Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
„Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
1.2.4 „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 1: Dostawa i montaż mebli biurowych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 1 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 1, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
23. Meble w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto meble stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
24. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówce
w celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.
25. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
26. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia mebli po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 2: Dostawa i montaż mebli dziecięcych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1604) w myśl § 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia MENiS szkoły i placówki mogą nabywać i stosować wyroby jedynie, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.
3. Wśród wyrobów, które są objęte tym wymaganiem znajdują się: m. in. meble szkolne i przedszkolne, zarówno szkieletowe /krzesła, stoliki, biurka itp./ jak i skrzyniowe /regały, szafy, biblioteki, itp./; przeznaczone do wszystkich dydaktycznych pomieszczeń użytkowanych przez dzieci i młodzież.
4. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie pozycje wymienione w Części 2 posiadają stosowne aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.
5. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
7. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
8. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
9. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
11. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
12. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
15. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
16. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
17. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
18. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
19. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 2 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
20. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 2, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
21. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
22. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
23. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy (wymienione w załączniku nr 2 do SWZ) przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
24. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
25. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
26. Meble w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto meble stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
27. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówce
w celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.
28. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
29. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia mebli po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 3: Dostawa i montaż krzeseł dziecięcych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1604) w myśl § 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia MENiS szkoły i placówki mogą nabywać i stosować wyroby jedynie, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.
3. Wśród wyrobów, które są objęte tym wymaganiem znajdują się: m. in. meble szkolne i przedszkolne, zarówno szkieletowe /krzesła, stoliki, biurka itp./ jak i skrzyniowe /regały, szafy, biblioteki, itp./; przeznaczone do wszystkich dydaktycznych pomieszczeń użytkowanych przez dzieci i młodzież.
4. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie pozycje wymienione w Części 3 posiadają stosowne aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.
5. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
7. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
8. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
9. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
11. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
12. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
15. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
16. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
17. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
18. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
19. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 3 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
20. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 3, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
21. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
22. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
23. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy (wymienione w załączniku nr 2 do SWZ) przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
24. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
25. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia w terminie do 11.12.2023 r.,
do wskazanych pomieszczeń w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,
43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt. Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego
o terminie dostawy.
26. Krzesła w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto krzesła stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
27. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
28. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia krzeseł po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 4: Dostawa i montaż krzeseł oraz foteli biurowych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 4 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 4, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
23. Krzesła/ fotele w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto krzesła stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
24. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
25. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia krzeseł po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 5: Dostawa i montaż foteli komputerowych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 5 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 5, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,
43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
23. Fotele komputerowe stanowiące wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
24. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
25. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia foteli po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 6: Dostawa i montaż szaf metalowych oraz regałów
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi
i materiałów montażowych.
5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 6 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 6, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,
43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
23. Szafy metalowe/ regały w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto elementy stanowiące wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
24. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówce
w celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.
25. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
26. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia szaf i regałów po schodach.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10