Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea0d2b4-bf7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych (gadżetów)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który
dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail:
przetargi@umwm.malopolska.plKontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce
podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).Elektroniczna skrzynka
podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Szczegółowe informacje zawiera pkt 7 i 8 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się
w zał. 1A i 1B do swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SR-IV.272.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 756382,13 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43809 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – obejmuje dostawę materiałów promocyjnych dla Województwa Małopolskiego, obejmująca:
- Gra zręcznościowa typu jenga – 250 szt.
- Gra zręcznościowa typu bierki – 250 szt
- Bambusowy kubek do kawy – 250 szt.
- Notes z korkową okładką – 250 szt.
- Zestaw słomek do picia – 250 szt.
- Głośnik Bluetooth 5,0 – 250 szt.
- Bambusowy powerbank – 250 szt.
- Eko torba – 250 szt.
- Eko torba z juty – 250 szt.
- Długopis z recyklingu – 300 szt.
- Koszulki T-shirt – 50 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik: nr 1E do swz dla części 1 zamówienia, będzie on wprowadzony jako załączniki do umowy w sprawie zamówienia publicznego
Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy, stanowi załącznik: nr 1C do swz dla części 1 zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 40820,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana według następujących zasad:
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 18 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 30 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 19 do 22 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 23 do 29 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy powyżej 30 dni od dnia podpisania umowy, jego oferta zostanie odrzucona,
W przypadku braku wskazania terminu zamawiający uzna, że oferowany jest termin 30 dni od dnia podpisania umowy i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu dostawy (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 7 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 10 pkt.
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji od 8 dni do 13 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 5 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji powyżej 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku braku wskazania terminu wymiany zamawiający uzna, że oferowany jest termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu wymiany (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.
Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – obejmuje dostawę materiałów promocyjnych dla Województwa Małopolskiego, obejmująca:
- Naturalne ręcznie wyrabiane mydło – 150 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik: nr 1F do swz dla części 2 zamówienia, będzie on wprowadzony jako załączniki do umowy w sprawie zamówienia publicznego
Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy, stanowi załącznik: nr 1D do swz dla części 2 zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 2988,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana według następujących zasad:
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 18 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 30 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 19 do 22 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 23 do 29 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy powyżej 30 dni od dnia podpisania umowy, jego oferta zostanie odrzucona,
W przypadku braku wskazania terminu zamawiający uzna, że oferowany jest termin 30 dni od dnia podpisania umowy i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu dostawy (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 7 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 10 pkt.
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji od 8 dni do 13 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 5 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji powyżej 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku braku wskazania terminu wymiany zamawiający uzna, że oferowany jest termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu wymiany (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.
Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawiera załącznik nr 1C (dla części 1) i 1D (dla części 2) do swz.Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 1C (dla części 1) i 1D (dla części 2) do swz.