I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Kalisz, krajowy numer identyfikacyjny
250855877, ul.
Główny Rynek
20
,
62-800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
48 627 654 300, e-mail
zam.publ@um.kalisz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
http://www.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kalisz.pl, www.bip.umkalisz.pl - zakładka „Ogłoszenia” / „Zamówienia publiczne”
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kalisz.pl, www.bip.umkalisz.pl - zakładka „Ogłoszenia” / „Zamówienia publiczne”
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Adres:
wyłącznie w pokoju nr 309 (sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza) mieszczącym się na III piętrze budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. T. Kościuszki 1a w Kaliszu
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-26, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy przygotować w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów zawiera SIWZ. Adres poczty elektronicznej podany w pkt I.1) niniejszego ogłoszenia nie służy do porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. 2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Dorota Wypych-Żeśko, tel. +48 62 7654 433. 3. Forma dokumentów, jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp i w pkt III.2.2) niniejszego ogłoszenia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dostawa i montaż urządzeń specjalistycznych dla Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Kaliszu przy ul. Handlowej 9, tj.: piła taśmowa - 1 szt., spawarka TIG AC/DC - 1 szt., spawarka inwertorowa MIG/MAG - 2 szt., spawarka TIG inwentorowa - 1 szt., zestaw palników do spawania gazowego - 3 szt., palniki MIG/MAG - 3 szt., przyłbica spawalnicza - 6 szt., spawarka TIG inwentorowa - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42662000-4, 44315100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dostawa i montaż sprzętu specjalistycznego dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99, tj.: stół warsztatowy - 17 szt., szafa warsztatowa - 3 szt., przyrządy, narzędzia pomiarowe (zestaw) - 17 szt., płyty granitowe pomiarowe (płyta granitowa kl. 2 + stojak 1000x600x100) - 3 szt., generator serwisowy - 4 szt., oscyloskop analogowy dwukanałowy - 4 szt., oscyloskop cyfrowy dwukanałowy - 2 szt., mostek RLC - 2 szt., generator funkcyjny z pomiarem częstotliwości - 4 szt., tester okablowania - 8 szt., zasilacz stabilizowany - 4 szt., zestaw przycisków, lampek i przekaźników - 4 szt., lutownica, odsysacz, zaciskarka - 16 szt., zestaw silników elektrycznych - 2 szt., falownik prądu wraz z silnikiem - 2 szt., miernik zawartości harmonicznych - 2 szt., zestaw narzędzi (wiertarka, wiertła, wkrętaki, szczypce, ściągacze) - 8 szt., zestaw paneli sterowników PLC z falownikiem - 17 szt., stanowisko dydaktyczne - 4 szt., zestaw trenażerów dydaktycznych (wzmacniacze, stabilizatory, filtry, generatory, przetworniki, obwody RLC, układy cyfrowe) - 4 szt., spawarka światłowodowa - 1 szt., tester okablowania (z certyfikacją sieci) - 1 szt., tester okablowania strukturalnego z funkcją pomiaru długości oraz multimetr uniwersalny (zestaw) - 16 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42652000-1, 31100000-7, 31131000-3, 31132000-0, 38552000-9, 38342000-4, 43800000-1, 31155000-7, 38900000-4, 39290000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dostawa multimetrów dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99, tj.: miernik uniwersalny cyfrowy - 24 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane. 1. Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest dostawa multimetrów cyfrowych dla Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Kaliszu przy ul. Handlowej 9 , tj.: multimetr cyfrowy - 6 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w Części 5 jest dostawa i montaż konsoli treningowej wraz z klawiaturami dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99, tj.: konsola treningowa - 1 szt., klawiatura toczenie - nakładka do konsoli treningowej - 1 szt., klawiatura frezowanie - nakładka do konsoli treningowej - 1 szt., oprogramowanie treningowe - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 31682200-2, 31682210-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane. 1. Przedmiotem zamówienia w Części 6 jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni drukowania cyfrowego i poligraficznych procesów przygotowawczych dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99 tj.: spektofotometr - 2 szt., bigówka (długość bigu min. 300mm) - 1 szt., zszywarka drutem - 1 szt., urządzenie do krojenia druków - 1 szt., wzornik barw CMYK - 1 szt., laminator rolowy - 1 szt., mikroskop poligraficzny - 4 szt., densytometr poligraficzny - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38510000-3, 42994230-1, 38425800-8, 39290000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w Części 7 jest dostawa i montaż wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki dla Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 99 tj.: miernik sygnałów cyfrowych DVB-T - 8 szt., miernik sygnałów DVB-S - 8 szt., zestaw czujników zbliżeniowych, optycznych, siły, temperatury, ultradźwięków - 4 szt., zestaw kabli pomiarowych i sygnałowych - 8 szt., sterowniki PLC z zasilaczem i oprogramowaniem - 8 szt., zestaw mikrokontrolerów z aplikacją - 4 szt., zestaw czujników i sygnalizatorów oraz centralka - 8 szt., zestaw regulatorów ciągłych PID, dwustanowych i trójstanowych - 4 szt., serwonapęd z układem sterowania - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 30.11.2018r. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 35125100-7, 38552000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: