„Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii, fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPsary
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Psarach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-04
  • Numer ogłoszenia605681-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605681-N-2019 z dnia 2019-10-04 r.

Urząd Gminy w Psarach: „Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii, fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Psarach, krajowy numer identyfikacyjny 53724300000000, ul. ul. Malinowicka  4 , 42-512  Psary, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 294 49 00 wew. 41, , e-mail urzad@psary.pl, , faks 32 294 49 01.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy: www.bip.psary.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.psary.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.psary.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Adres:
Urząd Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary - kancelaria ogólna - parter buynku

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii, fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”.
Numer referencyjny: ZP.271.18.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii , fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. 5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę w danej części zostanie odrzucona. 6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. 9. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 10. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 11. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną na terenie szkoły - oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 13. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 13 powyżej, na własny koszt. 14. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 13 i 14 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę. 15. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia od 1 do 3, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania. 16. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 18. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Sarnowie, ul. Szkolna 5, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego. 19. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 20. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jeżeli Wykonawca zadeklarował termin realizacji krótszy niż wymagany przez Zamawiającego w SIWZ. 22. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego. 23. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura bez względu na ilość części na które Wykonawca złożył ofertę. 24. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 25. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 26. W przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja producenta. 27. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 28. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 29. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa. 30. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały: Część zamówienia nr 1 Zakup pomocy dydaktycznej niezbędnej do realizacji podstawy programowej z chemii 1. Chemiczny zestaw nr 2. Zestaw laboratoryjny do eksperymentów chemicznych w zmniejszonej skali - 2 szt. Skład zestawu: 1) Pudełko plastikowe zamykane – 1szt. 2) Statyw do próbówek drewniany dziesięciomiejscowy – 1szt. 3) Próbówki z kołnierzem (śr. 15 mm, wys.100mm ) - 5 szt. 4) Próbówki z kołnierzem ( śr. 12 mm, wys. 100mm) – 5 szt. 5) Próbówka z tubusem( śr.15 mm, wys. 150 mm ) – 1 szt. 6) Szkiełko zegarkowe ( śr.70 mm) – 1 szt. 7) Szkiełko zegarkowe (śr.60 mm) -1 szt. 8) Szkiełko zegarkowe ( śr. 45 mm) 1 szt. 9) Zlewka ( poj.10ml) - 2 szt. 10) Zlewka ( poj.25 ml)- 2 szt. 11) Szalka Petriego ( śr.75 mm). 12) Bagietka szklana ( dł. 100mm) – 1 szt. 13) Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa ( poj.3ml) – 5 szt. 14) Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa ( poj.1ml) – 5 szt. 15) Porcelanowa płytka z sześcioma wgłębieniami – 1 szt. 16) Łapa drewniana do probówek – 1 szt. 17) Lejek szklany ( śr. 42 mm, wys. 77 mm) - 1 szt. 18) Wąż gumowy( śr. wewn. 0,5 cm,dł.30 cm) – 1 szt. 19) Korki gumowe ( śr.górna 17 mm, śr.dolna 13 mm, wys.24 mm) – 2 szt. 20) Korki gumowe ( śr.górna 12,5 mm, śr.dolna 8 mm, wys.17 mm) – 2 szt. 21) Szczotka do probówek – 1 szt. 22) Szpatułka – 1szt. 2. Model Budowy Atomów - Zestaw Podstawowy Mały – 2 kpl. 3. Chemiczny zestaw nr 33. Minidetektor przewodnictwa – 1 szt. 4. Chemiczny zestaw nr 39. Palnik alkoholowy 100 ml – 2 szt. 5. Chemiczny zestaw nr 13. Zestaw do przechowywania wskaźników kwasowo-zasadowych – 1 szt. 6. Zestaw odczynników 84 pozycje – 1 kpl. Skład zestawu: 1) Alkohol etylowy (etanol-spirytus rektyfikowany ok.95%) 200 ml. 2) Alkohol propylowy (propanol-2, izo-propanol) 250 ml. 3) Alkohol trójwodorotlenowy (gliceryna, glicerol, propanotriol) 100 ml. 4) Amoniak (roztwór wodny ok.25%- woda amoniakalna) 250 ml. 5) Azotan(V)amonu (saletra amonowa) 50 g. 6) Azotan(V)potasu (saletra indyjska) 100 g. 7) Azotan(V)sodu (saletra chilijska) 100 g. 8) Azotan(V)srebra 10 g. 9) Benzyna ekstrakcyjna (eter naftowy- t.w. 60-90 st. C) 250 ml. 10) Bibuła filtracyjna jakościowa średniosącząca (ark. 22x28 cm) 50 arkuszy. 11) Błękit tymolowy (wskaźnik - roztwór alkoholowy) 100 ml. 12) Brąz (stop- blaszka grubość 0,2 mm) 100 cm2. 13) Butan (izo-butan skroplony, gaz do zapalniczek) 1 opak. 14) Chlorek miedzi(II) (roztwór ok.35%) 100 ml. 15) Chlorek potasu 100 g. 16) Chlorek sodu 250 g. 17) Chlorek wapnia 100 g. 18) Chlorek żelaza(III) (roztwór ok.45%) 100 ml. 19) Cyna (metal-granulki) 50 g. 20) Cynk (metal-drut Ø 2 mm) 50 g. 21) Dwuchromian(VI)potasu 50 g. 22) Fenoloftaleina (wskaźnik -1%roztwór alkoholowy) 100 ml. 23) Fosfor czerwony 25 g. 24) Glin (metal- drut Ø 2 mm) 50 g. 25) Glin (metal-blaszka) 100 cm2. 26) Glin (metal-pył) 25 g. 27) Jodyna (alkoholowy roztwór jodu) 10 ml. 28) Krzemian sodu (szkło wodne) 100 ml. 29) Kwas aminooctowy (glicyna) 50 g. 30) Kwas azotowy(V) (ok.54 %) 250 ml. 31) Kwas chlorowodorowy (ok.36%, kwas solny) 500 ml (2x250ml). 32) Kwas cytrynowy 50 g. 33) Kwas fosforowy(V) (ok.85 %) 100 ml. 34) Kwas mlekowy (roztwór ok.80%) 100 ml. 35) Kwas mrówkowy (kwas metanowy ok.80%) 100 ml. 36) Kwas octowy (kwas etanowy roztwór 80%) 100 ml. 37) Kwas oleinowy (oleina) 100 ml. 38) Kwas siarkowy(VI) (ok.96 %) 500 ml (2x250 ml). 39) Kwas stearynowy (stearyna) 50 g. 40) Magnez (metal-wiórki) 25 g. 41) Magnez (metal-wstążki) 50 g. 42) Manganian(VII) potasu (nadmanganian potasu) 100 g. 43) Miedź (metal- drut Ø 2 mm) 50 g. 44) Miedź (metal-blaszka grubość 0,1 mm) 200 cm2. 45) Mosiądz (stop- blaszka grubość 0,2 mm) 100 cm2. 46) Nadtlenek wodoru ok.30% (woda utleniona, perhydrol) 100 ml. 47) Octan etylu 100 ml. 48) Octan ołowiu(II) 25 g. 49) Octan sodu bezwodny 50 g. 50) Ołów (metal- blaszka grubość 0,5 mm) 100 cm2. 51) Oranż metylowy (wskaźnik) 5 g 52) Parafina rafinowana (granulki) 50 g. 53) Paski lakmusowe obojętne 2x100szt. 54) Paski wskaźnikowe uniwersalne (zakres pH 1-10) 2 x 100 szt. 55) Ropa naftowa (minerał) 250 ml. 56) Sacharoza (cukier krystaliczny) 100 g. 57) Sączki jakościowe (średnica 10 cm) 100 szt. 58) Siarczan(VI)magnezu (sól gorzka) 100 g. 59) Siarczan(VI)miedzi(II) 5hydrat 100 g. 60) Siarczan(VI)sodu (sól glauberska) 100 g. 61) Siarczan(VI)wapnia 1/2hydrat (gips palony) 250 g. 62) Siarczan(VI)wapnia 2hydrat (gips krystaliczny-minerał) 250 g. 63) Siarka 250 g. 64) Skrobia ziemniaczana 100 g. 65) Sód (metaliczny, zanurzony w oleju parafinowym) 25 g. 66) Stop Wooda (stop niskotopliwy, temp. topnienia ok. 72 o. C) 25 g. 67) Świeczki miniaturowe 20 szt. 68) Tlenek magnezu 50 g. 69) Tlenek miedzi(II) 50 g. 70) Tlenek ołowiu(II) (glejta) 50 g. 71) Tlenek żelaza(III) 50 g. 72) Węgiel brunatny (węgiel kopalny- minerał 65-78 o C) 250 g. 73) Węgiel drzewny (drewno destylowane) 100 g. 74) Węglan potasu bezwodny 100 g. 75) Węglan sodu bezwodny (soda kalcynowana) 100 g. 76) Węglan sodu kwaśny(wodorowęglan sodu) 100 g. 77) Węglan wapnia (grys marmurowy-minerał) 250 g. 78) Węglan wapnia (kreda strącona-syntetyczna) 100 g. 79) Węglik wapnia (karbid ) 200 g. 80) Wodorotlenek potasu (zasada potasowa, płatki) 100 g. 81) Wodorotlenek sodu (zasada sodowa, granulki) 250 g. 82) Wodorotlenek wapnia 250 g. 83) Żelazo (metal- drut Ø0,5 mm) 50 g. 84) Żelazo (metal- opiłki) 100 g. Część zamówienia nr 2 Zakup pomocy dydaktycznej niezbędnej do realizacji podstawy programowej z fizyki 1. Dynamometr / Siłomierz 2,5 N / 0,25 kg - 5 szt. 2. Dynamometr / Siłomierz 50 N / 5 kg - 1 szt. 3. Zlewki miarowe (borokrzemian.), 250 ml x 4 szt. - 1 kpl. 4. Zestaw do badania rozszerzalności cieplnej – 1 szt. 5. Przyrząd do demonstracji przewodności cieplnej różnych metali– 1 szt. 6. Przyrząd do badania liniowej rozszerzalności cieplnej metali– 1 szt. 7. Pomoc do objaśniania pojęcia ciśnienia hydrostatycznego– 1 szt. 8. Bloki metali – 6 różnych, z zawieszkami – 5 kpl. 9. Zestaw 6 różnych cylindrów – jednakowy ciężar 1 kpl. 10. Kamertony rezonacyjne, kpl. 2 z młotkiem – 1 szt. 11. Zestaw 4 przewodników do demonstracji linii pola magnet – 1 szt. 12. Termometr bezdotykowy -50°C do 380°C, pirometr – 1 szt. 13. Zestaw do demonstracji energii słonecznej – 1 szt. 14. Generator ręczny– 1 szt. 15. Model silnika elektrycznego prądu stałego– 1 szt. 16. Zasilacz demonstracyjny – w. rozszerzona (A), cyfrowy– 1 szt. 17. Zestaw 4 różnych pałeczek do elektryzowania (elektrostatyka) – 8 szt. 18. Zestaw do elektrostatyki z 2 elektroskopami– 1 szt. 19. Maszyna elektrostatyczna (in. Maszyna Wimshursta) – 1 szt. 20. Walec z opiłkami i magnesem – 2 szt. 21. Płyta z zatopionymi opiłkami – 2 szt. 22. Igła magnetyczna na podstawie – 1 szt. 23. Magnesy neodymowe 10x4 mm = 10 szt. – 1 kpl. 24. Magnesy pływające – 1 szt. 25. Pudełka z opiłkami + magnesy – zestaw klasowy (10 par ) - 1 kpl. 26. Okulary do mieszania barw – 5 szt. 27. Kolorowe filtry do mieszania barw – 5 szt. 28. Pryzmat akrylowy do napełniania - 3 szt. 29. Akrylowa kształtka do obserwacji wiązki światła (S) 2 szt. 30. Lustra wypukło-wklęsłe -3 szt. 31. Załamanie wiązki światła – model demonstracyjny laserowy 1 szt. 32. Zestaw magnetyczny do optyki geometrycznej z laserem diodowym 1 szt. Część zamówienia nr 3 Zakup gry dydaktycznej rozwijającej spostrzegawczość , koncentrację i refleks w czasie zajęć świetlicowych. Zamawiający nie dopuszcza oferowania tych samych produktów w dwóch i więcej pozycjach. 1) Gra towarzyska np. Dobble - 1 szt. 2) Gra towarzyska np. zwierzaki - 1 szt. 3) Gra towarzyska np. 5 Sekund Junior -1 szt. 4) Gra towarzyska, gra familijna np. 5 Sekund - 1 szt. 5) Gra rodzinna np. Potwory do szafy - 1 szt. 6) Gra karciana np. Pędzące żółwie - 1 szt. 7) Gra familijna np. Kukuryku, Kim jestem? - 1 szt. 8) Zestaw samochodów - 1 szt. 9) Gra towarzyska, logiczna np.: Scrabble Original - 1 szt. 10) Gra planszowa np. Boom Boom - 1 szt. 11) Gra towarzyska typu kalambury - 1 szt. 12) Gra zręcznościowa typu bierki - 1 szt. 13) Gra strategiczna, ekonomiczna np. Monopoly Gamer - 1 szt. 14) Gra zręcznościowa typu Jenga - 1 szt. 15) Gra strategiczna – 2 szt. 16) Drewniane szachy, gra logiczna – 2 szt. 17) Klasyczne karty do gry 2 talie po min. 55 kart -2 szt. 18) Puzle 4w1, np. Kraina lodu, min. 200 elementów -1 szt. 19) Puzle edukacyjne, Mapa Europy, min. 200 elementów - 1 szt. 20) Puzzle min. 120 elementów - 1 szt. 21) Puzle dwustronne np. 101 Dalmatyńczyków max 120 elementów - 1 szt. 22) Zestaw konstrukcyjny min. 55 elementów np. Kalejdoskop – 1 szt. 23) Drewniane szachy, gra logiczna – 4 szt. 24) Gra planszowa Warcaby – 3 szt. 25) Zestaw gier w jednym pudełku np. Chińczyk+Warcaby - 2 szt. 31. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162000-5
39322110-9
24000000-4
30190000-7
37524100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dla każdej z części od 1 do 3. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 1.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Uwaga nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie z zaznaczeniem których części zamówie4nia dotyczy. 2.4. Bez względu na ile część Wykonawca składa ofertę, ww. dokumenty składa tylko raz. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach : a) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, b) przedłużenia terminu dostawy z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta; c) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: - zmianą numeru katalogowego pomocy dydaktycznych i materiałów, nazwy przy zachowaniu jego parametrów, - zmianą przedmiotu umowy (pomoc dydaktyczna i materiały zamienne), - wystąpieniem przejściowego braku pomocy dydaktycznych i materiałów z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu pomocy dydaktycznych i materiałów zamiennych o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, e) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, f) zmiany terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, h) wydłużenia okresu gwarancji/ rękojmi o dowolny okres. 4. wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 5. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 6. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część zamówienia nr 1 Zakup pomocy dydaktycznej niezbędnej do realizacji podstawy programowej z chemii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii , fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. 5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę w danej części zostanie odrzucona. 6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. 9. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 10. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 11. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną na terenie szkoły - oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 13. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 13 powyżej, na własny koszt. 14. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 13 i 14 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę. 15. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia od 1 do 3, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania. 16. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 18. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Sarnowie, ul. Szkolna 5, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego. 19. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 20. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jeżeli Wykonawca zadeklarował termin realizacji krótszy niż wymagany przez Zamawiającego w SIWZ. 22. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego. 23. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura bez względu na ilość części na które Wykonawca złożył ofertę. 24. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 25. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 26. W przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja producenta. 27. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 28. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 29. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa. 30. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały: Część zamówienia nr 1 Zakup pomocy dydaktycznej niezbędnej do realizacji podstawy programowej z chemii 1. Chemiczny zestaw nr 2. Zestaw laboratoryjny do eksperymentów chemicznych w zmniejszonej skali - 2 szt. Skład zestawu: 1) Pudełko plastikowe zamykane – 1szt. 2) Statyw do próbówek drewniany dziesięciomiejscowy – 1szt. 3) Próbówki z kołnierzem (śr. 15 mm, wys.100mm ) - 5 szt. 4) Próbówki z kołnierzem ( śr. 12 mm, wys. 100mm) – 5 szt. 5) Próbówka z tubusem( śr.15 mm, wys. 150 mm ) – 1 szt. 6) Szkiełko zegarkowe ( śr.70 mm) – 1 szt. 7) Szkiełko zegarkowe (śr.60 mm) -1 szt. 8) Szkiełko zegarkowe ( śr. 45 mm) 1 szt. 9) Zlewka ( poj.10ml) - 2 szt. 10) Zlewka ( poj.25 ml)- 2 szt. 11) Szalka Petriego ( śr.75 mm). 12) Bagietka szklana ( dł. 100mm) – 1 szt. 13) Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa ( poj.3ml) – 5 szt. 14) Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa ( poj.1ml) – 5 szt. 15) Porcelanowa płytka z sześcioma wgłębieniami – 1 szt. 16) Łapa drewniana do probówek – 1 szt. 17) Lejek szklany ( śr. 42 mm, wys. 77 mm) - 1 szt. 18) Wąż gumowy( śr. wewn. 0,5 cm,dł.30 cm) – 1 szt. 19) Korki gumowe ( śr.górna 17 mm, śr.dolna 13 mm, wys.24 mm) – 2 szt. 20) Korki gumowe ( śr.górna 12,5 mm, śr.dolna 8 mm, wys.17 mm) – 2 szt. 21) Szczotka do probówek – 1 szt. 22) Szpatułka – 1szt. 2. Model Budowy Atomów - Zestaw Podstawowy Mały – 2 kpl. 3. Chemiczny zestaw nr 33. Minidetektor przewodnictwa – 1 szt. 4. Chemiczny zestaw nr 39. Palnik alkoholowy 100 ml – 2 szt. 5. Chemiczny zestaw nr 13. Zestaw do przechowywania wskaźników kwasowo-zasadowych – 1 szt. 6. Zestaw odczynników 84 pozycje – 1 kpl. Skład zestawu: 1) Alkohol etylowy (etanol-spirytus rektyfikowany ok.95%) 200 ml. 2) Alkohol propylowy (propanol-2, izo-propanol) 250 ml. 3) Alkohol trójwodorotlenowy (gliceryna, glicerol, propanotriol) 100 ml. 4) Amoniak (roztwór wodny ok.25%- woda amoniakalna) 250 ml. 5) Azotan(V)amonu (saletra amonowa) 50 g. 6) Azotan(V)potasu (saletra indyjska) 100 g. 7) Azotan(V)sodu (saletra chilijska) 100 g. 8) Azotan(V)srebra 10 g. 9) Benzyna ekstrakcyjna (eter naftowy- t.w. 60-90 st. C) 250 ml. 10) Bibuła filtracyjna jakościowa średniosącząca (ark. 22x28 cm) 50 arkuszy. 11) Błękit tymolowy (wskaźnik - roztwór alkoholowy) 100 ml. 12) Brąz (stop- blaszka grubość 0,2 mm) 100 cm2. 13) Butan (izo-butan skroplony, gaz do zapalniczek) 1 opak. 14) Chlorek miedzi(II) (roztwór ok.35%) 100 ml. 15) Chlorek potasu 100 g. 16) Chlorek sodu 250 g. 17) Chlorek wapnia 100 g. 18) Chlorek żelaza(III) (roztwór ok.45%) 100 ml. 19) Cyna (metal-granulki) 50 g. 20) Cynk (metal-drut Ø 2 mm) 50 g. 21) Dwuchromian(VI)potasu 50 g. 22) Fenoloftaleina (wskaźnik -1%roztwór alkoholowy) 100 ml. 23) Fosfor czerwony 25 g. 24) Glin (metal- drut Ø 2 mm) 50 g. 25) Glin (metal-blaszka) 100 cm2. 26) Glin (metal-pył) 25 g. 27) Jodyna (alkoholowy roztwór jodu) 10 ml. 28) Krzemian sodu (szkło wodne) 100 ml. 29) Kwas aminooctowy (glicyna) 50 g. 30) Kwas azotowy(V) (ok.54 %) 250 ml. 31) Kwas chlorowodorowy (ok.36%, kwas solny) 500 ml (2x250ml). 32) Kwas cytrynowy 50 g. 33) Kwas fosforowy(V) (ok.85 %) 100 ml. 34) Kwas mlekowy (roztwór ok.80%) 100 ml. 35) Kwas mrówkowy (kwas metanowy ok.80%) 100 ml. 36) Kwas octowy (kwas etanowy roztwór 80%) 100 ml. 37) Kwas oleinowy (oleina) 100 ml. 38) Kwas siarkowy(VI) (ok.96 %) 500 ml (2x250 ml). 39) Kwas stearynowy (stearyna) 50 g. 40) Magnez (metal-wiórki) 25 g. 41) Magnez (metal-wstążki) 50 g. 42) Manganian(VII) potasu (nadmanganian potasu) 100 g. 43) Miedź (metal- drut Ø 2 mm) 50 g. 44) Miedź (metal-blaszka grubość 0,1 mm) 200 cm2. 45) Mosiądz (stop- blaszka grubość 0,2 mm) 100 cm2. 46) Nadtlenek wodoru ok.30% (woda utleniona, perhydrol) 100 ml. 47) Octan etylu 100 ml. 48) Octan ołowiu(II) 25 g. 49) Octan sodu bezwodny 50 g. 50) Ołów (metal- blaszka grubość 0,5 mm) 100 cm2. 51) Oranż metylowy (wskaźnik) 5 g 52) Parafina rafinowana (granulki) 50 g. 53) Paski lakmusowe obojętne 2x100szt. 54) Paski wskaźnikowe uniwersalne (zakres pH 1-10) 2 x 100 szt. 55) Ropa naftowa (minerał) 250 ml. 56) Sacharoza (cukier krystaliczny) 100 g. 57) Sączki jakościowe (średnica 10 cm) 100 szt. 58) Siarczan(VI)magnezu (sól gorzka) 100 g. 59) Siarczan(VI)miedzi(II) 5hydrat 100 g. 60) Siarczan(VI)sodu (sól glauberska) 100 g. 61) Siarczan(VI)wapnia 1/2hydrat (gips palony) 250 g. 62) Siarczan(VI)wapnia 2hydrat (gips krystaliczny-minerał) 250 g. 63) Siarka 250 g. 64) Skrobia ziemniaczana 100 g. 65) Sód (metaliczny, zanurzony w oleju parafinowym) 25 g. 66) Stop Wooda (stop niskotopliwy, temp. topnienia ok. 72 o. C) 25 g. 67) Świeczki miniaturowe 20 szt. 68) Tlenek magnezu 50 g. 69) Tlenek miedzi(II) 50 g. 70) Tlenek ołowiu(II) (glejta) 50 g. 71) Tlenek żelaza(III) 50 g. 72) Węgiel brunatny (węgiel kopalny- minerał 65-78 o C) 250 g. 73) Węgiel drzewny (drewno destylowane) 100 g. 74) Węglan potasu bezwodny 100 g. 75) Węglan sodu bezwodny (soda kalcynowana) 100 g. 76) Węglan sodu kwaśny(wodorowęglan sodu) 100 g. 77) Węglan wapnia (grys marmurowy-minerał) 250 g. 78) Węglan wapnia (kreda strącona-syntetyczna) 100 g. 79) Węglik wapnia (karbid ) 200 g. 80) Wodorotlenek potasu (zasada potasowa, płatki) 100 g. 81) Wodorotlenek sodu (zasada sodowa, granulki) 250 g. 82) Wodorotlenek wapnia 250 g. 83) Żelazo (metal- drut Ø0,5 mm) 50 g. 84) Żelazo (metal- opiłki) 100 g.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39322110-9, 24000000-4, 30190000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dla każdej z części od 1 do 3. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.


Część nr: 2 Nazwa: Część zamówienia nr 2 Zakup pomocy dydaktycznej niezbędnej do realizacji podstawy programowej z fizyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii , fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. 5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę w danej części zostanie odrzucona. 6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. 9. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 10. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 11. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną na terenie szkoły - oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 13. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 13 powyżej, na własny koszt. 14. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 13 i 14 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę. 15. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia od 1 do 3, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania. 16. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 18. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Sarnowie, ul. Szkolna 5, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego. 19. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 20. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jeżeli Wykonawca zadeklarował termin realizacji krótszy niż wymagany przez Zamawiającego w SIWZ. 22. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego. 23. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura bez względu na ilość części na które Wykonawca złożył ofertę. 24. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 25. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 26. W przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja producenta. 27. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 28. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 29. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa. 30. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały: Część zamówienia nr 2 Zakup pomocy dydaktycznej niezbędnej do realizacji podstawy programowej z fizyki 1. Dynamometr / Siłomierz 2,5 N / 0,25 kg - 5 szt. 2. Dynamometr / Siłomierz 50 N / 5 kg - 1 szt. 3. Zlewki miarowe (borokrzemian.), 250 ml x 4 szt. - 1 kpl. 4. Zestaw do badania rozszerzalności cieplnej – 1 szt. 5. Przyrząd do demonstracji przewodności cieplnej różnych metali– 1 szt. 6. Przyrząd do badania liniowej rozszerzalności cieplnej metali– 1 szt. 7. Pomoc do objaśniania pojęcia ciśnienia hydrostatycznego– 1 szt. 8. Bloki metali – 6 różnych, z zawieszkami – 5 kpl. 9. Zestaw 6 różnych cylindrów – jednakowy ciężar 1 kpl. 10. Kamertony rezonacyjne, kpl. 2 z młotkiem – 1 szt. 11. Zestaw 4 przewodników do demonstracji linii pola magnet – 1 szt. 12. Termometr bezdotykowy -50°C do 380°C, pirometr – 1 szt. 13. Zestaw do demonstracji energii słonecznej – 1 szt. 14. Generator ręczny– 1 szt. 15. Model silnika elektrycznego prądu stałego– 1 szt. 16. Zasilacz demonstracyjny – w. rozszerzona (A), cyfrowy– 1 szt. 17. Zestaw 4 różnych pałeczek do elektryzowania (elektrostatyka) – 8 szt. 18. Zestaw do elektrostatyki z 2 elektroskopami– 1 szt. 19. Maszyna elektrostatyczna (in. Maszyna Wimshursta) – 1 szt. 20. Walec z opiłkami i magnesem – 2 szt. 21. Płyta z zatopionymi opiłkami – 2 szt. 22. Igła magnetyczna na podstawie – 1 szt. 23. Magnesy neodymowe 10x4 mm = 10 szt. – 1 kpl. 24. Magnesy pływające – 1 szt. 25. Pudełka z opiłkami + magnesy – zestaw klasowy (10 par ) - 1 kpl. 26. Okulary do mieszania barw – 5 szt. 27. Kolorowe filtry do mieszania barw – 5 szt. 28. Pryzmat akrylowy do napełniania - 3 szt. 29. Akrylowa kształtka do obserwacji wiązki światła (S) 2 szt. 30. Lustra wypukło-wklęsłe -3 szt. 31. Załamanie wiązki światła – model demonstracyjny laserowy 1 szt. 32. Zestaw magnetyczny do optyki geometrycznej z laserem diodowym 1 szt. 31. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39322110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dla każdej z części od 1 do 3. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.


Część nr: 3 Nazwa: Część zamówienia nr 3 Zakup gry dydaktycznej rozwijającej spostrzegawczość , koncentrację i refleks w czasie zajęć świetlicowych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z chemii , fizyki oraz zakup gier dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. Alfreda Szklarskiego w Sarnowie”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. 5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę w danej części zostanie odrzucona. 6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. 9. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 10. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 11. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną na terenie szkoły - oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 13. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 13 powyżej, na własny koszt. 14. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 13 i 14 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę. 15. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia od 1 do 3, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania. 16. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 18. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Sarnowie, ul. Szkolna 5, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego. 19. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 20. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jeżeli Wykonawca zadeklarował termin realizacji krótszy niż wymagany przez Zamawiającego w SIWZ. 22. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego. 23. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura bez względu na ilość części na które Wykonawca złożył ofertę. 24. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 25. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 26. W przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja producenta. 27. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 28. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 29. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa. 30. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały: Część zamówienia nr 3 Zakup gry dydaktycznej rozwijającej spostrzegawczość , koncentrację i refleks w czasie zajęć świetlicowych. Zamawiający nie dopuszcza oferowania tych samych produktów w dwóch i więcej pozycjach. 1) Gra towarzyska np. Dobble - 1 szt. 2) Gra towarzyska np. zwierzaki - 1 szt. 3) Gra towarzyska np. 5 Sekund Junior -1 szt. 4) Gra towarzyska, gra familijna np. 5 Sekund - 1 szt. 5) Gra rodzinna np. Potwory do szafy - 1 szt. 6) Gra karciana np. Pędzące żółwie - 1 szt. 7) Gra familijna np. Kukuryku, Kim jestem? - 1 szt. 8) Zestaw samochodów - 1 szt. 9) Gra towarzyska, logiczna np.: Scrabble Original - 1 szt. 10) Gra planszowa np. Boom Boom - 1 szt. 11) Gra towarzyska typu kalambury - 1 szt. 12) Gra zręcznościowa typu bierki - 1 szt. 13) Gra strategiczna, ekonomiczna np. Monopoly Gamer - 1 szt. 14) Gra zręcznościowa typu Jenga - 1 szt. 15) Gra strategiczna – 2 szt. 16) Drewniane szachy, gra logiczna – 2 szt. 17) Klasyczne karty do gry 2 talie po min. 55 kart -2 szt. 18) Puzle 4w1, np. Kraina lodu, min. 200 elementów -1 szt. 19) Puzle edukacyjne, Mapa Europy, min. 200 elementów - 1 szt. 20) Puzzle min. 120 elementów - 1 szt. 21) Puzle dwustronne np. 101 Dalmatyńczyków max 120 elementów - 1 szt. 22) Zestaw konstrukcyjny min. 55 elementów np. Kalejdoskop – 1 szt. 23) Drewniane szachy, gra logiczna – 4 szt. 24) Gra planszowa Warcaby – 3 szt. 25) Zestaw gier w jednym pudełku np. Chińczyk+Warcaby - 2 szt. 31. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dla każdej z części od 1 do 3. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI