III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i/lub dokumentów - w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdza-jących okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przepro-wadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyja-śnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.7.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie po-twierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych zadań w wysokości: Część nr 1 : Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 7 - 250 zł Część nr 2 : Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi- 150 zł Część nr 3 : Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 12 – 250 zł Część nr 4 : Dostawa szaf metalowych do Szkoły Podstawowej nr 7 – 500 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-16, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regał z półkami w kolorze brzozy-wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm, wym. 83,6 x 30 x 164,5 cm., 2.Regał w kolorze brzozy z 20 pojemnikami róznej pojemności, wym. 104 x 48 x 105,5 cm, wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABS multiplex, pojemniki na cokole - 3 kolumny. Rodzaj pojemników: 1. płytki - 6 szt., wym. 31,2 x 42,7 x 7,5 cm, 2. głęboki - 3 szt. , wym. 31,2 x 42,7 x 15 cm, duży - 6 szt. wym. 31,2 x 42,7 x 22,5 cm, Wszystkie pojemniki z prowadnicami. Kolor pojemników limonkowy. 3. Szafa w kolorze brzozy z półkami (dwie wysuwane) i przegrodą,wym. 89,1 x 48 x 212,8 cm Wykonana z płyty laminowanej , o gr. 18 mm. W górnej części szafy- półki. Wys. półek 18 cm , szer. przegród 32 i 50,5 cm , 4. Biurko lewostronne o wymiarach wym. 125,5 x 70 x 76 cm, szafka i szuflada zamykana na zamek. W szafce jedna półka. Biurko z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w kolorze brzozy oraz białym, z obrzeżem ABS multiplex.; wym. wewn. szafki 45 x 59 x 46,5 cm, wym. wewn. szuflady 40,5 x 51,5 x 12,5 cm , szer. przestrzeni na krzesło 67 cm 5.Regał z 2 przegrodami i półką w kolorze brzozy o wym. 83 x 35 x 83 cm. Wymiary przestrzeni między półkami: 25 x 34,9 x 35,7 cm ; Regał przystosowany do zamocowania do niego drzwiczek. Wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm. 6.Regał z 2 przegrodami i 2 półkami w kolorze brzozy o wym. 83 x 35 x 120,5 cm . Wymiary przestrzeni między półkami: 25 x 34,9 x 35,7 cm ; Regał przystosowany do zamocowania do niego drzwiczek. Wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm. 7.Drzwiczki do regałów- 8 szt. białych i 8 szt. szarych, 8 szt. zielonych o wym. 24,5 x 35 cm. Drzwiczki pozwalają na dowolne aranżacje regałów. Posiadają uchwyty i półeczkę. Wykonane z płyty MDF o grubości 18 mm, 8.Regał z jedną półką. Wykonany z płyty laminowanejo grubości 18 mm, w kolorze brzozy. o wym. 83 x 35 x 83 cm, obrzeżem PCV. 9.Regał z dwiema półkami. Wykonany z płyty laminowanejo grubości 18 mm, w kolorze brzozy. 83 x 35 x 120,5 cm,. 10.Regał z 3 szufladami- z frontami wykonanymi z płyty MDF w kolorz żółtym, czerwonym i zielonym, o wym. 83 x 35 x 83 cm. Wykonany z płyty laminowanej w kolorze brzozy. 11.Szatnia dla 4 dzieci - niebieska, na stabilnym, metalowym stelażu, z półką na buty. Siedzisko wykonane ze sklejki o grubości 19 mm, z kolorowym laminatem HPL. wys. siedziska 26 cm. Półka wykonana z płyty laminowanej w kolorzei brzozy, o grubości 18 mm, z obrzeżem ABS. 12.Szatnia dla 2 dzieci - niebieska, na stabilnym, metalowym stelażu, z półką na buty. Siedzisko wykonane ze sklejki o grubości 19 mm, z kolorowym laminatem HPL. wys. siedziska 26 cm. Półka wykonana z płyty laminowanej w kolorzei brzozy, o grubości 18 mm, z obrzeżem ABS. 13.Szatnia narożne dla 4 dzieci- niebieska, na stabilnym, metalowym stelażu, z półką na buty. Siedzisko o wys. 26 cm, wykonane ze sklejki o grubości 19 mm, z kolorowym laminatem HPL. Półka wykonana z płyty laminowanej w tonacji brzozy, o grubości 18 mm, z obrzeżem ABS. 14.Wieszak do zamontowania pod półkami szatni - typ kotwica, wykonane z tworzywa sztucznego, kolor żółty, dł. 8 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Marii Konopnickiej 11 83-110 Tczew, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krzesło o wymiarach: Szerokość 60 cm, Długość: 60 cm, Wysokość: 50 cm; wykonane z materiałów: pianka, metal, sklejka, poliester; siedzisko i oparcie w kolorze szarym, nogi w kolorze dębowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 12, ul. Topolowa 23, 83-110 Tczew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Szafka wykonana z płyty laminowanej, obrzeża oklejnone, PCV, posiadająca bezpieczne, niewystające uchwyty do otwierania, wymiary 900 x 390 x 1620 mm (szer. x gł. x wys.). Korpus -kolor klonu, fronty kolor zielony+ granat 2. Regał wykonany z płyty laminowanej, obrzeże oklejone PCV. Wymiary (sxgxw): 800 x 395 x 1900 mm. wyposażony w nóżki o wysokości 60 mm oraz duże drewniane uchyty. Korpus i fronty w kolorze klon, uchwyty w klorze grafitowym. 3.Regał wykonany z płyty laminowanej, obrzeże oklejone PCV. Wymiary (sxgxw): 800 x 395 x 1200 mm.. wyposażony w nóżki o wysokości 60 mm oraz duże drewniane uchyty. Korpus i fronty w kolorze klon, uchwyty w klorze grafitowym. 4. Krzesło tapicerowane - siedzisko i oparcie w kolorze czerwonym , stelaż metalowy- RAL9006 .Siedzisko o wymiarach: szerokość 450 mm, głębokość 460 mm , 5. Stół świetlicowy - rozmiar 6, 1200x 800 mm, stelaż wykonany z rury Ø 32 w kolorze RAL9006, blat w kolorze klon wykonany z płyty laminowanej, obrzeże wykończone listwą PCV.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa szaf metalowych do Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szafa metalowa do szatni, czterodrzwiowa, profil L o wym. 180x80x50 cm., Drzwi szaf ryglowane trójpunktowo. Zamek cylindryczny, 5 masterów, malowane proszkowo, kolor czerwony 10szt. , niebieski 10 szt.,kolor żólty 10 szt. Blacha grubości 0,7-1 mm, atestowana, szafki z certyfikatorami - polskie normy: PN-F-06009 , PN-90/F/06010/05.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39150000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.