Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lecha 12
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 5132
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67628028-8aee-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003029/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal na adres skrzynki Urzędu Gminy Tczew: /3ry803jkvv/skrytka, poczty elektronicznej e-mail: inwestycje@gmina-tczew.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2. Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VIII SWZ, tj. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych iorganizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, Administratorinformuje, iż: 1) Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, z siedzibą przy ul. Lecha 12, 83-110 Tczew. 2) Inspektor Ochrony Danych. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresie działania Administratora, a także przysługujących uprawnień, można skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e –mail:iod@gminatczew.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969. 3) Cel oraz podstawa prawna przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, polegającego na: Dostawie i montażu urządzeń i wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) Prawa osób, których dane są przetwarzane. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panuprawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawienia). Powyższe żądania można przesłać na adres wskazany w pkt 7.1 rozdziału V SWZ. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 5) Okres przechowywania. Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dobrowolność podania danych osobowych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Profilowanie. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób automatyzowany, w tym w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.1.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, tj.:1) część nr 1 – Dostawa mebli w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, w tym m.in.:a) stół roboczy ze zlewem dwukomorowym – 2 szt.,b) stół roboczy stal nierdzewna 1000 x 700 x 850 mm – 5 szt.,c) umywalka zabudowana - 2 szt.,d) stół ze zlewem i otworem – 1 szt.,e) stół roboczy stal nierdzewna 1000 x 600 x 850 mm – 3 szt.,f) szafa magazynowa – 1 szt.,g) szafa przelotowa – 1 szt.,h) stół roboczy stal nierdzewna 800 x 600 x 850 mm – 1 szt.,i) stół roboczy stal nierdzewna 1500 x 700 x 850 mm – 1 szt.,j) szafka wisząca z drzwiami suwanymi – 2 szt.,k) stół odkładczy - 1 szt.,l) regał magazynowy 5 regulowanych półek do 80 kg każda, nogi z regulacją wysokości 910 x 544 x 1830 mm – 5 szt.,m) regał magazynowy 7 regulowanych półek do 80 kg każda, nogi z regulacją wysokości 1100 x 600 x 1830 mm – 3 szt.,n) krzesło drewniane – 100 szt.,o) stół świetlicowy – 16 szt.,p) wieszak do szatni – 2 szt.,2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz Załączniku nr 4 i 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVII SWZ, tj. Opis kryteriów ocenyofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowo określono w rozdziale XVII SWZ, tj. Opis kryteriów ocenyofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, tj.: 1) część nr 2 - Dostawa urządzeń AGD, RTV w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, w tym m.in.:a) taboret gazowy – 1 szt.,b) kuchnia gazowa – 2 szt.,c) patelnia elektryczna uchylna – 1 szt.,d) okap podwieszany – 2 szt.,e) piec konwekcyjny z nawilżaniem – 1 szt.,f) zmywarko - wyparzarka kapturowa – 1 szt.,g) szafa chłodnicza – 1 szt.,h) frytkownica – 1 szt.,i) kuchenka mikrofalowa z funkcją grill – 1 szt.,j) witryna mroźnicza jedno drzwiowa – 1 szt.,k) ekran elektryczny – 1 szt.,l) projektor multimedialny – 1 szt.,m) notebook – 1 szt.,n) telewizor 60-65 cali – 1 szt.,o) przenośny zestaw nagłośnieniowy + 2 mikrofony bezprzewodowe nagłówne z mikroportami z regulowaną częstotliwością 2x16 kanałów – 1 szt.,2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz Załączniku nr 4 i 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVII SWZ, tj. Opis kryteriów ocenyofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowo określono w rozdziale XVII SWZ, tj. Opis kryteriów ocenyofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, tj.:1) część nr 3 - Dostawa wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, w tym m.in.:a) wózek transportowy kuchenny odległość między półkami ok. 295 mm, 900 x 700 x 800 mm – 1 szt.,b) wózek transportowy kuchenny odległość między półkami ok. 550 mm, 900 x 700 x 800 mm – 1 szt.,c) aluminiowa drabina stojąca – 1 szt.,d) garnek 70 litrów - 1 szt., e) garnek 50 litrów – 1 szt.,f) patelnia średnica 240 x (H) 45 – 1 szt.,g) patelnia średnica 280 x (H) 50 mm – 1 szt.,h) patelnia średnica 320 x (H) 55 mm - 1 szt.,i) rondel bez pokrywki, długi niewypełniony uchwyt ze stali nierdzewnej poj. 1,2 litra, średnica 140x (H) 70 grubość ścianki 0,7 mm – 2 szt.,j) rondel bez pokrywki, długi niewypełniony uchwyt ze stali nierdzewnej poj. 3,0 litra średnica 200x (H) 90 grubość ścianki 0,7 mm – 1 szt.,k) ociekacz do naczyń – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVII SWZ, tj. Opis kryteriów ocenyofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowo określono w rozdziale XVII SWZ, tj. Opis kryteriów ocenyofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4