Dostawa mebli i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do II Liceum Ogólnokształcącego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mebli i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do II Liceum Ogólnokształcącego im. Janusza Korczaka w Wieluniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieluń
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyII Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Korczaka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-10
  • Numer ogłoszenia571863-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 571863-N-2019 z dnia 2019-07-10 r.

II Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Korczaka: Dostawa mebli i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do II Liceum Ogólnokształcącego im. Janusza Korczaka w Wieluniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Korczaka, krajowy numer identyfikacyjny 73022291300000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego  6 , 98-300  Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 843 04 75, , e-mail sekretariat@korczak.wielun.pl, , faks 8433516.
Adres strony internetowej (URL): bip-2lo.powiat.wielun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
bip-2lo.powiat.wielun.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip-2lo.powiat.wielun.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do II Liceum Ogólnokształcącego im. Janusza Korczaka w Wieluniu
Numer referencyjny: 353.01.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1: Dostawa krzeseł uczniowskich, stolików uczniowskich, biurek nauczycielskich, krzeseł nauczycielskich, tablic suchościeralnych 1) krzesło uczniowskie – 412 szt. Wymiary: (±10 mm) Wymiary siedziska 462 mm (wysokość) x 400 mm tzw. rozmiar 6 (dla uczniów ze wzrostem od 159 cm) Opis: Krzesło z siedziskiem wykonane ze lakierowanej sklejki bukowej. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki płaskiej o gr. 8 mm. Stelaż w kolorze srebrnym/aluminiowym wykonany z rury okrągłej o średnicy 25 mm. Zaokrąglony kształt oparcia oraz profilowane siedzisko. Nóżki wyposażone w zatyczki. 2) stolik uczniowski – 191 szt. Wymiary: (±10 mm) Stolik uczniowski podwójny: wysokość stołu 760 mm; wymiary blatu 1200 mm x 800 mm Opis: Stół na metalowym stelażu w kolorze srebrnym/aluminiowym z okrągłymi nogami. Blaty z płyty laminowanej w kolorze klonu o grubości 18 mm wykończony obrzeżem o grubości 2 mm. Stelaż metalowy z profilu 40 mm x 20 mm i rury fi 40 mm. 3) biurko nauczycielskie – 12 szt. Wymiary: (±10 mm) Biurko o wysokości 760 mm; wymiary blatu: 1300 mm x 600 mm Wymiary kontenerka z szufladami: 370 mm x 460 mm x 515 mm Wymiary osłon: 450 mm x 500 mm (2 szt.) i 1150 mm x 500 mm (1 szt.) Opis: Biurko na stelażu metalowym w kolorze srebrnym/aluminiowym z okrągłymi nogami. Blat wykonany płyty laminowanej w kolorze buku o grubości 18 mm wykończonej obrzeżem o grubości 2 mm; Stelaż metalowy z profilu 40 mm x 20 mm i rury o średnicy 40 mm Podwieszany do biurka kontenerek wyposażony w szufladę z zamkiem i szafką z zamkiem; Biurko wyposażone w osłony z trzech stron z płyty laminowanej w kolorze buku. 4) krzesło nauczyciela – 12 szt. Wymiary: (±10 mm) Krzesło o wysokości 855 mm; wysokość siedziska 450 mm Opis: Krzesło na stelażu metalowym, siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki bukowej. Zarówno siedzisko, jak i oparcie zrobione z jednego elementu sklejki lakierowanej, giętej. 5) tablica suchościeralna - 12 szt. Wymiary: (±10 mm) 1200 mm x 1800 mm Opis: Tablica biała suchościeralna o magnetycznej powierzchni lakierowanej wraz z półką na markery suchościeralne; zestaw mocujący do ściany Zadanie nr 2: dostawa szafek uczniowskich szafa ubraniowa, metalowa 3-modułowa – 34 szt. Wymiary: (±10 mm) Wym. 885 mm x 490 mm x 1800 mm Opis: szafki 3-modułowe ubraniowe wykonane z blachy stalowej, zgrzewanej, opartej na profilach zamkniętych. Każdy moduł wyposażone w półkę, drążek ubraniowy oraz dwa haczyki. Drzwi wyposażone w wywietrzniki. W szafach możliwe jest łączenie modułów między sobą. W szafkach powinien być zamontowany zamek kluczowy z jednopunktowym ryglowaniem, trzy kluczki do jednego zamka. Kolor drzwi szafy: popielaty Zadanie nr 3: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem komputer przenośny z oprogramowaniem – 12 szt. Opis minimalnych parametrów: - przekątna ekranu – 15,6 cala - procesor – min. IntelCore i3 – 8 generacji bądź szybszy - pamięć RAM – pamięć zainstalowana min. 8 GB - pojemność dysku – min. 120 GB - zamontowany dysk – SSD - zintegrowana karta graficzna - system operacyjny – Microsoft Windows 10 - klawiatura – polska klawiatura standardowa z wydzieloną klawiaturą numeryczną - Port USB – 3 szt. - wbudowany napęd optyczny - rodzaj napędu optycznego: DVD+/-RW - czytnik kart - interfejsy sieciowe – WiFi, Bluetooth Dostawa : loco siedziba zamawiającego we wskazanym miejscu w budynku szkoły. Artykuły wymienione w zadaniu nr 1, 2, 3 winny być kompletne, złożone nadające się do użytkowania.

II.5) Główny kod CPV: 39160000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39121000-6
39112000-0
30195000-2
30211300-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: Dostawa krzeseł uczniowskich, stolików uczniowskich, biurek nauczycielskich, krzeseł nauczycielskich, tablic suchościeralnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa krzeseł uczniowskich, stolików uczniowskich, biurek nauczycielskich, krzeseł nauczycielskich, tablic suchościeralnych 1) krzesło uczniowskie – 412 szt. Wymiary: (±10 mm) Wymiary siedziska 462 mm (wysokość) x 400 mm tzw. rozmiar 6 (dla uczniów ze wzrostem od 159 cm) Opis: Krzesło z siedziskiem wykonane ze lakierowanej sklejki bukowej. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki płaskiej o gr. 8 mm. Stelaż w kolorze srebrnym/aluminiowym wykonany z rury okrągłej o średnicy 25 mm. Zaokrąglony kształt oparcia oraz profilowane siedzisko. Nóżki wyposażone w zatyczki. 2) stolik uczniowski – 191 szt. Wymiary: (±10 mm) Stolik uczniowski podwójny: wysokość stołu 760 mm; wymiary blatu 1200 mm x 800 mm Opis: Stół na metalowym stelażu w kolorze srebrnym/aluminiowym z okrągłymi nogami. Blaty z płyty laminowanej w kolorze klonu o grubości 18 mm wykończony obrzeżem o grubości 2 mm. Stelaż metalowy z profilu 40 mm x 20 mm i rury fi 40 mm. 3) biurko nauczycielskie – 12 szt. Wymiary: (±10 mm) Biurko o wysokości 760 mm; wymiary blatu: 1300 mm x 600 mm Wymiary kontenerka z szufladami: 370 mm x 460 mm x 515 mm Wymiary osłon: 450 mm x 500 mm (2 szt.) i 1150 mm x 500 mm (1 szt.) Opis: Biurko na stelażu metalowym w kolorze srebrnym/aluminiowym z okrągłymi nogami. Blat wykonany płyty laminowanej w kolorze buku o grubości 18 mm wykończonej obrzeżem o grubości 2 mm; Stelaż metalowy z profilu 40 mm x 20 mm i rury o średnicy 40 mm Podwieszany do biurka kontenerek wyposażony w szufladę z zamkiem i szafką z zamkiem; Biurko wyposażone w osłony z trzech stron z płyty laminowanej w kolorze buku. 4) krzesło nauczyciela – 12 szt. Wymiary: (±10 mm) Krzesło o wysokości 855 mm; wysokość siedziska 450 mm Opis: Krzesło na stelażu metalowym, siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki bukowej. Zarówno siedzisko, jak i oparcie zrobione z jednego elementu sklejki lakierowanej, giętej. 5) tablica suchościeralna - 12 szt. Wymiary: (±10 mm) 1200 mm x 1800 mm Opis: Tablica biała suchościeralna o magnetycznej powierzchni lakierowanej wraz z półką na markery suchościeralne; zestaw mocujący do ściany
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121000-6, 39112000-0, 30195000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2: dostawa szafek uczniowskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szafa ubraniowa, metalowa 3-modułowa – 34 szt. Wymiary: (±10 mm) Wym. 885 mm x 490 mm x 1800 mm Opis: szafki 3-modułowe ubraniowe wykonane z blachy stalowej, zgrzewanej, opartej na profilach zamkniętych. Każdy moduł wyposażone w półkę, drążek ubraniowy oraz dwa haczyki. Drzwi wyposażone w wywietrzniki. W szafach możliwe jest łączenie modułów między sobą. W szafkach powinien być zamontowany zamek kluczowy z jednopunktowym ryglowaniem, trzy kluczki do jednego zamka. Kolor drzwi szafy: popielaty
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem komputer przenośny z oprogramowaniem – 12 szt. Opis minimalnych parametrów: - przekątna ekranu – 15,6 cala - procesor – min. IntelCore i3 – 8 generacji bądź szybszy - pamięć RAM – pamięć zainstalowana min. 8 GB - pojemność dysku – min. 120 GB - zamontowany dysk – SSD - zintegrowana karta graficzna - system operacyjny – Microsoft Windows 10 - klawiatura – polska klawiatura standardowa z wydzieloną klawiaturą numeryczną - Port USB – 3 szt. - wbudowany napęd optyczny - rodzaj napędu optycznego: DVD+/-RW - czytnik kart - interfejsy sieciowe – WiFi, Bluetooth
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30211300-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI