Dostawa mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek – II części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek – II części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-03-30
  • ZamawiającyMinisterstwo Obrony Narodowej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020499
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek – II części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Obrony Narodowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014872806

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 218

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mon.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek – II części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96c646fb-88a5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010427/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa mebli

1.2.4 Krzesła i fotele

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/damon

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/damon

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą zakupową”.2. Pod pojęciem „platforma zakupowa” należy rozumieć aplikację/program komputerowy przeznaczony do realizacji procesu związanego z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej:1) zamawiający wykorzystuje platformę zakupową Open Nexus sp. z o.o.;2) adres strony internetowej platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/damon3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin;2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.7. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp.8. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zamawiający informuje wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest Minister Obrony Narodowej/Ministerstwo Obrony Narodowej z siedzibą w Warszawie, przy al. Niepodległości 218, tel. +48 22 628 00 31;2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@mon.gov.pl lub listownie na adres: Ministerstwo Obrony Narodowej, al. Niepodległości 218, 00–911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;3) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;4) dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, a także osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp;5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) w odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) osobie, której dane osobowe dotyczą przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ.9) osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ.10) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osobowych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązków wynikających z RODO. W związku z powyższym, wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią zawartą w załączniku nr 1 do SWZ.3. Podwykonawca jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.4. Powyższe postanowienia dotyczą danych osobowych osób fizycznych, bezpośrednio od nich pozyskanych, a w szczególności danych osobowych wskazanych w rozdziale 3 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek - II części.Część I - dostawa mebli gabinetowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 – cena:C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %gdzie:Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;Cof. – to cena oferty badanej; C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.Kryterium nr 2 – termin dostawy:W części I - dostawa mebli gabinetowych - maksymalnie 60 dni kalendarzowych:30 – 34 dni kalendarzowych – 25 pkt35 – 39 dni kalendarzowych – 20 pkt40 – 44 dni kalendarzowych – 15 pkt45 – 49 dni kalendarzowych – 10 pkt50 – 54 dni kalendarzowych – 5 pkt55 – 59 dni kalendarzowych – 1 pkt60 dni kalendarzowych – 0 pktW przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż 30 dni kalendarzowych oferta w kryterium termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 25 pkt.W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje terminu dostawy w danej części zamówienia zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy i przyzna wykonawcy 0 pkt w kryterium termin dostawy.Kryterium nr 3 – kryterium społeczne:Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 15 pkt. (%).Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek:- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 1 punkt w kryterium społecznym;- 2 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 5 punktów w kryterium społecznym;- 3 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym;- 4 i więcej osób niepełnosprawnych, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym;Szczegółowe informacje dotyczące kryterium społecznego zawiera SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium nr 1 – cena:C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %gdzie:Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;Cof. – to cena oferty badanej; C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.Kryterium nr 2 – termin dostawy:W części I - dostawa mebli gabinetowych - maksymalnie 60 dni kalendarzowych:30 – 34 dni kalendarzowych – 25 pkt35 – 39 dni kalendarzowych – 20 pkt40 – 44 dni kalendarzowych – 15 pkt45 – 49 dni kalendarzowych – 10 pkt50 – 54 dni kalendarzowych – 5 pkt55 – 59 dni kalendarzowych – 1 pkt60 dni kalendarzowych – 0 pktW przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż 30 dni kalendarzowych oferta w kryterium termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 25 pkt.W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje terminu dostawy w danej części zamówienia zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy i przyzna wykonawcy 0 pkt w kryterium termin dostawy.Kryterium nr 3 – kryterium społeczne:Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 15 pkt. (%).Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek:- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 1 punkt w kryterium społecznym;- 2 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 5 punktów w kryterium społecznym;- 3 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym;- 4 i więcej osób niepełnosprawnych, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym;Szczegółowe informacje dotyczące kryterium społecznego zawiera SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek - II części.Część II - dostawa krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 – cena:C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %gdzie:Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;Cof. – to cena oferty badanej; C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.Kryterium nr 2 – termin dostawy:W części II - dostawa krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek - maksymalnie 45 dni kalendarzowych:21 – 24 dni kalendarzowych – 25 pkt25 – 28 dni kalendarzowych – 20 pkt29 – 32 dni kalendarzowych – 15 pkt33 – 36 dni kalendarzowych – 10 pkt37 – 40 dni kalendarzowych – 5 pkt41 – 44 dni kalendarzowych – 1 pkt45 dni kalendarzowych – 0 pktW przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż 21 dni kalendarzowych oferta w kryterium termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 25 pkt.W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje terminu dostawy w danej części zamówienia zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy i przyzna wykonawcy 0 pkt w kryterium termin dostawy.Kryterium nr 3 – kryterium społeczne:Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 15 pkt. (%).Ks – liczba punktów uzyskanych w kryterium społecznym „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej”.Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek:- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 1 punkt w kryterium społecznym;- 2 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 5 punktów w kryterium społecznym;- 3 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym;- 4 i więcej osób niepełnosprawnych, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym;Szczegółowe informacje dotyczące kryterium społecznego zawiera SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 13

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium nr 1 – cena:C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %gdzie:Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;Cof. – to cena oferty badanej; C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.Kryterium nr 2 – termin dostawy:W części II - dostawa krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek - maksymalnie 45 dni kalendarzowych:21 – 24 dni kalendarzowych – 25 pkt25 – 28 dni kalendarzowych – 20 pkt29 – 32 dni kalendarzowych – 15 pkt33 – 36 dni kalendarzowych – 10 pkt37 – 40 dni kalendarzowych – 5 pkt41 – 44 dni kalendarzowych – 1 pkt45 dni kalendarzowych – 0 pktW przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż 21 dni kalendarzowych oferta w kryterium termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 25 pkt.W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje terminu dostawy w danej części zamówienia zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy i przyzna wykonawcy 0 pkt w kryterium termin dostawy.Kryterium nr 3 – kryterium społeczne:Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 15 pkt. (%).Ks – liczba punktów uzyskanych w kryterium społecznym „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej”.Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek:- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 1 punkt w kryterium społecznym;- 2 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 5 punktów w kryterium społecznym;- 3 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym;- 4 i więcej osób niepełnosprawnych, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym;Szczegółowe informacje dotyczące kryterium społecznego zawiera SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: aktualnych na dzień złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żądaod wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) zdjęć (folderów) oferowanych mebli/rysunków, zawierających co najmniej zdjęcie/grafikę oraz nazwę handlową;2) opisu oferowanych mebli w języku polskim potwierdzającego, że zaoferowane meble spełniają wymagania zamawiającego, zawierające m.in. nazwy handlowe mebli, dostępne wzory wybarwienia drewna i tkanin tapicerskich (zgodniez opisem zawartym z załączniku nr 5 do SWZ (Formularzu cenowym);2. Na podstawie przedstawionych ww. przedmiotowych środków dowodowych, zamawiający nie będzie weryfikował koloru tkanin tapicerskich i wybarwienia drewna (akceptacja koloru oraz wybarwienia - zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy).3. Ww. przedmiotowe środki dowodowe złożone przez wykonawcę, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, będą stanowiły załącznik do umowy.4. Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego w oparciu o przedstawione przez wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o którym mowa w ust. 1. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”.5. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy pzp, zamawiający informuje, iż w przypadku gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.6. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) zdjęcia (foldery) oferowanych mebli/rysunków, zawierające co najmniej zdjęcie/grafikę oraz nazwę handlową;2) opis oferowanych mebli w języku polskim potwierdzający, że zaoferowane meble spełniają wymagania zamawiającego, zawierający m.in. nazwy handlowe mebli, dostępne wzory wybarwienia drewna i tkanin tapicerskich (zgodniez opisem zawartym z załączniku nr 5 do SWZ (Formularzu cenowym);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:1) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ;3) formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ;4) pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy – pełnomocnictwo może być sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany zmiany postanowień umowy zostały określone w SWZ, Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami na platformie zakupowej pod adresem platformazakupowa.pl/pn/damon na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-30 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy kryteriów oceny ofert (część I oraz część II)Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z malejącą ilością punktów.Do realizacji zaproszony zostanie wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów.Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana w skali stupunktowej wg wzoru: S = C + T + Ks gdzie:S – to suma uzyskanych punktów;C – to punkty za cenę;T – to punkty za termin dostawy;Ks – to punkty za kryterium społeczne.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, z zastrzeżeniem art. 255 pkt 3 ustawy pzp.
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI