Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż mebli szkolnych do Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w
Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 08 11
1.5.8.) Numer faksu: 85 711 20 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli szkolnych do Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w
Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a071afe-caa9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce, Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Promocja zatrudnienia młodzieży w regionie przygranicznym poprzez podnoszenie ich umiejętności zawodowych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Interreg V-A Litwa-Polska, Priorytet 2. Promowanie trwałego i wysokiej jakości zatrudnienia oraz wsparcie mobilności pracowników.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanego formularza: "Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP udostępnionego przez miniPortal oraz poczty elektronicznej, przy użyciu adresu e-mail: przetargi@sokolka-powiat.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), informuję że: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Sokólski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka, tel. 85 711 08 76, www.sokolka-powiat.pl, e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl;2) inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Krzysztof Borowski, kontakt: pisemny za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka, pocztą elektroniczną na adres e-mail: krzysztof.borowski@sokolka-powiat.pl., tel. 85 711 08 15;3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74-76 ustawy prawo zamówień publicznych;5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jednocześnie w oparciu o § 38 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) po upływie pełnych dwóch lat kalendarzowych, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, dla którego powstał zbiór przesyłek w składzie, dane osobowe będą przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej, gdzie dokumentacja z zakresu zamówień publicznych przechowywana jest przez okres 5 lat.6) obowiązek podania danych osobowych dotyczących osoby fizycznej jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; osoba, której danych osobowych to dotyczy posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy osoba, której danych to dotyczy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której danych osobowych to dotyczy nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-IV.272.18.2021.AŁ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 146911,72 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19595,89 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, kompletnych, wyposażonych we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, mebli szkolnych do Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej. Zamawiający wymaga, aby żaden element mebli, ani żadna ich część składowa, nie były powystawowe i nie były wykorzystywane wcześniej przez inny podmiot. Wszystkie oferowane meble muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Zakres przewidziany do realizacji zamówienia obejmuje: Meble do Zespołu Szkół w Sokółce: Stół – stolik szkolny 1- osobowy (dla ucznia) - 20 sztuk, Krzesło szkolne (dla ucznia) – 20 sztuk, Regał na pomoce dydaktyczne – 1 sztuka, Regał narożny – 1 sztuka, Fotel biurowy – 2 sztuki, Meble do Zespołu Szkół w Suchowoli: Biurko komputerowe (dla ucznia) – 10 sztuk, Biurko komputerowe (dla nauczyciela) – 1 sztuka, Fotel obrotowy (dla nauczyciela) – 1 sztuka, Fotel obrotowy (dla ucznia) – 10 sztuk, Meble do Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej: Składany stół konferencyjny – 1 sztuka, Krzesło konferencyjne – 20 sztuk, Biurko komputerowe z szufladami – 1 sztuka, Fotel obrotowy dla nauczyciela – 2 sztuki, W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany będzie do: dostarczenia mebli do Zespołu Szkół w Sokółce znajdującego się przy ul. Mickiewicza 11, Zespołu Szkół w Suchowoli znajdującego się przy ul. Augustowskiej 2, Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej znajdującego się przy ul. 1000 - lecia Państwa Polskiego 24, wniesienia mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montażu, instalacji i ustawienia mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, uprzątnięcia pomieszczeń, w których montowano meble oraz usunięcia na własny koszt odpadów powstałych w czasie dostawy i montażu mebli, w szczególności kartonów, folii, zabezpieczeń ze styropianu itp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39121000-6 - Biurka i stoły
39131000-9 - Regały biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39134000-0 - Meble komputerowe
39151300-8 - Meble modułowe
39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przez ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076, 1086 i z 2021r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
formularz specyfikacji technicznej oferowanych mebli i wyposażenia, w przypadku mebli wykazanych w pkt 1.3 (regał na pomoce dydaktyczne) i 1.4 (regał narożny), 2.2 (biurko komputerowe) oraz 3.1 (składany stół konferencyjny) i 3.3 (biurko uniwersalne) Formularza ofertowego: aktualny certyfikat lub atest wydany przez uprawnioną jednostkę potwierdzający, iż płyta meblowa, z której będą wykonane meble posiada klasę higieniczną E1 lub równoważną, w przypadku foteli obrotowych wykazanych w pkt 1.5, 2.3, 3.4 Formularza ofertowego: aktualny certyfikat lub atest wydany przez uprawnioną jednostkę, z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, zgodnie z normami PN-EN 1335-1:2020-09, PN-EN 1335-2:2019-03, lub normami równoważnymi, w przypadku krzeseł konferencyjnych wykazanych w pkt 3.2 Formularza ofertowego: aktualny certyfikat lub atest wydany przez uprawnioną jednostkę, z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, zgodnie z normami PN-EN 1335-1:2020-09, PN-EN 1335-2:2019-03, lub normami równoważnymi, w przypadku mebli przeznaczonych do użytku dla uczniów: wykazanych w pkt 1.1 (stolik szkolny), 1.2 (krzesło szkolne), 2.1 (biurko komputerowe), oraz 2.4 (fotel obrotowy) Formularza ofertowego : aktualny certyfikat lub atest wydany przez uprawnioną jednostkę, badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, zgodnie z normami PN-EN 1729-1:2016, PN-EN 1729-2+A1:2016, PN-EN 1729-1:2007, PN – EN 1729–2: 2007 lub równoważną5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
formularz specyfikacji technicznej oferowanych mebli i wyposażenia, w przypadku mebli wykazanych w pkt 1.3 (regał na pomoce dydaktyczne) i 1.4 (regał narożny), 2.2 (biurko komputerowe) oraz 3.1 (składany stół konferencyjny) i 3.3 (biurko uniwersalne) Formularza ofertowego: aktualny certyfikat lub atest wydany przez uprawnioną jednostkę potwierdzający, iż płyta meblowa, z której będą wykonane meble posiada klasę higieniczną E1 lub równoważną, w przypadku foteli obrotowych wykazanych w pkt 1.5, 2.3, 3.4 Formularza ofertowego: aktualny certyfikat lub atest wydany przez uprawnioną jednostkę, z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, zgodnie z normami PN-EN 1335-1:2020-09, PN-EN 1335-2:2019-03, lub normami równoważnymi, w przypadku krzeseł konferencyjnych wykazanych w pkt 3.2 Formularza ofertowego: aktualny certyfikat lub atest wydany przez uprawnioną jednostkę, z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, zgodnie z normami PN-EN 1335-1:2020-09, PN-EN 1335-2:2019-03, lub normami równoważnymi, w przypadku mebli przeznaczonych do użytku dla uczniów: wykazanych w pkt 1.1 (stolik szkolny), 1.2 (krzesło szkolne), 2.1 (biurko komputerowe), oraz 2.4 (fotel obrotowy) Formularza ofertowego : aktualny certyfikat lub atest wydany przez uprawnioną jednostkę, badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, zgodnie z normami PN-EN 1729-1:2016, PN-EN 1729-2+A1:2016, PN-EN 1729-1:2007, PN – EN 1729–2: 2007 lub równoważną5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- pełnomocnictwo, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,- pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,