Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie” etap I. Meble szkolne i biurowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół szkół nr 1 w Wejherowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000783700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowa 2C
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@liceum1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum1.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie” etap I. Meble szkolne i biurowe.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00761129-bbf2-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030842/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie” etap I. Meble szkolne i biurowe.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00761129-bbf2-11ec-aa46-6a814e8de928
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzs1_wejherowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
złożenia oferty i dokumentów elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów, a także zasady
korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej
Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZS1W.KG.272.2.2.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw i zgodnych z jego przedmiotem. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w podziale na części, tj.
„Dostawa i montaż wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie” etap I. Meble szkolne i biurowe.
Warunki, na jakich zostaną udzielone zamówienia na podobne dostawy: zamówienie będzie polegało na powtórzeniu dostaw szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego. Wykonawca będzie musiał wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu analogicznych, jak w zamówieniu podstawowym, z ewentualną modyfikacją wynikającą z zakresu zamówienia powtórzonego. Udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp zostanie poprzedzone negocjacjami. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż mebli do sali chemicznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw i zgodnych z jego przedmiotem. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w podziale na części, tj.
„Dostawa i montaż wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie” etap I. Meble szkolne i biurowe.
Warunki, na jakich zostaną udzielone zamówienia na podobne dostawy: zamówienie będzie polegało na powtórzeniu dostaw szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego. Wykonawca będzie musiał wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu analogicznych, jak w zamówieniu podstawowym, z ewentualną modyfikacją wynikającą z zakresu zamówienia powtórzonego. Udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp zostanie poprzedzone negocjacjami. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przedłużenie terminu zakończenia realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu jej zakończenia, nastąpić może wyłącznie w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostawy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, a w szczególności: będą następstwem zaostrzenia aktualnych na dzień zawarcia umowy obostrzeń epidemiologicznych związanych z epidemią koronawirusa SARS-CoV2 skutkujących niemożliwością prowadzenia działalności przez Wykonawcę,
b) wystąpienia innych niezależnych od Wykonawcy przyczyn wpływających na realizację przedmiotu umowy , takich jak np. przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę,
c) wystąpienia nieprzewidzianej siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) gdy wystąpią okoliczności nie mające związku z prowadzoną dostawą, a wynikające z prowadzonej przez Zamawiającego działalności.
2. Zmiana typu mebli stanowiących przedmiot umowy jest możliwa w przypadku:
a) wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego mebla o danych równych lub wyższych niż określone w umowie – przy zachowaniu zaoferowanych cen,
b) wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego mebla i zaproponowanie innego – przy zachowaniu danych technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż mebli przyjętych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia, zawartych w zapytaniu ofertowym; Wykonawca zapewni pisemnie Zamawiającego, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji – przy zachowaniu zaoferowanych cen,
c) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów – przy zachowaniu zaoferowanych cen.
3. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa umowy w § 3 ust. 1 umowy jest możliwa w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, o których mowa w § 4 ust. 9 niniejszej umowy a także w przypadku sytuacji odstąpienia określonych w § 12 niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pzs1_wejherowo dotyczącej niniejszego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni