Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKleszczów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kleszczów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-17
  • Numer ogłoszenia575076-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575076-N-2020 z dnia 2020-08-17 r.

Gmina Kleszczów: Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów, krajowy numer identyfikacyjny 59064798300000, ul. ul. Główna  47 , 97-410  Kleszczów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 731 66 10, , e-mail annar@kleszczow.pl, , faks 44 731 31 30.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kleszczow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kleszczow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Kleszczowie, ul. Główna 47, 97 - 410 Kleszczów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku
Numer referencyjny: ZP.271.19.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie we wskazanym miejscu wyposażenia meblowego do szkoły Podstawowej w Łękińsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dodatku do SIWZ – „opis przedmiotu zamówienia”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niezależne części:Część 1:a. Szafka metalowa ubraniowa szatniowa – 30 szt.b. Szafa ogniotrwała na dokumenty – 1 szt. c. Szafa na odczynniki chemiczne – 1 szt.Część 2:a. Krzesła uczniowskie – 250 szt.b. Ławki szkolne – 250 szt.Część 3:a. Biurka do klas, świetlicy, pokoju nauczycielskiego – 16 szt.b. Biurka do biur, gabinetów specjalistów – 7 szt.c. Krzesła na świetlicę – 40 szt.d. Stoły świetlicowe:- sześciokątne – 3 szt.,- z blatem trapezowym – 6 szt.e. Stół konferencyjny – 8 szt.f. Szafa ubraniowa pokój, sekretariat – 4 szt.g. Szafki na klucz do pokoju – 3 szt.h. Zestaw wysokich regałów biurowych do sekretariatu – 2 szt.i. Meble na zaplecze: - regał z 4 półkami - 10 szt.,- regał z 3 szufladami w dolnej części - 12 szt, - regał z szafka w dolnej części - 10 szt.j. Meble do świetlicy – 1 zestawk. Meble do klas – 11 zestawówl. Meble do gabinetów specjalistycznych – 3 zestawym. Biurko komputerowe – 25 szt.n. Ławka korytarzowa – 3 zestawy po trzy siedziskao. Tablica tekstylna na dekoracje:- wymiary 120 cm x 90 cm – 20 szt.,- wymiary 90 cm x 60 cm – 10 szt.p. Tablica biała suchościeralna pojedyncza na pisaki – 12 szt.Część 4:Krzesło do biurka klasy, komputerowa, pokój nauczycielski, biura, gabinety specjalistów – 80 szt.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (dla wszystkich części):a) realizację dostaw mebli własnym transportem na adres: Łękińsko, ul. Szkolna 20, 97 – 410 Kleszczów wraz z montażem oraz rozmieszczeniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, b) wnoszenie i montaż mebli w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach w sposób zapewniający jak najmniejszą uciążliwość,c) zorganizowanie, zagospodarowanie oraz należyte zabezpieczenie miejsca montażu mebli w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na wskazanym terenie i w jego obrębie,d) bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia,e) przekazanie Zamawiającemu dokumentu gwarancji na cały przedmiot zamówienia w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego,f) przekazanie Zamawiającemu z każdą partią dostarczonego przedmiotu zamówienia (tam gdzie jest to wymagane - zgodnie z dodatkiem do SIWZ - „opis przedmiotu zamówienia”), odpowiednich atestów lub certyfikatów określonych w szczególności w § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1166),g) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z wszelkimi kosztami.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarto w dodatkach do SIWZ, tj. wzorze umowy oraz „opisie przedmiotu zamówienia”.5. W przypadkach, gdy:a) W opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia;b) Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się m.in. do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym;c) Nastąpiło wskazanie produktów poprzez zamieszczenie rysunków/zdjęć należy rozumieć je wyłącznie jako poglądowe, ponieważ mają one na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne prezentowanym.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy (osobnym dla każdej części) stanowiącym dodatek do SIWZ.7. Przedmiot zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) musi spełniać wymagania określone w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1166).8. Wykonawca udzieli na cały przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdej części zamówienia 2 lat gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium poza cenowe oceny ofert. Okres udzielonej gwarancji równa się okresowi rękojmi.

II.5) Główny kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 154
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia (jednakowy dla każdej części zamówienia) : 22 tygodnie od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej niż 06.12.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla 1, 2 , 3 i 4 części zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla 1, 2 , 3 i 4 części zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający stawia szczegółowe minimalne wymagania w zakresie oceny tych zdolności o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą:A) Minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia.Część 1Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:co najmniej dwie zrealizowane w ramach odrębnych umów (zadań) dostawy polegające na dostarczeniu, montażu oraz rozmieszczeniu mebli.UWAGA:Wymaganym doświadczeniem winien wykazać się Wykonawca samodzielnie albo jeden podmiot, który mu udostępnia zasoby, albo jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.Część 2Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:co najmniej dwie zrealizowane w ramach odrębnych umów (zadań) dostawy polegające na dostarczeniu, montażu oraz rozmieszczeniu mebli o wartości co najmniej 70 000,00 zł każda umowa (zadanie).UWAGA:Wymaganym doświadczeniem winien wykazać się Wykonawca samodzielnie albo jeden podmiot, który mu udostępnia zasoby, albo jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.Część 3Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:co najmniej dwie zrealizowane w ramach odrębnych umów (zadań) dostawy polegające na dostarczeniu, montażu oraz rozmieszczeniu mebli o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda umowa (zadanie).UWAGA:Wymaganym doświadczeniem winien wykazać się Wykonawca samodzielnie albo jeden podmiot, który mu udostępnia zasoby, albo jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.Część 4Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:co najmniej dwie zrealizowane w ramach odrębnych umów (zadań) dostawy polegające na dostarczeniu, montażu oraz rozmieszczeniu mebli.UWAGA:Wymaganym doświadczeniem winien wykazać się Wykonawca samodzielnie albo jeden podmiot, który mu udostępnia zasoby, albo jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.UWAGA:W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisanych w punkcie A) oddzielnie dla każdej części, przy czym dopuszcza się wykazanie tych samych zadań w ramach każdej części.B) Minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Dla 1, 2 , 3 i 4 części zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. 3. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności:- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.7. Nie jest dopuszczalne, by Wykonawca samodzielnie wykazujący spełnianie warunków udziału w postępowaniu na etapie składania ofert, na późniejszym etapie (uzupełnianie dokumentów) powołał się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego (stanowisko Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wyrażone w wyroku z dnia 4 maja 2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt). Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności podmiotów trzecich w ramach wyjaśniania i uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.8. Wykonawca, który w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na doświadczenie w wykonaniu zamówienia jako członek konsorcjum, zobowiązany jest wykazać zakres udziału w realizacji zamówienia, do którego powołano to konsorcjum. Niewystarczające będzie powoływanie się na potencjał całego konsorcjum – bez wyraźnego wskazania, jaką część (zakres dostaw) – zrealizował Wykonawca (występujący poprzednio w konsorcjum).Zamawiający do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie brał pod uwagę wyłącznie wskazany przez Wykonawcę zakres dostaw wykonywanych w ramach konsorcjum.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku opisanego w pkt A) odpowiednio dla części 1, 2, 3 i 4 ma wykazać odpowiednio jeden Wykonawca składający ofertę wspólną, a w przypadku powoływania się przez tego wykonawcę na zasoby podmiotu trzeciego - jeden podmiot trzeci.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia (oddzielnie dla każdej części) nie są wymagane.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (oddzielnie dla każdej części):wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wymagane potwierdzenie wykonania dostaw określonych w pkt 5.2.3 A) SIWZ- z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ (oddzielnie dla każdej części) nie są wymagane.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty wraz z następującymi dokumentami:1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną wraz z wypełnionym formularzem cenowym.2) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ3) zobowiązanie lub inne dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego(jeżeli dotyczy);5) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej,6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy.7) oświadczenie na temat powierzania części zamówienia podwykonawcy, jeżeli dotyczy2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte we wzorze umowy (oddzielnym dla każdej części zamówienia) stanowiącym dodatek do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: MEBLE - część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie we wskazanym miejscu wyposażenia meblowego do szkoły Podstawowej w Łękińsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dodatku do SIWZ – „opis przedmiotu zamówienia”.Część 1:a. Szafka metalowa ubraniowa szatniowa – 30 szt.b. Szafa ogniotrwała na dokumenty – 1 szt. c. Szafa na odczynniki chemiczne – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2, 39132100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 154
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wydłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia (jednakowy dla każdej części zamówienia) : 22 tygodnie od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej niż 06.12.2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: MEBLE - część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie we wskazanym miejscu wyposażenia meblowego do szkoły Podstawowej w Łękińsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dodatku do SIWZ – „opis przedmiotu zamówienia”.Część 2:a. Krzesła uczniowskie – 250 szt.b. Ławki szkolne – 250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1, 39112000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 154
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wydłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia (jednakowy dla każdej części zamówienia) : 22 tygodnie od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej niż 06.12.2020 r.


Część nr: 3 Nazwa: MEBLE - część 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie we wskazanym miejscu wyposażenia meblowego do szkoły Podstawowej w Łękińsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dodatku do SIWZ – „opis przedmiotu zamówienia”.Część 3:a. Biurka do klas, świetlicy, pokoju nauczycielskiego – 16 szt.b. Biurka do biur, gabinetów specjalistów – 7 szt.c. Krzesła na świetlicę – 40 szt.d. Stoły świetlicowe:- sześciokątne – 3 szt.,- z blatem trapezowym – 6 szt.e. Stół konferencyjny – 8 szt.f. Szafa ubraniowa pokój, sekretariat – 4 szt.g. Szafki na klucz do pokoju – 3 szt.h. Zestaw wysokich regałów biurowych do sekretariatu – 2 szt.i. Meble na zaplecze: - regał z 4 półkami - 10 szt.,- regał z 3 szufladami w dolnej części - 12 szt, - regał z szafka w dolnej części - 10 szt.j. Meble do świetlicy – 1 zestawk. Meble do klas – 11 zestawówl. Meble do gabinetów specjalistycznych – 3 zestawym. Biurko komputerowe – 25 szt.n. Ławka korytarzowa – 3 zestawy po trzy siedziskao. Tablica tekstylna na dekoracje:- wymiary 120 cm x 90 cm – 20 szt.,- wymiary 90 cm x 60 cm – 10 szt.p. Tablica biała suchościeralna pojedyncza na pisaki – 12 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 39100000-3, 39130000-2, 39131000-9, 39132100-7, 39150000-8, 39153000-9, 39112000-0, 39121000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 154
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wydłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia (jednakowy dla każdej części zamówienia) : 22 tygodnie od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej niż 06.12.2020 r.


Część nr: 4 Nazwa: MEBLE - część 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie we wskazanym miejscu wyposażenia meblowego do szkoły Podstawowej w Łękińsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dodatku do SIWZ – „opis przedmiotu zamówienia”.Część 4:Krzesło do biurka klasy, komputerowa, pokój nauczycielski, biura, gabinety specjalistów – 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2, 39110000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 154
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wydłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia (jednakowy dla każdej części zamówienia) : 22 tygodnie od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej niż 06.12.2020 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy cieśli szalunkowych - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje ekipy cieśli szalunkowych. Inwestycja to budynek mieszkalny, 7 kondygnacji. Lokalizacja: Łódź. Rozpoczęcie prac od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI