Dostawa krzeseł obrotowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa krzeseł obrotowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-08-01
  • ZamawiającyIZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00272781
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa krzeseł obrotowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 5856100

1.5.8.) Numer faksu: 52 5842990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa krzeseł obrotowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecbd0b81-0996-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084079/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa krzeseł obrotowych dla IAS w Bydgoszczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszystkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
odbywa się przy użyciu Platformy do obsługi postępowań przetargowych pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl, za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej
w Bydgoszczy (IAS w Bydgoszczy) z siedzibą przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz, numer telefonu: 52 32-56-161, adres e-mail: ias.bydgoszcz@mf.gov.pl, reprezentowana przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest:
 pod adresem e-mail - iod.bydgoszcz@mf.gov.pl lub
 listownie na adres: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, ul. dr. E. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz, z dopiskiem: IOD*.
3. dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami danych osobowych są osoby lub podmioty, którym udostępnia się dokumentację postępowania w oparciu o art. 74 Pzp oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl.
5. dane osobowe zawarte w dokumentach postępowania o zamówienie publiczne będą przechowywane zgodnie z przepisami Pzp oraz prawa o archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 3.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa krzeseł (foteli) biurowych obrotowych - z zagłówkiem lub bez zagłówka (dalej zwanych „krzesłami”) dla Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy wraz z ich transportem, rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji Zamawiający będzie mógł wykorzystać dokonując jednego bądź kilku dodatkowych zamówień, które łącznie nie przekroczą ilości 566 sztuk. O wykorzystaniu Opcji Zamawiający będzie każdorazowo zawiadamiał Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ostatnie zamówienie będzie mogło zostać wysłane nie później niż do dnia 15 listopada 2022 r. W przypadku nie wykorzystania prawa opcji lub wykorzystania w niepełnym zakresie – Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
 Kryterium 1 - „Cena” waga 60
 Kryterium 2 - „Dodatkowa gwarancja” waga 30
 Kryterium 3 - „Dodatkowe wyposażenie” waga 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, na wezwanie o którym mowa w ust. 1, będzie obowiązany do złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w:
 art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
 art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dot. zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
 art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
 art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp,
 art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp,
- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SWZ.
Oświadczenia i dokumenty powinny być aktualne na dzień ich składania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie przedmiotowego środka dowodowego w postaci Protokołu Oceny Ergonomicznej, który zawiera badanie właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973).
Treść protokołu musi wskazywać, że krzesło może być wykorzystywane na stanowiskach pracy przy monitorach ekranowych zgodnie z ww. rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. i dyrektywą UE (90/270/EEC). Wyżej wymieniony protokół musi zostać wystawiony przez Instytut Medycyny Pracy.
2. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub będzie on niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Protokoł Oceny Ergonomicznej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy działający wspólnie, spełniający wymagania określone w rozdziale XIX niniejszej SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy – do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, tj. w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawców lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (z zachowaniem elektronicznej formy dokumentu). Dokument wystawiony w postaci papierowej, przekazuje się jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawców lub notariusza.
Oferta winna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca podaje cenę ofertową brutto w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
Wykonawca sporządzając ofertę powinien określić ceny w sposób rzetelny, tj. w taki, żeby wybór jego oferty gwarantował Zamawiającemu realizację zamówienia.
Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegać negocjacjom.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączanie kuchenki indukcyjnej-Szubin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podłączanie kuchenki indukcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI