Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli
Część I „Krzesła na metalowych podstawach”;
Część II „Meble na wymiar”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630153003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 92/98
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-716
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzi.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli
Część I „Krzesła na metalowych podstawach”;
Część II „Meble na wymiar”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cbc172e-8195-4835-97b8-64b03ec51a5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017657/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli: cz.I "Krzesła na metalowej podstawie." cz.II "Meble na wymiar"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/wzi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/wzi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/wzi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 50/WZI/24/SS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 658522,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I „Krzesła na metalowych podstawach”;
4.2.5.) Wartość części: 566480,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena 60
2. Termin realizacji 20
3. Udzielona gwarancja 20
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części II: „Meble na wymiar”
4.2.5.) Wartość części: 92042,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena 60
2. Termin realizacji 20
3. Udzielona gwarancja 20
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
wykonał minimum dwie dostawy mebli w sumie o wartości minimum
300 000,00 brutto (dla części I);
wykonał minimum dwie dostawy mebli w sumie o wartości minimum
70 000,00 brutto (dla części II);
Wykonawca składający ofertę, na więcej niż jedną część musi wykazać się minimum 2 dostawami mebli bez względu na ile części zamówieni składa ofertę z tym, że wartości wskazanych dostaw muszą być nie mniejsze niż wartość kwoty z „droższej części”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych dostaw, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie – załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Atesty – krzesła na metalowej podstawie:
• Świadectwo z badań na trudnopalność pianek z normą PN EN 1021:1:2.
• Oświadczenie producenta o możliwości wykonania przedmiotowych krzeseł
z pianek trudnopalnych wg wskazanej technologii, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert
• Atest trudnopalności tkanin zgodnie z normą PN EN 1021:1:2,
• Atestem higienicznym tkanin
• Protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z rozporządzeniem MRiPS
z dnia 18 października 2023 (DZ.U. z 2023, poz. 2367 ) dla fotela obrotowego WP1-5 oraz krzesła obrotowego WP1-16
• Certyfikat zgodność produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość) dla fotela obrotowego WP1-5 oraz krzesła obrotowego WP1-16
• Sprawozdanie z badań dla oferowanego modelu fotela obrotowego WP1-5; Krzesło z wytrzymałością do 130 kg użytkownika zgodne z DIN 4573:2021-03 – krzesła dla osób o większej masie ciała
• Certyfikatem z badań wytrzymałości i stabilności wg EN 16139:2014 dla krzesła WP1-37
• Certyfikaty ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO 45001:2018, wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
Atesty – Meble na wymiar
• Meble mają być produkowane w oparciu o standardy produkcji określone w normie ISO 9001:2015 lub równoważnej, ISO 14001:2015 lub równoważnej oraz ISO 45001:2018 lub równoważnej potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
• atest/y na oferowany/e system/y mebli pracowniczych i gabinetowych, w zakresie zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa , wytrzymałości i trwałości:
Biurka i stoły powinny spełniać wymagania norm: PN-EN 527-1:2011, PN–EN 527–2+A1:2019, PN–EN 1730:2013 lub PN-EN 527-2:2004, PN–EN 527–3:2004
Meble do przechowywania – regały i szafki wiszące powinny spełniać wymagania norm – PN-EN 14073-2:2006, PN–EN 14073-3:2006, PN-EN 14074-2:2006 lub PN-EN 14073-2:2006, PN–EN 14073-3:2006, PN-EN 14074-2:2006
Wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
• Atest Higieniczny na rodzaj wyprodukowanych mebli. Nie dopuszcza się atestów higienicznych cząstkowych tj. zakresie komponentów wchodzących w skład mebli.
Wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Atesty – krzesła na metalowej podstawie:
• Świadectwo z badań na trudnopalność pianek z normą PN EN 1021:1:2.
• Oświadczenie producenta o możliwości wykonania przedmiotowych krzeseł
z pianek trudnopalnych wg wskazanej technologii, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert
• Atest trudnopalności tkanin zgodnie z normą PN EN 1021:1:2,
• Atestem higienicznym tkanin
• Protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z rozporządzeniem MRiPS
z dnia 18 października 2023 (DZ.U. z 2023, poz. 2367 ) dla fotela obrotowego WP1-5 oraz krzesła obrotowego WP1-16
• Certyfikat zgodność produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość) dla fotela obrotowego WP1-5 oraz krzesła obrotowego WP1-16
• Sprawozdanie z badań dla oferowanego modelu fotela obrotowego WP1-5; Krzesło z wytrzymałością do 130 kg użytkownika zgodne z DIN 4573:2021-03 – krzesła dla osób o większej masie ciała
• Certyfikatem z badań wytrzymałości i stabilności wg EN 16139:2014 dla krzesła WP1-37
• Certyfikaty ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO 45001:2018, wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
Atesty – Meble na wymiar
• Meble mają być produkowane w oparciu o standardy produkcji określone w normie ISO 9001:2015 lub równoważnej, ISO 14001:2015 lub równoważnej oraz ISO 45001:2018 lub równoważnej potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
• atest/y na oferowany/e system/y mebli pracowniczych i gabinetowych, w zakresie zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa , wytrzymałości i trwałości:
Biurka i stoły powinny spełniać wymagania norm: PN-EN 527-1:2011, PN–EN 527–2+A1:2019, PN–EN 1730:2013 lub PN-EN 527-2:2004, PN–EN 527–3:2004
Meble do przechowywania – regały i szafki wiszące powinny spełniać wymagania norm – PN-EN 14073-2:2006, PN–EN 14073-3:2006, PN-EN 14074-2:2006 lub PN-EN 14073-2:2006, PN–EN 14073-3:2006, PN-EN 14074-2:2006
Wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
• Atest Higieniczny na rodzaj wyprodukowanych mebli. Nie dopuszcza się atestów higienicznych cząstkowych tj. zakresie komponentów wchodzących w skład mebli.
Wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium wynosi dla:
Części I: „Krzesła na metalowych podstawach” – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100);
Części II: „Meble na wymiar” – 1 000,00 zł (słownie: tysiąc zł 00/100);
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust.
7 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 79 1010 1469 0048 4813 9120 0000, z dopiskiem w przelewie: „Dostawa mebli” do dnia 02.08.2024r.
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
innej niż pieniądz - musi być złożone wraz z ofertą w postaci oryginału (np. oryginał gwarancji ubezpieczeniowej) w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę (upoważnionego przedstawiciela Gwaranta). Zamawiający żąda, aby
w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu w formie elektronicznej, został załączony do oferty wraz z innymi dokumentami (plikami) skompresowany do jednego pliku.
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium
w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art. 98 ust. 3 zostanie odrzucona (na podstawie art. 226 ust. 1. pkt 14 ustawy Pzp).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Paragraf 13
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/wzi
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak