Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach projektu pn.”Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyGmina Miejska Kętrzyn
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00068513
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach projektu pn.”Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48897520568

1.5.8.) Numer faksu: +48897520531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.bednarska@miastoketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach projektu pn.”Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9bf04e-bee6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004326/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach projektu pn. „Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. "Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:- Jolanta Bednarska
wzakresie spraw formalnych, email: j.bednarska@miasoketrzyn.pl - Andrzej Głusiec w zakresie sprawmerytorycznych, email: a.glusiec@miastoketrzyn.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej(ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do
komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również naLiście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są
przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE.L.
z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”). Dane te mogą dotyczyć tak samego Wykonawcy(osoby
fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też
informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia
wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Działając zgodnie z
art.13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający poniżej informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą
dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji RODO: 1) Administrator
danych osobowych: Z chwilą udostępnienia Zamawiającemu danych osobowych Administratorem tych
danych osobowych jest: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, NIP: 742-
205-13-31, REGON: 510743440.2) Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych
osobowych:Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można
kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną:
iod@miastoketrzyn.pl lub pisemnie na adres Administratora danych: Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400
Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”.3) Podstawa
prawna przetwarzania danych osobowych oraz cel ich przetwarzania:Dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, zawarcia i rozliczenia
umowy,archiwizacji, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE w celu
monitoringu,sprawozdawczości i kontroli.4) Źródło pochodzenia danych:a) Dane osobowe
przekazywane przez Wykonawcę i uzyskane w trakcie postępowania o udzielenie
zamówieniapublicznego, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i
oświadczeniachdołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach
składanych napodstawie art.26 ustawy PZP ;b) dane przedsiębiorców ujawniane w Centralnej
Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej (CEIDG) stanowią dane osobowe w rozumieniu
RODO,c) w odniesieniu dopodanych danych osobowych, dane mogą być przetwarzane w sposób
zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.Dalsze informacje zawiera SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 102190,25 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102190,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia części I stanowią m.in.: meble, tablice, monitor interaktywny,
program multimedialny, pendrive wizualizer, rękawiczki silikonowe, materiały piśmienniczo-biurowe,
siłomierze, statyw laboratoryjny, waga szkolna, kalkulatory, dalmierz laserowy,
poziomica laserowa, zestaw odważników, okulary ochronne, fartuchy, czajnik elektryczny,
kalorymetr,palnik, termoskop, suwmiarka, kula Pascala, klocki do gęstości, cylindry, okulary
ochronne,maszyna elektrostatyczna, termometry, kula Pascala, zestaw –klocki do gęstości,
fontanna świetlna, galwanometr, przewody, obwody, magnesy, kompas, zestaw igieł
magnetycznych,opiłki żelaza, sprężyny, wahadło, sprężyna - fala podłużna, sprężyna fala
poprzeczna, zestaw optyka, teleskop, soczewki, rolety, laptop z oprogramowaniem itd. 2.
Szczegółowy opis części I zamówienia zawiera załącznik nr 4a do SWZ- Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia
zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 70348

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

31630000-1 - Magnesy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38310000-1 - Wagi precyzyjne

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38412000-6 - Termometry

38418000-8 - Kalorymetry

38635000-5 - Teleskopy

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39143310-2 - Stoliki

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są; A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i
gwarancja jakości - 40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska
największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona
według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów): C =
(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa rozpatrywanych
ofert; Cbo - cena badanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja jakości" punktacja
zostanie obliczona wg poniższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 40 punktów): G=
(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych ofercie; G o – okres rękojmi i
gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min - najkrótszy możliwy okres rękojmi i
gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady i gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia części II stanowią m.in.: urządzenie wielofunkcyjne, tablety,
program multimedialny, aparat cyfrowy, rękawiczki silikonowe, palnik laboratoryjny, szczypce,
próbówki,foremki silikonowe, szkiełka zegarkowe, paski ph, bibuła filtracyjna, sączki, pipety,
elektrolizer,czasza grzejna, statyw itd. SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia
(OPZ). 3.Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne
postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ 2. Szczegółowy opis części II
zamówienia zawiera załącznik nr 4b do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 22692 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30213200-7 - Komputer tablet

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są; A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i
gwarancja jakości - 40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska
największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona
według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów): C =
(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa rozpatrywanych
ofert; Cbo - cena badanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja jakości" punktacja
zostanie obliczona wg poniższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 40 punktów): G=
(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych ofercie; G o – okres rękojmi i
gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min - najkrótszy możliwy okres rękojmi i
gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady i gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia części III stanowią m.in.: bryły, ułamki, kalkulator, waga
wielofunkcyjna z odważnikami, magnesy tablicowe, zestaw meblowy, przybory PCV, taśmy
miernicze,urządzenie wielofunkcyjne, zestaw komputerowy - laptop z oprogramowaniem,
stoły uczniowskie, krzesła uczniowskie itd. 2. Opis części III zamówienia zawiera załącznik nr 4c do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 3.Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia
umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 12884 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i gwarancja jakości -
40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów
w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość punktów
do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona
według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów): C =
(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa
rozpatrywanych ofert; Cbo - cena badanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja
jakości" punktacja zostanie obliczona wg poniższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta
otrzyma 40 punktów): G=(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych
ofercie; G o – okres rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min -
najkrótszy możliwy okres rękojmi i gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres
rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady i gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia części IV stanowią m.in.: stojak do zawieszania map, wizualizer,taśmy
miernicze, termometr, globusy, okazy skał i minerałów, mapy ścienne, lornetka, lupa,metalowy
palnik, opiłki żelaza, łyżki laboratoryjne, płyta ociekowa, statyw z wyposażeniem,laptop z
oprogramowaniem, stoły uczniowskie, krzesła uczniowskie, krzesło nauczycielskie,plany i mapy
w różnych skalach, suszarka na szkło laboratoryjne itd. 2. Szczegółowy opis części IV
zamówienia zawiera załącznik nr 4d do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 19686 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22114300-5 - Mapy

30213100-6 - Komputery przenośne

38510000-3 - Mikroskopy

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39298600-3 - Globusy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są; A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i gwarancja jakości -
40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów
w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość punktów
do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona
według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów): C =
(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa
rozpatrywanych ofert; Cbo - cena badanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja
jakości" punktacja zostanie obliczona wg poniższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta
otrzyma 40 punktów): G=(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych
ofercie; G o – okres rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min -
najkrótszy możliwy okres rękojmi i gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres
rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady i gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
Załączniknr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
(dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie
wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane
we wzorze umowy (Załączniku nr 5 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie budynku magazynowego - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie prac budowlanych: -przedłużenie budynku magazynowego o 4 m, -budynek wykonany w technologii "gazo-beton", -dach drewniany pokryty papą. Prace na terenie Elbląga. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI