Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli oraz sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia biura projektu pn. „Otwarty Samorząd – Aktywny Mieszkaniec” według dwóch zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli oraz sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia biura projektu pn. „Otwarty Samorząd – Aktywny Mieszkaniec” według dwóch zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9f6174-7ccf-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000892/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa mebli oraz sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia biura projektu pn. „Otwarty Samorząd – Aktywny Mieszkaniec” – według dwóch zadań
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnegopod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wadowicki z siedzibą przy ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, email: biuro@powiatwadowicki.pl; www.powiatwadowicki.pl, tel. (33) 873 42 30 fax. (33) 823 24 33. - inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny pawel.plawny@.powiatwadowicki.pl Szczegóły w SWZ - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli na potrzeby wyposażenia biura projektu pn. „Otwarty Samorząd – Aktywny Mieszkaniec” – organizacja usług indywidualnego transportu door-to-door na terenie powiatu wadowickiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium: Gwarancja:Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na całość zamówienia (dostawy – w ramach zadania) wynosi 12 miesięcy.Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następującego wzoru: G = (gwarancja podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany / najdłuższa zaproponowana gwarancja x waga kryterium (40)W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (12 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.W przypadku zaoferowaniu okresu gwarancji w ramach zadania, nie zależnie od gwarancji producenta ponad 36 miesięcy punkty będą liczone jak dla okresu 36 miesięcy.Gwarancja na całość zamówienia w ramach zadania, nie zależnie od gwarancji producenta!
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja (G)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium: Gwarancja:Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na całość zamówienia (dostawy – w ramach zadania) wynosi 12 miesięcy.Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następującego wzoru: G = (gwarancja podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany / najdłuższa zaproponowana gwarancja x waga kryterium (40)W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (12 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.W przypadku zaoferowaniu okresu gwarancji w ramach zadania, nie zależnie od gwarancji producenta ponad 36 miesięcy punkty będą liczone jak dla okresu 36 miesięcy.Gwarancja na całość zamówienia w ramach zadania, nie zależnie od gwarancji producenta!4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia biura projektu pn. „Otwarty Samorząd – Aktywny Mieszkaniec” – organizacja usług indywidualnego transportu door-to-door na terenie powiatu wadowickiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30191400-8 - Niszczarki
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium: Gwarancja:Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na całość zamówienia (dostawy – w ramach zadania) wynosi 12 miesięcy.Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następującego wzoru: G = (gwarancja podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany / najdłuższa zaproponowana gwarancja x waga kryterium (40)W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (12 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.W przypadku zaoferowaniu okresu gwarancji w ramach zadania, nie zależnie od gwarancji producenta ponad 36 miesięcy punkty będą liczone jak dla okresu 36 miesięcy.Gwarancja na całość zamówienia w ramach zadania, nie zależnie od gwarancji producenta!
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja (G)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium: Gwarancja:Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na całość zamówienia (dostawy – w ramach zadania) wynosi 12 miesięcy.Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następującego wzoru: G = (gwarancja podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany / najdłuższa zaproponowana gwarancja x waga kryterium (40)W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (12 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.W przypadku zaoferowaniu okresu gwarancji w ramach zadania, nie zależnie od gwarancji producenta ponad 36 miesięcy punkty będą liczone jak dla okresu 36 miesięcy.Gwarancja na całość zamówienia w ramach zadania, nie zależnie od gwarancji producenta!4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4