Dostawa mebli i wyposażenia do domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mebli i wyposażenia do domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-29
  • ZamawiającyFUNDACJA "WROCŁAWSKIE HOSPICJUM DLA DZIECI"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00277267
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli i wyposażenia do domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA "WROCŁAWSKIE HOSPICJUM DLA DZIECI"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020598370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jedności Narodowej 47/47A/49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 367 51 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.hernik@hospicjum.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://hospicjum.wroc.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli i wyposażenia do domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10de7c65-4acd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc
2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”).
5. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagęw przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
8. Szczegółowa Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty, oraz informacji o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
9. Dodatkowe informacje zawarte są w rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci ul. Jedności Narodowej 47/47a/49a, 50-260 Wrocław, NIP: 8942923364, REGON: 020598370, tel.: 71 367 51 09, adres e-mail: fundacja@hospicjum.wroc.pl,
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Marta Bałchanowska, tel. 602 499 289, kancelaria.balchanowska@gmail.com,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, z tym, że udostępnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO, może nastąpić w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu
na ich wniesienie,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą odejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
• posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ,
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
• nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – meble pokojowe

łóżko zwykłe (bez materaca ) 8 szt.
przewijak dla dzieci z szafką (z materacykiem) 5 szt.
materac zwykły 18 szt.
kontenerki przyłóżkowe 18 szt.
krzesła przy łóżkach 18 szt.
szafki na ubrania 18 szt.
stolik z krzesłami 9 kpl.
szafka pod tv 19 szt.
wyposażenie bawialni - komody 3 szt.
wyposażenie bawialni – sofy narożne 3 szt.
wyposażenie bawialni - fotele 5 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39140000-5 - Meble domowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa i okres gwarancji.
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów. Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
B) Okres gwarancji (G) – waga 40%
Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana za zaoferowanie dłuższego od wymaganego postanowieniami niniejszej SWZ okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wykonawca podaje w „Formularzu oferty” oferowany okres gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” przyznane zostaną za przedłużenie okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego.
Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 24 miesiące zamawiający przyzna 0 pkt.
Za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego okresu 24 miesięcy Zamawiający przyzna 10 pkt.
Maksymalny punktowany okres gwarancji to 48 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji” wynosi 40.
Jeśli Wykonawca nie wskaże w „Formularzu oferty” oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w innej jednostce czasu niż wymagana (np. dzień, tydzień), Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące (przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 30 dni lub 4 tygodnie), a zaokrąglenie nastąpi do pełnych miesięcy w dół.

ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY (S) zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:
S = C + G
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100 pkt.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę̨ , którego oferta otrzymała najwyższą̨ ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

W przypadku braku zgody, o której mowa powyżej oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – meble biurowe

Biurka dla pracowników 30 szt.
Kontenerki z szufladami na kółkach pod biurka dla pracowników 30 szt.
Szafy biurowe 30 szt.
Krzesła biurowe do biurek dla pracowników 30 szt.
regały magazynowe 10 szt.
szafy na dokumentację medyczną ognioodporne 5 szt.
wyposażenie recepcji - szafy 6 szt.
wyposażenie recepcji - siedziska 4 szt.
wyposażenie recepcji - blaty, lady, (szagli), osłony covidowe 1 kpl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa i okres gwarancji.
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów. Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
B) Okres gwarancji (G) – waga 40%
Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana za zaoferowanie dłuższego od wymaganego postanowieniami niniejszej SWZ okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wykonawca podaje w „Formularzu oferty” oferowany okres gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” przyznane zostaną za przedłużenie okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego.
Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 24 miesiące zamawiający przyzna 0 pkt.
Za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego okresu 24 miesięcy Zamawiający przyzna 10 pkt.
Maksymalny punktowany okres gwarancji to 48 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji” wynosi 40.
Jeśli Wykonawca nie wskaże w „Formularzu oferty” oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w innej jednostce czasu niż wymagana (np. dzień, tydzień), Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące (przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 30 dni lub 4 tygodnie), a zaokrąglenie nastąpi do pełnych miesięcy w dół.

ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY (S) zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:
S = C + G
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100 pkt.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę̨ , którego oferta otrzymała najwyższą̨ ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

W przypadku braku zgody, o której mowa powyżej oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – meble do sali konferencyjnej

wyposażenie sali konferencyjnej - szafy 6 szt.
wyposażenie sali konferencyjnej - stół rozkładany na 30 osób lub kilka stołów łącznie na 30 osób w ustawieniu w podkowę z dopięciem do laptopów 1 kpl.
wyposażenie sali konferencyjnej – krzesła 40 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa i okres gwarancji.
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów. Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
B) Okres gwarancji (G) – waga 40%
Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana za zaoferowanie dłuższego od wymaganego postanowieniami niniejszej SWZ okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wykonawca podaje w „Formularzu oferty” oferowany okres gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” przyznane zostaną za przedłużenie okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego.
Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 24 miesiące zamawiający przyzna 0 pkt.
Za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego okresu 24 miesięcy Zamawiający przyzna 10 pkt.
Maksymalny punktowany okres gwarancji to 48 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji” wynosi 40.
Jeśli Wykonawca nie wskaże w „Formularzu oferty” oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w innej jednostce czasu niż wymagana (np. dzień, tydzień), Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące (przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 30 dni lub 4 tygodnie), a zaokrąglenie nastąpi do pełnych miesięcy w dół.

ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY (S) zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:
S = C + G
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100 pkt.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę̨ , którego oferta otrzymała najwyższą̨ ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

W przypadku braku zgody, o której mowa powyżej oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – tekstylia

Pościel (poszwy) 54 kpl.
Prześcieradła 54 szt.
Maty 36 szt.
Pościel (wypełnienie) 36 kpl.
Ręczniki 54 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym

39512000-4 - Bielizna pościelowa

39514100-9 - Ręczniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa i okres gwarancji.
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów. Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
B) Okres gwarancji (G) – waga 40%
Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana za zaoferowanie dłuższego od wymaganego postanowieniami niniejszej SWZ okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wykonawca podaje w „Formularzu oferty” oferowany okres gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” przyznane zostaną za przedłużenie okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego.
Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 24 miesiące zamawiający przyzna 0 pkt.
Za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego okresu 24 miesięcy Zamawiający przyzna 10 pkt.
Maksymalny punktowany okres gwarancji to 48 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji” wynosi 40.
Jeśli Wykonawca nie wskaże w „Formularzu oferty” oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w innej jednostce czasu niż wymagana (np. dzień, tydzień), Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące (przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 30 dni lub 4 tygodnie), a zaokrąglenie nastąpi do pełnych miesięcy w dół.

ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY (S) zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:
S = C + G
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100 pkt.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę̨ , którego oferta otrzymała najwyższą̨ ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

W przypadku braku zgody, o której mowa powyżej oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – meble kąpielowe

Wanna przenośna 4 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa i okres gwarancji.
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów. Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
B) Okres gwarancji (G) – waga 40%
Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana za zaoferowanie dłuższego od wymaganego postanowieniami niniejszej SWZ okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wykonawca podaje w „Formularzu oferty” oferowany okres gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” przyznane zostaną za przedłużenie okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego.
Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 24 miesiące zamawiający przyzna 0 pkt.
Za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego okresu 24 miesięcy Zamawiający przyzna 10 pkt.
Maksymalny punktowany okres gwarancji to 48 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji” wynosi 40.
Jeśli Wykonawca nie wskaże w „Formularzu oferty” oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w innej jednostce czasu niż wymagana (np. dzień, tydzień), Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące (przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 30 dni lub 4 tygodnie), a zaokrąglenie nastąpi do pełnych miesięcy w dół.

ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY (S) zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:
S = C + G
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100 pkt.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę̨ , którego oferta otrzymała najwyższą̨ ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

W przypadku braku zgody, o której mowa powyżej oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – wyposażenie rehabilitacyjne

Zestaw rehabilitacyjny - dwa kliny, wałek, półwałek i kostka 1 kpl.
Tunel sensoryczny 1 szt.
Konik do skakania 3 szt.
Jeż rehabilitacyjny 3 szt.
Półkule sensoryczne 2 szt.
Poduszka do siedzenia typu super jeż 1 szt.
Duża mata do akupresury z poduszką 2 szt.
Mała mata do akupresury 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa i okres gwarancji.
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów. Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
B) Okres gwarancji (G) – waga 40%
Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana za zaoferowanie dłuższego od wymaganego postanowieniami niniejszej SWZ okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wykonawca podaje w „Formularzu oferty” oferowany okres gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące na objęte przedmiotem zamówienia dostawy. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” przyznane zostaną za przedłużenie okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia dostawy powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego.
Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 24 miesiące zamawiający przyzna 0 pkt.
Za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego okresu 24 miesięcy Zamawiający przyzna 10 pkt.
Maksymalny punktowany okres gwarancji to 48 miesięcy.
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji” wynosi 40.
Jeśli Wykonawca nie wskaże w „Formularzu oferty” oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w innej jednostce czasu niż wymagana (np. dzień, tydzień), Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące (przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 30 dni lub 4 tygodnie), a zaokrąglenie nastąpi do pełnych miesięcy w dół.

ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY (S) zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:
S = C + G
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100 pkt.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę̨ , którego oferta otrzymała najwyższą̨ ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

W przypadku braku zgody, o której mowa powyżej oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą, sporządzoną na Formularzu oferty – stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie/a o niepodleganiu wykluczeniu– stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ (w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby).
2) Pełnomocnictwo:
a) Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców.
- jeżeli dotyczy.
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy.
4) Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa art. 125 ust.1 ustawy Pzp tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 454. Ustawy pzp istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile jest zgodna z przepisami art. 455 ustawy pzp.
2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,
2) zmiany terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację umowy w pierwotnym terminie, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,
3) w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa,
4) zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy pzp stosuje się odpowiednio.
3. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia każdego Zamawiającego o każdej możliwości opóźnienia wykonania przedmiotu umowy.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu - Siechnice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI