Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Adama Mickiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-16
  • Numer ogłoszenia610374-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610374-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza, krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska  25 , 00-560  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (URL): www.iam.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.iam.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://iam.pl/pl/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza
Numer referencyjny: 8/IAM/2020/11
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza.Zadanie nr 1 Apaszka jedwabnaZadanie nr 2 Gra memoryZadanie nr 3Poszetka jedwabnaZadanie nr 4Filiżanka ze spodkiem w opakowaniuZadanie nr 5Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1, 1A, 1B, 1C,1D do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-28

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówienia w każdym Zadaniu oznacza wykonanie i dostarczenie materiałów (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby IAM , ul. Mokotowska 25 (III p. – bez windy), Warszawa, terminie:do dnia 21 grudnia 2020 roku (Zadanie nr 1 i nr 3) do dnia 28 grudnia 2020r. (Zadanie nr 2, nr 4 i nr 5).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 50,00
Jakość 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-24, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom.2.Do oferty wypełnionej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ należy załączyć:1) pełnomocnictwa, jeżeli dotyczy2) próbki materiałów promocyjnych. Wymagania wobec próbek:a) Próbka, może zawierać oznakowanie, elementy graficzne odmienne od wymaganych przez Zamawiającego.b) Cechy jakościowe próbki, w szczególności dotyczące: precyzji wykonania, estetyki, jakość nadruku, materiału itp., będą podlegały ocenie w kryterium oceny „Jakość”, a także będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia.3. Zamawiający przystąpi do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w trybie art. 94 ustawy Pzp.4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.:1) podmioty składające ofertę;2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw;4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi.5. Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert .
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 Apaszka jedwabna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1Apaszki jedwabne2 wzory kolorystyczneNakład: po 500 sztuk każdego wzoruFormat gotowej apaszki 60 x 60 cm (dostarczony plik o wymiarach 62 x 62 cm, zostawione po 2 cm marginesu),Materiał: 100% twill jedwabny 14 mmWykończenie: maszynowe obszycie apaszkoweBrak wszywanej metkiWzór naniesiony techniką druku cyfrowegoProjekt nadruków na apaszce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
łączna cena ofertowa brutto 50,00
Jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (apaszki) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym:1. Estetyka wykonania (tj. staranność wykonania obszyć – jakość wykonania ściegu, brak strzępień, „falowania” materiału), 0-20 pkt, 2. Kolorystyka nadruku (tj. nasycenie kolorystyczne, oddanie detalu) – 0-20 pkt,3. Materiał, z którego została wykonana próbka (brak prześwitów materiału) 0-10 pkt.W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 Gra memory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2Gra memoryWykonanie gry o następujących parametrach:1. OPAKOWANIE – poziome o bokach ok 160 mm x 160 mm wysokość całego opakowania ok 25 mm surowiec Malmero black 300g - bez kaszerowania opakowanie dwuczęściowe – spód wysuwany z tasiemką(jak szufladka ) , obwoluta z nadrukiem bielą (sito) wewnątrz karta z tektury 1,5mm czarnej barwionej w masie.2. 42 KARTY - średnica 75 mm , kaszerowana dwustronnie kredą 250g tektura czarna j.w.1,5mm / druk 1+1 + folia soft touch + lakier UV wybiórczo3. BROSZURA 665 X 400 MM/ SKŁADANA JAK MAPA surowiec barwiony w masie Ispira black 120 / DRUK UV : 1+1 biały, falcowanie/ bigowanieNakład: 500 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena oferty brutto 50,00
Jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.Punkty w tym kryterium przyznawane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonej próbki (gry):1. Estetyka wykonania elementów introligatorskich pudełka tj. równość boków, równość sklejeń, stabilność pudełka, pasowanie wszystkich elementów, trwałość połączeń, 0-20 pkt2. Estetyka zadruku tj. nasycenie barw, dokładność pasowania, dokładność odwzorowania, brak smug i przebarwień, 0-20 pkt.3. Estetyka wykonania elementów gry tj. równe przycięcie krawędzi elementów gry, jednakowy zadruk poszczególnych elementów, 0-10 pkt.W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 Poszetka jedwabna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3Poszetka jedwabna1. Wymiar gotowej poszetki: 31 x 31 cm (plik wielkości 32 x32 cm, zostawione po 1 cm z każdej strony projektu)2. Materiał bazowy – 100% twill jedwabny3. Wykończenie – maszynowe obszycie apaszkowe4. Wzór naniesiony techniką druku5. Brak metki doszywanej6. Zamawiana liczba: 500 sztukOpakowania: zostaną dostarczone do Wykonawcy przez Zamawiającego. Konfekcjonowanie po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega nadzór nad produkcją. Niezbędne wykonanie próby 1:1 i akceptacja kolorów oraz wykończenia przez Zamawiającego przed rozpoczęciem produkcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 50,00
Jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (poszetki) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, w tym:1. Estetyka wykonania (tj. staranność wykonania obszyć – jakość wykonania ściegu, brak strzępień, „falowania” materiału), 0-20 pkt, 2.Kolorystyka nadruku (tj. nasycenie kolorystyczne, oddanie detalu) – 0-20 pkt, 3.Materiał, z którego została wykonana próbka (brak prześwitów materiału) 0-10 pkt.W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4Filiżanka ze spodkiem w opakowaniuFiliżanka porcelanowa model „Swan” o parametrach:Pojemność 150 ml, Ø 95 mm biała – zadruk 1 kolor po obu stronach filiżankiSpodek Ø 165 mm owalny biały – zadruk na wgłębieniu spodka 1 kolorDo tego pudełko z zadrukiem 4 +0 – wizualizacja przykładowego pudełka w załączeniu. Pudełko może być otwierane z góry lub z boku. Konieczna akceptacja pudełka przez Zamawiającego. Liczba sztuk: 200 kompletów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 50,00
Jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (filiżanka ze spodkiem) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, w tym:1. Rodzaj porcelany tj. białość, grubość, ciężar, 0-15 pkt,2. Estetyka nadruku na filiżance tj. wyrazistość detali, powtarzalność zadruku, nasycenie barwy 0-15 pkt,3. Estetyka wykonania opakowania tj. stabilność opakowania, równość boków, równość krawędzi opakowania, trwałość połączeń 0-10 pkt,4. Estetyka zadruku opakowania tj. nasycenie kolorów, brak smug i przebarwień 0-10 pkt.W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniuFormat: 152 x 92 x 65 mmMateriał: tektura falista 1,8 mm wysokiej jakościZadruk: 4+4 Wyposażone w soczewki biconvex (lub podobne) o średnicy 30mm z regulacją, ogniskowa 50 mm Wszystkie elementy osadzone na stałe w konstrukcji okularów nie wymagające dodatkowego montażusoczewki i okulary produkowane w PolsceOkularu muszą być kompatybilne z telefonami iOS/Android z wbudowanym żyroskopem o wymiarach ekranu do 6,1 calaTelefon musi mieć stabilne mocowanie w okularach, np. po przez system zapięć „na rzepy”Kartonowe etui formatu 145 x 90 x 90 mmMateriał: tektura falista 1.8 mm wysokiej jakościZadruk: 4+4Wykończenie : folia matowaNakład: 1000 sztukProsta i szybka konstrukcja, brak potrzeby składania.Wraz z ofertą konieczne jest dostarczenia wydrukowanego modelu obrotowego 3d projektu okularów.Plik graficzny zadruku na okularach i pudełku zostanie przesłany Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 50,00
Jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (kartowe okulary VR) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1D do SIWZ, w tym:1. Jakość opakowania i okularów - ogólna estetyka - jakość zagięć, wytrzymałość po kilkakrotnym wyjęciu z opakowania, włożeniu telefonu, 0- 15 pkt,2. Stabilność konstrukcji okularów, odporność na lekkie zgniecenia, trzymanie założonej formy, 0-10 pkt,3. Precyzja, gładkość i równomierność krawędzi opakowania i okularów, 0-10 pkt,4. Jakość druku (estetyka), brak smug i przebarwień, brak rozmazywania się druku, jednolitość barwy na całej powierzchni, trwałość koloru, 0- 15 pkt .W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.Jednocześnie do oferty Wykonawca musi załączyć wydrukowany model obrotowy 3d projektu okularów. Ww. model jest również częścią oferty i nie będzie podlegał uzupełnieniu. Brak dołączenia opisanego modelu do oferty będzie skutkował uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI