Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie stanowisk edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Astronomicznej z Białkowie, gmina Wińsko - Zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713752234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia wyższa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie stanowisk edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Astronomicznej z Białkowie, gmina Wińsko - Zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5aed1f5-9831-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.33 Dostawa, montaż i uruchomienie stanowisk edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Astronomicznej w Białkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Rewitalizacja Zespołu pałacowego i Obserwatorium astronomicznego w Białkowie wraz z zagospodarowaniem terenu na Centrum Edukacji Astronomicznej” Umowa nr RPDS.06.03.01-02-0048/17-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowieniaoraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej bzp@uwr.edu.pl.Ofertę wraz z załącznikami Wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu Miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin 2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Sposób złożenia, zmiany lub wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkownika na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdfWykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tej Instrukcji.4. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku polskim, w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (poz. 2452)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie;4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.2.2021.JS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 770000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 740000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowych kompletnych stanowisk edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Astronomicznej z Białkowie, gmina Wińsko wraz ze szkoleniem podstawowym i aplikacyjnym użytkownika w zakresie jego obsługi obejmujące:Zadanie 1. Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego fabrycznie nowego Stanowiska Edukacyjnego ROBOTYKA dla Ośrodka Edukacji Astronomicznej Uniwersytetu Wrocławskiego w Białkowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6.1 do SWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 7.1 do SWZ.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru Przedmiotu Umowy. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w § 6 wzoru umowy.3. Miejsce dostawy: Ośrodek Edukacji Astronomicznej z Białkowie nr 9 gmina Wińsko
4.2.5.) Wartość części: 433333,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:W = C + A + Tgdzie:C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;A - oznacza wartość punktową w kryterium Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROBT – oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania zamówieniaMaksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. 2. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1.Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60 gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2.Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROB (A)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROBOdpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB od momentu zgłoszenia awarii (§ 6 ust. 7 wzoru umowy) Liczba przyznanych punktów5 dni (podstawowy) 0 pkt; 4 dni 5 pkt; 3 dni 10 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB wynosi 5 dni, a minimalny 3 dni. Termin ten należy podać w dniach. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego czyli 5 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie terminu usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.2.3.Termin wykonania zamówienia (T): Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin wykonania zamówienia (liczony od dnia zawarcia umowy) Liczba przyznanych punktów180 dni (podstawowy) 0 pkt; 170 dni 10 pkt; 160 dni 20 pkt; 150 dni 30 pkt, Przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania zamówienia wynosi do 180 dni kalendarzowych, a minimalny do 150 dni kalendarzowych.Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin wykonania zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego czyli do 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania zamówienia niż 180 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp .W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu. Brak podania w ofercie terminu wykonania zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROB
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:W = C + A + Tgdzie:C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;A - oznacza wartość punktową w kryterium Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROBT – oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania zamówieniaMaksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. 2. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1.Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60 gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2.Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROB (A)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROBOdpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB od momentu zgłoszenia awarii (§ 6 ust. 7 wzoru umowy) Liczba przyznanych punktów5 dni (podstawowy) 0 pkt; 4 dni 5 pkt; 3 dni 10 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB wynosi 5 dni, a minimalny 3 dni. Termin ten należy podać w dniach. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego czyli 5 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie terminu usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.2.3.Termin wykonania zamówienia (T): Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin wykonania zamówienia (liczony od dnia zawarcia umowy) Liczba przyznanych punktów180 dni (podstawowy) 0 pkt; 170 dni 10 pkt; 160 dni 20 pkt; 150 dni 30 pkt, Przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania zamówienia wynosi do 180 dni kalendarzowych, a minimalny do 150 dni kalendarzowych.Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin wykonania zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego czyli do 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania zamówienia niż 180 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp .W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu. Brak podania w ofercie terminu wykonania zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowych kompletnych stanowisk edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Astronomicznej z Białkowie, gmina Wińsko wraz ze szkoleniem podstawowym i aplikacyjnym użytkownika w zakresie jego obsługi obejmujące:Zadanie 2. Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego fabrycznie nowego Stanowiska Edukacyjnego OPTYKA dla Ośrodka Edukacji Astronomicznej Uniwersytetu Wrocławskiego w Białkowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6.2 do SWZ z załącznikami (rysunki). Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 7.2 do SWZ.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru Przedmiotu Umowy. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w § 6 wzoru umowy.3. Miejsce dostawy: Ośrodek Edukacji Astronomicznej z Białkowie nr 9 gmina Wińsko
4.2.5.) Wartość części: 306666,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:W = C + A + Tgdzie:C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;A - oznacza wartość punktową w kryterium Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROBT – oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania zamówieniaMaksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. 2. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1.Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60 gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2.Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROB (A)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROBOdpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB od momentu zgłoszenia awarii (§ 6 ust. 7 wzoru umowy) Liczba przyznanych punktów5 dni (podstawowy) 0 pkt; 4 dni 5 pkt; 3 dni 10 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB wynosi 5 dni, a minimalny 3 dni. Termin ten należy podać w dniach. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego czyli 5 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie terminu usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.2.3.Termin wykonania zamówienia (T): Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin wykonania zamówienia (liczony od dnia zawarcia umowy) Liczba przyznanych punktów180 dni (podstawowy) 0 pkt; 170 dni 10 pkt; 160 dni 20 pkt; 150 dni 30 pkt, Przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania zamówienia wynosi do 180 dni kalendarzowych, a minimalny do 150 dni kalendarzowych.Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin wykonania zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego czyli do 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania zamówienia niż 180 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp .W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu. Brak podania w ofercie terminu wykonania zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROB
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:W = C + A + Tgdzie:C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;A - oznacza wartość punktową w kryterium Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROBT – oznacza wartość punktową w kryterium Termin wykonania zamówieniaMaksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. 2. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1.Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60 gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2.Termin usuwania awarii nieumożliwiających działania OPT/ROB (A)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROBOdpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB od momentu zgłoszenia awarii (§ 6 ust. 7 wzoru umowy) Liczba przyznanych punktów5 dni (podstawowy) 0 pkt; 4 dni 5 pkt; 3 dni 10 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB wynosi 5 dni, a minimalny 3 dni. Termin ten należy podać w dniach. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin wymagany przez Zamawiającego czyli 5 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie terminu usuwania awarii nieumożliwiających działanie OPT/ROB oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.2.3.Termin wykonania zamówienia (T): Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Termin wykonania zamówienia (liczony od dnia zawarcia umowy) Liczba przyznanych punktów180 dni (podstawowy) 0 pkt; 170 dni 10 pkt; 160 dni 20 pkt; 150 dni 30 pkt, Przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin wykonania zamówienia wynosi do 180 dni kalendarzowych, a minimalny do 150 dni kalendarzowych.Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny termin wykonania zamówienia oczekiwany przez Zamawiającego czyli do 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin wykonania zamówienia niż 180 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp .W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi terminami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w górę do dłuższego terminu. Brak podania w ofercie terminu wykonania zamówienia oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania terminu krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie termin minimalny. Do umowy będzie wpisany termin wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10