Dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 4 w Białymstoku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-15
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 4 W BIAŁYMSTOKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00301014
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu
Laboratoria Przyszłości do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 4 w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 4 W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367066240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Porzeczkowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-815

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsps4@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp4.bialystok.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu
Laboratoria Przyszłości do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 4 w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9a3370-567d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00300355/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 4 w Białymstoku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zsps4@um.bialystok.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały: w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” dostępnej pod adresem internetowym:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf . Wykonawca akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” oraz zobowiązuje się korzystając z mini-Portalu przestrzegać jej postanowień. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP lub poczty elektronicznej: zsps4@um.bialystok.pl (nie dotyczy składanych ofert). Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) i udostępnionego
również na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”. Wykonawca, aby zaszyfrować plik, musi na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl/ odnaleźć przedmiotowe postępowanie. Po wejściu w jego szczegóły odnajdzie przycisk umożliwiający szyfrowanie. System miniPortal automatycznie zapamiętuje, w którym postępowaniu Wykonawca zaszyfrował ofertę. Tak przygotowany plik należy przesłać przez Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. W Formularzu oferty Wykonawca powinien podać adres skrzynki ePUAP, adres poczty elektronicznej: e-mail na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę składa się pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych takich jak np.: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.). Sposób złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został powyżej oraz w „Instrukcji użytkownika systemu”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych przez wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4, ul. Porzeczkowa 11, 15-815 Białystok, zwany dalej Administratorem;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: email: iod@eterneco.eu., telefon: +48790271002, adres korespondencyjny: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4, ul. Porzeczkowa 11, 15-815 Białystok;
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 4 w Białymstoku” ZSP4.26.11.2021. Dane mogą być przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, -art.6 ust.1 lit. b RODO, art. 6 ust.1 lit. f RODO. Pełna klauzula informacyjna stosowana na potrzeby postępowania została zamieszczona w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP4.26.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
Akumulatorowa wiertarko – wkrętarka – 1 szt., Wiertarka stołowa kolumnowa - 1 szt., Piła taśmowa – 1 szt., Szlifierka stołowa – 1 szt., Imadło ślusarskie – 4 szt., Młotek ślusarski - 12 szt., Kombinerki – 12 szt., Zestaw pilników ślusarskich – 4 kpl., Zestaw tarników – 4 kpl., Zszywacz ręczny, taker – 4 kpl., Wyrzynarka stołowa – 1 szt., Suwmiarka elektroniczna – 4 szt., Farby tempery 1-litrowe. 6 kolorów – 16 kpl., Pędzle zestaw – 1 kpl., Ploter tnący – 1 szt., Laboratorium Przyszłości - wyposażenie obowiązkowe - 1 kpl., Zestaw interaktywny do klasopracowni biologicznej - 1 kpl., Zestaw do nauki programowania robotów – 4 kpl., Autonomiczne pojazdy – zestaw do programowania – 4 kpl., Programowanie w szkole - Internet Rzeczy - 4 kpl., Ze-staw do rozwiązywania problemów ekologicznych - niedobór wody na świecie - 1 kpl., Zestaw do rozwiązywania problemów globalnych - kryzys energetyczny – 1 kpl., Zestaw do rozwiązywania problemów ekologicznych - wyciek oleju – 1 kpl., Zestaw kreatywny- inżynieria – 1 kpl., Zestaw konstrukcyjny – 1 kpl., Polydron Mix - zestaw konstrukcyjny - 1 kpl., Ułamkowe listwy - zestaw klasowy 20 torebek – 1 kpl., Od-czarować algebrę - komplet klasowy A i B – 1 kpl., Molekuły - modele atomów z wy-pustkami chemia nieorganiczna + karty – 1 kpl., Zestaw ośmiostanowiskowy dla uczniów do obróbki materiałów drewnianych i metalu. – 1 kpl., Programowanie w szkole - Zawody Robotów - 4 kpl., Zestaw robotyczny z akumulatorkami i ładowarką – 8 kpl., Materiały edukacyjne - skały i gleba – 2 kpl., Materiały edukacyjne – pogoda – 1 kpl., Materiały edukacyjne – ziemia – 3 kpl., Materiały edukacyjne - Układ Słoneczny 1 kpl., Projekt naukowy STEM - ukształtowanie terenu i erozja – 3 kpl., Pro-jekt naukowy STEM - oszczędzanie wody – 1 kpl., Projekt naukowy STEM - pogoda i klimat – 1 kpl., Projekt naukowy STEM - zmiany w krajobrazie – 3 kpl., Projekt nau-kowy STEM - ciało człowieka – 3 kpl., Zestaw konstrukcyjny - Klasowa fizyka z walizki – Mechanika – 2 kpl., Zestaw konstrukcyjny - Klasowa fizyka z walizki - Elektryczność i obwody elektryczne - 1 kpl., Filamenty do drukarki 3d – 17 szt., Zestaw konstrukcyjny - Proste maszyny- fizyka – 1 kpl., Zestaw konstrukcyjny - Magnetyczny Polydron – 5 kpl., Zestaw konstrukcyjny - Polydron Frame – 3 kpl., Zestaw z mikrofonem dynamicznym – 5 szt., Zestaw nagłośnieniowy – 1 kpl., Konsola - mikser dźwięku 8-kanałowy – 1 kpl., Listwa zasilająca – 3 szt., Bezprzewodowe słuchawki z systemem redukcji hałasu – 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30197320-5 - Zszywacze

30232140-7 - Plotery

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

37524100-8 - Gry edukacyjne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512300-5 - Młotki

44512700-9 - Pilniki lub tarniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
Szafa na narzędzia - 6 sztuk, Stół warsztatowy – 4 sztuki, Stolik meblowy - 30 sztuk, Krzesło – 60 sztuk, Szafka z pojemnikami na drukarki 3D i filamenty – 1 sztuka, Gablota korkowa – 3 sztuki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39143310-2 - Stoliki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) Zamawiający przed
wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zmawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, wskazuje wymagane przedmiotowe środki dowodowe które, zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z Ofertą:
1) gdy oferta dotyczy Części 1 zamówienia:
Wykaz techniczny oferowanych materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych - Część 1, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do IDW, potwierdzający spełnienie wymagań okre-ślonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Część 1 (Tom III SWZ); Wykaz techniczny oferowanych materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych - Część 1 winien zawierać również producenta i model oferowanych materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych, zgodnie z treścią Formularza cenowego dla Części 1 zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do Formularza Oferty;
2) gdy oferta dotyczy Części 2 zamówienia:
Wykaz techniczny oferowanych mebli, krzeseł i gablot korkowych - Część 2, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do IDW, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Część 2 (Tom III SWZ); Wykaz techniczny oferowanych mebli, krzeseł i gablot korkowych - Część 2 winien zawierać również producenta i model oferowanych mebli, krzeseł i gablot korkowych, zgodnie z treścią Formularza cenowego dla Części 2 zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do Formularza Oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie złożyć dokumenty i oświadczenia składające się na podmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączenia do Oferty podpisanego przez osoby do tego upoważnione pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy – Wzór umowy stanowi Tom II SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 00:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) i udostępnionego również na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam elektryka, który rozprowadzi mi gniazda i podciągnie siłę do indukcji - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam elektryka, który rozprowadzi mi gniazda i podciągnie siłę do indukcji, z uprawnieniami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI