III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie stosował tzw. procedurę odwróconą, uregulowaną w art. 24 aa ustawy Pzp, tzn. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert) nie podlega wykluczeniu. 2 Wszyscy wykonawcy składają do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie określonym przez Zamawiającego, jednakże ocena wstępna (dokonywana na podstawie tego oświadczenia oraz oświadczenia dot. przynależności do grupy kapitałowej) braku podstaw do wykluczenia dokonywana będzie wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Ocena ta będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.3. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnianie przez zaoferowane produkty wymagań opisanych przez Zamawiającego. Weryfikacja zaoferowanych produktów w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego odbywać się będzie na etapie dostawy produktów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą.1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto.2) Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo - cenowe sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki nr 1.1 – 1.11 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę), zawierające w szczególności: wskazanie jednostkowych cen brutto produktów3) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 4) Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców – załącznik nr 4 do SIWZ.5) Pełnomocnictwa składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza:5.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.5.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku ofert składanych przez takich Wykonawców,5.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty przez spółkę cywilną – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników.Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-04, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa pojemników na odpady dla SPPP Legnica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: dostawa pojemników na odpady dla SPPP Legnica w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa 9 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Kamienna Góra. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: dostawa 9 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Kamienna Góra w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa 10 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Lubań. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3: dostawa 10 kpl. pojemników do segregacji odpadów dla KPP Lubań w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa pojemników i kontenerów do segregacji odpadów dla KMP Legnica. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4: dostawa pojemników i kontenerów do segregacji odpadów dla KMP Legnica w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa pojemników do segregacji odpadów dla KPP Trzebnica i KPP Wołów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5: dostawa pojemników do segregacji odpadów dla KPP Trzebnica i KPP Wołów w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44613800-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa koszy na śmieci, dozowników mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla PP Smolec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6: dostawa koszy na śmieci, dozowników mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla PP Smolec w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6, 42716200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla KP Bogatynia. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7: dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła i suszarek elektrycznych do rąk dla KP Bogatynia w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6, 34911100-7, 39224310-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, wycieraczek obiektowych, wiader i taczek ogrodowych metalowych dla KPP Lwówek Śl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8: dostawa wózków do sprzątania, koszy na śmieci, koszopopielnic, wycieraczek obiektowych, wiader i taczek ogrodowych metalowych dla KPP Lwówek Śl. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.8 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa koszy na śmieci, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania dla KP Strzegom |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9: dostawa koszy na śmieci, szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania dla KP Strzegom w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 42716200-0, 34928480-6, 34911100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dostawa szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania i koszy na śmieci dla PP Jaworzyna Śl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10: dostawa szczotek do WC, uchwytów na papier toaletowy, dozowników do mydła, suszarek elektrycznych do rąk, wózków do sprzątania i koszy na śmieci dla PP Jaworzyna Śl. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.10 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6, 39224310-4, 39831700-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Dostawa koszopopielnic, łopat do śniegu, łopat, szpadli, mioteł zewnętrznych i wiader dla KP Syców |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11: dostawa koszopopielnic, łopat do śniegu, łopat, szpadli, mioteł zewnętrznych i wiader dla KP Syców w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224000-8, 34928480-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 7 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia Zamówienia Cząstkowego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia (cena oferty najkorzystniejszej).