IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający ustali listę wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych na podstawie oceny spełniania następującego warunku udziału w postępowaniu :Ocena wiedzy i doświadczenia – 100 %Warunek :Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres co najmniej dwie dostawy mebli do biur, szkół lub sal konferencyjnych lub innych podmiotów publicznych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda dostawa, z gwarancją dostarczonych mebli na okres nie krótszy niż 24 miesiące.Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Za największą ilość wykonanych dostaw o zakresie jw. wykonawca otrzyma największą ilość pkt = 100, kolejni wykonawcy będą oceniani na zasadzie proporcji matematycznej.Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny dostaw odpowiadających warunkowi jw. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku WYŁĄCZNIE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKU. KORZYSTANIE Z ZASOBÓW WIEDZY I DOŚWIADCZENIA INNYCH PODMIOTÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ILOŚCI PUNKTÓW ZA OCENĘ TEGO WARUNKU JEST NIEDOPUSZCZALNE.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na ocenę warunku składać się będzie suma wykonanych dostaw przez wszystkich partnerów.Zamawiający dopuści do drugiego etapu – 5 wykonawców.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena wykonania zamówienia |
50,00 |
Okres gwarancji jakości na dostarczone i zamontowane meble |
10,00 |
Jakość i trwałość dostarczonych mebli |
20,00 |
Estetyka wykonania i funkcjonalność mebli |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
1) Termin wykonania – dwa miesiące od daty zawarcia umowy.2) Wyposażenie sali konferencyjnej, holu i aneksów kuchennych musi spełniać oczekiwania Zamawiającego pod względem trwałości, funkcjonalności, estetyki i ergonomii.3) Wszystkie przedmioty wyposażenia muszą spełniać wymagania norm opisujących te przedmioty.4) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca ich montażu i zmontowania w miejscu przeznaczenia.5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, zapewni odpowiednie siły do wniesienia i montażu.6) Po zakończeniu dostawy i montażu wykonawca usunie wszelkie opakowania, uprzątnie miejsca montażu i przekaże miejsca do użytkowania przez Zamawiającego.7) Wszystkie elementy wyposażenia pomieszczeń Centrum Konferencyjnego muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach konferencyjno – szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.8) Materiały, z których wykonano meble powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych.9) Wszystkie elementy składowe mebli muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie.10) Przy wykonywaniu mebli należy uwzględnić potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane wyposażenie musi te zagrożenia likwidować ) tj. ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zaczepienia ubrania lub potknięcia się użytkownika; zagrożenia chemiczne mogą powstać w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych.11) Wymagania dotyczące jakości mebli :a) blaty stołów, szafek, pulpity do krzeseł konferencyjnych mają być wykonane z płyt melaminowanych lub laminowanych PCV, wykończenie wąskich płaszczyzn ze zwiększoną odpornością na odrywanie i zawilgocenie ( wykończenie bezspoinowe),b) stelaże metalowe malowane proszkowo, na zakończeniach trwałe osłony z tworzywa sztucznego bezkrawędziowe,c) wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą posiadać atesty higieniczne,d) materiały tapicerskie muszą być trwałe i łatwe do utrzymania czystości zwykłymi środkami myjącymi,e) wykonawca powinien przewidzieć możliwość ( podczas montażu mebli ) do ewentualnego usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia.3. Warunki gwarancji.1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone i zamontowane meble i urządzenia przez okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru.2) Warunki odpowiedzialności wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone i zamontowane meble i urządzenia zawarte będą w załączniku do Umowy.3.1 Warunki rękojmi obejmujące dostarczone i zamontowane meble oraz urządzenia.1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej rękojmi.2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady elementów wykonanego przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru.3) Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania odszkodowania za wady dostarczonych i zamontowanych mebli lub zamontowanych urządzeń niezależnie od odpowiedzialności wykonawcy z tytułu gwarancji.4) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi rozpoczyna się w momencie stwierdzenia przez Zamawiającego wystąpienia cech mających kwalifikację wady na podstawie art. 556¹ Kodeksu cywilnego.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmian umowy zostaną zawarte w załączniku do SIWZ przekazywanej dla wykonawców, którzy złożyli oferty wstępne, uczestniczyli w negocjacjach i zostaną zaproszeni do składania ofert ostatecznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-04-30, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: