„Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu AGD, systemu monitoringu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu AGD, systemu monitoringu oraz urządzeń placu zabaw do siedziby Klubu Dziecięcego „Zielone Jabłuszko” z siedzibą w Piotrkowie Pierwszym” w ramach realizacji projektu „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa: 9 Rynek pracy Działanie: 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJabłonna
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jabłonna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-23
  • Numer ogłoszenia626887-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 626887-N-2019 z dnia 2019-11-23 r.

Gmina Jabłonna: „Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu AGD, systemu monitoringu oraz urządzeń placu zabaw do siedziby Klubu Dziecięcego „Zielone Jabłuszko” z siedzibą w Piotrkowie Pierwszym” w ramach realizacji projektu „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa: 9 Rynek pracy Działanie: 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa: 9 Rynek pracy Działanie: 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonna, krajowy numer identyfikacyjny 53516100000000, ul. Majątek  22 , 23-114  Jabłonna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 610 577, , e-mail przetargi@jablonna.lubelskie.pl, , faks 815 610 065.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu AGD, systemu monitoringu oraz urządzeń placu zabaw do siedziby Klubu Dziecięcego „Zielone Jabłuszko” z siedzibą w Piotrkowie Pierwszym” w ramach realizacji projektu „WSPIERAMY MAMY W GMINACH POWIATU ŚWIDNICKIEGO I LUBELSKIEGO w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa: 9 Rynek pracy Działanie: 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego
Numer referencyjny: ZP.271.32.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego stanowi dostawa i montaż (w odniesieniu do przedmiotów, które wymagają montażu) przedmiotów i urządzeń określonych w poniższych tabelach. Całość przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego przeznaczona jest na wyposażenie Klubu Dziecięcego „Zielone Jabłuszko”. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Klub Dziecięcy „Zielone Jabłuszko” w Piotrkowie Pierwszym zlokalizowany w budynku Zespołu Szkół w Piotrkowie, Piotrków Pierwszy 105, 23-114 Piotrków Pierwszy. Z uwagi na przeznaczenie, zamawiane wyposażenie posiadać musi wymagane certyfikaty i atesty. Za zgodą zamawiającego możliwa jest zmiana niektórych wymiarów i kolorów zamawianego wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostarczone elementy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia posiadały stosowne certyfikaty i atesty i były fabrycznie nowe. Dostawa i montaż wyposażenia odbywać się będzie w godzinach ustalonych wcześniej z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na cenę oferty, w szczególności koszty ewentualnego transport, dostawy i montażu, a także ewentualne koszty przeszkolenia pracowników w zakresie używania sprzętu zwłaszcza multimedialnego. Oferowane i dostarczone elementy meblowe oraz wyposażenie jak i pozostałe elementy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz ergonomii. Wykonawca, w dniu podpisania protokołu odbioru zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich atestów i certyfikatów wymaganych przepisami prawa na przedmioty stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem przedmiotu umowy do przedstawienia Zamawiającemu zaproponowanych rozwiązań, szczególnie w zakresie części I zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 24 miesiące gwarancji licząc od daty protokołu odbioru. Z wyjątkiem V części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji oraz gwarancji, dla których gwarancja producenta jest dłuższa niż 24 miesiące. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia nie podano koloru produktu, ostateczny wybór koloru do ustalenia z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

II.5) Główny kod CPV: 39290000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39161000-8
39100000-3
39130000-2
39150000-8
39290000-1
37535200-9
37530000-2
37520000-9
30236000-2
30213100-6
32000000-3
37000000-8
37000000-8
39700000-9
39221110-1
39162100-6
48190000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin zakończenia: a/ dla części I, II, III i IV przedmiotu zamówienia do dnia 27 grudnia 2019r. b/ dla części V przedmiotu zamówienia do końca kwietnia 2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Razem z ofertą: Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji 7 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały ujęte w załączniku do SIWZ – projekt umowy, stanowiącym integralną część SIWZ. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w pkt. 17.3 niniejszego rozdziału. Zamawiający dopuszcza możliwości dokonania zmian postanowień treści umowy w zakresie dopuszczalnym przez przepisy PZP . Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają , że zaszły wskazane wyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wyposażenie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stolik kwadratowy Blat stolika w kształcie kwadratu, wykonany z płyty laminowanej o gr. min. 18 mm, w kolorze buku. Narożniki stołu delikatnie zaokrąglone. Nogi stolików drewniane z możliwością regulacji wysokości od 40 do 58 cm, wymiary 74x74 cm 1 Stolik prostokątny Blat stolika w kształcie prostokąta, wykonany z płyty laminowanej o gr. min. 18 mm, w kolorze jasnego klonu. Narożniki łagodnie zaokrąglone i wykończone obrzeżem PCV. Nogi stolików drewniane z możliwością regulacji wysokości od 40 do 58 cm, wymiary 120x74 cm 2 Krzesełko dziecięce Krzesła z oparciami pod ręce i oparciem wykonane z lakierowanego drewna bukowego . Krzesła w rozmiarach 26x25 cm, 32x26 cm, 33x29 cm (ilość sztuk danego rozmiaru do ustalenia z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty). UWAGA! Do wyceny oferty należy przyjąć 15 sztuk krzesełek w rozmiarze 33x29 cm. 15 Krzesełko dziecięce bez oparcia pod ręce Krzesełko z oparciem, wykonane z lakierowanego drewna bukowego, minimalne rozmiary 38x35 cm 3 Regał szatniowy z rusztem na buty Regał szatniowy z płyty wiórowej w tonacji klonu. Wyposażone w półeczkę, miejsce na naklejkę oraz przegródki z podwójnymi haczykami. Regał wyposażony w drzwiczki z foliowanej płyty MDF lakierowanej o grubości 12 mm, wymiary regału 108 x 50 x 131 cm. 2 Regał szatniowy z rusztem na buty narożny Regał szatniowy narożny z płyty wiórowej w tonacji klonu. Wyposażone w półeczkę, miejsce na naklejkę oraz przegródki z podwójnymi haczykami. Regał wyposażony w drzwiczki z foliowanej płyty MDF lakierowanej o grubości 12 mm. Wymiary regału: 80x80x124,5 cm 1 Szafa z półkami Szafa ubraniowa z zamkiem wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm w tonacji klonu lub podobnej, wieniec górny i dolny z płyty o gr. 25 mm. Szafa wyposażone w półki wysokością mieszczące segregator formatu A4 na stojąco. Wymiary szafy 80x42x190. 1 Szafa z witryną Szafa wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu, o gr. 18 mm, wieniec górny i dolny gr. 25 mm, wyposażona w witrynę z aluminiową ramką i szkłem piaskowanym o gr. 4mm, szafa na metalowych nóżkach w kolorze aluminium z regulacja poziomu, wym: 80x42x155 cm 1Szafa Szafa wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu o gr. 18 mm oraz 25 mm na wieńcu dolnym i górnym, wyposażona w metalowe nóżki w kolorze aluminium z możliwością regulacji wysokości, wym: 80x42x119 cm 1 Szafka z półkami Szafka z 4 półkami, wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji buku, z obrzeżem PCV, wym. ok. 83x40x87 cm 1 Szafa z drzwiami na pościel i łóżeczka Szafa przeznaczona do przechowywania łóżeczek przedszkolnych wraz z pościelą. Mieszcząca 15 kompletów, szafa bez cokołu, wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji brzozy, z otworem wentylacyjnym, wymiary szafy: 142,2x68,4x202,5 cm 1 Wózek na łóżeczka Wykonany z metalu, pozwalający na przemieszczania jednocześnie 15 łóżeczek, wymiary kompatybilne z szafą z pkt 12 1 Łóżeczko przedszkolne Łóżeczko ze stalową konstrukcją i tkaniną przepuszczającą powietrze, narożniki z tworzywa sztucznego umożliwiające układanie łóżeczek jedno na drugim, wymiary łóżeczka: 132,5x59x12 cm, maksymalne obciążenie 60 kg 15 Zestaw meblowy Zestaw meblowy wykonany z płyty laminowanej w tonacji brzozy lub podobnej o gr. 18 mm, składający się z: 1. szafy z dwiema półkami otwartymi, i dwoma szafkami z drzwiczkami wykonanymi z płyty laminowanej MDF o gr. 12 mm, wymiary szafy: 75x40x158 cm 2. niższy element zestawu meblowego zawierający 3 szafki o wymiarach 75x40x87 cm w tym dwie szafki z drzwiczkami, 3. szafką słupek o wym. 45x40x156 cm 4. nadstawką o wymiarach 75x40x42 cm 1 Przesuwanki Dekoracje na ścianę wykonane z weluru lub płyty MDF, służące do przykręcenia na ścianę, zawierające elementy manipulacyjne wspomagające rozwój dziecka, rozwijające motorykę dziecka, o tematyce do wyboru z Zamawiającym, np. zwierzęta, przyroda itd. Do powiedzenia w wolnych przestrzeniach nad zestawem meblowym. 5 Biurko Biurko wykonane z płyty laminowanej o gr. 18 mm w tonacji klonu, wykończone obrzeżem o gr. 2 mm, wyposażone w szafkę i szufladę zamykaną na zamek, wym. 120x60x76 cm. 2 Krzesło obrotowe Krzesło obrotowe do biurka, z ergonomicznym oparciem, regulowana wysokość krzesła od 51-57 cm, wyposażone w kółka, materiał: włókno syntetyczne, wym. Siedziska: 50x48 cm 2 Krzesło dla nauczyciela Krzesła (siedzisko i oparcie) pokryte wytrzymałą tkaniną z włókna syntetycznego. Stelaż krzeseł z rury płaskoowalnej. Wysokość krzesła ok. 47 cm. 4 Regał otwarty biblioteczka Biblioteczka wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm. Min. Wymiary: 116 x 41 x 87 cm 1 Regał Regał wykonany z płyty laminowanej gr. 18mm; min 5 półek zamykanych na zamek. 1 Biblioteczka z funkcją ławki Mebel łączący funkcję biblioteczki i siedziska, wykonany z płyty wiórowej w tonacji brzozy, obrzeża multiplex, kolorowe elementy z płyty MDF, wymiary: 98x90x66 cm, wys. siedziska: 34 cm. 1 Krzesło do karmienia Krzesło do karmienia z uprzężą 5-punktową; taca z uchwytem na kubek wykonana z tworzywa sztucznego; metalowy stelaż, tapicerka wykonana z PCV; Składanie krzesełka oparte na prostym i intuicyjnym mechanizmie. Minimalne wymiary: 53 x 76,5 x 99 cm, wymiary złożonego krzesełka 53 x 13 x 120 cm, waga krzesełka około 5 kg. 5 Kojec Kojec posiada uchwyty do nauki wstawania i drzwiczki zamykane na zamek, przeznaczony dla dzieci ważących maks 15 kg, wyposażony w miękki materac, kolorowy design, wymiary zewnętrzne kojca: 93x93x74 cm 1 Podkład pod prześcieradło Podkład wykonany z bawełnianej, oddychającej i wodoodpornej tkaniny, zabezpiecza materac przed wilgocią. Możliwość prania w pralce., 100% bawełny, Wymiary 75 x 90 cm 30 Komplet pościeli z prześcieradłem Poszewka na poduszkę o wym. 35 x 50 cm. Poszewka na kołdrę o wym. 70 x 120 cm; Prześcieradło o minimalnych wymiarach 145 x 65 cm maksymalne wymiary 150x70 cm. 30 Przewijak wiszący z materacem do przewijania Przewijak wiszący, wykonany z drewna, wodoodporny,, wyposażony w mechanizm powolnego otwierania, udźwig do 15 kg, wymiary 63/19(gdy zamknięty), 76,5 (gdy otwarty)x79,5, materac dopasowany do przewijaka, powlekany poliuretanem, wodoodporny. 1 Przewijak z półkami i materacem Przewijak z dwoma półkami oddzielonymi przegrodą zamykanymi drzwiczkami, wykonany z płyty laminowanej w tonacji brzozy, o gr. 18 mm, z obrzeżem PCV o grubości 2 mm, wymiary 97x75x113 cm, materac dopasowany do przewijaka, pokryty tkaniną PCV wodoodporną. 1 Pojemnik/kosz na pieluchy Pojemnik na zużyte pieluchy z dużym otworem o średnicy min. 13 cm, poj. min. 80 l, minimalne wymiary: 30 x 40 x 70 cm. 1 Szafka na pojemniki Szafka na plastikowe pojemniki wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm w tonacji brzozy, z obrzeżem ABS multiplex, wymiary szafki: 70,2x48x87,1cm, w zestawie z 16 pojemnikami wykonanymi z tworzywa sztucznego, wymiary pojemnika pasujące do szafki. 1 Worki do kosza na pieluchy Zestaw 6 sztuk worków do pojemnika na pieluchy o pojemności 80 l., worki mocne, wielowarstwowe, izolujące brzydkie zapachy, nieprzepuszczające bakterii. 1 Tablica magnetyczna Biała tablica magnetyczna suchościeralna; w ramie aluminiowej, montaż naścienny; min. wym. 150 x 100 cm. W zestawie z płynem do czyszczenia tablicy. 2 Tablica korkowa Tablica korkowa z drewnianą ramą, wymiary 100 x 200 cm. 5 Nocnik Nocnik wykonany z tworzywa sztucznego, z gumowymi, antypoślizgowymi podkładkami, z maksymalnym obciążeniem minimum 14 kg, wymiary: 25 x 22 x 17 cm 15 Wanienka Wanienka w długości minimum 85 cm, wykonana z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, posiadająca mydelniczkę i antypoślizgowe krawędzie. 1 Lustro Lustro można powiesić zarówno w pionie, jak i poziomie; minimalne wymiary lustra: 70 x 130 cm, lustro bezpieczne dla dzieci 2 Dozownik mydła Dozownik mydła w płynie z pojemnikiem na 0,5l płynów; naścienny. Wytwarzany z tworzywa ABS. kolor biały/biało- szary. Dozownik wyposażony w okienko kontroli poziomu mydła w dozowniku, posiadający zawór niekapek i plastikowy zamek oraz klucz. 2 Dozownik na płyn do naczyń Dozownik na płyn do mycia naczyń z pojemnikiem na 0,5 l płynu, z tworzywa ABS. 2Podajnik na papier toaletowy Podajnik wykonany z tworzywa sztucznego ABS, zamykany z zamykaną na kluczyk komorę na papier toaletowy o maksymalnych rozmiarach 18 – 23 cm, wyposażony w wizjer kontrolny, minimalne wymiary: 25 x 22 x 10 cm. 2 Podajnik na ręcznik papierowy Podajnik naścienny, na ręcznik papierowy podawany w listkach, wykonany z tworzywa ABS, wyposażony w zamek na klucz oraz wizjer do kontroli ilości ręczników, pojemność na około 400 sztuk ręcznika. 2 Apteczka Wykonana z metalu, zamykana na klucz. Wymiary min. 25x25x11..Zawierająca min. opaskę elastyczną, plastry z opatrunkiem różnych wielkości, chustę trójkątną, koc ratunkowy 160 x 210 cm 1, rękawice winylowe 2 szt., instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt. 1 Termometr elektroniczny Mierzący temperaturę ciała na czole i w uchu, pomiar w 28 s, zapamiętywanie min. 20 ostatnich pomiarów 1 Gaśnica Gaśnica z zaworem odcinającym za wskaźnikiem ciśnienia, z możliwością wielokrotnego napełnienia, masa środka gaśniczego 4 kg, czas działania 12s, mas. Napięcie gaszonego urządzenia 1000V. 1 Pakiet do zajęć logopedycznych Pakiet do zajęć logopedycznych przeznaczony do prowadzenia zajęć z dziećmi mającymi problemy z artykuacją głosek, przyswajaniem języka i jego prawidłowym rozwojem, zawierający ćwiczenia na wszystkie etapy terapii głosek. Archiwizacja danych z diagnozy o terapii, monitoring postępów w terapii 14 programów multimedialnych: Szereg szumiący – moduł podstawowy, Szereg syczący – moduł podstawowy, Szereg ciszący – moduł podstawowy, Szereg szumiący – moduł profesjonalny, Szereg syczący – moduł profesjonalny, Szereg ciszący – moduł profesjonalny, Różnicowanie szeregów, Głoska r – moduł podstawowy, Głoski r, l – moduł profesjonalny, Mowa bezdźwięczna, Sfonem, Echokorektor, Trening logopedyczny, Głoski tylnojęzykowe k, g, h; profesjonalny mikrofon, przewodnik metodyczny (szczegółowe opisy programów, propozycje scenariuszy zajęć oraz tekstów terapeutycznych), wsparcie techniczne; min 900 kart pracy W zestawie z mikrofonem i tabletem. 1 Kołdry i poduszki Zestaw: Kołdra o wymiarach od 65 x 115 cm do 75x125 cm, poduszka o wymiarach od 30 x 45 cm do 35x50 cm , wypełnienie 100 % poliester 15 Koce dziecięce Wykonany z miękkiego polaru, minimalne wymiary 115 x 70 cm maksymalne wymiary 130x85. 15 Nakładki na sedes Nakładka wykończona gumowymi końcówkami, wymiary 30 x 40 x 15 cm. 2 Podest Podest z gumkami antypoślizgowymi, min. wymiary 40x28x14 cm 2 Wózek spacerowy 4-osobowy Wózek przeznaczony dla 4 dzieci, wyposażony w uchwyt ułatwiający manewrowanie wózkiem, baldachim z siatkowym oknem w baldachimie, koła gumowane z pianki, wyposażony w pasy, blokowany za pomocą hamulca przy użyciu stopy. 2 Komplet naczyń Każdy zestaw posiada talerz głęboki, talerz płytki duży, talerz płytki mały, miseczkę małą deserową oraz kubek. 20 Komplet sztućców Sztućce wykonane ze stali, jeden komplet zawiera łyżkę, widelec, nóż i łyżeczkę. 20 Wózek gastronomiczny z trzema półkami Wózek wykonany ze stali nierdzewnej, trzy półki ze stali chromowanej, wyposażony w cztery skrętne koła z hamulcami, maksymalne obciążenie wózka: minimum 140 kg, minimalne wymiary wózka: 85 x 50 x 90 cm 1 Kosz na śmieci Kosz na śmieci 25 l, z uchylną pokrywą otwieraną na boki. 4 Chodzik dla dzieci Wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na uszkodzenia, pozbawiony ostrych krawędzi, wyposażony w sygnały dźwiękowe i świetlne. 2 Leżaczek bujaczek Leżak z tworzywa sztucznego, regulowane oparcie, zdejmowane poszycie siedziska, wyposażony w funkcję wibracji. 3 Ochraniacz narożny Do mocowania na krawędziach, wytrzymały na temperaturę do 110 stopni C, długość 100 cm, szerokość 2 cm, kolor przezroczysty 10 Śliniaki zmywalne Śliniaki z bawełny frotte, zapinane na rzep, wewnętrzne warstwa pokryta ceratką, wymiary śliniaka: 22 x 28 cm. 20 Butelka do karmienia Butelka do karmienia smoczkiem i przykrywką, pojemność min. 150 ml; dla dzieci powyżej 9 miesiąca. 15 Zabezpieczenia gniazdek elektrycznych Zabezpieczenia uniwersalne, pasujące do gniazdek zarówno z bolcem jak i bez bolca. 9 Kubki szklane dla nauczycieli Kubki o pojemności 320 ml, wykonane ze szkła odpornego na zbicia, z zaokrąglonymi krawędziami. 5 Siedzisko gruszka Siedzisko rehabilitacyjne wypełnione granulatem, dopasowujące się kształtem do osoby siedzącej, pokryte trwała tkaniną PCV, waga około 4 kg, średnica minimum 55 cm, wysokość minimum 80 cm. 2 Zestaw do sprzątania: wózek i mop Wózek minimum dwuwiaderkowy o pojemności 2 x min. 16 l.. Stelaż i wiaderka wykonane z tworzywa sztucznego PPN, wyposażony w metalową rączkę, cztery gumowane kółka oraz prasę do wyciskania nakładek, wyposażony w uchwyt na worek. Mop płaski bawełniany z drążkiem aluminiowym o długości do 140 cm. W zestawie z 3 nakładkami na mopa z mikrofibry przystosowaną do mycia gładkich powierzchni 1 Magnesy Kolorowe, okrągłe magnesy w plastikowym słoiku, średnica magnesów 2,5 cm, opakowanie 120 szt. 2 Dzbanek szklany Dzbanek z przykrywką o pojemności 1,85l, wykonany ze szkła, wysokość 24 cm. 3 Wieszak metalowy na ubrania Wieszak wykonany z okrągłego profilu o średnicy podstawy 25 mm, z miejscem na przechowywanie parasoli i minimum 5 haczykami na ubrania. 2 Poduszka do siedzenia Poduszki z okrągłe, tkaniny PCV, wypełnione gąbką, o średnicy minimum 30 cm, i wysokości około 3 cm. 20 Stojak na poduszki Stojak z lakierowanej sklejki, o grubości 18 mm, jeżdżący, mieszczący 20 sztuk poduszek do siedzenia, wymiary: 84x46x42 cm 1 Siedzisko do szatni Stelaż siedziska pokryty miękką pianką i tkaniną PCV, Zamawiający wymaga trzech siedzisk, po jednej sztuce z każdego wymiaru: 1. 40x40x120 cm – 1 szt 2. 40x40x80 cm – 2 szt Bujak Bujak o stabilnej konstrukcji zapewniającej dziecku bezpieczeństwo, pokryty trwałą tkaniną PCV, minimalne wymiary bujaka: 65 x 30 x 50 cm. 2 Gąsienica spacerowa Pozwalająca na utrzymanie porządku podczas spaceru, wykonana z bawełny, wypełniona wypełniaczem z poliestru, wyposażona w uchwyty, długość 4 m. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 39100000-3, 39161000-8, 39130000-2, 39150000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pomoce dydaktyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie wielofunkcyjne Kolorowe drukowanie w formacie A4, z funkcją skanowania, kopiowania i faksu, automatyczny druk dwustronny, wyświetlacz LCD podświetlany, wbudowana funkcja bezprzewodowej sieci LAN. 1 Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Toner kompatybilny z urządzeniem wielofunkcyjnym z pkt. 1 3 Laptop Minimalne parametry laptopa: Ekran min. 15,6 cali, procesor wielordzeniowy zgodny z architekturą x64, musi osiągnąć minimum 7650 punktów w teście PassMark Softwere / Benchmark CPU (w dniu ogłoszenia postępowania), pamięć RAM: 8 GB, dysk SSD 256 GB, złącza D-SUB, HDMI, USB, czytnik kart SD, komunikacja Wi-fi, Bluetooth, napęd optyczny DVD+/- RW 8x wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt, płyta główna z chipsetem dedykowanym do pracy z zaproponowanym procesorem, karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną zgodna z High Definition, karta grafiki zintegrowana z procesorem, zintegrowana karta sieciowa 10/100/1000 Mb/s RJ45.Mysz optyczna bezprzewodowa Gwarancja minimum 3 lata 1 Oprogramowanie do laptopa System operacyjny do laptopa z poz. 3 system operacyjny dla architektury x64: Windows 10 Pro (64 Bit) lub równoważny. Parametry równoważności: nie wymaga aktywacji telefonicznej lub na stronie internetowej, przeinstalowany, możliwość odzyskania systemu z nośnika CD/DVD, pełna obsługa ActiveX, współpracujący z zaoferowanym projektorem multimedialnym (poz. 6) i tablicą interaktywną z pozycji 79) 1 Oprogramowanie biurowe: pakiet biurowy polska wersja językowa - Office 2019 lub równoważny, tj. zawierający min. edytor teksty, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, program do obsługi poczty elektronicznej i kalendarza. 1 Radio z CD Radioodtwarzacz CD-MP3, z odtwarzaniem plików MP3, wyposażony w wejście USB, funkcja powtarzania odtwarzania, funkcja wyboru folderu mp3, wyświetlacz LED, wejście AUX, obrotowa antena teleskopowa, zasilanie bateryjne i sieciowe. 1 Projektor multimedialny Projektor wyświetlający : jasność minimum 3000 lumenów, technologia DLP, rozdzielczość min. 1024 x 758, formaty obrazu: 4:3, 16:9, wyposażony w wbudowany głośnik o mocy min 10W, złącza wejścia: 2 x VGA input, 1 x RCA Video, 1 x HDMI, 1 x HDMI/MHL, 1 x Audio 3,5 mm, 1 x RJ45, złącza wyjścia: 1 x VGA output, a x Audio 3,5 mm, 2 x USB, 1 x RS-232, 1 x mini-USB 1 Książka edukacyjna Książka pomagająca zrozumieć dziecku świat, poszerzająca jego wiedzę na temat otaczającej go rzeczywistości. Zamawiający wymaga dostawy m.in. poniższych tytułów (lub tytułów o podobnym przeznaczeniu): 1. Pucio mówi pierwsze słowa - M.Galewska-Kustra 2. PUCIO UCZY SIĘ MÓWIĆ - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE 3.PUCIO I ĆWICZENIA Z MÓWIENIA NASZA KSIĘGARNIA 4. PUCIO ZABAWY GESTEM I DŹWIĘKIEM 5-11.PIERWSZE SŁOWA MOJE ciało , pojazdy, kolory , na wsi , w lesie, pojazdy, kolory 12 W żłobku! Poszukaj i znajdź. Książeczka malucha 13. Książeczki z półeczki Świnka Peppa 14. Czuczu Biblioteczka zestaw edukacyjny 4 książeczki 15. Brzechwa Sto bajek 16. Kubuś i przyjaciele. Biblioteka bajek 17. Lato , wiosna , zima na Czereśniowej 20 Gra edukacyjna Gry edukacyjne, wspomagające rozwój dziecka i pozwalające na pozwalanie świata poprzez zabawę, rozwijające wyobraźnię dziecka, obserwację. 5 Kredki ołówkowe Kolorowe kredki, minimum po 5 sztuk każdego koloru, minimum 10 kolorów, kredki zapakowane w pudełko, wykorzystywane do pracy w grupach, z możliwością postawienia całego zestawu na stole. 15 Plastelina Jeden zestaw plasteliny zawiera minimum 12 różnych kolorów, plastelina nie klejąca się do rąk, nadająca się do wielokrotnego użytku, 15 Farba Farby łatwo rozprowadzające się i dobrze kryjące, o gęstej konsystencji, pakowane w butelki o pojemności 1000 ml, różne kolory 15 Flamastry Jeden zestaw flamastrów z minimum 10 kolorami, flamastry zmywalne, długość i średnica flamastra dopasowana dla dzieci 1-3 15 Klej uniwersalny Klej uniwersalny biurowy w sztyfcie, pojemność 15 g 45 Blok techniczny Blok techniczny, jedna sztuka – 10 arkuszy, format A4, kolor biały, gramatura kartki minimum 170 g/m2 45 Papier ksero Ryza papieru xero kolor biały, format A4, jedna ryza – 500 szt kartek, gramatura papieru - 80 g/m2 100 Nożyczki Nożyczki przystosowane dla dzieci w wieku 1-3, posiadające dwie osłony na palce, ułatwiające trzymanie nożyczek, wyposażone w powłokę na ostrzach pozwalająca na cięcie wyłącznie papieru, długość nożyczek minimum 11 cm 15 Klocki Łącznie 10 opakowań klocków: 1. Trzy zestawy klocków drewnianych, zawierające instrukcję z przykładowymi układankami, min. 40 elementów w zestawie, co najmniej 6 kolorów, 8 kształtów, o różnych wymiarach, zapakowane w wiaderka lub pojemniki. 2. Trzy zestawy plastikowych kolorowych klocków; dla dzieci w wieku 1-3 lat; w zestawie min.65 elementów 3. Jedno oparkowanie klocki dla maluchów (tzw. sorter)- Klocki wspomagające koordynację wzrokowo-manualną, klocki o różnych kształtach, klocki wkłada się do pojemnika przez otwory odpowiadające kształtom klocka. 4. Trzy zestawy klocków tzw. nakładanek, pozwalające dziecku na naukę logicznego myślenia i wyobraźni, rozwijające koncentrację, uczące rozpoznawania kształtów, kolorów i rozmiarów, różne kształty, kolory i rozmiary. Przeznaczone dla dzieci 1-3 10 Maskotka Wykonana z bezpiecznego, kolorowego, miękkiego, przyjemnego w dotyku materiału, wysokość od 25 do 50 cm, 5 sztuk przeznaczonych dla chłopców, 5 sztuk przeznaczonych dla dziewczynek, różne kolory i rozmiary. 10 Grzechotka Wykonana z kolorowego bezpiecznego dla dziecka materiału: tworzywo sztuczne/drewno; bez ostrych krawędzi 10 Zabawka na biegunach Zabawka wyposażona w wygodne siedzisko i bezpieczne dla dziecka uchwyty do trzymania, maksymalne obciążenie min. 20 kg, wykonana z tworzywa sztucznego 2 Zabawka bujak na kółkach 2w1 wykonana jest z miękkiego pluszu; bujak wyposażony w kółka schowane na płozach; wyposażony w fotelik z paskiem zabezpieczającym; w głowie pluszaka zamontowane mocne rączki drewniane; Bieguny stworzone z wytrzymałego drewna; 2 Lalka z akcesoriami Lalka chłopczyk/dziewczynka, wymiary lalek minimum 24 cm wysokości, w zestawie do lalek akcesoria, lalki wykonane z plastiku lub miękkiego, szmacianego tułowia. 5 Wózek dla lalek Zamawiający wymaga: 1. Jedna sztuka wózka z winylową gondolką, z możliwością składania wózka, na stelażu metalowym i plastikowym, gondola i daszek wykonane z tworzywa sztucznego, wózek na piankowych kółkach, wymiary wózka ok. 61x35x66, wymiary gondoli ok. 35x18x8 cm 2. Jedna sztuka wózka spacerowego dla lalek z dolnym koszem oraz składanym daszkiem z przednimi kołami (lub kołem) skrętnymi, kółka piankowe, wózek z możliwością składania, stelaż wykonany z metalu i plastiku, siedzisko i daszek z tworzywa sztucznego, wymiary wózka ok: 32x60x54 cm. 3. Jedna sztuki wózka pchacza, wykonane z drewna bukowego lub podobnego, stabilne i bezpieczne, min. wymiary 45x40x30 cm 4 Samochód wywrotka Samochód wywrotka, wykonana z plastiku, z ruchomą skrzynią załadunkową, wym. 32x20x25 cm 3 Koparka Koparka wykonana z tworzywa sztucznego, wym: 31x23,5x16 cm 1 Traktor Traktor spychacz; ruchoma łyżka traktora; wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na warunki atmosferyczne; dł. 60 cm; maksymalne obciążenie 100 kg 2 Pojemnik na zabawki Pojemnik z pokrywą na zabawki wykonany z twardego tworzywa sztucznego, wyposażony w kółka ułatwiające jego przemieszczanie, zatrzaski i otwory odprowadzające powietrze, pojemność min. 50 l 3 Lustro logopedyczne Duże lustro podklejone specjalną folią, która uniemożliwia stłuczenie na drobne elementy, rama ze sklejki. Mocowane do ściany za pomocą wkrętów. Wym. lustra 60 x 120 cm, wym. z ramą 132 x 72 cm 1 Instrumenty muzyczne Komplet instrumentów muzycznych wykonanych z tworzywa sztucznego i drewna, różne rodzaje instrumentów 15 Piłka rehabilitacyjna Piłka z PCV, różne kolory, śr. 25 cm do 30 cm, maksymalne obciążenie 100 kg. 15 Lalka szmaciana Lalka szmaciana dziewczynka/chłopiec; wykonana z miękkiego materiału; ubrana w kolorowe ubranka; min. długość lalki 40 cm, w zestawie z kompletem ubrań; 3 Domek dla lalek Drewniany, kolorowy domek dla lalek, z pokojami i min. wym.: 60x30x70 cm 1 Chusta animacyjna Chusta do zabaw i gier, wykonana z kolorowego i lekkiego materiału z uchwytami umożliwiającymi uczestnictwo w zabawie wielu dzieciom, minimum 12 uchwytów, śr. min. 3 m. 1 Tunel animacyjny Tunel do zabawy, wykonany z bezpiecznego dla dzieci materiału, średnica min. 45 cm, dł. min. 270 cm, dł. maks. 300 cm 1 Kącik kuchenny Kuchenka z pokręcanymi „palnikami” i otwieranymi drzwiczkami szafek, w komplecie z lodówką, zlewem, zabawkami z tworzywa sztucznego oraz telefonem bezprzewodowym, szafki wykonane z drewna, min. wym: 106x44x102 cm, wysokość blatu: 58 cm, w zestawie z zabawkami imitującymi jedzenie, naczynia, sztućce, np. solniczka, talerze różnych wielkości, łopatki, noże, kubki, jajka sadzone, plasterki warzyw, ciasteczka, filiżanki, łyżeczki, cukierniczka, dzbanek na herbatę itp. 1 Kącik przyrodniczy Kącik w kształcie labiryntu na okrągłym stoliku o średnicy ok. 65 cm, minimalna wysokość 80 cm, rozwijający koordynację wzrokowo-ruchową dziecka. 1 Kącik kolejkowy Zestaw ze stolikiem wykonanym z laminowanej płyty w tonacji klonu lub podobnej, o wymiarach ok. 148x80x55 cm oraz dywan na gumowym podłożu antypoślizgowym z nadrukiem miasta, wymiarem dostosowanym do stolika. Kącik składa się również z zestawu drewnianych torów, pociągów i innych akcesorii kolejowych, minimum 15 torów. 1 Kącik klocków Szafki do przechowywania klocków, wykonane z płyty laminowanej o gr. 18 mm w tonacji brzozy lub podobnej, razem z trzema zaestawami klocków tzw. wafli, każdy zestaw minimum 150 sztuk klocków 1 Klocki do glottodydaktyki Litery alfabetu, cyfry, znaki interpunkcyjne i matematyczne umieszczone na drewnianych tabliczkach o wymiarach 6x16 cm, umożliwiające układanie wyrazów, zdań, równań itp. 1 Kształtki rehabilitacyjne Pianki obszyte trwała tkaniną, które po złączeniu tworzą pewną całość pozwalającą dziecku na ćwiczenie koordynacji ruchowej. Obszyte tkaniną łatwą do utrzymania w czystości. Zestaw składający się z różnych rozmiarów kształtek pianek. 1 Karty pracy dla dzieci z niepełnosprawnością i dysfunkcjami Karty pracy do codziennego wykonywania w ramach ćwiczeń usprawniających motorykę narządów mowy, rozwijające sprawności w zakresie artykulacji, usprawniające czytanie i pisanie, pozwalające ćwiczyć uwagę słuchową i koncentrację oraz mowę, wzbogacające słownictwo, uczące skojarzeń, łączenia elementów oraz zasad współpracy z innymi, usprawniające motorykę dłoni i palców. 2 zestawy Zestaw diatoniczny – zestaw rurek Kolorowe tuby o różnych długościach, wykonane z tworzywa sztucznego, wydające różne dźwięki w zależności od długości rury, służące do nauki rytmu, minimum 8 sztuk, 1 Dzwonki diatoniczne Metalowe dzwonki różnej długości, na stelażu wykonanym z drewna, pałeczki zakończone włóczką, 1 Oprogramowanie do pracy z dziećmi z dysfunkcjami Seria programów multimedialnych służących do terapii zaburzeń funkcji rozwojowych u dzieci, zestaw powinien składać się z interaktywnych ćwiczeń oraz kart pracy, które można wydrukować, ćwiczenia powinny być zróżnicowane pod względem trudności, możliwość pracy zarówno indywidualnej jak i grupowej, ćwiczenia rozwijające czynności z zakresu percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej, percepcji słuchowej i koordynacji słuchowo-ruchowej, myślenie i umiejętność koncentracji, w komplecie z tabletem. 1 Papiery kolorowe Każdy z zestawów po 120 arkuszy, format A3, co najmniej 8 kolorów, gramatura 80 g/m2 4 Brystole kolorowe format A0 Po 25 arkuszy, wymiary 35/50 cm, gramatura 300 g/m2 10 Kredki świecowe Zestaw kredek świecowych w pudełku, po minimum 12 kolorów 15 Kamienie sensoryczne Zestaw składający się z kamieni sensorycznych, różnych wielkości i kształtów, wykonane z drewna i plastiku 1 Bajki i piosenki na płytach CD 2 płyty pozwalające dzieciom na poznawanie muzyki, rozwijające świadomość ciała i przestrzeni, wpływające na rozwój psychoruchowy i emocjonalny, piosenki powinny być przeznaczone dla dzieci na różne okazje, np. obejmujące tematykę całego roku szkolnego. 3 płyty zawierające nagrane recytacje bajek dla dzieci 5 Książki edukacyjne dźwiękowe Książki dla dzieci o różnej tematyce z panelem dźwiękowym; kolorowe okładki i obrazki; okładka miękka/twarda; wiek dziecka 1-4 lata; 20 Puzzle drewniane Puzzle drewniane o różnych kształtach, rozmiarach i kolorach, rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość, logiczne myślenie i wyobraźnię. 5 Farby do malowania palcami Każdy zestaw składający się z minimum 6 kolorów farb, pojemność farby 50 ml. 15 Pędzle Różne rodzaje pędzli w różnych rozmiarach. 30 Pędzle z gąbki Pędzle z gąbki o szerokości ok. 2,5 cm 15 Paletka do farb Paleta do farb z tworzywa sztucznego, wym. ok. 25 cm 15 Pojemnik na farby Pojemniki na farby, dwukomorowe, pozwalające na łączenie farb, poj. ok. 230 ml 15 Masa do przyklejania prac Lekka masa przeznaczona np. do przyklejania rysunków na tablicy 15 Cerata ochronna na stolik Cerata ochronna na stolik o wymiarach 120x74 cm, kolorowa 6 Fartuszek plastyczny Fartuszki ochronne z rękawami, wykonane z tworzywa sztucznego, wiązane z tyłu, wymiary ok. 35x48 cm 15 Rękawice gumowe Lateksowe rękawiczki, lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, jednorazowego użytku, jedno opakowanie – 100 sztuk 3 Papier na rolce Rolka papieru rysunkowego, długość ok. 50 m, wymiary 60x9 cm 1 Folia czarna na rolce do malowania Folia samoprzylepna do tablic, po której można pisać, rysować, a następnie ścierać, możliwość pisania kredą, wymiary ok. 45x200 cm 3 Bibuła Mix kolorów, jeden zestaw składa się z minimum 15 sztuk bibuł, wymiary bibuły 200x50 cm 5 Filc kolorowy Arkusz filca w różnych kolorowego, wymiary 20x30 cm, grubość 1 mm 10 Długopis zmywalny – zestaw 12 sztuk Długopisy zmywalne z gumką, zestaw – 12 sztuk, różne kolory 2 Ołówki trójkątne zestaw 25 sztuk Zestaw ołówków – 25 sztuk 1 Gumka do ścierania Gumka do ścierania ołówków 3 Temperówka podwójna Temperówka z 2 stalowymi ostrzami, klapka zabezpieczająca przed skaleczeniem. 3 Segregator Format A4, grzbiet 7 cm 10 Koszulki A4 – zestaw 100 sztuk Wykonane z folii o strukturze matowej, jeden zestaw 100 sztuk koszulek, format A4, grubość foli 50 mic 3 Teczka tekturowa A4 Kolorowa teczka z gumką, format A4 20 Spinacze biurowe – 3 zestawy Spinacze biurowe, wym. 28 mm, jeden zestaw – 100 sztuk 3 Zszywacz Zszywacz jednorazowy do 30 kartek 2 Zszywki – 6 opakowań Kompatybilne do zszywacza z pkt. 72, jedno opakowanie – 1000 szt. 6 Dziurkacz biurowy Dziurkacz metalowy do przecinanie jednorazowo min. 20 kartek, odległość pomiędzy dziurkami 8 cm, 2 Jeździk Jeździk z wysokiej jakości wytrzymałego plastiku lub drewna z elementami miękkimi, kółka, maksymalne obciążenie 100 kg, wprawiany w ruch poprzez odepchnięcia nogami, różne kształty jeździka. 3 Pojemnik transparentny na materiały plastyczne 20 L. Transparentny pojemnik do przechowywania pomocy dydaktycznych i innych drobiazgów, pojemność 20 l 5 Pacynki Zabawa rozwijająca wyobraźnię, kreatywność i kompetencje społeczne dziecka, pacynki umożliwiają dziecku tworzenie historii przedstawianych następnie pozostałym dzieciom, minimum 12 pacynek o różnych wymiarach, wysokość pacynki od 20 do 30 cm, zestaw z torbą do przechowywania pacynek 1 zestaw Tablica interaktywna Tablica interaktywna wykorzystująca technologię podczerwieni, pozwalająca na jednoczesną pracę 4 użytkowników, tablica w zestawie z oprogramowaniem pozwalającym na rysowanie, transformacje, importowanie multimediów, zrzuty ekranów, rejestrację video, zapis do formatu pdf. Przekątna ekranu 96”, wymiary całkowite tablicy ok. 210x128 cm, grubość 3 cm, obsługiwana za pomocą palca lub wskaźnika. Powierzchnia magnetyczna, sucho ścieralna. Wyposażenie minimum 3 pisaki, oprogramowanie i sterowniki na płycie CD/DVD, moduł Wi-Fi (jeśli nie jest wbudowany), kabel USB, elementy do montażu na ścianie, instrukcja w języku polskim. Gwarancja minimum 3 lata 1 Magiczny dywan/ podłoga interaktywna Dywan wraz projektorem i z pakietem minimum 80 gier, rozwija aktywność ruchową dziecka, możliwość podłączenia do Internetu, za pomocą kabla lub WI-FI, możliwość podłączenia zewnętrznych głośników, Wymiary wyświetlanego obszaru: min.2 x 3 m (dla 3 m wysokości podwieszonego projektora), produkt posiadający kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim. Zamówienie obejmuje zakresem montaż, konfigurację i testowe uruchomienie). Gwarancja minimum 3 lata 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 37530000-2, 37520000-9, 30236000-2, 30213100-6, 32000000-3, 37000000-8, 39162100-6, 48190000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Sprzęt AGD i akcesoria pomocnicze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Suszarka na pranie Wyposażona w kółka ułatwiające przesuwanie suszarki, blokada skrzydeł dla łatwiejszego przechowywania, wyposażona w wieszaki na drobną bieliznę, wymiary rozłożonej suszarki min 170x50x80cm max 180 x 60 x 95 cm 1 2 Żelazko Moc 2400W – 2800W, uderzenie pary 180 g, Strumień pary 40 g/min, Funkcja szybkiego usuwania kamienia, Stopa SteamGlide, Odporność stopy żelazka na zarysowania 1 3 Deska do prasowania Nogi wykonane są z profili o przekroju minimum 20x20cm. Całość lakierowana w kolorze białym wraz z odpowiednio dobranym pokrowcem. Deska z blatem z rozciąganej siatki metalowej o rozmiarze min 35 x 120cm - max 40x130cm, 7 lub 8-stopniową regulację wysokości (75-100cm) oraz zabezpieczenie przed samoczynnym rozłożeniem się deski podczas przenoszenia czy przechowywania. 1 4 Suszarka do ubrań z pompą ciepła Załadunek: 8kg Klasa efektywności energetycznej A++ (w skali od A+++ do D) Poziom hałasu: do 65 Db Średni ważony poziom kondensacji: 84 % Wyświetlacz LED, Zabezpieczenie przed dziećmi, Sygnał akustyczny o zakończeniu cyklu Wymiary (W x Sz x G): 84 x 60 x 59 cm (±5%) 1 5 Pralka automatyczna Załadunek: 9kg Klasa efektywności energetycznej A+++ (w skali od A+++ do D) Prędkość wirowania do 1200 obr Sensor załadunku Zabezpieczenie przed dziećmi Opóźnienie startu Wyświetlacz LED ze wskaźnikiem przebiegu programu Wymiary (W x SZ x G): 84 x 60 x 59 cm (±5%) 1 6 Sterylizator elektryczny do smoczków butelek Umożliwia jednoczesną sterylizację 6 butelek o pojemności 330 ml 1 7 Kuchenka mikrofalowa Pojemność 25L, Moc mikrofal 900W, Moc grilla 1000W, sterowanie elektroniczne, 7 stopni mocy, wyświetlacz, programy automatyczne. 1 8 Odkurzacz piorący Wydajność powierzchniowa (m2/h): 20-25, Podciśnienie (kPa): 22, Wydajność spryskiwania (l/min): 1, Zbiornik wody brudnej/czystej (l): 9/10, Moc turbiny (W): 1250, Moc pompy (W): 40 Wyposażenie: wąż z zintegrowanym złączem długości minimum 2,5 m, dysza ręczna, ssawka do tapicerki, dysza podłogowa do powierzchni twardych z listwami gumowymi 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 39700000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Monitoring i system bezpiecznego otwierania drzwi (dostawa wraz z montażem i uruchomieniem)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kamera • Przetwornik: CMOS • Rozdzielczość 2688 x 1520 • Zasięg transmisji minimum 300 m • Funkcje: AWB, AGC, BLC, 2DNR • Mechaniczny filtr ICR • Ogniskowa obiektywu 2.8mm • Zasięg reflektora Smart IR 25m • Zasilanie DC12V • Stopień ochrony IP67 2 Rejestrator • wejścia wideo: 4x AHD / CVI / TVI / ANALOG / IP + 2x IP, 1x VGA, 1x HDMI • obsługiwana rozdzielczość 8Mpx • wejścia/wyjścia audio: 1/1 (RCA) • interfejs sieciowy: 1x Ethernet RJ45 100Mbps • obsługa dysków: 1x HDD Sata III • wsparcie dla kamer z wbudowaną analityką obrazu • obsługa połączeń P2P • Onvif 3 Dysk HDD • Typ dysku: HDD • Rodzaj dysku: CCTV • Pojemność pamięci podręcznej: 64 MB • Pojemność 2TB • RAID 4 Zasilacz • Napięcie Wejściowe: 90~264V (47-63Hz) • Napięcie Wyjściowe: 12V • Prąd: 10A • Moc: 120W • Sprawność: >75% • Temperatura Pracy: 0°C~40°C • Tętnienia: 250mV • Wtyk: 2,1x5,5mm • M.T.B.F.: 50000h • Zabezpieczenia: OCP; OVP; SC • Certyfikaty: CE; TUV/GS; 5 Zasilacz awaryjny • 850VA Line-Interactive UPS • 2x gniazdo 230V, 2x RJ-11 (in / out) • Zabezpieczenie przed przeładowaniem, rozładowaniem, zwarciem i przegrzaniem. • Wbudowany układ stabilizacji napięcia AVR • Symulowana sinusoida • Automatyczny restart po przywróceniu zasilania sieciowego • Ładowanie w trybie wyłączonym • Funkcja "zimnego startu" • Port komunikacyjny USB • Ochrona przeciwprzepięciowa RJ-11 • Funkcja oszczędzania energii • W zestawie z kablem USB 6 Szafa rack • Szafa wisząca 6U; 10" • Drzwi przednie przeszklone z zamkiem • Głębokość 300mm • Zdejmowane panele boczne • Przepusty kablowe w suficie i podłodze • Miejsce na wentylator • Stopień Ochrony IP20 7 Videodomofon 1. Panel drzwiowy zewnętrzny • 1 abonentowa stacja bramowa • Przetwornik obrazu 1/3″ kolor • Kąt widzenia obiektywu: minimum 80° • Rozdzielczość: 600 linii • Obiektyw 3,6mm • Regulacja obiektywu: w pionie i poziomie • Podświetlenie: 6 diod LED IR (podczerwień) • Obudowa: utwardzony stop aluminium lub równoważny • Podświetlana klawiatura i przycisk dzwonka • Montaż: natynkowy • Wbudowany zamek szyfrowy do otwierania drzwi kodem • Obsługuje rygle rewersyjne i zwory elektromagnetyczne • Możliwość pracy w trybie bistabilnym (wpisanie kodu zwalnia elektrozaczep, ponowne wpisanie kodu zamyka go) • Klasa szczelności – IP65 • Dedykowane wyjście na zasilenie rygla DC12V • Sterowanie elektrozaczepem z regulacją czasu otwarcia 1-99sek. 2. Elektrozamek 3. Monitor videodomofonu • Monitor głośnomówiący • Ekran kolorowy 7” panoramiczny LCD 800x600 • Menu ekranowe w j. polskim • Obsługa 2 stacji bramowych i 2 kamer CCTV • Możliwość podłączenia czujników ruchu do kamer • Sterowanie elektrozaczepem • Funkcja zapisu zdjęć/filmów wraz z kartą SD 32GB • Regulacja parametrów każdej z kamer osobno (jasność, kolor, kontrast) • Możliwość ustawienia trybów głośności zależnie od pory dnia • Podgląd z możliwością rozpoczęcia rozmowy i otwarcia drzwi • Funkcja interkomu Dotykowy, podświetlany panel sterowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 32323500-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Plac zabaw (dostawa wraz z montażem)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Teren, na którym ma powstać plac zabaw posiada kształt prostokąta o wymiarach 14 x 9 m (dz. Nr ew. 917/1) obręb Piotrków Pierwszy 1. Urządzenia: 1.1 Zestaw zabawowy składa się z co najmniej następujących elementów (1 szt.): a) Piaskownica, b) Tunel lub pomost, c) ściana wspinaczkowa, d) dwie wieże, e) dwie zjeżdżalnie (większa i mniejsza) wykonane ze stali nierdzewnej, jeden ze ślizgów kończy się w piaskownicy 1.2 Tablica z regulaminem 1.3 Ławka zewnętrzna wolnostojąca (1 szt.) 2. Materiały użyte do wykonania zestawu zabawowego : stal ocynkowana dwukrotnie malowana proszkowo, płyty wykonane z HPDE, tunel wykonany z LPDE, liny z rdzeniem stalowym. 3. Materiały użyte do wykonania ławki: stal ocynkowana dwukrotnie malowana proszkowo 4. Wysokość swobodnego upadku nie więcej niż 90 cm. 5. Produkt zgodny z normami PN-EN 1176-1:2009 (odpowiednie dokumenty należy dołączyć do oferty) 6. Plac zabaw należy ogrodzić, ogrodzenie np. systemowe panelowe wysokości ok. 1 wraz z furtką szerokości 1 m wyposażoną w samozamykacz 7. Okres gwarancji minimum 5 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI