Dostawa pojemników na odpady, pojemników do segregacji odpadów dla jednostek Policji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pojemników na odpady, pojemników do segregacji odpadów dla jednostek Policji dolnośląskiej oraz dostawa różnych produktów służących do utrzymania czystości w ramach pierwszego wyposażenia jednostek Policji finansowana z Programu Modernizacji Policji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-11-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-26
  • Numer ogłoszenia602217-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602217-N-2020 z dnia 2020-10-26 r.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu: Dostawa pojemników na odpady, pojemników do segregacji odpadów dla jednostek Policji dolnośląskiej oraz dostawa różnych produktów służących do utrzymania czystości w ramach pierwszego wyposażenia jednostek Policji finansowana z Programu Modernizacji Policji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 93015621600000, ul. Podwale  31-33 , 50-040  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713403716, e-mail eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl, faks +48717824171.
Adres strony internetowej (URL): https://dolnoslaska.policja.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://dolnoslaska.policja.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://dolnoslaska.policja.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, w postaci papierowej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady, pojemników do segregacji odpadów dla jednostek Policji dolnośląskiej oraz dostawa różnych produktów służących do utrzymania czystości w ramach pierwszego wyposażenia jednostek Policji finansowana z Programu Modernizacji Policji
Numer referencyjny: PU-2380-164-003-133/2020/ML
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na odpady, pojemników do segregacji odpadów dla jednostek Policji dolnośląskiej oraz dostawa różnych produktów służących do utrzymania czystości w ramach pierwszego wyposażenia jednostek Policji finansowana z Programu Modernizacji Policji.2. Dostawa obejmuje produkty nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 m-cy przed dniem zawarcia umowy, spełniający wymagania opisane w SIWZ i jej integralnych załącznikach, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz pierwszego gatunku.3. Postępowanie zostało podzielone na 11 niżej wskazanych części:Część 1: dostawa pojemników na odpady dla SPPP Legnica w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.1 do SIWZ,Część 2: dostawa 9 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Kamienna Góra w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.2 do SIWZ,Część 3: dostawa 10 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Lubań w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.3 do SIWZ,Część 4: dostawa pojemników i kontenerów do segregacji odpadów dla KMP Legnica w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.4 do SIWZ,Część 5: dostawa pojemników do segregacji odpadów dla KPP Trzebnica i KPP Wołów w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.5 do SIWZ,Część 6: dostawa koszy na śmieci, dozowników mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla PP Smolec w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.6 do SIWZ,Część 7: dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla KP Bogatynia w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.7 do SIWZCzęść 8: dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, wycieraczek obiektowych, wiader i taczek ogrodowych metalowych dla KPP Lwówek Śl. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.8 do SIWZCzęść 9: dostawa koszy na śmieci, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania dla KP Strzegom w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.9 do SIWZCzęść 10: dostawa szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania i koszy na śmieci dla PP Jaworzyna Śl. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.10 do SIWZCzęść 11: dostawa koszopopielnic, łopat do śniegu, łopat, szpadli, mioteł zewnętrznych i wiader dla KP Syców w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.11 do SIWZWykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty na cały asortyment objęty daną częścią postępowania.4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty do: cześć 1: SPPP Legnica ul Jaworzyńska 134, 59-220 Legnicaczęść 2: KPP Kamienna Góra ul Lubawska 6, 58-400 Kamienna Góraczęść 3: KPP Lubań ul Sikorskiego 4, 59-800 Lubańczęść 4: KMP Legnica- Komisariat Policji w Chojnowie ul Wojska Polskiego 15, 59-224 Chojnówczęść 5: KPP Trzebnica i KPP Wołów- magazyn Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu ul Sokolnicza 12, 53-676 Wrocławczęść 6: PP Smolec – KP Kąty Wrocławskie ul 1 Maja 16, 55-080 Kąty Wrocławskieczęść 7: KP Bogatynia- KPP Zgorzelec ul Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12G, 59-900 Zgorzelecczęść 8: KPP Lwówek Śląski ul Przyjaciół Żołnierza 61/1, 59-600 Lwówek Śląskicześć 9: KP Strzegom ul Czerwonego Krzyża 1, 58-150 Strzegomczęść 10: PP Jaworzyna Śl ul Wolności 2, 58-140 Jaworzyna Ślcześć 11: KP Syców ul Ogrodowa 11B, 56-500 Syców,

II.5) Główny kod CPV: 39224000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34928480-6
42716200-0
34911100-7
39712300-9
39831700-3
39224310-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej). Klauzula informacyjna RODO została opisana w Rozdziale I pkt 5 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie stosował tzw. procedurę odwróconą, uregulowaną w art. 24 aa ustawy Pzp, tzn. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert) nie podlega wykluczeniu. 2 Wszyscy wykonawcy składają do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie określonym przez Zamawiającego, jednakże ocena wstępna (dokonywana na podstawie tego oświadczenia oraz oświadczenia dot. przynależności do grupy kapitałowej) braku podstaw do wykluczenia dokonywana będzie wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Ocena ta będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.3. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnianie przez zaoferowane produkty wymagań opisanych przez Zamawiającego. Weryfikacja zaoferowanych produktów w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego odbywać się będzie na etapie dostawy produktów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą.1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto.2) Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo - cenowe sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki nr 1.1 – 1.11 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę), zawierające w szczególności: wskazanie jednostkowych cen brutto produktów3) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 4) Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców – załącznik nr 4 do SIWZ.5) Pełnomocnictwa składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza:5.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.5.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku ofert składanych przez takich Wykonawców,5.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty przez spółkę cywilną – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników.Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa pojemników na odpady dla SPPP Legnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: dostawa pojemników na odpady dla SPPP Legnica w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa 9 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Kamienna Góra.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: dostawa 9 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Kamienna Góra w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa 10 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Lubań.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3: dostawa 10 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Lubań w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa pojemników i kontenerów do segregacji odpadów dla KMP Legnica.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4: dostawa pojemników i kontenerów do segregacji odpadów dla KMP Legnica w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa pojemników do segregacji odpadów dla KPP Trzebnica i KPP Wołów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5: dostawa pojemników do segregacji odpadów dla KPP Trzebnica i KPP Wołów w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa koszy na śmieci, dozowników mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla PP Smolec.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6: dostawa koszy na śmieci, dozowników mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla PP Smolec w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6, 42716200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla KP Bogatynia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7: dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla KP Bogatynia w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6, 34911100-7, 39224310-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, wycieraczek obiektowych, wiader i taczek ogrodowych metalowych dla KPP Lwówek Śl.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8: dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, wycieraczek obiektowych, wiader i taczek ogrodowych metalowych dla KPP Lwówek Śl. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.8 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 9 Nazwa: Dostawa koszy na śmieci, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania dla KP Strzegom
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9: dostawa koszy na śmieci, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania dla KP Strzegom w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 42716200-0, 34928480-6, 34911100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 10 Nazwa: Dostawa szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania i koszy na śmieci dla PP Jaworzyna Śl.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10: dostawa szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania i koszy na śmieci dla PP Jaworzyna Śl. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.10 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6, 39224310-4, 39831700-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).


Część nr: 11 Nazwa: Dostawa koszopopielnic, łopat do śniegu, łopat, szpadli, mioteł zewnętrznych i wiader dla KP Syców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11: dostawa koszopopielnic, łopat do śniegu, łopat, szpadli, mioteł zewnętrznych i wiader dla KP Syców w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnych - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje firm do wykonania instalacji sanitarnych. Inwestycja to budynek handlowy we Wrocławiu. Termin wykonania styczeń 2025. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI