IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a) konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie urządzenia lub oprogramowania, niepowodujące zwiększenia ceny, spowodowane zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;b) pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;d) wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 mających bezpośredni wpływ na terminowe wykonanie umowy. Maksymalny czas o jaki może zostać wydłużony termin realizacji umowy wynosi do 20 dni kalendarzowych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej dowodów bezpośredniego wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte i terminowe wykonanie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
12.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I – doposażenie placówek oświatowych w sprzęt komputerowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część I – doposażenie placówek oświatowych w sprzęt komputerowy:1. Komputer typu ALL-in-one do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (2 szt.)2. Drukarka atramentowa A3 do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.)3. Drukarka fotograficzna A3 do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.)4. Ploter do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie ( 1szt.)5. Oprogramowanie: do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1 szt.); do tworzenia i edycji grafiki wektorowej do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); do tworzenia prezentacji do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); do tworzenia animacji do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); pakiet programów biurowych do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.).6. Laptop do pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie (10 szt.) + mysz optyczna bezprzewodowa (10szt.).7. Drukarka laserowa do pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie (1szt.).8. Komputer stacjonarny (12szt.). + monitor (12szt.) do pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance.9. Konwerter do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)10. Router dla pracowni do zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)11. Telefon zasilany z POE do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)12. Serwer + oprogramowanie serwerowe do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.) 13. Projektor do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)14. Zestaw do kompletowania komputera: procesor; karta graficzna; płyta główna; pamięć; pamięć RAM; dysk ssd; dysk hdd; obudowa; zasilacz; napęd optyczny; system operacyjny; klawiatura; myszka; monitor. ( każdy element po 6 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr I wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II – doposażenie do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.1. Lustrzanka pełnoklatkowa (1szt.);2. Lampy błyskowe z rozpraszaczami (4 szt.);3. Lampy światła ciągłego (1szt.);4. Stół bezcieniowy (1szt.);5. Statyw z głowicą (1szt.)6. Statyw kolumnowy (1szt.)7. Statyw oświetleniowy (1szt.)8. Tło fotograficzne (1szt.)9. Karty pamięci (3szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr II wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III – doposażenie pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Pomoce i sprzęty wchodzące w skład zestawu do pracowni mechatroniki (1 zestaw) niezbędne do zdobywania kwalifikacji zawodowych w zawodzie technik mechatronik. 1.Czujnik pojemnościowy: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt..2.Czujnik fotoelektryczny odbiciowy: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 kpl..3.Pneumo-elektryczny czujnik ciśnienia: NO, zakres nastaw do 6 bar, uchwyt montażowy do płyty profilowej, przewód elektryczny z wtyczką – 4 kpl..4.Łącznik krańcowy z rolką elektryczny: styk NO/NC, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..5.Zespół przygotowania powietrza: filtr, reduktor, manometr, armatura pneumatyczna 6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..6.Siłownik pneumatyczny dwustronnego działania: z magnetycznym tłokiem, armatura pneumatyczna 4 mm uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..7.Zawór pneumatyczny 3/2 bistabilny: sterowany pneumatycznie, armatura pneumatyczna 4 mm/6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..8.Zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany pneumatycznie, NO armatura pneumatyczna 4 mm/6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.9.Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany cewką 24V DC, NO, armatura pneumatyczna, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.10.Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany cewką 24 V DC, NC, armatura pneumatyczna 4 mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.11.Zawór pneumatyczny 5/2 bistabilny: sterowany pneumatyczne, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.12.Elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny: sterowany dwoma cewkami 24 V DC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.13.Łącznik krańcowy pneumatyczny z rolką: NO, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt14.Łącznik krańcowy pneumatyczny z rolką: NC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej - 6 szt15. Zawór zwrotno-dławiący: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm – 6 szt.16.Zawór szybkiego spustu: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm – 6 szt.17.Zawór bezpieczeństwa: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt.18.Zawór redukcyjny: montaż na przewód pneumatyczny 6 mm – 6 szt.19.Zawór zwrotny: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm - 6 szt.20.Zawór czasowy: NO, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.21.Zawór czasowy: NC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.22.Zawór logiczny AND: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.23.Zawór logiczny OR: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.24.Czujnik indukcyjny: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6szt..25.Zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany ręcznie ze sprężyną zwrotną, NC armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 5 szt.26.Kontrolki sygnalizacyjne LED: zielone 24V DC, montaż na szynę TH-35 z podstawkami montażowymi - 5 szt. 27.Kontrolki sygnalizacyjne LED: czerwone 24V DC, montaż na szynę TH-36 z podstawkami montażowymi – 5 szt.28.Kontrolki sygnalizacyjne LED: żółte 24V DC, montaż na szynę TH-37 z podstawkami montażowymi – 5 szt.29.Przyciski sterowniczy monostabilny: styk NO, montaż na szynę TH35 - 6 szt. 30.Przyciski sterowniczy monostabilny: styk NC, montaż na szynę TH35 - 6 szt. 31.Przekaźnik elektryczny: sterowane 24 VDC, 4 pary styków, montaż na szynę TH-35 - 6 szt. 32.Zawór odcinający: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt. 33.Silnik trójfazowy klatkowy: min. 0,25 kW, 230/400 V AC - 3 szt.,34.Stycznik: 24 V DC, 3 zestyki NO, 1 zestyk NC, montaż na szynę TH 35 – 10 szt.,35.Wyłącznik silnikowy nadmiarowo-prądowy: dopasowany do silnika – 4 szt..36. Przekaźnik czasowy TRAm-C. Parametry co najmniej: Zakres zliczania:0,25s...12min Rodzaj wyjścia DPDT Parametry elektryczne wyjścia 1: 24V DC/8A, 250V AC/8A Napięcie zasilania: 24V AC, 24V DC, 230V AC, Ilość trybów pracy 4 – 8 szt..37. Zestaw wkrętaków krzyżowych i płaskichWkrętaki izolowane do 1 kV, co najmniej:PZ: PZ1x80mm, PZ2x100mm, PH: PH1x80mm, PH2x100mm, płaskie: 5.5x125mm, 4.0x100mm, 3.0x100mm, próbnik napięcia – 4 kmp..38. Szczypce płaskie: do ciecia, gięcia, chwytania, długość ok. 160 - 200 mm, izolowane, napięcie do 1 kV - 4 szt..39.Szczypce kątowe: do cięcia drutu, kąt odcięcia 45 stopni, długość ok. 160 – 200 mm, izolowane, napięcie do 1 kV – 4 szt..40.Ucinaczki boczne: do cięcia drutu, długość ok. 160 - 180 mm, izolowane, napięcie do 1 kV – 4 szt.41. Sinik prądu stałego: na napięcie 24 V DC, rodzaj pracy: S1/S2 , moc znamionowa: min. 30W, i nie więcej niż 100W, 3000 obr/min. – 6 szt.42.Zasilacz prądu stałego: Zakres regulacji napięcia 0-30 V, Zakres regulacji natężenia prądu 0-10 A – 3 szt..43. Multimetr cyfrowy przenośny. Minimalne parametry:Pomiar napięcia AC, hFE tranzystorów, napięcia DC, pojemności, prądu AC, prądu DC, rezystancji Zakres pomiaru napięcia DC: 0,1m...200m/2/20/200/1000Zakres pomiaru napięcia AC: 1m...2/20/200/750V Zakres pomiaru prądu DC: 0,1µ...200µ/20µ/20m/200m/2/20A Zakres pomiaru prądu AC: 0,1m...200m/2/20A Zakres pomiaru rezystancji: 0,1...200/2k/20k/200k/2M/200MΩ Zakres pomiaru pojemności: 10p...20n/2µ/200µFTest diody, Test hFE tranzystorów, Test ciągłości obwodu – 6 szt..Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr III wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV – doposażenie pracowni dla zawodów mechanicznych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wyważarka do kół i montażownica do opon ( 1 zestaw)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr IV wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część V - doposażenie pracowni dla zawodu technik spedytor w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Program do spedycji - oprogramowanie umożliwiające kompletne zautomatyzowanie wszelkich procesów od przyjęcia zamówienia na usługę, wystawianie zleceń transportu/spedycji, upoważnień na odbiór towaru, listów przewozowych, załączników dla kontrahenta i przewoźnika, zlecenie wyjazdu/załadunku, podpięcie i rozliczenie dokumentów kosztowych oraz delegacji, po dokument sprzedaży za usługę, licencja bez limitu stanowisk. Oprogramowanie w wersji edukacyjnej.Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr V wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część VI – doposażenie pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Betoniarka – ( 2 szt.)2. Rusztowanie aluminiowe składane ( 3 szt.)3. Dalmierz laserowy – pomiar do 60 m (3 szt.)4. Dalmierz laserowy – pomiar do 300 m ( 1 szt.)5. Niwelator optyczny (1 szt.)6. Kamera termowizyjna (1 szt.)7. Wilgotnościomierz (1szt.)8. Miara miernicza zwijana zamknięta do 30 m. ( 1 szt.)9. Mieszadło do zaprawy (3 szt.)10. Zestaw narzędziowy: Wiertarko-wkrętarka udarowa; Zakrętarka udarowa ¼″;Szlifierka kątowa;pilarka tarczowa; piła szablasta; Latarka LED; 2x akumulatory 5.0 Ah; Torba, Ładowarka. (1 zestaw)11. Kielnia (3 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VI wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część VII – doposażenie pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Biurko – (12 szt.)2. Fotel biurowy – (12 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VII wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część VIII – doposażenie pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Drukarka 3D do pracowni szkolnej klasy desktopowej ( 1 szt.)2. Analizator sieci - Uniwersalny tester okablowania miedzianego do kabli audio, danych i wideo. (1szt.)3. Spawarka światłowodowa - (1 szt.)4. Obcinarka światłowodowa – (1szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VIII wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. |
60,00 |
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.