Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek – II części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Obrony Narodowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014872806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 218
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mon.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek – II części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96c646fb-88a5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010427/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli
1.2.4 Krzesła i fotele
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/damon3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/damon
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „platformą zakupową”.2. Pod pojęciem „platforma zakupowa” należy rozumieć aplikację/program komputerowy przeznaczony do realizacji procesu związanego z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej:1) zamawiający wykorzystuje platformę zakupową Open Nexus sp. z o.o.;2) adres strony internetowej platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/damon3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin;2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.7. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp.8. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zamawiający informuje wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest Minister Obrony Narodowej/Ministerstwo Obrony Narodowej z siedzibą w Warszawie, przy al. Niepodległości 218, tel. +48 22 628 00 31;2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@mon.gov.pl lub listownie na adres: Ministerstwo Obrony Narodowej, al. Niepodległości 218, 00–911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;3) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;4) dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, a także osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp;5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) w odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) osobie, której dane osobowe dotyczą przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ.9) osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ.10) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osobowych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązków wynikających z RODO. W związku z powyższym, wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią zawartą w załączniku nr 1 do SWZ.3. Podwykonawca jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.4. Powyższe postanowienia dotyczą danych osobowych osób fizycznych, bezpośrednio od nich pozyskanych, a w szczególności danych osobowych wskazanych w rozdziale 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek - II części.Część I - dostawa mebli gabinetowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 – cena:C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %gdzie:Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;Cof. – to cena oferty badanej; C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.Kryterium nr 2 – termin dostawy:W części I - dostawa mebli gabinetowych - maksymalnie 60 dni kalendarzowych:30 – 34 dni kalendarzowych – 25 pkt35 – 39 dni kalendarzowych – 20 pkt40 – 44 dni kalendarzowych – 15 pkt45 – 49 dni kalendarzowych – 10 pkt50 – 54 dni kalendarzowych – 5 pkt55 – 59 dni kalendarzowych – 1 pkt60 dni kalendarzowych – 0 pktW przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż 30 dni kalendarzowych oferta w kryterium termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 25 pkt.W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje terminu dostawy w danej części zamówienia zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy i przyzna wykonawcy 0 pkt w kryterium termin dostawy.Kryterium nr 3 – kryterium społeczne:Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 15 pkt. (%).Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek:- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 1 punkt w kryterium społecznym;- 2 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 5 punktów w kryterium społecznym;- 3 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym;- 4 i więcej osób niepełnosprawnych, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym;Szczegółowe informacje dotyczące kryterium społecznego zawiera SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium nr 1 – cena:C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %gdzie:Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;Cof. – to cena oferty badanej; C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.Kryterium nr 2 – termin dostawy:W części I - dostawa mebli gabinetowych - maksymalnie 60 dni kalendarzowych:30 – 34 dni kalendarzowych – 25 pkt35 – 39 dni kalendarzowych – 20 pkt40 – 44 dni kalendarzowych – 15 pkt45 – 49 dni kalendarzowych – 10 pkt50 – 54 dni kalendarzowych – 5 pkt55 – 59 dni kalendarzowych – 1 pkt60 dni kalendarzowych – 0 pktW przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż 30 dni kalendarzowych oferta w kryterium termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 25 pkt.W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje terminu dostawy w danej części zamówienia zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy i przyzna wykonawcy 0 pkt w kryterium termin dostawy.Kryterium nr 3 – kryterium społeczne:Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 15 pkt. (%).Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek:- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 1 punkt w kryterium społecznym;- 2 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 5 punktów w kryterium społecznym;- 3 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym;- 4 i więcej osób niepełnosprawnych, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym;Szczegółowe informacje dotyczące kryterium społecznego zawiera SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek - II części.Część II - dostawa krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 – cena:C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %gdzie:Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;Cof. – to cena oferty badanej; C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.Kryterium nr 2 – termin dostawy:W części II - dostawa krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek - maksymalnie 45 dni kalendarzowych:21 – 24 dni kalendarzowych – 25 pkt25 – 28 dni kalendarzowych – 20 pkt29 – 32 dni kalendarzowych – 15 pkt33 – 36 dni kalendarzowych – 10 pkt37 – 40 dni kalendarzowych – 5 pkt41 – 44 dni kalendarzowych – 1 pkt45 dni kalendarzowych – 0 pktW przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż 21 dni kalendarzowych oferta w kryterium termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 25 pkt.W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje terminu dostawy w danej części zamówienia zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy i przyzna wykonawcy 0 pkt w kryterium termin dostawy.Kryterium nr 3 – kryterium społeczne:Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 15 pkt. (%).Ks – liczba punktów uzyskanych w kryterium społecznym „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej”.Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek:- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 1 punkt w kryterium społecznym;- 2 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 5 punktów w kryterium społecznym;- 3 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym;- 4 i więcej osób niepełnosprawnych, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym;Szczegółowe informacje dotyczące kryterium społecznego zawiera SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 13
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium nr 1 – cena:C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %gdzie:Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;Cof. – to cena oferty badanej; C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.Kryterium nr 2 – termin dostawy:W części II - dostawa krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek - maksymalnie 45 dni kalendarzowych:21 – 24 dni kalendarzowych – 25 pkt25 – 28 dni kalendarzowych – 20 pkt29 – 32 dni kalendarzowych – 15 pkt33 – 36 dni kalendarzowych – 10 pkt37 – 40 dni kalendarzowych – 5 pkt41 – 44 dni kalendarzowych – 1 pkt45 dni kalendarzowych – 0 pktW przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż 21 dni kalendarzowych oferta w kryterium termin dostawy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 25 pkt.W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje terminu dostawy w danej części zamówienia zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy i przyzna wykonawcy 0 pkt w kryterium termin dostawy.Kryterium nr 3 – kryterium społeczne:Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 15 pkt. (%).Ks – liczba punktów uzyskanych w kryterium społecznym „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej”.Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli gabinetowych oraz krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek:- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 1 punkt w kryterium społecznym;- 2 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 5 punktów w kryterium społecznym;- 3 osoby niepełnosprawne, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym;- 4 i więcej osób niepełnosprawnych, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej, otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym;Szczegółowe informacje dotyczące kryterium społecznego zawiera SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4