Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
„Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
1.2.4 „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 1: Dostawa i montaż mebli biurowych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 1 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 1, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
23. Meble w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto meble stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
24. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówce
w celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.
25. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
26. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia mebli po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 2: Dostawa i montaż mebli dziecięcych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1604) w myśl § 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia MENiS szkoły i placówki mogą nabywać i stosować wyroby jedynie, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.
3. Wśród wyrobów, które są objęte tym wymaganiem znajdują się: m. in. meble szkolne i przedszkolne, zarówno szkieletowe /krzesła, stoliki, biurka itp./ jak i skrzyniowe /regały, szafy, biblioteki, itp./; przeznaczone do wszystkich dydaktycznych pomieszczeń użytkowanych przez dzieci i młodzież.
4. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie pozycje wymienione w Części 2 posiadają stosowne aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.
5. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
7. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
8. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
9. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
11. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
12. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
15. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
16. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
17. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
18. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
19. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 2 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
20. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 2, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
21. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
22. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
23. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy (wymienione w załączniku nr 2 do SWZ) przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
24. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
25. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
26. Meble w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto meble stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
27. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówce
w celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.
28. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
29. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia mebli po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 3: Dostawa i montaż krzeseł dziecięcych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1604) w myśl § 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia MENiS szkoły i placówki mogą nabywać i stosować wyroby jedynie, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.
3. Wśród wyrobów, które są objęte tym wymaganiem znajdują się: m. in. meble szkolne i przedszkolne, zarówno szkieletowe /krzesła, stoliki, biurka itp./ jak i skrzyniowe /regały, szafy, biblioteki, itp./; przeznaczone do wszystkich dydaktycznych pomieszczeń użytkowanych przez dzieci i młodzież.
4. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie pozycje wymienione w Części 3 posiadają stosowne aktualne certyfikaty zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji /PCA/ jednostki certyfikujące wyroby.
5. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
7. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
8. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
9. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
11. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
12. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
15. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
16. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
17. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
18. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
19. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 3 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
20. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 3, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
21. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
22. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
23. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy (wymienione w załączniku nr 2 do SWZ) przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
24. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
25. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia w terminie do 11.12.2023 r.,
do wskazanych pomieszczeń w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,
43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt. Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego
o terminie dostawy.
26. Krzesła w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto krzesła stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
27. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
28. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia krzeseł po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 4: Dostawa i montaż krzeseł oraz foteli biurowych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 4 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 4, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
23. Krzesła/ fotele w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto krzesła stanowiące serię, tj, wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
24. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
25. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia krzeseł po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 5: Dostawa i montaż foteli komputerowych
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi i materiałów montażowych.
5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 5 był nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące na wszystkie wymienione pozycje w części 5, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,
43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
23. Fotele komputerowe stanowiące wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
24. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
25. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia foteli po schodach.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach.
Część 6: Dostawa i montaż szaf metalowych oraz regałów
Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy (piętro II oraz piętro III)
2. Dla wszystkich wymienionych pozycji w tabeli opisane parametry należy traktować jako minimalne.
Wybór kolorów nastąpi przed podpisaniem umowy z Wykonawcą po przedstawieniu próbników kolorów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia terminowo, z dochowaniem należytej staranności, na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi zasadami najlepszej praktyki zawodowej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami
oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej przez niego działalności.
4. Wszystkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia spoczywają na Wykonawcy, który zapewni, na swój koszt transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie i montaż
w pomieszczeniach wskazanych przez Odbierającego przy użyciu własnej siły roboczej, narzędzi
i materiałów montażowych.
5. Przedmiot zamówienia podczas transportu do miejsca przeznaczenia powinien być opakowany
i zabezpieczony w taki sposób, aby zapobiec jego zdekompletowaniu, zniszczeniu lub obniżeniu jego jakości.
6. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także odpowiada obowiązującym normom i posiada niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Odbierającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8. Wszystkie pozycje wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej.
9. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe z jego winy, dotyczące pracowników własnych i osób trzecich, powstałe w związku
z czynnościami prowadzonymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie bieżącego porządku w trakcie dostawy oraz naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uszkodzeń mechanicznych budynku wewnątrz i na zewnątrz.
12. Wszelkie śmieci, odpady bieżące i końcowe, powstałe w toku prowadzonych prac Wykonawca usuwa na własny koszt.
13. Przedmiot zamówienia przeznaczony dla placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
14. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
16. Zamawiajacy wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na wszystkie wymienione pozycje
w części 6 był nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
17. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy na wszystkie wymienione pozycje w części 6, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna
ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
18. Zamawiający na każdym etapie postępowania i realizacji zamówienia może żądać potwierdzenia aktualnych certyfikatów i atestów dopuszczających produkt do użytkowania i obrotu na rynku polskim.
19. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na realizację postanowień umowy w szczególności
o przewidywanym opóźnieniu w dostawie.
20. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Odbierającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
Za dzień wydania uważa się dzień, w którym wszystkie elementy przedmiotu zamówienia zostały odebrane przez Odbierającego.
21. Wykonawca umożliwi Odbierającemu sprawdzenie dostarczonego wyposażenia w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że przedmiot zamówienia jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności,
że odpowiadają wymogom określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
22. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanych pomieszczeniach
w terminie do 11.12.2023 r., w godzinach 8.00 – 15.00 do siedziby Odbierającego : Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Tychach, ul. Edukacji 102,
43-100 Tychy, własnym transportem, własną siłą roboczą i na własny koszt.
Najpóźniej na trzy dni przed terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy.
23. Szafy metalowe/ regały w danej pozycji w więcej niż jednym egzemplarzu muszą pochodzić od jednego producenta. Ponadto elementy stanowiące wyposażenie jednego pomieszczenia Poradni muszą być jednego rodzaju/modelu/linii i pochodzić od jednego producenta.
24. Po podpisaniu umowy Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w placówce
w celu potwierdzenia lokalizacji montażu, z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia.
25. Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu realizacji zamówienia.
26. W budynku jest winda więc nie będzie konieczności wnoszenia szaf i regałów po schodach.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Remonty kompleksowe
Sosnowiec (śląskie)
Tynkowanie
Sosnowiec (śląskie)
Malowanie
Sosnowiec (śląskie)
Wyburzanie ścian
Sosnowiec (śląskie)
Wykańczanie wnętrz
Sosnowiec (śląskie)
Serwis AGD
Chybie (śląskie)
Usuwanie awarii elektrycznych
Rudziniec, Katowice, Opole (śląskie)
Montaż monitoringu
Rudziniec, Katowice, Opole (śląskie)
Instalacje antenowe
Rudziniec, Katowice, Opole (śląskie)