robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami, teleskopu wraz z akcesoriami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A) Cena ofertowa brutto (C) 60%
B) Przedłużenie okresu gwarancji (G) 30%
C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%

Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P= C + G + S

gdzie:

1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:

Cn
C = --------- x 60 [pkt]
Co

gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena oferty ocenianej

1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.
Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,
1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego
przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania)– 15 pkt.,
1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania) – 30 pkt.

1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu
na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.

UWAGA:
• Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż
72 godziny (w dni robocze).
• Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola
do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać,
że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia,
a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy
z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie.

Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,
1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,
1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle wraz z wdrożeniem, konfiguracją i wniesieniem oraz instalacją sprzętu a także przeszkoleniem kadry Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
- Zestawów stołów 2-osobowych i 2 krzeseł w każdym zestawie do pracowni chemicznej i fizycznej (łącznie 28 zestawów)
- Mebli zamykanych na klucz (4 szt. szafko-witryn z szufladami)

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A) Cena ofertowa brutto (C) 60%
B) Przedłużenie okresu gwarancji (G) 30%
C) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) 10%

Zgodnie z podanymi w pkt. 1 stawkami procentowymi poszczególnych kryteriów, za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyska największą sumę łącznej oceny punktowej (P) obliczonej wg poniższego wzoru
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P= C + G + S

gdzie:

1.1.A. Cena ofertowa brutto (C) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 60 pkt. Punktacja przyznana za powyższe kryterium obliczona zostanie wg wzoru:

Cn
C = --------- x 60 [pkt]
Co

gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych za kryterium „ceny ofertowej brutto” ocenianej oferty
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena oferty ocenianej

1.1.B. Przedłużenie okresu gwarancji(G) – maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.
Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.B.1) udzielenie przez Wykonawcę minimalnych wymaganych przez Zamawiającego okresów gwarancji na poszczególny asortyment objęty danym Zadaniem – 0 pkt.,
1.1.B.2) przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego
przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania)– 15 pkt.,
1.1.B.3) przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesięcy od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego(dotyczy każdej wskazanej i opisanej przez Zamawiającego pozycji
z danego Zadania) – 30 pkt.

1.1.C. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S), tj. czas jaki upłynie od zgłoszenia awarii do nawiązania kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią, telefoniczną lub mailową (liczą się dni robocze)– maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „czas reakcji serwisu
na zgłoszenie” wynosi 10 pkt.

UWAGA:
• Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie był dłuższy niż
72 godziny (w dni robocze).
• Nie zaznaczenie przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w pkt.4. żadnego pola
do wskazania oferowanego czasu reakcji serwisu na zgłoszenie będzie oznaczać,
że Wykonawca proponuje maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie, tj. do 72 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia,
a jego oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert. W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najkrótszy
z oferowanych czasów reakcji serwisu na zgłoszenie.

Ocena kryterium – czas reakcji serwisu na zgłoszenie (S) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:

1.1.C.1) maksymalny wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 72 godziny (w dni robocze) – 0 pkt.,
1.1.C.2) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 48 godzin (w dni robocze) – 5 pkt.,
1.1.C.3) czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie dłuższy niż 24 godziny (w dni robocze) – 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI