Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych w projekcie pn. „Podniesienie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych w projekcie pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarnków
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Czarnkowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774222-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774222-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Starostwo Powiatowe w Czarnkowie: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych w projekcie pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, krajowy numer identyfikacyjny 57079094000000, ul. ul. Rybaki  3 , 64-700  Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 253 01 60 , , e-mail p.sieminski@pct.powiat.pl, , faks 67 253 01 61 .
Adres strony internetowej (URL): http://bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie dotyczy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul.Rybaki 3, 64-700 Czarnków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych w projekcie pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Numer referencyjny: IZ.272.5.2020.PS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
8
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część I – doposażenie placówek oświatowych w sprzęt komputerowy:1. Komputer typu ALL-in-one do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (2 szt.)2. Drukarka atramentowa A3 do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.)3. Drukarka fotograficzna A3 do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.)4. Ploter do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie ( 1szt.)5. Oprogramowanie: do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1 szt.); do tworzenia i edycji grafiki wektorowej do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); do tworzenia prezentacji do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); do tworzenia animacji do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); pakiet programów biurowych do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.).6. Laptop do pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie (10 szt.) + mysz optyczna bezprzewodowa (10szt.).7. Drukarka laserowa do pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie (1szt.).8. Komputer stacjonarny (12szt.). + monitor (12szt.) do pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance.9. Konwerter do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)10. Router dla pracowni do zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)11. Telefon zasilany z POE do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)12. Serwer + oprogramowanie serwerowe do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.) 13. Projektor do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)14. Zestaw do kompletowania komputera: procesor; karta graficzna; płyta główna; pamięć; pamięć RAM; dysk ssd; dysk hdd; obudowa; zasilacz; napęd optyczny; system operacyjny; klawiatura; myszka; monitor. ( każdy element po 6 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr I wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Część II – doposażenie do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie:1. Lustrzanka pełnoklatkowa (1szt.);2. Lampy błyskowe z rozpraszaczami (4 szt.);3. Lampy światła ciągłego (1szt.);4. Stół bezcieniowy (1szt.);5. Statyw z głowicą (1szt.)6. Statyw kolumnowy (1szt.)7. Statyw oświetleniowy (1szt.)8. Tło fotograficzne (1szt.)9. Karty pamięci (3szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr II wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Część III – doposażenie pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w CzarnkowiePomoce i sprzęty wchodzące w skład zestawu do pracowni mechatroniki (1 zestaw) niezbędne do zdobywania kwalifikacji zawodowych w zawodzie technik mechatronik. 1.Czujnik pojemnościowy: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt..2.Czujnik fotoelektryczny odbiciowy: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 kpl..3.Pneumo-elektryczny czujnik ciśnienia: NO, zakres nastaw do 6 bar, uchwyt montażowy do płyty profilowej, przewód elektryczny z wtyczką – 4 kpl..4.Łącznik krańcowy z rolką elektryczny: styk NO/NC, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..5.Zespół przygotowania powietrza: filtr, reduktor, manometr, armatura pneumatyczna 6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..6.Siłownik pneumatyczny dwustronnego działania: z magnetycznym tłokiem, armatura pneumatyczna 4 mm uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..7.Zawór pneumatyczny 3/2 bistabilny: sterowany pneumatycznie, armatura pneumatyczna 4 mm/6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..8.Zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany pneumatycznie, NO armatura pneumatyczna 4 mm/6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.9.Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany cewką 24V DC, NO, armatura pneumatyczna, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.10.Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany cewką 24 V DC, NC, armatura pneumatyczna 4 mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.11.Zawór pneumatyczny 5/2 bistabilny: sterowany pneumatyczne, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.12.Elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny: sterowany dwoma cewkami 24 V DC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.13.Łącznik krańcowy pneumatyczny z rolką: NO, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt14.Łącznik krańcowy pneumatyczny z rolką: NC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej - 6 szt15. Zawór zwrotno-dławiący: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm – 6 szt.16.Zawór szybkiego spustu: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm – 6 szt.17.Zawór bezpieczeństwa: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt.18.Zawór redukcyjny: montaż na przewód pneumatyczny 6 mm – 6 szt.19.Zawór zwrotny: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm - 6 szt.20.Zawór czasowy: NO, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.21.Zawór czasowy: NC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.22.Zawór logiczny AND: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.23.Zawór logiczny OR: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.24.Czujnik indukcyjny: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6szt..25.Zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany ręcznie ze sprężyną zwrotną, NC armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 5 szt.26.Kontrolki sygnalizacyjne LED: zielone 24V DC, montaż na szynę TH-35 z podstawkami montażowymi - 5 szt. 27.Kontrolki sygnalizacyjne LED: czerwone 24V DC, montaż na szynę TH-36 z podstawkami montażowymi – 5 szt.28.Kontrolki sygnalizacyjne LED: żółte 24V DC, montaż na szynę TH-37 z podstawkami montażowymi – 5 szt.29.Przyciski sterowniczy monostabilny: styk NO, montaż na szynę TH35 - 6 szt. 30.Przyciski sterowniczy monostabilny: styk NC, montaż na szynę TH35 - 6 szt. 31.Przekaźnik elektryczny: sterowane 24 VDC, 4 pary styków, montaż na szynę TH-35 - 6 szt. 32.Zawór odcinający: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt. 33.Silnik trójfazowy klatkowy: min. 0,25 kW, 230/400 V AC - 3 szt.,34.Stycznik: 24 V DC, 3 zestyki NO, 1 zestyk NC, montaż na szynę TH 35 – 10 szt.,35.Wyłącznik silnikowy nadmiarowo-prądowy: dopasowany do silnika – 4 szt..36. Przekaźnik czasowy TRAm-C. Parametry co najmniej: Zakres zliczania:0,25s...12min Rodzaj wyjścia DPDT Parametry elektryczne wyjścia 1: 24V DC/8A, 250V AC/8A Napięcie zasilania: 24V AC, 24V DC, 230V AC, Ilość trybów pracy 4 – 8 szt..37. Zestaw wkrętaków krzyżowych i płaskichWkrętaki izolowane do 1 kV, co najmniej:PZ: PZ1x80mm, PZ2x100mm, PH: PH1x80mm, PH2x100mm, płaskie: 5.5x125mm, 4.0x100mm, 3.0x100mm, próbnik napięcia – 4 kmp..38. Szczypce płaskie: do ciecia, gięcia, chwytania, długość ok. 160 - 200 mm, izolowane, napięcie do 1 kV - 4 szt..39.Szczypce kątowe: do cięcia drutu, kąt odcięcia 45 stopni, długość ok. 160 – 200 mm, izolowane, napięcie do 1 kV – 4 szt..40.Ucinaczki boczne: do cięcia drutu, długość ok. 160 - 180 mm, izolowane, napięcie do 1 kV – 4 szt.41. Sinik prądu stałego: na napięcie 24 V DC, rodzaj pracy: S1/S2 , moc znamionowa: min. 30W, i nie więcej niż 100W, 3000 obr/min. – 6 szt.42.Zasilacz prądu stałego: Zakres regulacji napięcia 0-30 V, Zakres regulacji natężenia prądu 0-10 A – 3 szt..43. Multimetr cyfrowy przenośny. Minimalne parametry:Pomiar napięcia AC, hFE tranzystorów, napięcia DC, pojemności, prądu AC, prądu DC, rezystancji Zakres pomiaru napięcia DC: 0,1m...200m/2/20/200/1000Zakres pomiaru napięcia AC: 1m...2/20/200/750V Zakres pomiaru prądu DC: 0,1µ...200µ/20µ/20m/200m/2/20A Zakres pomiaru prądu AC: 0,1m...200m/2/20A Zakres pomiaru rezystancji: 0,1...200/2k/20k/200k/2M/200MΩ Zakres pomiaru pojemności: 10p...20n/2µ/200µFTest diody, Test hFE tranzystorów, Test ciągłości obwodu – 6 szt..Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr III wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Część IV – doposażenie pracowni dla zawodów mechanicznych w Centrum Kształcenia Zawodowego w CzarnkowieWyważarka do kół i montażownica do opon ( 1 zestaw)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr IV wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Część V - doposażenie pracowni dla zawodu technik spedytor w Zespole Szkół Technicznych w TrzcianceProgram do spedycji - oprogramowanie umożliwiające kompletne zautomatyzowanie wszelkich procesów od przyjęcia zamówienia na usługę, wystawianie zleceń transportu/spedycji, upoważnień na odbiór towaru, listów przewozowych, załączników dla kontrahenta i przewoźnika, zlecenie wyjazdu/załadunku, podpięcie i rozliczenie dokumentów kosztowych oraz delegacji, po dokument sprzedaży za usługę, licencja bez limitu stanowisk. Oprogramowanie w wersji edukacyjnej.Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr V wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Część VI – doposażenie pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance1. Betoniarka – ( 2 szt.)2. Rusztowanie aluminiowe składane ( 3 szt.)3. Dalmierz laserowy – pomiar do 60 m (3 szt.)4. Dalmierz laserowy – pomiar do 300 m ( 1 szt.)5. Niwelator optyczny (1 szt.)6. Kamera termowizyjna (1 szt.)7. Wilgotnościomierz (1szt.)8. Miara miernicza zwijana zamknięta do 30 m. ( 1 szt.)9. Mieszadło do zaprawy (3 szt.)10. Zestaw narzędziowy: Wiertarko-wkrętarka udarowa; Zakrętarka udarowa ¼″;Szlifierka kątowa;pilarka tarczowa; piła szablasta; Latarka LED; 2x akumulatory 5.0 Ah; Torba, Ładowarka. (1 zestaw)11. Kielnia (3 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VI wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Część VII – doposażenie pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance1. Biurko – (12 szt.)2. Fotel biurowy – (12 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VII wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Część VIII – doposażenie pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance1. Drukarka 3D do pracowni szkolnej klasy desktopowej ( 1 szt.)2. Analizator sieci - Uniwersalny tester okablowania miedzianego do kabli audio, danych i wideo. (1szt.)3. Spawarka światłowodowa - (1 szt.)4. Obcinarka światłowodowa – (1szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VIII wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39130000-2
39160000-1
30213000-5
30200000-1
30230000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
nie dotyczy
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
40

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1b pkt. 1) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa dodatkowych wymagańNa potwierdzenie spełniania opisanego powyżej warunku Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w Roz. VI ust. 1 pkt. a) SIWZ.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa dodatkowych wymagańNa potwierdzenie spełniania opisanego powyżej warunku Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w Roz. VI ust. 1 pkt. a) SIWZ.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – Zamawiający nie określa dodatkowych wymagańNa potwierdzenie spełniania opisanego powyżej warunku Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w Roz. VI ust. 1 pkt. a) SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń lub dokumentów, ocena wykazania braku podstaw wykluczenia zostanie dokonana w oparciu o:a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 B do SIWZ (składane razem z ofertą);b) Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 1C do SIWZ;UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.c) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). UWAGA: Złożenie na wezwanie Zamawiającego ww. dokument będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów:a) aktualnego na dzień składania ofert Oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 2) (składane razem z ofertą).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z treścią SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 8 części.Zamawiający informuje, że do złożenia szczegółowych wyliczeń ceny potwierdzających wartość oferty dla poszczególnej części ( Załączniki nr 2.1/2.2/2.3/2.4/2.5/2.6/2.7/2.8) zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta dla danej części została najwyżej oceniona.2. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem;3. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ).4. Oświadczenie oferentów dotyczące obowiązku informacyjnego realizowanego w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a) konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie urządzenia lub oprogramowania, niepowodujące zwiększenia ceny, spowodowane zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;b) pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;d) wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 mających bezpośredni wpływ na terminowe wykonanie umowy. Maksymalny czas o jaki może zostać wydłużony termin realizacji umowy wynosi do 20 dni kalendarzowych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej dowodów bezpośredniego wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte i terminowe wykonanie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I – doposażenie placówek oświatowych w sprzęt komputerowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część I – doposażenie placówek oświatowych w sprzęt komputerowy:1. Komputer typu ALL-in-one do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (2 szt.)2. Drukarka atramentowa A3 do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.)3. Drukarka fotograficzna A3 do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.)4. Ploter do pracowni w Zespole Szkół w Czarnkowie ( 1szt.)5. Oprogramowanie: do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1 szt.); do tworzenia i edycji grafiki wektorowej do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); do tworzenia prezentacji do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); do tworzenia animacji do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.); pakiet programów biurowych do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie (1szt.).6. Laptop do pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie (10 szt.) + mysz optyczna bezprzewodowa (10szt.).7. Drukarka laserowa do pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie (1szt.).8. Komputer stacjonarny (12szt.). + monitor (12szt.) do pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance.9. Konwerter do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)10. Router dla pracowni do zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)11. Telefon zasilany z POE do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)12. Serwer + oprogramowanie serwerowe do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.) 13. Projektor do pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance (1szt.)14. Zestaw do kompletowania komputera: procesor; karta graficzna; płyta główna; pamięć; pamięć RAM; dysk ssd; dysk hdd; obudowa; zasilacz; napęd optyczny; system operacyjny; klawiatura; myszka; monitor. ( każdy element po 6 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr I wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.


Część nr: 2 Nazwa: Część II – doposażenie do pracowni dla zawodu technik organizacji reklamy w Zespole Szkół w Czarnkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.1. Lustrzanka pełnoklatkowa (1szt.);2. Lampy błyskowe z rozpraszaczami (4 szt.);3. Lampy światła ciągłego (1szt.);4. Stół bezcieniowy (1szt.);5. Statyw z głowicą (1szt.)6. Statyw kolumnowy (1szt.)7. Statyw oświetleniowy (1szt.)8. Tło fotograficzne (1szt.)9. Karty pamięci (3szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr II wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.


Część nr: 3 Nazwa: Część III – doposażenie pracowni dla zawodu technik mechatronik w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Pomoce i sprzęty wchodzące w skład zestawu do pracowni mechatroniki (1 zestaw) niezbędne do zdobywania kwalifikacji zawodowych w zawodzie technik mechatronik. 1.Czujnik pojemnościowy: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt..2.Czujnik fotoelektryczny odbiciowy: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 kpl..3.Pneumo-elektryczny czujnik ciśnienia: NO, zakres nastaw do 6 bar, uchwyt montażowy do płyty profilowej, przewód elektryczny z wtyczką – 4 kpl..4.Łącznik krańcowy z rolką elektryczny: styk NO/NC, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..5.Zespół przygotowania powietrza: filtr, reduktor, manometr, armatura pneumatyczna 6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..6.Siłownik pneumatyczny dwustronnego działania: z magnetycznym tłokiem, armatura pneumatyczna 4 mm uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..7.Zawór pneumatyczny 3/2 bistabilny: sterowany pneumatycznie, armatura pneumatyczna 4 mm/6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt..8.Zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany pneumatycznie, NO armatura pneumatyczna 4 mm/6 mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.9.Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany cewką 24V DC, NO, armatura pneumatyczna, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.10.Elektrozawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany cewką 24 V DC, NC, armatura pneumatyczna 4 mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.11.Zawór pneumatyczny 5/2 bistabilny: sterowany pneumatyczne, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.12.Elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny: sterowany dwoma cewkami 24 V DC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 4 szt.13.Łącznik krańcowy pneumatyczny z rolką: NO, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt14.Łącznik krańcowy pneumatyczny z rolką: NC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej - 6 szt15. Zawór zwrotno-dławiący: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm – 6 szt.16.Zawór szybkiego spustu: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm – 6 szt.17.Zawór bezpieczeństwa: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt.18.Zawór redukcyjny: montaż na przewód pneumatyczny 6 mm – 6 szt.19.Zawór zwrotny: montaż na przewód pneumatyczny 4 mm - 6 szt.20.Zawór czasowy: NO, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.21.Zawór czasowy: NC, armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.22.Zawór logiczny AND: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.23.Zawór logiczny OR: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 2 szt.24.Czujnik indukcyjny: NO, PNP, przewód elektryczny z wtyczką, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6szt..25.Zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny: sterowany ręcznie ze sprężyną zwrotną, NC armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 5 szt.26.Kontrolki sygnalizacyjne LED: zielone 24V DC, montaż na szynę TH-35 z podstawkami montażowymi - 5 szt. 27.Kontrolki sygnalizacyjne LED: czerwone 24V DC, montaż na szynę TH-36 z podstawkami montażowymi – 5 szt.28.Kontrolki sygnalizacyjne LED: żółte 24V DC, montaż na szynę TH-37 z podstawkami montażowymi – 5 szt.29.Przyciski sterowniczy monostabilny: styk NO, montaż na szynę TH35 - 6 szt. 30.Przyciski sterowniczy monostabilny: styk NC, montaż na szynę TH35 - 6 szt. 31.Przekaźnik elektryczny: sterowane 24 VDC, 4 pary styków, montaż na szynę TH-35 - 6 szt. 32.Zawór odcinający: armatura pneumatyczna 4mm/6mm, uchwyt montażowy do płyty profilowej – 6 szt. 33.Silnik trójfazowy klatkowy: min. 0,25 kW, 230/400 V AC - 3 szt.,34.Stycznik: 24 V DC, 3 zestyki NO, 1 zestyk NC, montaż na szynę TH 35 – 10 szt.,35.Wyłącznik silnikowy nadmiarowo-prądowy: dopasowany do silnika – 4 szt..36. Przekaźnik czasowy TRAm-C. Parametry co najmniej: Zakres zliczania:0,25s...12min Rodzaj wyjścia DPDT Parametry elektryczne wyjścia 1: 24V DC/8A, 250V AC/8A Napięcie zasilania: 24V AC, 24V DC, 230V AC, Ilość trybów pracy 4 – 8 szt..37. Zestaw wkrętaków krzyżowych i płaskichWkrętaki izolowane do 1 kV, co najmniej:PZ: PZ1x80mm, PZ2x100mm, PH: PH1x80mm, PH2x100mm, płaskie: 5.5x125mm, 4.0x100mm, 3.0x100mm, próbnik napięcia – 4 kmp..38. Szczypce płaskie: do ciecia, gięcia, chwytania, długość ok. 160 - 200 mm, izolowane, napięcie do 1 kV - 4 szt..39.Szczypce kątowe: do cięcia drutu, kąt odcięcia 45 stopni, długość ok. 160 – 200 mm, izolowane, napięcie do 1 kV – 4 szt..40.Ucinaczki boczne: do cięcia drutu, długość ok. 160 - 180 mm, izolowane, napięcie do 1 kV – 4 szt.41. Sinik prądu stałego: na napięcie 24 V DC, rodzaj pracy: S1/S2 , moc znamionowa: min. 30W, i nie więcej niż 100W, 3000 obr/min. – 6 szt.42.Zasilacz prądu stałego: Zakres regulacji napięcia 0-30 V, Zakres regulacji natężenia prądu 0-10 A – 3 szt..43. Multimetr cyfrowy przenośny. Minimalne parametry:Pomiar napięcia AC, hFE tranzystorów, napięcia DC, pojemności, prądu AC, prądu DC, rezystancji Zakres pomiaru napięcia DC: 0,1m...200m/2/20/200/1000Zakres pomiaru napięcia AC: 1m...2/20/200/750V Zakres pomiaru prądu DC: 0,1µ...200µ/20µ/20m/200m/2/20A Zakres pomiaru prądu AC: 0,1m...200m/2/20A Zakres pomiaru rezystancji: 0,1...200/2k/20k/200k/2M/200MΩ Zakres pomiaru pojemności: 10p...20n/2µ/200µFTest diody, Test hFE tranzystorów, Test ciągłości obwodu – 6 szt..Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr III wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.


Część nr: 4 Nazwa: Część IV – doposażenie pracowni dla zawodów mechanicznych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wyważarka do kół i montażownica do opon ( 1 zestaw)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr IV wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.


Część nr: 5 Nazwa: Część V - doposażenie pracowni dla zawodu technik spedytor w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Program do spedycji - oprogramowanie umożliwiające kompletne zautomatyzowanie wszelkich procesów od przyjęcia zamówienia na usługę, wystawianie zleceń transportu/spedycji, upoważnień na odbiór towaru, listów przewozowych, załączników dla kontrahenta i przewoźnika, zlecenie wyjazdu/załadunku, podpięcie i rozliczenie dokumentów kosztowych oraz delegacji, po dokument sprzedaży za usługę, licencja bez limitu stanowisk. Oprogramowanie w wersji edukacyjnej.Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr V wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.


Część nr: 6 Nazwa: Część VI – doposażenie pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Betoniarka – ( 2 szt.)2. Rusztowanie aluminiowe składane ( 3 szt.)3. Dalmierz laserowy – pomiar do 60 m (3 szt.)4. Dalmierz laserowy – pomiar do 300 m ( 1 szt.)5. Niwelator optyczny (1 szt.)6. Kamera termowizyjna (1 szt.)7. Wilgotnościomierz (1szt.)8. Miara miernicza zwijana zamknięta do 30 m. ( 1 szt.)9. Mieszadło do zaprawy (3 szt.)10. Zestaw narzędziowy: Wiertarko-wkrętarka udarowa; Zakrętarka udarowa ¼″;Szlifierka kątowa;pilarka tarczowa; piła szablasta; Latarka LED; 2x akumulatory 5.0 Ah; Torba, Ładowarka. (1 zestaw)11. Kielnia (3 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VI wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.


Część nr: 7 Nazwa: Część VII – doposażenie pracowni dla zawodu technik budownictwa w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Biurko – (12 szt.)2. Fotel biurowy – (12 szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VII wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.


Część nr: 8 Nazwa: Część VIII – doposażenie pracowni dla zawodu technik informatyk w Zespole Szkół Technicznych w Trzciance
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni szkolnych niezbędnych do realizacji przez Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczniów i uczennic szkół zawodowych powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego” realizowanego w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Drukarka 3D do pracowni szkolnej klasy desktopowej ( 1 szt.)2. Analizator sieci - Uniwersalny tester okablowania miedzianego do kabli audio, danych i wideo. (1szt.)3. Spawarka światłowodowa - (1 szt.)4. Obcinarka światłowodowa – (1szt.)Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr VIII wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich ośmiu części.Oferowane przedmioty, urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Zaproponowane pomoce dydaktyczne i sprzęty muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (jeżeli dotyczy). Pomoce dydaktyczne określone w załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, wybrany dostawca dostarczy do wskazanego miejsca przez Zamawiającego na własny koszt. Zamawiający wskazuje przewidziane w trakcie realizacji projektu miejsca dostaw tj.. Starostwo Powiatowe w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków; Centrum Kształcenia Zawodowego w Czarnkowie, ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół w Czarnkowie ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków; Zespole Szkół Technicznych w Trzciance, ul. 27 Stycznia 100, 64-980 Trzcianka. Należy uwzględnić w cenie koszty dostawy do ww. punktów. Na dostarczone towary Dostawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39130000-2, 39160000-1, 30213000-5, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena (P) 60%. Pod tym pojęciem zamawiający rozumie wartość brutto przedmiotu zamówienia za wykonanie dostawy całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ – dla danej części zamówienia. 60,00
2. Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – 40% 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym dostawcą. Jest to maksymalny termin dopuszczony przez Zamawiającego. Faktyczny termin realizacji zamówienia wynikać będzie ze złożonej oferty.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę murowanie ścian z silki 15-18 - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę murowanie ścian z silki 15-18. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI