IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Łączna cena ofertowa brutto |
60,00 |
Termin realizacji |
30,00 |
Okres gwarancji |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) jeśli zaoferowanyprzedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, ( tzn; producent zakończyłprodukcje danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany produkt został wycofany zrynku jego produkcja została zakończona) Wykonawca może zaoferować inny modelurządzenia/podzespołu o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie może uleczmianie. 2) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawkipodatku VAT; 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizacjęprzedmiotu zamówienia; 4) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonegow § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-24, godzina:
11:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca ochrony danych osobowych, składana względem osóbfizycznych, których dane oso4bowe Zamawiający pozyska od Wykonawcy, a w szczególności:wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobowądziałalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka organuzarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania iprzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożona zgodnie z art. 13Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”: 1. Administratorem danych osobowych jest PolitechnikaWarszawska z siedzibą przy Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył InspektoraOchrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego WEiTI/51/ZP/2020/1033 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Panadotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d,e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 9. Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu ma prawo dożądania od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji - mających na celusprecyzowanie żądania z tytułu przysługujących mu praw określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO; 10.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; 11. Skorzystanie przez osobę, której danedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 12. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem, októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasuzakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 13. Od dnia zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach doprotokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO; 14.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wsposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem; 15. Do przetwarzaniadanych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający dopuści wyłącznie osobyposiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązanedo zachowania ich w poufności; 16. Zamawiający ma prawo i obowiązek ujawnienia wszystkich danychosobowych, które znajdują się w dokumentacji postępowania, w tym przekazanej przez wykonawcę, zwyjątkiem załączonych przez wykonawcę informacji zawierających tzw. dane wrażliwe; 17. Zasadajawności protokołu z postępowania i jego załączników ma zastosowanie do wszystkich danychosobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych wtoku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowaw art. 8 ust. 3–5 Pzp, stosuje się odpowiednio; 18. Zamawiający w ramach uprawnień w zakresie kontrolispełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp maprawo do żądania: oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika napodstawie umowy o pracę, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionegopracownika, innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne doweryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionegopracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika..19. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.