Dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK-2 w Szczecinie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK-2 w Szczecinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-04-08
  • ZamawiającyUniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00263688
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK-2 w Szczecinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: USK-2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skrzypiec@usk2.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK-2 w Szczecinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13174045-e82c-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. art. 13 Rozporządzenia RODO zawarta jest w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/220/31/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 382500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Dla zadania 1 opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane oświadczenie od wykonawcy opisane są w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 215800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141300-5 - Szafy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 66400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39143310-2 - Stoliki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 13200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39121100-7 - Biurka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 12200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113200-9 - Taborety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113200-9 - Taborety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 5900,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113200-9 - Taborety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK -2 w Szczecinie, zwanych dalej „meblami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące mebli zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie Zadań nr 3,5,7,8 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W zakresie zadania nr 1 przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest by umówić się z Zamawiającym w celu przeprowadzenia wizji lokalnej mającej na celu dokonanie pomiarów oraz wyboru kolorystki/płyt/blatów ( pkt.5 rozdział XXIV SWZ oraz zał. nr 3 FPW).
5.Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji 2024.
6.Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanych mebli wynosił minimum 24 miesiące od daty dostawy do siedziby zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu (o ile jest wymagane) na warunkach określonych w SWZ.
Zamówienie składa się z 9 zadań.
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres :
a) 6 miesięcy dla zadania nr 1 ;
b) 3 miesięcy dla zadań 2-9;
liczonych od dnia zawarcia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113200-9 - Taborety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 90%,
Kryterium 2: termin płatności – 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (1A),
b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (1B)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (1C),
d) zdolności technicznej lub zawodowej (1D).

1A. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1B. Kompetencje lub uprawnienia: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1C. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1D. Zdolność techniczna lub zawodowa: UWAGA dotyczy zadania nr 1
- zamawiający stawia wymóg by wykonawca posiadał doświadczenie w dostawie mebli w tym mebli na wymiar. Na potwierdzenie powyższego Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę 2 zrealizowanych dostaw z potwierdzeniem należytego wykonania tych umów na wartość minimum 80 000,00 zł każda , w okresie ostatnich 24 m-cy.
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe wymagania może spełniać jeden, kilku lub łącznie wszyscy Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego;
- jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Podmiot udostępniający Wykonawcy swe zasoby w zakresie wiedzy i doświadczenia musi uczestniczyć w realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu udostępnianych zasobów (uczestnictwo w realizacji Zamówienia polegać może, np.: na podwykonawstwie, doradztwie i nadzorze, udostępnieniu know how). Zamawiający nie wyraża zgody, aby udostępnienie doświadczenia odbywało się na podstawie zdalnego nadzoru lub koordynacji poprzez środki komunikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. DO OFERTY
1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie (zał. 5 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania - zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie w wymaganym przez zamawiającego zakresie.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie złożyć na wezwanie zamawiającego oświadczenie, o którym mowa w punkcie B.2.

B. NA WEZWANIE:
1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania – aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z wymogiem zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w niniejszym postępowaniu obejmują:
A) W ZAKRESIE POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA:
a) oświadczenie o aktualności informacji (zał. 6 do SWZ) zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
b) oświadczenie (zał. 7 do SWZ) wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy:
- o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275 t.j. z dnia 2021.02.11), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową
albo
- o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (dalej również „KRS”) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dalej również „CEIDG”), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy (likwidacja, upadłość, układ z wierzycielem, zawieszenie działalności gospodarczej), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
B) W ZAKRESIE POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: UWAGA dotyczy zadania nr 1
a) Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę 2 zrealizowanych dostaw mebli z potwierdzeniem należytego wykonania tych umów na wartość minimum 80 000,00 zł każda , w okresie ostatnich 24 m-cy.
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe wymagania może spełniać jeden, kilku lub łącznie wszyscy Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego;
- jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Podmiot udostępniający Wykonawcy swe zasoby w zakresie wiedzy i doświadczenia musi uczestniczyć w realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu udostępnianych zasobów (uczestnictwo w realizacji Zamówienia polegać może, np.: na podwykonawstwie, doradztwie i nadzorze, udostępnieniu know how). Zamawiający nie wyraża zgody, aby udostępnienie doświadczenia odbywało się na podstawie zdalnego nadzoru lub koordynacji poprzez środki komunikacji.
Szczegółowy opis zawiera SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. WRAZ Z OFERTĄ, w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach zamówienia, WYKONAWCA ZŁOŻY wyszczególnione poniżej przedmiotowe środki dowodowe:
a) Dla zadania nr 1: Oświadczenie wykonawcy, iż przedmiot oferty może być stosowany w placówkach służby zdrowia ,
b) Dla wszystkich zadań Wypełnione przez Wykonawcę załącznik nr 3 do SWZ FPW (Formularz Parametrów Wymaganych);
c) DLA ZADANIA NR 3,5,7,8 oświadczenie (zał. 4 do SWZ) o dopuszczeniu oferowanych wyrobów do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0/974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej „UoWM”)
d) DLA WSZYSTKICH ZADAŃ ( WYMÓG OPISANY JEST W ZAŁ NR 3 FPW) w celu potwierdzenia, że oferowane meble posiadają wszystkie parametry i właściwości określone w załączniku nr 2 i 3 do SWZ Zamawiający wymaga złożenia dokumentów w postaci ilustrowanych ulotek, folderów, instrukcji obsługi, bądź innych dokumentów, określanych dalej jako „materiały informacyjne producenta”, zawierających potwierdzenie wymaganych parametrów i właściwości oraz z wyraźnym zaznaczeniem numeru katalogowego oraz pozycji/zadania, której ten numer katalogowy dotyczy. Materiały informacyjne winny być wystawione przez producenta oferowanego sprzętu. W przypadku, gdy producent oferowanego sprzętu ma siedzibę poza granicami RP materiały informacyjne winny być załączone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych z ppkt. 1 złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Konsorcjum bądź spółka cywilna: w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, oferta winna spełniać następujące wymagania:
a) do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu (pełnomocnictwo
może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy w postępowaniu); pełnomocnictwo powinno być załączone w
oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii i zawierać wyszczególnienie wszystkich wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, szczegółowo określać zamówienie do którego się odnosi, wskazywać pełnomocnika oraz
precyzować zakres jego umocowania;
b) oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SWZ;
c) każdy z wykonawców składa oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w ppkt B.1.b);
d) wymagane oświadczenie należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, kto składa oświadczenie, to jest: czy
oświadczenie składane jest przez członka konsorcjum czy też przez pełnomocnika w imieniu konsorcjum;
e) wspólnicy spółki cywilnej traktowani będą tak jak wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy opis zakresu możliwych zmian opisuje § 12 rozdziału II SWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA
UMOWY ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam projektanta do adaptacji projektu, Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Szukam projektanta do adaptacji projektu. Z posiadanych dokumentów tych niezbędnych mam : Projekt domu, gotowy bez zmian. MPZP Mapa do celów projektowych. Badania geotechniczne. Warunki przyłączeniowe. Działka znajduje się w Witorza (Tanowo). Czy na podstawie podanych informacji mogę otrzymać cenę za adaptację projektu, branże wraz z wnioskiem do pozwolenia na budowę? Pozdrawiam, Krzysztof
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI