III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:a) dla części I zamówienia: 140 000 PLN (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych)*b) dla części II zamówienia: 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)*
Informacje dodatkowe
* W przypadku, gdy wartość środków finansowych/zdolności kredytowej jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje tabeli średniej kursów walut, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli średnich kursów walut opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia.Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej:a) Dla części I zamówienia (dostawa mebli biurowych): 2 zamówienia na dostawę mebli, w których zakres wchodziła dostawa mebli biurowych, a wartość każdego z tych zamówień (dostaw) wynosiła co najmniej 140 000 PLN brutto (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych)*;b) Dla części II zamówienia (dostawa mebli tapicerowanych i pozostałych mebli): 2 zamówienia na dostawę mebli, w których zakres wchodziła dostawa mebli tapicerowanych lub krzeseł, a wartość każdego z tych zamówień (dostaw) wynosiła co najmniej 100 000 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych)*;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
* W przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje tabeli średniej kursów walut, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli średnich kursów walut opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia.Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, tj.:1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;Uwaga:a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów;2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;Uwaga:a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów;3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Uwaga:a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Uwaga:a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt V 1.1 SIWZ (w zakresie odpowiednim dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę).b) Przedmiot wykazanych dostaw należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w pkt V 1.1 SIWZ.c) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ – WYKAZ DOSTAW.d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa ten Wykonawca (lub ci Wykonawcy), który (którzy) w imieniu wszystkich wykazywać będzie (będą) spełnianie warunku określonego w pkt V 1.1 SIWZ. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofertUwaga:a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt V 2.1 SIWZ (w zakresie odpowiednim dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę).b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa ten Wykonawca (lub ci Wykonawcy), który (którzy) w imieniu wszystkich wykazywać będzie (będą) spełnianie warunku określonego w pkt V 2.1 lit. a) lub b) SIWZ (w zależności od części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę). Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.c) Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje tabeli średniej kursów walut, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli średnich kursów walut opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia,d) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, tj.:1) Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – dotyczy wszystkich części zamówienia.Uwaga:a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ, 2) prezentacja wskazanych poniżej elementów dostawy:2.1) w zakresie I części zamówienia:a) (B1) BIURKO 1 (pozycja nr 8) - zgodnie ze specyfikacjąb) (KS2) KONTENER PRZYBIURKOWY STACJONARNY 2 (pozycja nr 11) - zgodnie ze specyfikacjąc) (SZ5) SZAFA 5 (pozycja nr 13) - zgodnie ze specyfikacjąd) (UK) UCHWYT NA KOMPUTER STACJONARNY (pozycja nr 20) – zgodnie ze specyfikacją2.2) w zakresie II części zamówienia:a) (KO1) KRZESŁO OBROTOWE 1 (pozycja nr 1) – zgodnie ze specyfikacją, z wyłączeniem kolorub) (KRZ1) KRZESŁO 1 (pozycja nr 3) – zgodnie ze specyfikacją, z wyłączeniem koloruc) (ST1) STOLIK 1 (pozycja nr 10) - zgodnie ze specyfikacjąPrezentacja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnym z terminem minimalnym określonym w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp (tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania). Do wykonania prezentacji wezwany zostanie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Dostarczenie wskazanych powyżej elementów dostawy do celu prezentacji oraz ich odbiór następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zapewni w szczególności transport elementów dostawy do siedziby Zamawiającego, osoby niezbędne do rozładunku i ponownego załadunku dostarczonych elementów oraz ich montażu (jeśli będzie to konieczne), osobę odpowiedzialną za dokonanie prezentacji. Na czas prezentacji dostarczone elementy pozostają pod nadzorem Wykonawcy, który ponosi za nie odpowiedzialność. Po zakończonej prezentacji Wykonawca zobowiązany jest do odbioru dostarczonych elementów dostawy z siedziby Zamawiającego. Z przeprowadzonej prezentacji sporządzony zostanie protokół. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania dokumentacji fotograficznej i/lub filmowej dostarczonych elementów dostawy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej2. Dokumenty stanowiące dowód dysponowania przez Wykonawcę niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:a) próbki wybranych elementów dostawy (wg specyfikacji poniżej), które zostaną poddane przez Zamawiającego ocenie na zgodność z treścią SIWZ (załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia). Próbki stanowią część oferty (oświadczenia woli Wykonawcy co do treści składanej oferty) i nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp. UWAGA: wszystkie próbki należy opisać w sposób niebudzący wątpliwości, której pozycji asortymentowej dotyczą.Wymagane próbki, które Wykonawcy zobowiązani są złożyć razem z ofertą (tj. przed upływem terminu składania ofert):a1) w przypadku składania oferty na I część zamówienia:1) Próbka materiałowa płyty meblowej - formatka w rozmiarze min. 800x500mm, grubość 18mm: front mebla dla pozycji nr 1 (KzSZ1) KOMODA Z SZUFLADAMI 1, 2) Uchwyt do mebli dla pozycji nr 1 (KzSZ1) KOMODA Z SZUFLADAMI 1,3) Próbka materiałowa płyty meblowej - formatka w rozmiarze min. 1600x700mm, grubość 18mm, z insertami – gniazdami stalowymi: blat biurka dla pozycji nr 18 (B3) BIURKO 3,4) Przelotka kablowa - do otworu montażowego dla pozycji nr 15 (B2) BIURKO 2,5) Pełny przekrój stelaża o długości min. 10 cm dla pozycji nr 29 (B8) BIURKO 8.a2) w przypadku składania oferty na II część zamówienia:1) Próbka materiałowa tapicerki krzesła obrotowego w rozmiarze 50cmx50cm dla pozycji nr 1 (KO1) KRZESŁO OBROTOWE 1 - w kolorze wskazanym w specyfikacji,2) Próbka materiałowa tapicerki krzesła obrotowego w rozmiarze 50cmx50cm dla pozycji nr 2 (KO2) KRZESŁO OBROTOWE 2 - w kolorze wskazanym w specyfikacji,3) Próbka materiałowa sklejki krzesła – formatka w rozmiarze min. 10cmx30cm dla pozycji nr 4 (KRZ2) KRZESŁO 2 - w kolorze wskazanym w specyfikacji,4) Pełny przekrój nogi krzesła o długości min. 8cm dla pozycji nr 4 (KRZ2) KRZESŁO 2 - w wybarwieniu wskazanym w specyfikacji,5) Próbka materiałowa tapicerki krzesła dostawnego w rozmiarze min. 50cmx50cm dla pozycji nr 6 (KD1) KRZESŁO DOSTAWNE 1 - we wszystkich kolorach wskazanych w specyfikacji,6) Próbka materiałowa tapicerki sofy w rozmiarze min. 50cmx50cm dla pozycji nr 7 (SF1) SOFA 1 - we wszystkich kolorach wskazanych w specyfikacji,7) Noga stolika razem z mocowaniem dla pozycji nr 10 (ST1) STOLIK 1.b) Prospekty lub foldery, na których będą przedstawione proponowane meble:b1) w przypadku składania oferty na I część zamówienia – wszystkie pozycje asortymentowe z wyłączeniem pozycji 43 i 52.b2) w przypadku składania oferty na II część zamówienia – wszystkie pozycje asortymentowe z wyłączeniem pozycji nr 14 – 18 UWAGA: prospekty/foldery muszą zawierać nazwę mebla (oznaczenie handlowe), nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta, zdjęcie (rozmiar zdjęcia musi umożliwiać dostrzeżenie szczegółów).c) Atesty, certyfikaty, sprawozdania z badań, świadectwa badań, raporty (wg specyfikacji poniżej), które zostaną poddane przez Zamawiającego ocenie na zgodność z treścią SIWZ. Atesty, certyfikaty, sprawozdania z badań, świadectwa badań, raporty stanowią część oferty (oświadczenia woli Wykonawcy co do treści składanej oferty) i nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp.Atesty, certyfikaty, sprawozdania z badań, świadectwa badań, raporty muszą być opisane w sposób niebudzący wątpliwości, jakich elementów dostawy dotyczą (nazwa widniejąca na dokumencie musi być identyczna jak nazwa systemu/produktu w przedstawionym przez Wykonawcę prospekcie/folderze, o których mowa w lit. b) powyżej).c1) w przypadku składania oferty na I część zamówienia:I. Dla pozycji nr: 1-7, 12, 13, 14, 16, 17, 21, 22, 26, 27, 28, 30, 31, 34-38, 41, 43-49, 52, 53 (tj. szaf, komód, regałów) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Atest higieniczności dla płyty meblowej – Klasa higieniczności E1 - lub równoważny, 2) Certyfikat zgodności z normami: PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe - Meble do przechowywania-Część 2: Wymagania bezpieczeństwa lub równoważne, PN-EN 14074:2006 Meble biurowe - Stoły, biurka i meble do przechowywania-Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych lub równoważne – wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą,3) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.II. Dla pozycji nr: 8, 15, 18, 19, 23-25, 29, 33, 42, 51 (tj. biurek, dostawki biurkowej) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Atest higieniczności dla płyty meblowej – Klasa higieniczności E1 - lub równoważny,2) Certyfikat zgodności z normami: PN-EN 527-1:2011 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka-Część 1: Wymiary lub równoważne, PN-EN 527-2:2017 Meble biurowe - Stoły robocze-Część 2: Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości lub równoważne – wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą, 3) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych. III. Dla pozycji nr: 9, 10, 11 (tj. kontenerów) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Atest higieniczności dla płyty meblowej – Klasa higieniczności E1 - lub równoważny,2) Certyfikat zgodności z normami: PN-EN 14073-3:2006 Meble biurowe - Meble do przechowywania-Część 3: Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji lub równoważne, PN-EN 14074:2006 Meble biurowe - Stoły, biurka i meble do przechowywania-Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych lub równoważne – wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą, 3) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.IV. Dla pozycji nr: 32, 39, 50 (tj. stołów) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Atest higieniczności dla płyty meblowej – Klasa higieniczności E1 - lub równoważny,2) Certyfikat zgodności z normami: PN-EN 527-1:2011 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka -Część 1: Wymiary lub równoważne, PN-EN 527-2:2017 Meble biurowe - Stoły robocze - Część 2: Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości lub równoważne – wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą, 3) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.V. Dla pozycji nr 40 (tj. Lady recepcyjnej) Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Atest higieniczności dla płyty meblowej – Klasa higieniczności E1 - lub równoważny,2) Certyfikat zgodności z normami: PN-EN 527-1:2011 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka-Część 1: Wymiary lub równoważne, PN-EN 527-2:2017 Meble biurowe - Stoły robocze - Część 2: Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości lub równoważne – wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą, 3) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.VI. Dla pozycji nr 20 (tj. Uchwytu na komputer stacjonarny) Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Atest higieniczności dla płyty meblowej – Klasa higieniczności E1 - lub równoważny,2) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.c2) w przypadku składania oferty na II część zamówienia:I. Dla pozycji nr: 1, 2 (tj. krzesła obrotowego) Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Atest wytrzymałościowy krzesła w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg norm EN 1335-1 lub równoważny. 2) Dla tapicerki siedziska certyfikaty/atesty/raporty z badań potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie:a) odporność na ścieranie: min. 150.000 cykli Martindala, b) trudnozapalność wg norm EN 1021-1:2006, EN 1021-2:2006 lub równoważnych,c) odporność na piling: 5 wg normy PN-EN ISO 12945-2 lub równoważny. 3) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.II. Dla pozycji nr 3 (tj. krzeseł) Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Atest wytrzymałościowy krzesła w zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych wg norm PN-EN 1728:2012; PN-EN 16139:2013_07; PN-EN 1022:2019-3; PN-EN 12520:2016-02; PN-EN 1335-2:2019-02 lub równoważnych,2) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.III. Dla pozycji nr 4, 5 (tj. krzeseł) Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Atest higieniczny na cały system meblowy 2) Dla siedziska: a) sprawozdanie z badań zapalności sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2007 lub równoważne,b) sprawozdanie z badań toksycznych produktów spalania sklejki wystawione przez niezależną jednostkę badawczą dotyczące zgodności produktu z wymaganiami normy PN-88/B-02855:1988 lub równoważne,3) Atest wytrzymałościowy krzesła w zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych wg norm PN-EN 1728:2012; PN-EN 16139:2013_07 poziom 2 (200 kg); PN-EN 1022:2019-3, PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2019-3 lub równoważne,4) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.IV. Dla pozycji nr 6 (tj. krzeseł dostawnych) Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Atest higieniczny na cały system meblowy,2) Atest wytrzymałościowy krzesła w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg norm PN-EN 16139:2013, PN-EN 1728:2012, PN-EN 1022-2007 lub równoważne,3) Dla tapicerki siedziska certyfikaty/atesty/raporty z badań potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie:a) odporność na ścieranie: min. 300 000 cykli Martindala,b) odporność na światło:7 (DIN 54004) 2007 lub równoważnyc) trudnozapalność wg norm EN 1021 Part 1 & 2: 2015, EN 71-2:2006+A1:2007, DIN 4102 B2, NF P 92-503/M2, UNI 9175 (1987) / UNI 9175/FA1 (1994) Classe 1.IM, (MED) Council Directive 96/98 EC on marine equipment, IMO A 652 (16) Annex I, 8,2 and 8,3 lub równoważne,4) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.V. Dla pozycji nr 7 – 9 (tj. sof) Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Atest higieniczny na cały system meblowy, 2) Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg norm PN-EN 16139:2013, PN-EN 1728:2012, PN-EN 1022-2007 lub równoważne,3) Dla tapicerki siedziska certyfikaty/atesty/raporty z badań potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie:a) odporność na ścieranie: min. 300 000 cykli Martindala b) odporność na światło:7 (DIN 54004) 2007 lub równoważnyc) trudnozapalność wg norm EN 1021 Part 1 & 2: 2015, EN 71-2:2006+A1:2007, DIN 4102 B2, NF P 92-503/M2, UNI 9175 (1987) / UNI 9175/FA1 (1994) Classe 1.IM, (MED) Council Directive 96/98 EC on marine equipment, IMO A 652 (16) Annex I, 8,2 and 8,3 lub równoważne,4) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.VI. Dla pozycji nr: 10-12 (tj. stolików) Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Atest higieniczności dla płyty meblowej – Klasa higieniczności E1 - lub równoważny,2) Certyfikat zgodności z normami: PN-EN 527-1:2011 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka-Część 1: Wymiary lub równoważne, PN-EN 527-2:2017 Meble biurowe - Stoły robocze - Część 2: Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości lub równoważne – wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą, 3) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.VII. Dla pozycji nr 13 (tj. absorbera) Wykonawca wraz z oferta składa:1) Atest higieniczny na cały system meblowy,2) Dla tapicerki absorbera (poza wstawką tuż nad blatem) certyfikaty/atesty/raporty z badań potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie:a) odporność na ścieranie: min. 70 000 cykli Martindala, b) odporność na pilling: 5 (UNI EN ISO 12945-2:2002) lub równoważny,c) odporność na światło: 7 (EN ISO 105-B02:2014) lub równoważny,d) odporność koloru na tarcie: Mokre: 4-5 (UNI EN ISO 105-X12:2016) lub równoważne, Suche: 4-5 (UNI EN ISO 105-X12:2016) lub równoważne,e) trudnozapalność wg norm EN 1021-1: 2006, EN 1021-2: 2006, BS 7176:2007 (Medium Hazard), BS 5852:2006 (CRIB 5), NFP 92-501-7 (M1), DIN 4102-1 (B1), IMO Res. A 652 (16) Part 8, AM 18 (NF D 60013), UNI 9175 Class 1 IM lub równoważne,3) Dla tapicerki absorbera – wstawka tuż nad blatem - certyfikaty/atesty/raporty z badań potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie:a) odporność na ścieranie: min. 300 000 cykli Martindala, b) odporność na światło:7 (DIN 54004) 2007 lub równoważny,c) trudnozapalność wg norm EN 1021 Part 1 & 2: 2015, EN 71-2:2006+A1:2007, DIN 4102 B2, NF P 92-503/M2, UNI 9175 (1987) / UNI 9175/FA1 (1994) Classe 1.IM, (MED) Council Directive 96/98 EC on marine equipment, IMO A 652 (16) Annex I, 8,2 and 8,3 oraz EN 71-3:2006+A1:2007 lub równoważne,4) Sprawozdanie z badań właściwości dźwiękoizolacyjnych wg PN ISO 10053:2001 Akustyka – Pomiar skuteczności akustycznej ekranu biurowego we wzorcowych warunkach laboratoryjnych. 5) Certyfikat wdrożenia przez producenta mebla: Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 lub równoważny, Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą ISO 14001:2015 lub równoważny w zakresie: projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych.