„Dostawa i montaż wyposażenia do DPS”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i montaż wyposażenia do DPS”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBaligród
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-15
  • ZamawiającyGMINA BALIGRÓD
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00075952
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia do DPS”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BALIGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Baligród

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 468 40 77

1.5.8.) Numer faksu: 13 468 44 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baligrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baligrod.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż wyposażenia do DPS”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5db3bf0-9ba4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055608/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa wyposażenia do budynku DPS

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Centrum Baligrodu” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej VI. Spójność Przestrzenna i Społeczna, Działania 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, numer naboru: RPPK.06.03.00-18-0020/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może odbywać się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj. poprzez:
• miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub
• ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
• pocztę elektroniczną: gmina@baligrod.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 25 MB. Za datę i godzinę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych za pośrednictwem ePUAP-u przyjmuje się datę i godzinę ich przekazania na ePUAP. Za datę i godzinę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazanego do komunikacji decyduje data oraz dokładny czas, generowany wg czasu lokalnego serwera, synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub ID postępowania. Dane postępowania, w tym numer ogłoszenia w BZP lub ID postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/About

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
b) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IV.721.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia sprzętu i wyposażenia meblowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie ofert zostaną poddane wyłącznie oferty nieodrzucone.
Do oceny ofert Zamawiający przyjmie wyłącznie dane z ofert nieodrzuconych.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w danej części Zamawiający kierował się będzie poniższymi kryteriami
Cena „C” - 60,00 %
Okres gwarancji „G” - 40,00 %
Algorytmy dla ocenianych kryteriów:
Cena
waga kryterium - 60 %
maksymalna punktacja - 60 punktów
Pod pojęciem „cena” Zamawiający rozumie cenę brutto, w rozumieniu ustawy o informowaniu o cenach towarów i usług z dnia 09.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 178).
Ocena kryterium liczona wg wzoru: C = (Y/X) x MP
gdzie:
C- uzyskana liczba punktów w kryterium „Cena”
Y - najniższa proponowana cena
X - badana cena
MP - maksymalna punktacja
W przypadku, gdy uzyskana w kryterium liczba punktów stanowić będzie wartość ułamkową, to liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Okres gwarancji
waga kryterium - 40 %
maksymalna punktacja - 40 punktów
O ilości punktów przyznanych ofercie w kryterium „Okres gwarancji” decydować będzie zaoferowany okres gwarancji.
Oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wskazany powyżej to Zamawiający ofertę odrzuci.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, to Zamawiający przyjmie do wyliczenia liczby punktów w tym kryterium 60 miesięczny okres gwarancji.
Ocena kryterium liczona wg wzoru: G = (M/N) x MP
gdzie:
G - uzyskana przez ofertę liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji”
M - zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji
N - najdłuższy zaoferowany spośród złożonych i nieodrzuconych ofert okres gwarancji
MP - maksymalna punktacja
W przypadku, gdy uzyskana w kryterium liczba punktów stanowić będzie wartość ułamkową, to liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Łączna ocena oferty
Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę, w danej części, liczona jest wg wzoru:
LP = C + G
gdzie:
LP - łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
G - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji”
3. Zamawiający udzieli zamówienia, na daną cześć Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i SWZ oraz uzyska w danej części najwyższą ilość punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Jeżeli w danej części oferty otrzymały taką samą ocenę, w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli w danej części nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5., Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia kuchni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie ofert zostaną poddane wyłącznie oferty nieodrzucone.
Do oceny ofert Zamawiający przyjmie wyłącznie dane z ofert nieodrzuconych.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w danej części Zamawiający kierował się będzie poniższymi kryteriami
Cena „C” - 60,00 %
Okres gwarancji „G” - 40,00 %
Algorytmy dla ocenianych kryteriów:
Cena
waga kryterium - 60 %
maksymalna punktacja - 60 punktów
Pod pojęciem „cena” Zamawiający rozumie cenę brutto, w rozumieniu ustawy o informowaniu o cenach towarów i usług z dnia 09.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 178).
Ocena kryterium liczona wg wzoru: C = (Y/X) x MP
gdzie:
C- uzyskana liczba punktów w kryterium „Cena”
Y - najniższa proponowana cena
X - badana cena
MP - maksymalna punktacja
W przypadku, gdy uzyskana w kryterium liczba punktów stanowić będzie wartość ułamkową, to liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Okres gwarancji
waga kryterium - 40 %
maksymalna punktacja - 40 punktów
O ilości punktów przyznanych ofercie w kryterium „Okres gwarancji” decydować będzie zaoferowany okres gwarancji.
Oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wskazany powyżej to Zamawiający ofertę odrzuci.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, to Zamawiający przyjmie do wyliczenia liczby punktów w tym kryterium 60 miesięczny okres gwarancji.
Ocena kryterium liczona wg wzoru: G = (M/N) x MP
gdzie:
G - uzyskana przez ofertę liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji”
M - zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji
N - najdłuższy zaoferowany spośród złożonych i nieodrzuconych ofert okres gwarancji
MP - maksymalna punktacja
W przypadku, gdy uzyskana w kryterium liczba punktów stanowić będzie wartość ułamkową, to liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Łączna ocena oferty
Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę, w danej części, liczona jest wg wzoru:
LP = C + G
gdzie:
LP - łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
G - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji”
3. Zamawiający udzieli zamówienia, na daną cześć Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i SWZ oraz uzyska w danej części najwyższą ilość punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Jeżeli w danej części oferty otrzymały taką samą ocenę, w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli w danej części nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5., Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
a) opisy oferowanego asortymentu, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji, zawierających zdjęcia/rysunki techniczne, ze wskazaniem parametrów i wymiarów, a także wskazanie nazwy producenta, marki, typu mebli lub - przypadku braku takich oznaczeń - innych, przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jednoznacznie identyfikujących zaoferowane meble, a także wymiary oraz szczegóły techniczne oferowanych mebli (Zamawiający nie dopuszcza wskazywania parametrów w formie np. tolerancji, zakresów od-do, min., max.);
b) atest lub certyfikat wytrzymałościowy zgodnie z norma EN 16139, EN 1022 lub normami równoważnymi dla oferowanego wyposażenia
c) atesty zgodności z normami: PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1728:2012 lub normami równoważnymi w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych dla oferowanego wyposażenia,
d) wyniki badań zgodności z normą w zakresie wymagań PN-EN 1729-1:2016-02, PN EN 1729-
2+A1:2016-02, PN-EN 1022:2019-03, PN-EN 1728:2012 wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych lub normy równoważne dla oferowanego wyposażenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia do składanej oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia lub złożone oświadczenie będzie niekompletne lub zawiera błędy Zamawiający, zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
- oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub
- zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Wadium w następujących wysokości:
- Część nr 1 – 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych,
- Część nr 2 - 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych,
należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form:
a) w pieniądzu,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: BNP PARIBAS., nr konta 36160014621854910610000003.
W tytule przelewu należy wpisać - „Wadium do IV.721.1.2022”.
Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert, kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku.
Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, w terminie wyznaczonym do składania ofert. Przekazanie następuje poprzez dołączenie gwarancji / poręczenia jako załącznika do oferty.
2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 98 ust. 6. ustawy Pzp,
W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów) lub z treści poręczenia lub gwarancji musi wynikać, że obejmują one wszystkich członków konsorcjum.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady cieśli i zbrojarzy - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycja poszukuję brygady cieśli, zbrojarzy. Inwestycja to budynek mieszkalny na terenie m.Nisko. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI