DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającyAkademia Sztuki Wojennej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00080475
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gowin@akademia.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c69125a2-ca8e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002459/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest p. Agata Gowin,
e-mail: a.gowin@akademia.mil.pl
4. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcami,
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się za pośrednictwem Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszyscy Wykonawcy w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni przed upływem terminu składania ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcję „Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace.
2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s;2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;3) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową: Chrome; Mozilla Firefox;4) włączoną obsługę JavaScript;5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedynależy użyć formatu XAdES. W takiej sytuacji należy załączyć oddzielny plikz podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewnić się, że załącza obapliki, tj. plik z treścią dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).
3) Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługujesię Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.4. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkoścido 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Każdy plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data "- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.7. Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.8. Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS (szyfrowanie TLS).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych
przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzibą przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować
się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu i udzielenie zamówienia.4. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić tylko w przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. 3. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:- dostępu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą dodatkowych informacji, - żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, - ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo wniesienia sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO. 4. W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania. 5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).11. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe ale niezbędne do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PK.ZZP.261.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczotka - miotła - 50 szt.
2. Szczotka do kurzu - 20 szt.
3. Worki sanitarne HDPE 60 x 70 +/- 4% (60 l), mocny „zgrzew” HDPE-7 mikronów, czarne - 2 000 szt.
4. Worki sanitarne HDPE 50 x 60 +/- 4% (35 l), mocny „zgrzew” HDPE-7 mikronów, czarne - 2 000 szt.
5. Worki na odpady medyczne HDPE 60 x 70 +/- 4% (60 l), mocny „zgrzew” HDPE-7 mikronów, czerwone - 2 000 szt.
6. Worki sanitarne LDPE 90 x 110 +/- 4% (160 l), 35 mikronów, grube i mocne, czarne - 3 000 szt.
7 Ściągaczka do szyb o szer. 35 cm - 5 szt.
8. Kosz-stacja do segregacji odpadów 4 x 60 L -20 szt.
9. Ścierka do kurzu z mikrofibry - 300 szt.
10 Ścierka do podłogi - 300 szt.
11. Mata tekstylna o wymiarach: dł 120 cm x szer. 85 cm +/- 3 cm. - 5 szt.
12. Mata tekstylna o wymiarach: dł 175 cm x szer. 115 cm +/- 1 cm. - 5 szt.
13. Ręcznik papierowy w roli, biały, opak. 6 szt. - 600 opak.
14. Ręcznik papierowy składany w (ZZ), ilość listków w kartonie: 3000 szt. (20 pakietów po 150 listków) - 300 karton.
15. Papier toaletowy Jumbo, biały, opak. 12 szt. - 350 opak.
16. Papier toaletowy, opak. 30 szt. - 500 opak.
17. Worki syntetyczne do odkurzacza STIHIL SE 62E- 30 szt.
18. Worki syntetyczne do odkurzacza BOSCH GAS 15 PS - 20 szt.
19. Worki syntetyczne do odkurzacza NUMATIC HVR 200 - 200 szt.
20. Worki syntetyczne do odkurzacza MAKITA 3012 L - 20 szt.
21. Mop kieszeniowy płaski "frędzle" z mikrofibry - 100 szt.
22. Mop płaski z mikrofibry DUO niebieski 40 cm - 100 szt.
23. Wkład do mopa płaskiego 2 w1 - 100 szt.
24. Ścierki do okien z tetry - 1000 szt.
25. Szczotka zmiotka z szufelką kompl. - 20 szt.
26. Mop okrągły paski, mikrofibra - 50 szt.
27. Wiadro PCV z wyciskarką - 50 szt.
28. Elektryczny dozownik do odświeżacza powietrza - 20 szt.
29. Wkład do elektrycznego odświeżacza powietrza, 3 różne zapachy - 50 szt.
30. Żółty stojak "potykacz" z napisem "uwaga ślisko"-"uwaga śliska podłoga" - 20 szt.
31. Wkłady zapachowe w sprayu (puszka) do dyfuzora - 50 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 80% ilości towaru ujętego w Formularzu ofertowym, pozostałe 20% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej w poszczególnych rodzajach asortymentów /zwiększenia lub zmniejszenia/ z zachowaniem cen jednostkowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena (C) – 60 %
Termin wykonania jednorazowego zamówienia (T) - 40%

Za kryterium „Cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie – 60 punktów.
Liczba punktów zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru.


C =Cn/Cob x 60

gdzie:
C - liczba punktów za kryterium cena
Cn - najniższa cena brutto
Cob - cena brutto oferty badanej.

Za kryterium „Termin wykonania jednorazowego zamówienia” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

2 dni robocze od dnia zgłoszenia zamówienia – 40 pkt
3 dni robocze od dnia zgłoszenia zamówienia – 30 pkt
4 dni robocze od dnia zgłoszenia zamówienia – 20 pkt
5 dni robocze od dnia zgłoszenia zamówienia – 10 pkt
6 dni robocze od dnia zgłoszenia zamówienia – 0 pkt

Uwaga: Wykonawca nie może zaproponować terminu realizacji jednorazowego zamówienia krótszego niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia zamówienia i dłuższego niż 6 dni roboczych od dnia zgłoszenia zamówienia. Dni robocze tj. od poniedziałku do piątku,
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Określenie terminu realizacji jednorazowego zamówienia krótszego niż 2 dni roboczych lub dłuższego niż 6 dni roboczych od dnia zgłoszenia zamówienia lub brak podania terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.


Punkty uzyskane przez ofertę zostaną zsumowane i poddane przeliczeniu wg wzoru:
S = C + T
gdzie
S - suma punktów wg przyjętych kryteriów;
C - liczba punktów za kryterium cena
T - liczba punktów za kryterium termin wykonania jednorazowego zamówienia

3. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium
o najwyższej wadze.
5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
6. Zamawiają udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania jednorazowego zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna składać się z:
1) wypełnionego formularza elektronicznego dostępnego i generowanego przez Platformę;
2) formularza ofertowego (dołączonego obowiązkowo do formularza elektronicznego na platformie) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
3) w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiębiorstwa – dowodów – zgodnie z zapisami ust. 4;
4) pełnomocnictwa złożonego w formie opisanej w pkt. 6 (jeżeli dotyczy);
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną zamiast pełnomocnictwa Wykonawca może złożyć umowę spółki cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikać będzie sposób reprezentacji spółki cywilnej.
6) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1 500,00 zł.
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Oferta składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: powinna zawierać m.in.:
1)pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną zamiast pełnomocnictwa Wykonawca może złożyć umowę spółki cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikać będzie sposób reprezentacji spółki cywilnej.
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców;
2. Oferta wspólna:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienie (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany towarów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SWZ – w sytuacji wycofania towarów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy;
2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku (VAT), wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy zgodnie z § 2 ust. 5, w takim przypadku Wykonawca zrzeka się roszczeń odszkodowawczych z tytułu utraconych korzyści. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 80% wartości umowy (maksymalnego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 Załącznika nr 4 do SWZ),

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI