Dostawa i montaż mebli wraz z wykonaniem systemowej zabudowy Pracowni Hemodynami

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż mebli wraz z wykonaniem systemowej zabudowy Pracowni Hemodynamiki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-02
  • Numer ogłoszenia605181-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605181-N-2020 z dnia 2020-11-02 r.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego: Dostawa i montaż mebli wraz z wykonaniem systemowej zabudowy Pracowni Hemodynamiki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000, ul. ul. Sokołowskiego  4 , 58-309  Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 489 742, e-mail szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks 746 489 746.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
siedziba Zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli wraz z wykonaniem systemowej zabudowy Pracowni Hemodynamiki
Numer referencyjny: Zp/65/PN-62/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa i montaż mebli wraz z wykonaniem systemowej zabudowy Pracowni HemodynamikiA. SALA ZABIEGOWA WYKONANIE SYTEMOWYCH SZAF ZINTEGROWANYCH Z POWIERZCHNIĄ ŚCIAN NA SALI ZABEIGOWEJ W PEŁNI KOMPATYBILNYCH DO SYSTEMOWEJ ZABUDOWY ŚCIAN PANELAMI ZE STALI NIERDZEWNEJ z potwierdzeniem przez głównego wykonawcę adaptacji pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki zachowania warunków gwarancji wykonywanych aktualnie prac adaptacyjnych i instalacyjnych ścian w Pracowni. Prace instalacyjne po uzgodnieniu i zatwierdzeniu projektu mebli z zamawiającym oraz zakresu prac adaptacyjnych z głównym wykonawcą adaptacji pomieszczewń Pracowni Wykonanie systemowych szaf wnękowych zintegrowanych z zabudową ścian na sali operacyjnej lub zabiegowej. Szafy zlicowane z powierzchnią ściany:a. Konstrukcja korpusów samonośna, spawana – bez ram wewnętrznych i nitów w całości wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku EN 1.4301 (304) o grubości min. 1 mm (nie dopuszcza się nitowania, klejenia lub skręcania elementów korpusów). Korpusy wykonane w całości z pojedynczej blachy.b. Korpusy wbudowane w konstrukcję nośną profilowaną, zintegrowane w systemowej zabudowie panelowej, korpus i drzwi zlicowane z powierzchnią ściany (dostosowane do technologii wykończenia ściany). W przypadku ścian wykonanych z paneli korpusy szaf uszczelnione uszczelką do paneli z antybakteryjnej sylikonowej uszczelki hermetycznej dociskowej z dodatkiem jonów srebra, które są osadzane w powłoce uszczelki podczas jej produkcji. Uszczelka odporna na działanie promieni UV, detergentów, środków bakteriobójczych, wody, pary oraz środków używanych do dezynfekcji bloków operacyjnych. Uszczelki powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 12365-1:2005.c. Drzwi szaf na zawiasach samodomykowych wykonanych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej z regulacją (zapewniające dokładną regulację i łatwy demontaż), szerokokątne - otwierane do min. 120°.d. Drzwi przeszklone malowane proszkowo z powłoką antybakteryjną zawierającą jony srebra w kolorze wg palety RAL wskazanym przez zamawiającego. W drzwiach szyba silikonowana osadzona w ramce z podwójnej blachy, szkło bezpieczne przeźroczyste, matowe lub mleczne (do wyboru), krawędzie drzwi gładkie bez nitów, wkrętów itp. e. Szczelna konstrukcja drzwi, uniemożliwiająca przenikanie zanieczyszczeń. Drzwi wyposażone w uszczelki gumowe. Uszczelki montowane na skrzydle drzwiowym poprzez wcisk (nie dopuszcza się przyklejania), połączenie uszczelek dla zachowania ciągłości przy pomocy zgrzewu.f. Drzwi wyposażone zamek co najmniej dwupunktowy. Drzwi wyposażone w uchwyty typu „C” wykonane ze stali nierdzewnejg. Półki z regulacją wysokości, wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku EN 1.4301 (304) o grubości min. 1 mm od spodu wzmocnione profilem trapezowym. h. Szafy przeznaczone do przechowywania cewników wyposażone w wysuwane przegrody ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) z uchwytami i haczykami z obu stron. Przegrody wysuwane na prowadnicach z łożyskami kulowymi umożliwiającymi pełny wysuw, z odbojnikami w końcowych położeniach.i. Tylna ściana szaf wzmocniona dodatkowym profilem trapezowym zapobiegającym uwypuklanie się blachy (wyklucza się stosowanie przetłoczeń w tylnej ścianie szaf).j. Szafy na nóżkach zasłoniętych od frontu cokołem w celu uszczelnienia od zanieczyszczeń. Cokoły wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku EN 1.4301 (304), nóżki o regulowanej wysokości w celu wypoziomowania szafy. Stopki z regulacją wysokości od wnętrza szafy.k. Wysokość szafy zgodna z górną krawędzią ościeżnicy drzwi do sali operacyjnej/pomieszczenia przygotowania pacjenta. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.1 Szafa medyczna do zabudowy. Szafa z nadstawką. Szafa dwuskrzydłowa, front przeszklony. Szafa dwudrzwiowa, wykonana ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Front szafy malowany proszkowo na kolor palety RAL. Szafa z drzwiami przeszklonymi. Szkło w drzwiach bezpieczne, przeźroczyste. Drzwi szafy otwierane skrzydłowo. Drzwi wyposażone w gumową uszczelkę oraz uchwyt typu C. Wewnątrz szafy znajduje się jedna półka na górze oraz 6 wysuwanych uchwytów na cewniki (uchwyty ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Wewnątrz nadstawki znajduje się jedna półka, czyli dwie przestrzenie. Szafa wyposażona w zamek. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wysokość szafy: 2250mm. Wysokość nadstawki : 400 mm szt. 32 Szafa medyczna do zabudowy. Szafa dwuskrzydłowa, front przeszklony. Szafa dwudrzwiowa, wykonana ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Front szafy malowany proszkowo na kolor palety RAL. Szafa z drzwiami przeszklonymi. Szkło w drzwiach bezpieczne, przeźroczyste. Drzwi szafy otwierane skrzydłowo. Drzwi wyposażone w gumową uszczelkę oraz uchwyt typu C. Wewnątrz szafy znajduje się 6 wysuwanych uchwytów na cewniki (uchwyty ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Szafa wyposażona w zamek. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wysokość szafy: 2250mm. szt. 23 Szafa medyczna do zabudowy. Szafa dwuskrzydłowa, front przeszklony. Szafa dwudrzwiowa, wykonana ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Front szafy malowany proszkowo na kolor palety RAL. Szafa z drzwiami przeszklonymi. Szkło w drzwiach bezpieczne, przeźroczyste. Drzwi szafy otwierane skrzydłowo. Drzwi wyposażone w gumową uszczelkę oraz uchwyt typu C. Wewnątrz szafy znajduje się 5 półek, czyli 6 przestrzeni. Półki regulowane, wykonane ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Szafa wyposażona w zamek. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wysokość szafy: 2250mm. szt 2B. POMIESZCZENIE PRZYGOTOWANIA PACJENTA 1. Szafki stojące podblatowe, szafki z drzwiczkami pełnymi (dwuskrzydłowe) w układzie zgodnym ze specyfikacją. a. Korpusy szafek w całości wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304)a. Korpusy w całości wykonane z blachy stalowej o grubości 1 mmb. Korpusy szafek spawane - nie dopuszcza się nitowania, klejenia lub skręcania elementów korpusówc. Konstrukcja korpusów samonośna, spawana – bez ram wewnętrznych i nitów, ścianki boczne korpusów wykonane z pojedynczej warstwy blachyd. Drzwiczki szafek pełne uchylne, zawiasy nierdzewne, osłonięte zapewniające dokładną regulację i łatwy demontaż.e. Drzwi pełne, krawędzie drzwiczek gładkie bez nitów, wkrętów itp.f. Szczelna konstrukcja szafek uniemożliwiająca przenikanie zanieczyszczeń. Fronty drzwiczek wyposażone w uszczelki gumowe. Uszczelki montowane na froncie drzwiczek poprzez wcisk (nie dopuszcza się przyklejania), połączenie uszczelek poprzez zgrzewg. Drzwi wykonane z podwójnej blachy wypełnionej „plastrem miodu”h. Drzwi wyposażone w uchwyty typu „C” wykonane ze stali nierdzewneji. Fronty drzwi malowane proszkowo z powłoką antybakteryjną zawierającą jony srebra w dowolnym kolorze wg palety RAL wskazanym przez Zamawiającegoj. Półki wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) wzmacniane dodatkowym profilem trapezowymk. Tylne ścianki szafek płaska (bez przetłoczeń) wzmocnione dodatkowym profilem trapezowyml. Blaty wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) o grubości nie mniejszej niż 1,5 mm ze zintegrowanymi komorami: umywalkową (okrągłą fi 380), zlewozmywakową (prostokątną 400x400x250). Komory umieszczone w blacie bez widocznych połączeń. Komory wyposażone w baterie nablatowe z uchwytem klinicznym. Na tylnej ścianie blatu i z prawej strony fartuch o wys. 40 mm. Blat płaski, przy komorach blat zagłębiony. m. Szafki na nóżkach wysokości 140 mm regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania szafy). Stopki wykonane z tworzywa sztucznego. Stopki osłonięte cokołem ze stali nierdzewnej. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. 2. Szafki stojące podblatowe, szafki z drzwiczkami pełnymi (dwuskrzydłowe) w układzie zgodnym ze specyfikacją:b. Korpusy szafek w całości wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304)n. Korpusy w całości wykonane z blachy stalowej o grubości 1 mmo. Korpusy szafek spawane - nie dopuszcza się nitowania, klejenia lub skręcania elementów korpusówp. Konstrukcja korpusów samonośna, spawana – bez ram wewnętrznych i nitów, ścianki boczne korpusów wykonane z pojedynczej warstwy blachyq. Drzwiczki szafek pełne uchylne, zawiasy nierdzewne, osłonięte zapewniające dokładną regulację i łatwy demontaż.r. Drzwi pełne, krawędzie drzwiczek gładkie bez nitów, wkrętów itp.s. Szczelna konstrukcja szafek uniemożliwiająca przenikanie zanieczyszczeń. Fronty drzwiczek wyposażone w uszczelki gumowe. Uszczelki montowane na froncie drzwiczek poprzez wcisk (nie dopuszcza się przyklejania), połączenie uszczelek poprzez zgrzewt. Drzwi wykonane z podwójnej blachy wypełnionej „plastrem miodu”u. Drzwi wyposażone w uchwyty typu „C” wykonane ze stali nierdzewnejv. Fronty drzwi malowane proszkowo z powłoką antybakteryjną zawierającą jony srebra w dowolnym kolorze wg palety RAL wskazanym przez Zamawiającegow. Półki wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) wzmacniane dodatkowym profilem trapezowymx. Tylne ścianki szafek płaska (bez przetłoczeń) wzmocnione dodatkowym profilem trapezowymy. Blaty wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) o grubości nie mniejszej niż 1,5 mm ze zintegrowanymi komorami: umywalkową (okrągłą fi 380), zlewozmywakową (prostokątną 400x400x250). Komory umieszczone w blacie bez widocznych połączeń. Komory wyposażone w baterie nablatowe z uchwytem klinicznym. Na tylnej ścianie blatu i z prawej strony fartuch o wys. 40 mm. Blat płaski, przy komorach blat zagłębiony.z. Szafki na nóżkach wysokości 140 mm regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania szafy). Stopki wykonane z tworzywa sztucznego. Stopki osłonięte cokołem ze stali nierdzewnej.Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. 1 Zabudowa meblowa do pomieszczenia przygotowania pacjenta. Zabudowa wykonana ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Fronty malowane proszkowo farbami z jonami srebra. Drzwi szafek pełne, otwierane skrzydłowo. Drzwi zbudowane z podwójnej ścianki wypełnione plastrem miodu. Drzwi wyposażone w gumową uszczelkę oraz uchwyt typu C. Wewnątrz szafki jedna półka czyli dwie przestrzenie. Półka regulowana. Szafki na nóżkach wysokości 140 mm regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania szafki). Nóżki zabudowane cokołem. Drzwi szafek wiszących przeszklone. Szkło w drzwiach bezpieczne, przeźroczyste. Drzwi wyposażone w gumową uszczelkę oraz uchwyt typu C. Wewnątrz jedna półka czyli dwie przestrzenie. Półka regulowana. Szafki wisząca wyposażone w zamek. Nad szafkami wiszącymi nadstawki. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. W skład zabudowy wchodzi:- 2-292 szafka stojąca dwudrzwiowa, wymiary: 1000x600x870 mm x2szt.- 2-299 szafka stojąca podzlewozmywakowa, wymiary: 1000x600x870 mm x 1szt.- wolna przestrzeń pod lodówkę o wymiarach 621x600x830 mm, x 1szt.- blat z komorą 400x400x250 i umywalką fi 380 mm po prawej stronie. Na tylnej i prawej stronie ścianie blatu fartuch z blachy o wysokości 40mm. Wymiary blatu: 3733x600 mm.- bateria łokciowa sztorcowa x 2szt.- 2-285 szafka wisząca dwuskrzydłowa, przeszklona, wymiary: 1000x370x600 mm, x 2szt,- 2-285 szafka wisząca dwuskrzydłowa, przeszklona, wymiary: 1100x370x600 mm, x 1szt.- 2-282 szafka wisząca jednoskrzydłowa, przeszklona, wymiary: 630x370x600 mm, x1szt.- nadstawka do szafki wiszącej, pełna, wymiary: 1000x370x800 mm x 1szt.- nadstawka do szafki wiszącej, pełna, wymiary: 1100x370x800 mm, x1szt.- nadstawka do szafki wiszącej, pełna, wymiary: 630x370x800 mm, x 1szt.- nadstawka do szafki wisząej pełna, wymiary: 500x370x800 mm, x 1szt.- nadstawka do szafki wisządej, pełna, wymiary: 500x370x500 mm, x 1szt.- maskownice- oświetlenie LED Zestaw 1C. POMIESZCZENIE MYCIA LEKARZY 3. Szafy medyczne stojące. Szafy i dwuskrzydłowe (drzwi pełne, drzwi uchylne). Szafy z nadstawkami. W układzie zgodnym ze specyfikacją:a. Korpusy szaf w całości wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304)b. Korpus z blachy stalowej o grubości 1 mm, ściany boczne i tył z pojedynczej blachyc. Korpusy szaf spawane - nie dopuszcza się nitowania, klejenia lub skręcania elementów korpusówd. Konstrukcja korpusów samonośna, spawana – bez ram wewnętrznych i nitówe. Szafy z jedną przestrzenią wewnątrz f. Drzwi pełne otwierane skrzydłowo. Drzwi wykonane z podwójnej blachy wypełnione „plastrem miodu”. krawędzie drzwiczek gładkie bez nitów, wkrętów itp.g. Zawiasy w drzwiach uchylnych nierdzewne osłonięte zapewniające dokładną regulację i łatwy demontażh. Szczelna konstrukcja drzwi, uniemożliwiająca przenikanie zanieczyszczeń. Drzwi wyposażone w uszczelki gumowe. Uszczelki montowane na skrzydle drzwiowym poprzez wcisk (nie dopuszcza się przyklejania), połączenie uszczelek poprzez zgrzewi. Drzwi wyposażone w uchwyty typu „C” wykonane ze stali nierdzewnejj. Fronty drzwi szafy i nadstawek malowane proszkowo z powłoką antybakteryjną zawierającą jony srebra w kolorze wg palety RAL wskazanym przez Zamawiającegok. Szafy stalowe z drzwiami wyposażone w półki, z możliwością regulacji wysokości zawieszenia. (szafa otwarta dwie półki, szafa zamknięta jedna półka)l. Półki wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) wzmacniane dodatkowo profilem trapezowymm. Tylna ściana (bez przetłoczeń) wzmocniona dodatkowym profilem trapezowym zapobiegającym uwypuklanie się blachyn. Szafy na nóżkach wysokości 140 mm regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania szafy). Stopki wykonane z tworzywa sztucznego. Nóżki osłonięte cokołem wykonanym ze stali nierdzewnej.o. Szafa otwarta wyposażona na tylnej ścianie w 5 haczyków do zawieszania ubrań. Szafa zamknięta wyposażona w poprzeczny drążek i 5 wieszaków wykonanych z pręta stalowego fi 2 mm do zawieszania fartuchów RTG.p. Nadstawki wykonane w całości ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304) o grubości min. 1 mm, drzwiczki z podwójnej blachy wypełnione „plastrem miodu” z uszczelkami unoszone w górę wyposażone w poziomy uchwyt typu „C” ze stali nierdzewnej.Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.4. Wózek do worków foliowych 120 l pojedyncze w układzie zgodnym ze specyfikacją:a. Konstrukcja wózka wykonana z profili okrągłych o przekroju 20 mm ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Elementy łączone za pomocą spawów bez widocznych połączeń (nie dopuszcza się elementów skręcanych, nitowanych) a. Wózek z uchwytami do worków foliowych. Mocowanie worka foliowego przy pomocy tworzywowych klipsów zabezpieczających przed przesuwaniem się worka.b. Wózek na kółkach o średnicy 50 mm (dwa z blokadą). Kółka wykonane z tworzywa, bieżnik nie brudzący podłoża. Koła z osłoną osi toczenia z tworzywa sztucznego. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.5. Regał listwowy naścienne z koszami sterylizacyjnymi, w układzie zgodnym ze specyfikacją wys. 900 mm zgodnie z zestawieniem.a. Regał wykonany z pełnych profili o wymiarach 30x30x1,5 ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304)b. Regał wykonany z otworami montażowymi zaślepionymi „grzybkami” z tworzywa sztucznegoc. Regał listwowy wyposażony w 5 haczyków na każdej listwie do zawieszania koszy sterylizacyjnych, półek i innych wieszaków.d. Regał wyposażony (zgodnie z zestawieniem asortymentowym) w dwa kosze sterylizacyjne wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Kosze wykonane z pręta fi 3 i fi 5mm. Pojemność – pół jednostki sterylizacyjnej (wym. 575x280x135mm)Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.1 Regał listwowy naścienny wykonany ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Regał tworzą dwie listwy (z profili 30x30x1,5 mm) przeznaczone do zawieszenia na ścianie. Regał z 5 parami haczyków umieszczonymi na listwach (po 5 haczyków na jednej listwie), służącymi do zawieszenia koszy sterylizacyjnych, półek, wieszaków. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. szt 12 Kosz sterylizacyjny wykonany ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Kosz bez wycięcia z przodu, wykonany z prętu fi 3 i fi 5mm. Pojemność - 0,5 jednostki sterylizacyjnej. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. szt 33 Stelaż do worków foliowych 120l - pojedynczy, bez pokrywy. Wózek wyposażony w obręcz na worek. Na obręczy - klipsy tworzywowe, służące do przytrzymania worka. Podstawa z kółkami fi 50 mm (w tym dwa z blokadą). Oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wózek wykonany ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). szt. 14 Szafa z nadstawką wykonana ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Szafa otwarta- bez drzwi. Podstawa szafy na nóżkach wysokości 140 mm regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania szafy). Nóżki zabudowane cokołem. Wewnątrz szafy znajdują się dwie przestawne półki wykonane ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304) oraz wieszaki na fartuchy lekarskie. Szafa wyposażona w zamek. Nad szafą nadstawka pełna otwierana od góry do dołu. Fronty malowane proszkowo farbami z palety RAL. Drzwi nadstawki pełne (zbudowane z podwójnej ścianki wypełnione plastrem miodu). Drzwi wyposażone w gumową uszczelkę oraz uchwyt typu C. Uchwyt przy nadstawce poziomy. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wysokość szafy: 2000 mm, wysokość nadstawki: 450 mm. szt. 15 Szafa dwudrzwiowa z nadstawką wykonana ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Fronty malowane proszkowo farbami z palety RAL. Drzwi otwierane skrzydłowo. Drzwi pełne (zbudowane z podwójnej ścianki wypełnione plastrem miodu). Drzwi wyposażone w gumową uszczelkę oraz uchwyt typu C. Podstawa szafy na nóżkach wysokości 140 mm regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania szafy). Nóżki zabudowane cokołem. Wewnątrz szafy znajdują się jedna półka stała wykonana ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304), drążek na fartuchy RTG oraz 5 wieszaków z pręta. Szafa wyposażona w zamek. Nad szafą nadstawka pełna otwierana od góry do dołu. Fronty malowane proszkowo farbami z palety RAL. Drzwi nadstawki pełne (zbudowane z podwójnej ścianki wypełnione plastrem miodu). Drzwi wyposażone w gumową uszczelkę oraz uchwyt typu C. Uchwyt przy nadstawce poziomy. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wysokość szafy: 2000 mm, wysokość nadstawki: 450 mm. szt. 1WYPOSAŻENIE UZUPEŁNIAJĄCE1 Stoliki zabiegowe (opatrunkowe) z półką w układzie zgodnym ze specyfikacjąa. Konstrukcja stolika wykonana z pełnych profili 25x25 mm ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Elementy łączone za pomocą spawów bez widocznych połączeń (nie dopuszcza się elementów skręcanych, nitowanych) b. Blat i półka płaskie, wmontowane na stałe i wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) o grubości nie mniejszej niż 1,5 mm wzmacniane od spodu dodatkowym profilem trapezowymc. Odległość między blatem a półką wynosi ok. 445 mm d. Stolik wyposażony w uchwyt znajdujący się przy krótszym boku ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) o przekroju okrągłym 20 mm.e. Stolik na kółkach tworzywowych niekorodujących o średnicy 100 mm (dwa z blokadą) Kółka wykonane z tworzywa nie brudzącego podłoża. Kółka z osłoną osi toczenia. Przy kółkach odbojniki z tworzywa sztucznego.f. Stolik z blatem i dwiema półkami dodatkowo wyposażony w stelaż na worki foliowe 60 l bez pokrywy. Blat zagłębiony otoczony z trzech stron galeryjką z blachy stalowej. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.2 Taboret z oparciem i siedziskiem tapicerowanym w układzie zgodnym ze specyfikacją a. Konstrukcja taboretu wykonana z zamkniętych profili ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304)b. Taboret z ergonomicznym oparciem i siedziskiem tapicerowanym. Oparcie z regulacją wysokości i regulacją odsunięcia od siedziska.c. Siedzisko okrągłe tapicerowane w sposób pełny (również od spodu). Kolor tapicerki zieleń medyczna lub do ustalenia z Zamawiającym. d. Siedzisko i oparcie odporne na działanie środków dezynfekcyjnych powszechnie stosowanych. e. Wysokość siedziska podnoszone hydraulicznie za pomocą dźwigni nożnej. f. Podstawa trójramienna z pięcioma kółkami o średnicy 50 mm w tym dwa z blokadą. Kółka wykonane z tworzywa, bieżnik nie brudzący podłoża. Kółka z osłoną osi toczenia.g. Podstawa z obręczą pod nogi.h. Dopuszczalne obciążenie 135 kg. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.3 Taborety bez oparcia siedziskiem tapicerowanym w układzie zgodnym ze specyfikacją.a. Konstrukcja taboretu wykonana z zamkniętych profili ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304)b. Taboret z ergonomicznym siedziskiem tapicerowanym. c. Siedzisko okrągłe tapicerowane w sposób pełny (również od spodu). Kolor tapicerki zieleń medyczna lub do ustalenia z Zamawiającym. d. Siedzisko odporne na działanie środków dezynfekcyjnych powszechnie stosowanych. e. Wysokość siedziska podnoszone podnoszona hydraulicznie (dźwignią nożną).f. Podstawa trójramienna z pięcioma kółkami o średnicy 50 mm w tym dwa z blokadą. Kółka wykonane z tworzywa sztucznego, bieżnik nie brudzący podłoża. Koła z osłoną osi toczeniag. Podstawa z obręczą pod nogi.h. Dopuszczalne obciążenie 135 kg. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.4 Stelaże (wózki) do worków foliowych 120 l podwójnymi z pokrywą podnoszonymi nożnie w układzie zgodnym ze specyfikacją b. Konstrukcja wózków wykonana z profili okrągłych o przekroju 20 mm ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Elementy łączone za pomocą spawów bez widocznych połączeń (nie dopuszcza się elementów skręcanych, nitowanych) a. Wózki z uchwytami do worków foliowych. Mocowanie worka foliowego przy pomocy tworzywowych klipsów zabezpieczających przed przesuwaniem się worka.b. Wózki wyposażone w pokrywę ze stali nierdzewnej kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) o grubości min. 0,8 mm. Pokrywy unoszone za pomocą dźwigni nożnej zatrzymujące się w pozycji 90°. Pokrywy wyposażone we wbudowany hamulec przeciwdziałający hałaśliwemu uderzaniu pokrywy w konstrukcję wózka.c. Wózki na kółkach o średnicy 50 mm (dwa z blokadą). Kółka wykonane z tworzywa, bieżnik nie brudzący podłoża. Koła z osłoną osi toczenia. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.5 Stojaki do płynów infuzyjnych w układzie zgodnym ze specyfikacją a. Konstrukcja stojaków ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304).b. Stojaki wyposażone w cztery wywinięte haczyki wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304), haczyki o przekroju fi 6 mmc. Wysokość stojaka regulowana ręcznie nakrętką zaciskową w zakresie 1200-2150 mm d. Statyw wykonany z podwójnej rury ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Rury wykonane z profili okrągłych o grubości min. 2 mm i 1,2 mme. Podstawa stabilna wykonana ze stali w gatunku S235 wg EN, malowanej proszkowo wg palety RAL.f. Podstawa pięcioramienna wyposażona w 5 tworzywowych kółek fi 50 mm (w tym dwa koła z blokadą), oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża. Koła z osłoną osi toczenia.g. Dopuszczalne obciążenie min. 8 kg. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.6 Podesty operacyjne jedno i dwustopniowe w układzie zgodnym ze specyfikacją a. Konstrukcja podestu wykonana z pełnych profili 30x30x1,2 mm ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304). Elementy łączone za pomocą spawów bez widocznych połączeń (nie dopuszcza się elementów skręcanych, nitowanych) b. Stopnie podestu wmontowane na stałe wykonane ze stali kwasoodpornej w gatunku 1.4301 (304) o grubości nie mniejszej niż 1,5 mm wzmacniane dodatkowym profilem trapezowymc. Powierzchnia stopni podestu oklejona taśmą antypoślizgowąd. Podesty jednostopniowee. Stopki wykonane z tworzywa sztucznego z regulacją wysokości w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania) Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.1 Stojak do płynów infuzyjnych. Stojak wyposażony w cztery wywinięte haczyki dla pojemników z płynami infuzyjnymi. Wysokość stojaka regulowana ręcznie w zakresie 1200-2150 mm. Podstawa pięcioramienna, wyposażona w 5 kółek fi 50 mm (w tym 2 kółka z blokadą). Oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża. Stojak wykonany ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304), podstawa ze stali w gatunku S235 wg EN, malowanej proszkowo wg palety RAL. Dopuszczalne obciążenie - 8 kg. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wymiary: 560x560x1200/2150 mm.Stojak z certyfikatem wyrobów medycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami szt 42 Stelaż do worków foliowych 120l - podwójny, z pokrywami wolnoopadającymi.Wózek wyposażony w dwie obręcze na worki oraz w dwie pokrywy satynowe matowe (standardowo) Na obręczach - klipsy tworzywowe, służące do przytrzymania worka. Podstawa z kółkami fi 50 mm (w tym dwa z blokadą). Oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wózek wykonany ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). szt 23 Stolik opatrunkowy ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Stolik z blatem prostym i półką montowaną na stałe. Odległość między blatami wynosi 445 mm. Stolik wyposażony wuchwyt znajdujący się przy krótszym boku. Wyrób na kółkach fi 100 mm (dwa z blokadą).Oponki wykonane z materiału niebrudzącego podłoża. Przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego. Wymiary blatu: 1000x650 mm.Stolik z certyfikatem wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. szt 14 Stolik opatrunkowy ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Stolik z blatem prostym i półką montowaną na stałe. Odległość między blatami wynosi 445 mm. Stolik wyposażony w uchwyt znajdujący się przy krótszym boku. Wyrób na kółkach fi 100 mm (dwa z blokadą). Oponki wykonane z materiału niebrudzącego podłoża. Przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego. Wymiary blatu: 1500x650 mm.Stolik z certyfikatem wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. szt 15 Stolik opatrunkowy ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Stolik z blatem zagłębionym z galeryjką z trzech stron i dwoma półkami montowanymi na stałe. Dolna półka bezpośrednio nad kołami. Stolik wyposażony w uchwyt znajdujący się przy krótszymboku. Wyrób na kółkach fi 100 mm (dwa z blokadą). Oponki wykonane z materiału niebrudzącego podłoża. Przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego. Stolik dodatkowo wyposażony w stelaż na worek foliowy 60l., bez pokrywy. Wymiary blatu: 750x650 mm.Stolik z certyfikatem wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. szt. 16 Taboret bez oparcia, wyposażony w siedzisko tapicerowane. Siedzisko okrągłe o średnicy 350 mm. Siedzisko odporne na działanie środków dezynfekcyjnych stosowanych powszechnie na salach operacyjnych. Kolor tapicerki – zieleń medyczna (standardowo) lub inny uzgodniony z Zamawiającym. Wysokość siedziska podnoszona hydraulicznie (za pomocą dźwigni nożnej). Podstawa trójramienna z 5 kółkami o średnicy fi 50 mm (w tym dwa z blokadą). Oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża. Taboret z obręczą pod nogi. Dopuszczalne obciążenie 135 kg. Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.Taboret z certyfikatem wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. szt 17 Taboret z oparciem i siedziskiem tapicerowanym. Siedzisko okrągłe o średnicy 350 mm. Siedzisko odporne na działanie środków dezynfekcyjnych stosowanych powszechnie na salach operacyjnych. Kolor tapicerki – zieleń medyczna (standardowo) lub inny uzgodniony z Zamawiającym. Wysokość siedziska podnoszona pneumatycznie (ręcznie za pomocą sprężyny gazowej). Oparcie regulowane w dwóch płaszczyznach (góra-dół, przód-tył). Podstawa trójramienna z 5 kółkami fi 50 mm (w tym dwa z blokadą). Oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża. Taboret z obręczą pod nogi. Dopuszczalne obciążenie 135 kg. Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne.Taboret z certyfikatem wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. szt 18 Podest operacyjny jednostopniowy wykonany ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Podest na czterech nóżkach regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania podestu). Na powierzchni paski antypoślizgowe. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. szt 19 Podest operacyjny dwustopniowy wykonany ze stali nierdzewnej w gatunku 1.4301 (304). Podest na czterech nóżkach regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania podestu). Na powierzchni paski antypoślizgowe. Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne. Wymiary: 500x650x410 mm. szt 1

II.5) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33192000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 39100000-3 mebleDodatkowe kody CPV : 33192000-2 meble medyczne
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności dostawie i montażu mebli medycznych na kwotę minimum: 86 000,00zł; każda z dostaw;2) posiadanie certyfikatu systemu jakości czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy ISO 9001:2008 dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli, wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 poz. 155) oraz ISO 13 485
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.2. Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: dostawie i montażu mebli medycznych na kwotę minimum: 86 000,00zł; każda z dostaw;3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186).4. Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, której pozycji dotyczy dany opis, fotografia (katalog).Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.5. Posiadanie certyfikatu systemu jakości ISO 9001 :2008 oraz ISO 134856. Posiadanie certyfikatu PZH potwierdzający zastosowanie mebli
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin gwarancji przedmiotu zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu• inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696; Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawa i montaż mebli wraz z wykonaniem systemowej zabudowy Pracowni Hemodynamiki nr Zp/65/PN-62/20.prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Wykonawca posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;• Wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do prac brukarskich - Wisznia Mała
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z inwestycją na budowę przedszkola poszukuję firmy do prac brukarskich. Prace na terenie m. Kryniczno - budowa przedszkola. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI