Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
jednostka opiekuńczo - wychowawcza
Zamówienia publicznego
Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu pn.: „Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczby miejsc w Żłobku Miejskim Nr 1 w Zielonej Górze”
1.2.1 Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczy miejsc w Żłobku Miejskim nr 1 w Zielonej Górze
„Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczby miejsc w Żłobku Miejskim Nr 1 w Zielonej Górze” Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 6 Regionalny Rynek Pracy, Działanie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
zadanie 1 Organizacja placu zabaw.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, transport wyposażenia dla filii Żłobka nr 1 w Zielonej Górze a także wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do budynku filii Żłobka Miejskiego nr 1 w Zielonej Górze przy Al. Wojska Polskiego 116, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczby miejsc w Żłobku Miejskim Nr 1 w Zielonej Górze”. Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 6 Regionalny Rynek Pracy, Działanie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
1.2. Ostateczne kolory wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub kilka lub wszystkie części:
1) Organizacja placu zabaw,
2) Meble i wyposażenia sal,
3) Meble i wyposażenie łazienek,
4) Wyposażenie kuchni
5) Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
6) Drobne wyposażenie do organizacji opieki nad dziećmi
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie, jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:
> ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;
> nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych. W przypadku oferowania wyposażenia równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferowane wyposażenie w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w formularzu cenowym
Wykonawca składając ofertę jest zobligowany do:
> oznaczenia cech charakterystycznych danego wyposażenia (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego wyposażenia z wyposażeniem opisanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza +/- 10% różnicy wymiarów oferowanego wyposażenia, wszędzie tam gdzie w załączniku nr 4 (formularz cenowy) zostały podane/określone wymiary.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wyposażenie na okres nie krótszy niż 24 miesiące (z zastrzeżeniem pkt XIII) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja musi obowiązywać na wyposażenie wykorzystywane w żłobkach.
11. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm polskich, posiadać odpowiednie atesty, a także musi być dopuszczone do wykorzystania w żłobkach.
12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
37520000-9 - Zabawki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39290000-1 - Wyposażenie różne
zadanie 2) Meble i wyposażenia sal
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, transport wyposażenia dla filii Żłobka nr 1 w Zielonej Górze a także wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do budynku filii Żłobka Miejskiego nr 1 w Zielonej Górze przy Al. Wojska Polskiego 116, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczby miejsc w Żłobku Miejskim Nr 1 w Zielonej Górze”. Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 6 Regionalny Rynek Pracy, Działanie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
1.2. Ostateczne kolory wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub kilka lub wszystkie części:
1) Organizacja placu zabaw,
2) Meble i wyposażenia sal,
3) Meble i wyposażenie łazienek,
4) Wyposażenie kuchni
5) Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
6) Drobne wyposażenie do organizacji opieki nad dziećmi
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie, jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:
> ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;
> nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych. W przypadku oferowania wyposażenia równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferowane wyposażenie w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w formularzu cenowym
Wykonawca składając ofertę jest zobligowany do:
> oznaczenia cech charakterystycznych danego wyposażenia (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego wyposażenia z wyposażeniem opisanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza +/- 10% różnicy wymiarów oferowanego wyposażenia, wszędzie tam gdzie w załączniku nr 4 (formularz cenowy) zostały podane/określone wymiary.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wyposażenie na okres nie krótszy niż 24 miesiące (z zastrzeżeniem pkt XIII) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja musi obowiązywać na wyposażenie wykorzystywane w żłobkach.
11. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm polskich, posiadać odpowiednie atesty, a także musi być dopuszczone do wykorzystania w żłobkach.
12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
39161000-8 - Meble przedszkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39290000-1 - Wyposażenie różne
Zadanie 3 meble i wyposażenie łazienek
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, transport wyposażenia dla filii Żłobka nr 1 w Zielonej Górze a także wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do budynku filii Żłobka Miejskiego nr 1 w Zielonej Górze przy Al. Wojska Polskiego 116, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczby miejsc w Żłobku Miejskim Nr 1 w Zielonej Górze”. Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 6 Regionalny Rynek Pracy, Działanie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
1.2. Ostateczne kolory wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub kilka lub wszystkie części:
1) Organizacja placu zabaw,
2) Meble i wyposażenia sal,
3) Meble i wyposażenie łazienek,
4) Wyposażenie kuchni
5) Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
6) Drobne wyposażenie do organizacji opieki nad dziećmi
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie, jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:
> ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;
> nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych. W przypadku oferowania wyposażenia równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferowane wyposażenie w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w formularzu cenowym
Wykonawca składając ofertę jest zobligowany do:
> oznaczenia cech charakterystycznych danego wyposażenia (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego wyposażenia z wyposażeniem opisanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza +/- 10% różnicy wymiarów oferowanego wyposażenia, wszędzie tam gdzie w załączniku nr 4 (formularz cenowy) zostały podane/określone wymiary.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wyposażenie na okres nie krótszy niż 24 miesiące (z zastrzeżeniem pkt XIII) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja musi obowiązywać na wyposażenie wykorzystywane w żłobkach.
11. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm polskich, posiadać odpowiednie atesty, a także musi być dopuszczone do wykorzystania w żłobkach.
12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
39290000-1 - Wyposażenie różne
zadanie 4 wyposażenie kuchni
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, transport wyposażenia dla filii Żłobka nr 1 w Zielonej Górze a także wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do budynku filii Żłobka Miejskiego nr 1 w Zielonej Górze przy Al. Wojska Polskiego 116, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczby miejsc w Żłobku Miejskim Nr 1 w Zielonej Górze”. Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 6 Regionalny Rynek Pracy, Działanie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
1.2. Ostateczne kolory wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub kilka lub wszystkie części:
1) Organizacja placu zabaw,
2) Meble i wyposażenia sal,
3) Meble i wyposażenie łazienek,
4) Wyposażenie kuchni
5) Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
6) Drobne wyposażenie do organizacji opieki nad dziećmi
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie, jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:
> ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;
> nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych. W przypadku oferowania wyposażenia równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferowane wyposażenie w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w formularzu cenowym
Wykonawca składając ofertę jest zobligowany do:
> oznaczenia cech charakterystycznych danego wyposażenia (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego wyposażenia z wyposażeniem opisanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza +/- 10% różnicy wymiarów oferowanego wyposażenia, wszędzie tam gdzie w załączniku nr 4 (formularz cenowy) zostały podane/określone wymiary.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wyposażenie na okres nie krótszy niż 24 miesiące (z zastrzeżeniem pkt XIII) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja musi obowiązywać na wyposażenie wykorzystywane w żłobkach.
11. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm polskich, posiadać odpowiednie atesty, a także musi być dopuszczone do wykorzystania w żłobkach.
12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
39290000-1 - Wyposażenie różne
zadanie 5 Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, transport wyposażenia dla filii Żłobka nr 1 w Zielonej Górze a także wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do budynku filii Żłobka Miejskiego nr 1 w Zielonej Górze przy Al. Wojska Polskiego 116, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczby miejsc w Żłobku Miejskim Nr 1 w Zielonej Górze”. Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 6 Regionalny Rynek Pracy, Działanie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
1.2. Ostateczne kolory wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub kilka lub wszystkie części:
1) Organizacja placu zabaw,
2) Meble i wyposażenia sal,
3) Meble i wyposażenie łazienek,
4) Wyposażenie kuchni
5) Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
6) Drobne wyposażenie do organizacji opieki nad dziećmi
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie, jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:
> ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;
> nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych. W przypadku oferowania wyposażenia równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferowane wyposażenie w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w formularzu cenowym
Wykonawca składając ofertę jest zobligowany do:
> oznaczenia cech charakterystycznych danego wyposażenia (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego wyposażenia z wyposażeniem opisanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza +/- 10% różnicy wymiarów oferowanego wyposażenia, wszędzie tam gdzie w załączniku nr 4 (formularz cenowy) zostały podane/określone wymiary.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wyposażenie na okres nie krótszy niż 24 miesiące (z zastrzeżeniem pkt XIII) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja musi obowiązywać na wyposażenie wykorzystywane w żłobkach.
11. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm polskich, posiadać odpowiednie atesty, a także musi być dopuszczone do wykorzystania w żłobkach.
12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39290000-1 - Wyposażenie różne
zadanie 6 - Drobne wyposażenie do organizacji opieki nad dziećmi
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, transport wyposażenia dla filii Żłobka nr 1 w Zielonej Górze a także wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do budynku filii Żłobka Miejskiego nr 1 w Zielonej Górze przy Al. Wojska Polskiego 116, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie aktywności zawodowej osób opiekujących się dziećmi do lat 3 poprzez zwiększenie liczby miejsc w Żłobku Miejskim Nr 1 w Zielonej Górze”. Zadanie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 6 Regionalny Rynek Pracy, Działanie 6.4. Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
1.2. Ostateczne kolory wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub kilka lub wszystkie części:
1) Organizacja placu zabaw,
2) Meble i wyposażenia sal,
3) Meble i wyposażenie łazienek,
4) Wyposażenie kuchni
5) Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
6) Drobne wyposażenie do organizacji opieki nad dziećmi
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie, jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:
> ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;
> nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych. W przypadku oferowania wyposażenia równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferowane wyposażenie w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w formularzu cenowym
Wykonawca składając ofertę jest zobligowany do:
> oznaczenia cech charakterystycznych danego wyposażenia (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego wyposażenia z wyposażeniem opisanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza +/- 10% różnicy wymiarów oferowanego wyposażenia, wszędzie tam gdzie w załączniku nr 4 (formularz cenowy) zostały podane/określone wymiary.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wyposażenie na okres nie krótszy niż 24 miesiące (z zastrzeżeniem pkt XIII) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja musi obowiązywać na wyposażenie wykorzystywane w żłobkach.
11. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm polskich, posiadać odpowiednie atesty, a także musi być dopuszczone do wykorzystania w żłobkach.
12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
37520000-9 - Zabawki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39290000-1 - Wyposażenie różne