Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz krzeseł i foteli – trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Obrony Narodowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014872806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 218
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mon.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz krzeseł i foteli – trzy części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a0d492-bc9e-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073137/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli gabinetowych
1.2.3 Dostawa mebli biurowych
1.2.4 Dostawa krzeseł i foteli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/damon
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/damon
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Pod pojęciem „platforma zakupowa” należy rozumieć aplikację/program komputerowy przeznaczony do realizacji procesu związanego z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej:
1) zamawiający wykorzystuje platformę zakupową Open Nexus sp. z o.o.;
2) adres strony internetowej platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/damon
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany ogłoszenia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych
- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje
go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert
(np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę
w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 ustawy pzp.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zamawiający informuje wykonawcę, że:
1) administratorem danych osobowych jest Minister Obrony Narodowej/Ministerstwo Obrony Narodowej z siedzibą w Warszawie, przy al. Niepodległości 218, tel. +48 22 628 00 31;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@mon.gov.pl lub listownie na adres: Ministerstwo Obrony Narodowej, al. Niepodległości 218, 00–911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4) dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, a także osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
6) dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) osobie, której dane osobowe dotyczą przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ.
9) osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ.
10) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osobowych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązków wynikających z RODO. W związku z powyższym, wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią zawartą w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Podwykonawca jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych
osobowych na potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od
których dane te bezpośrednio pozyskał.
4. Powyższe postanowienia dotyczą danych osobowych osób fizycznych, bezpośrednio od nich pozyskanych, a w szczególności danych osobowych wskazanych w rozdziale 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/ZP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 589788,23 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe
4.2.5.) Wartość części: 160460,73 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu oraz jego znaczenie:
- cena 60 %
- kryterium społeczne 20 %
- gwarancja 20 %
Kryterium nr 1 – cena (C):
C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %
gdzie:
Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;
Cof. – to cena oferty badanej;
C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.
Kryterium nr 2 – kryterium społeczne (Ks):
Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 20 pkt. (%).
Ks – liczba punktów uzyskanych w kryterium społecznym „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej”.
Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym:
a) wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy we wskazanym zakresie, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli biurowych, gabinetowych oraz krzeseł i foteli, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej:
- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną - otrzyma 1 punkt
w kryterium społecznym,
- 2 osoby - otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym,
- 3 osoby - otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym,
- 4 i więcej osób - otrzyma 20 punktów w kryterium społecznym,
Wykonawca, który nie zadeklaruje, że zatrudni do realizacji zamówienia
w zakresie dostarczenia mebli osoby niepełnosprawnej, otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Kryterium nr 3 – kryterium gwarancja (G):
Punkty za okres gwarancji na meble biurowe, gabinetowe, krzesła i fotele będą przyznawane następująco:
• 24 miesiące – 0 pkt;
• 25 – 28 miesięcy – 2 pkt;
• 29 – 33 miesięcy – 5 pkt;
• 34 – 38 miesięcy – 10 pkt;
• 39 – 43 miesięcy – 15 pkt;
• 44 – 48 miesięcy – 20 pkt.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy oferta w kryterium gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20 pkt.
Jeżeli wykonawca, nie zaoferuje okresu gwarancji to zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 24 miesiące gwarancji i oferta w kryterium gwarancji otrzyma 0 punktów.
Okres gwarancji liczony będzie od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru
z adnotacją bez uwag.
Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana w skali stupunktowej wg wzoru:
S = C + Ks + G
gdzie:
S – to suma uzyskanych punktów;
C – to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena;
Ks – to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium społecznym;
G - to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium gwarancja.
Najwyższa łączna liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble gabinetowe
4.2.5.) Wartość części: 212777,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu oraz jego znaczenie:
- cena 60 %
- kryterium społeczne 20 %
- gwarancja 20 %
Kryterium nr 1 – cena (C):
C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %
gdzie:
Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;
Cof. – to cena oferty badanej;
C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.
Kryterium nr 2 – kryterium społeczne (Ks):
Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 20 pkt. (%).
Ks – liczba punktów uzyskanych w kryterium społecznym „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej”.
Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym:
a) wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy we wskazanym zakresie, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli biurowych, gabinetowych oraz krzeseł i foteli, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej:
- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną - otrzyma 1 punkt
w kryterium społecznym,
- 2 osoby - otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym,
- 3 osoby - otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym,
- 4 i więcej osób - otrzyma 20 punktów w kryterium społecznym,
Wykonawca, który nie zadeklaruje, że zatrudni do realizacji zamówienia
w zakresie dostarczenia mebli osoby niepełnosprawnej, otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Kryterium nr 3 – kryterium gwarancja (G):
Punkty za okres gwarancji na meble biurowe, gabinetowe, krzesła i fotele będą przyznawane następująco:
• 24 miesiące – 0 pkt;
• 25 – 28 miesięcy – 2 pkt;
• 29 – 33 miesięcy – 5 pkt;
• 34 – 38 miesięcy – 10 pkt;
• 39 – 43 miesięcy – 15 pkt;
• 44 – 48 miesięcy – 20 pkt.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy oferta w kryterium gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20 pkt.
Jeżeli wykonawca, nie zaoferuje okresu gwarancji to zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 24 miesiące gwarancji i oferta w kryterium gwarancji otrzyma 0 punktów.
Okres gwarancji liczony będzie od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru
z adnotacją bez uwag.
Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana w skali stupunktowej wg wzoru:
S = C + Ks + G
gdzie:
S – to suma uzyskanych punktów;
C – to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena;
Ks – to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium społecznym;
G - to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium gwarancja.
Najwyższa łączna liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesła i fotele
4.2.5.) Wartość części: 216550,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu oraz jego znaczenie:
- cena 60 %
- kryterium społeczne 20 %
- gwarancja 20 %
Kryterium nr 1 – cena (C):
C = (Cmin / Cof.) x 100 x 60 %
gdzie:
Cmin – to najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;
Cof. – to cena oferty badanej;
C – to ilość punktów uzyskanych za cenę danej ofercie.
Kryterium nr 2 – kryterium społeczne (Ks):
Kryterium społeczne „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej” (Ks) – waga 20 pkt. (%).
Ks – liczba punktów uzyskanych w kryterium społecznym „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej”.
Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym:
a) wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni, przez cały okres trwania umowy we wskazanym zakresie, do realizacji zamówienia w zakresie dostawy mebli biurowych, gabinetowych oraz krzeseł i foteli, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej:
- co najmniej jedną osobę niepełnosprawną - otrzyma 1 punkt
w kryterium społecznym,
- 2 osoby - otrzyma 10 punktów w kryterium społecznym,
- 3 osoby - otrzyma 15 punktów w kryterium społecznym,
- 4 i więcej osób - otrzyma 20 punktów w kryterium społecznym,
Wykonawca, który nie zadeklaruje, że zatrudni do realizacji zamówienia
w zakresie dostarczenia mebli osoby niepełnosprawnej, otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Kryterium nr 3 – kryterium gwarancja (G):
Punkty za okres gwarancji na meble biurowe, gabinetowe, krzesła i fotele będą przyznawane następująco:
• 24 miesiące – 0 pkt;
• 25 – 28 miesięcy – 2 pkt;
• 29 – 33 miesięcy – 5 pkt;
• 34 – 38 miesięcy – 10 pkt;
• 39 – 43 miesięcy – 15 pkt;
• 44 – 48 miesięcy – 20 pkt.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy oferta w kryterium gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20 pkt.
Jeżeli wykonawca, nie zaoferuje okresu gwarancji to zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 24 miesiące gwarancji i oferta w kryterium gwarancji otrzyma 0 punktów.
Okres gwarancji liczony będzie od daty dostawy potwierdzonej protokołem odbioru
z adnotacją bez uwag.
Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana w skali stupunktowej wg wzoru:
S = C + Ks + G
gdzie:
S – to suma uzyskanych punktów;
C – to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena;
Ks – to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium społecznym;
G - to liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium gwarancja.
Najwyższa łączna liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualnych na dzień złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidywane zmiany zmiany postanowień umowy zostały określone w SWZ, Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami na platformie zakupowej pod adresem platformazakupowa.pl/pn/damon na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-26 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24