Dostawa i montaż mebli do siedziby Urzędu Gminy Jabłonna

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż mebli do siedziby Urzędu Gminy Jabłonna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJabłonna
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jabłonna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-24
  • Numer ogłoszenia601542-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 601542-N-2019 z dnia 2019-09-24 r.

Gmina Jabłonna: Dostawa i montaż mebli do siedziby Urzędu Gminy Jabłonna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa i montaż mebli do siedziby Urzedu Gminy Jabłonna
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonna, krajowy numer identyfikacyjny 53516100000000, ul. Majątek  22 , 23-114  Jabłonna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 610 577, , e-mail przetargi@jablonna.lubelskie.pl, , faks 815 610 065.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do siedziby Urzędu Gminy Jabłonna
Numer referencyjny: ZP.271.18.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z montażem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 26, 23-114 Jabłonna-Majątek Zamawiający wymaga, aby oferowane meble spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu umowy. Oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r.,Nr 148, poz. 973). Meble muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. Użyte do produkcji mebli komponenty muszą posiadać atesty higieniczne lub inny równoważny dokument. Meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu: 1) wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na materiały użyte do produkcji, 2) wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na wyprodukowane meble (gotowy produkt). Dostawa mebli będzie realizowana w terminach określonych w umowie. Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów: wysokości, głębokości i szerokości od podanych minimalnych wartości na poziomie +/-2 %. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy do przedstawienia próbek i rozwiązań materiałowych do akceptacji Zamawiającego 12. Wszystkie rozwiązania techniczne i materiałowe mogą być zastąpione, przy zachowaniu cech równoważności. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Kolorystyka płyty meblowej – do ustalenia z Zamawiającym. Kolorystyka obić tapicerskich – do ustalenia z Zamawiającym. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej i zwymiarowania pomieszczeń. Oferent powinien do oferty załączyć rysunki bądź zdjęcia oferowanych produktów. Oferent powinien przedstawić Zamawiającemu propozycje kolorów płyt meblowych oraz tkanin tapicerskich do wyboru. Należy uwzględnić możliwość łączenia kolorów w meblach np. inny kolor korpusu, inny frontów przy szafach i inny kolor blatu, inny stelaż biurek. Meble powinny być zmontowane, ustawione wg wskazówek Zamawiającego. Blaty biurek wyposażone w przepust kablowy – umiejscowienie do ustalenia z Zamawiającym. Płyta, z której wykonane są blaty biurek powinna mieć strukturę BS. Jeśli nie opisano inaczej - płyta meblowa 18mm na półki, elementy korpusu, 25mm na blaty i wieńce szaf i regałów oklejana obrzeżem PCV o grubości 2mm na blatach, wieńcach, bokach szaf i regałów oraz 0,6mm na półkach i elementach korpusu. Uchwyty metalowe w meblach biurowych o rozstawie 128mm, w meblach gabinetowych wpuszczane w płytę – kształt i wymiar wg propozycji Oferenta do uzgodnienia z Zamawiającym. Szczegółowe rodzaje mebli stanowiące przedmiot zamówienia: 1.Biurko proste Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Wymiary: 160x70x75 cm 1 sztuka 2. Biurko proste Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Wymiary: 160x60x75 cm 2 sztuki 3. Biurko proste Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Wymiary: 140x60x75 cm 1 sztuka 4. Biurko kątowe w kształcie litery L - lewe Biurko kątowe w kształcie litery L z zaokrąglonym wycięciem od strony użytkownika. Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Biurko lewe, wymiary: 160/70x105/50x75 cm 9 sztuka 5. Biurko kątowe w kształcie litery L - lewe Biurko kątowe w kształcie litery L z zaokrąglonym wycięciem od strony użytkownika. Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Biurko lewe, wymiary: 160/60x105/50x75 cm 1 sztuka 6. Biurko kątowe w kształcie litery L - prawe Biurko kątowe w kształcie litery L z zaokrąglonym wycięciem od strony użytkownika. Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Biurko prawe, wymiary: 160/70x105/50x75 cm 14 sztuk 7. Lada – pulpit Biurko proste, wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Przednia ściana – blenda od blatu do podłoża z boniowaniem. Wymiary: 140x70x75 cm 1 sztuka 8. Nadstawka do lady z przegrodami na pocztę Nadstawka wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Od strony użytkownika przegrody do przechowywania kopert formatu min. B5. Wymiary: 140x30x30 cm 1 sztuka 9. Lada – pulpit Biurko proste, wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Przednia ściana – blenda od blatu do podłoża z boniowaniem. Wymiary: 180x70x75 cm 1 sztuka 10. Nadstawka do lady Nadstawka wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Przednia ściana boniowana. Wymiary: 180x30x30 cm 1 sztuka 11. Kontener mobilny Kontener podblatowy na kółkach z trzema szufladami, wyposażony w zamek centralny. Wykonany w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wymiary: 43x50x60 cm 3 sztuki 12. Dostawka do biurka z szufladami Dostawka z czterema szufladami zamykanymi zamkiem centralnym, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Wymiary: 43x50x75 cm 27 sztuk 13. Szafa aktowa 5-cio półkowa Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Dwudrzwiowa. Wymiary: 80x37x185 cm 66 sztuk 14. Szafa aktowa 5-cio półkowa Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Jednodrzwiowa. Wymiary: 42x37x185 2 sztuki 15. Szafa aktowa 5-cio półkowa, półotwarta Szafa z drzwiami zamykanymi zamkiem na wysokości dwóch dolnych przestrzeni składowania, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wymiary: 80x37x185 cm 4 sztuki 16. Regał aktowy, otwarty, 5-cio półkowy Regał wykonany w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wymiary: 80x37x185 cm 7 sztuk 17. Regał aktowy, otwarty, 5-cio półkowy Regał wykonany w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wymiary: 42x37x185 cm 2 sztuki 18. Szafa aktowa 3 półkowa Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wymiary: 80x37x114 cm 7 sztuk 19. Szafa aktowa 3 półkowa Szafa z drzwiami na wysokości dwóch dolnych przestrzeni składowania, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wymiary: 80x37x114 cm 1 sztuka 20. Wózek pod komputer Wózek wykonany z blachy malowanej farbą proszkową na kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, na kółkach 50mm. Wymiary dostosowane do wielkości obudowy jednostki centralnej - biurka. 28 sztuk 21. Szafka pod drukarkę Szafka w całości wykonana z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1, zamykana. Dwie półki wewnątrz. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wymiary: 61x61x60 cm 7 sztuk 22. Dostawka do biurka zaokrąglona Blat zaokrąglony wykonany z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1, o grubości 25mm, montowana do biurka, bądź biurek od spodu za pomocą płaskowników. Dostawka wspierana na nogach stalowych o średnicy 6 cm z regulowaną stopką. Wysokość dostawki dostosowana do wysokości biurek. Wymiary: 140x40x75 cm 4 sztuki 23. Dostawka do biurka zaokrąglona Blat zaokrąglony wykonany z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1, o grubości 25mm, montowana do biurka, bądź biurek od spodu za pomocą płaskowników. Dostawka wspierana na nogach stalowych o średnicy 6 cm z regulowaną stopką. Wysokość dostawki dostosowana do wysokości biurek. Wymiary: 160x40x75 cm 6 sztuk 24. Stół na stelażu metalowym Blat z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm na stelażu ramowym, spawanym, wykonanym z kształtownika stalowego, malowanego farbą proszkową 20x30(rama) i 50x50(nogi). Stopki umożliwiające wypoziomowanie. Wymiary: 140x80x75 cm 5 sztuk 25. Stół na stelażu metalowym Blat z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm na stelażu ramowym, spawanym, wykonanym z kształtownika stalowego, malowanego farbą proszkową 20x30(rama) i 50x50(nogi). Stopki umożliwiające wypoziomowanie. Wymiary:180x80x75 cm 1 sztuk 26. Stół na stelażu metalowym Blat z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm na stelażu ramowym, spawanym, wykonanym z kształtownika stalowego, malowanego farbą proszkową 20x30(rama) i 50x50(nogi). Stopki umożliwiające wypoziomowanie. Wymiary: 120x80x75 cm 1 sztuk 27. Szafa metalowa do przechowywania dokumentów poufnych Klasa A. Korpus i drzwi z blachy min. 1mm grubości. Zamek kluczowy, mechaniczny w klasie A wg normy EN 1300, zabezpieczony przed próbą włamania np. przewierceniem. Mechanizm ryglowy na trzech krawędziach drzwi. Rygle o średnicy min. 11mm. Zawiasy drzwi schowane. Wewnątrz szafy 4 przestawne półki. Wymiary: 100x40x190 cm 1 sztuk 28. Szafa aktowo-ubraniowa Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz przestrzeń do wieszania ubrań na wysuwanym uchwycie oraz półki rozstawem przystosowane do przechowywania akt. Wymiary: 80x37x185 cm 4 sztuk 29. Szafa ubraniowa Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz przestrzeń do wieszania ubrań. Wymiary: 80x37x185 cm 1 sztuk 30. Nadstawka szafy aktowej Szafka – nadstawka aktowa 2-półkowa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wymiary: 80x37x76 cm 13 sztuk 31. Wieszak metalowy Wolnostojący wieszak dwustronny, dwurzędowy, wykonany z profili stalowych min. 40x40mm malowanych farbą proszkową na kolor uzgodniony z Zamawiającym. Wieszak w każdym rzędzie powinien mieć po 10 wspawanych haczyków do zawieszenia ubrań czyli 60 zawiesi łącznie. Konstrukcja wieszaka powinna zapewniać jego stabilność. Wymiary: 150-170x60-70x180-190 cm 3 sztuk 32. Biurko kształtowe w kształcie litery L - prawe Biurko kształtowe w kształcie litery L, z prostą – dostawną do ściany krótszą krawędzią blatu i prostą krawędzią dostawną do szafki/dostawki biurka oraz zaokrąglonymi pozostałymi krawędziami. Blat biurka wykonany z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm. Stelaż stanowią stopy metalowe w kształcie litery L, malowane farbą proszkową na kolor RAL9006 połączone pod blatem belką wzmacniającą nadająca konstrukcji odpowiedniej stabilności i zabezpieczającą blat przed uginaniem. Osłona – blenda wykonana z blachy perforowanej, malowanej farbą proszkową na kolor RAL9006 Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Biurko prawe. Wymiary: 160/100x90/50x75 cm 2 sztuk 33. Biurko kształtowe w kształcie litery L - lewe Biurko kształtowe w kształcie litery L, z prostą – dostawną do ściany krótszą krawędzią blatu i prostą krawędzią dostawną do szafki/dostawki biurka oraz zaokrąglonymi pozostałymi krawędziami. Blat biurka wykonany z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm. Stelaż stanowią stopy metalowe w kształcie litery L, malowane farbą proszkową na kolor RAL9006 połączone pod blatem belką wzmacniającą nadająca konstrukcji odpowiedniej stabilności i zabezpieczającą blat przed uginaniem. Osłona – blenda wykonana z blachy perforowanej, malowanej farbą proszkową na kolor RAL9006 Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Biurko lewe. Wymiary: 170/90x80/50x75 cm 1 sztuka 34. Stół na stelażu metalowym Blat z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm na stelażu ramowym, spawanym, wykonanym z kształtownika stalowego, malowanego farbą proszkową 20x30(rama) i 50x50(nogi). Stopki umożliwiające wypoziomowanie. Wymiary:190x90x75 cm 8 sztuk 35. Szafa na plany i rysunki w rulonach Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz szafy przegrody do przechowywania pionowo rulonów z planami i rysunkami. Wymiary: 80x37x185 cm 1 sztuka 36. Szafka do biurka Szafka z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz szafy dwie półki, z czego jedna dostosowana do wysokości segregatora. Wymiary: 40x50x75 cm 1 sztuka 37. Szafka do biurka Szafka z drzwiami przesuwnymi, zamykanymi zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz szafy dwie półki, z czego jedna dostosowana do wysokości segregatora. Wymiary: 80x50x75 cm 2 sztuki 38. Dostawka do biurka z szufladami Dostawka z czterema szufladami zamykanymi zamkiem centralnym, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Nawis blatu z lewej strony szuflad 22cm. Dostawka montowana do blatu biurka za pomocą płaskowników przykręcanych pod blatami biurka i dostawki. Wymiary: 65x50x75 cm 1 sztuka 39. Szafka niska Szafka jednodrzwiowa, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz szafy dwie półki, z czego jedna dostosowana do wysokości segregatora. Wymiary: 42x37x75 cm 1 sztuka 40. Zestaw mebli gabinetowych - 1 sztuka Meble, charakteryzujące się prestiżowym, eleganckim wzornictwem. Blaty, nogi biurek, stołów oraz wieńce szaf i regałów wykonane z klejonej, podwójnej płyty o grubości 36mm, pozostałe elementy – korpusy mebli wykonane z płyty o grubości 18mm. Płyta meblowa melaminowana w klasie higieny E1. Obrzeża zabezpieczone okleiną PCV o grubości 2mm. Szafy z drzwiami płytowymi oraz ze szkła hartowanego antisol, o grubości 6mm, barwionego na kolor ciemno szary/grafitowy. Zawiasy łączone ze szkłem za pomocą kleju utwardzanego za pomocą technologii UV. Uchwyty poziome wpuszczone w drzwi lub fronty szuflad. W skład zestawu wchodzą: 1) Szafa ubraniowa z komorą, w której znajduje się wysuwany uchwyt do zawieszania ubrań na wieszakach oraz półką powyżej i kolumną boczną z pięcioma półkami. Wymiary: 80x42x188 cm ilość: 1 szt. 2) Szafa aktowa 5-cio półkowa. Wymiary: 80x42x188 cm ilość: 2 szt. 3) Szafa aktowa 3 półkowa z drzwiami szklanymi. Wymiary: 80x42x120 cm ilość: 1 szt. 4) Stół konferencyjny dla 6-ciu osób z zaokrąglonymi bokami blatu oraz nóg. Wymiary: 180x100x75 cm ilość: 1 szt. 5) Biurko łukowe z zaokrąglonymi krawędziami blatu – wypukłymi od frontu i po bokach oraz wklęsłą od strony użytkownika. Krawędzie nóg zaokrąglone, wypukłe. Wymiary: 2100x105x75 cm ilość: 1 szt. 6) Szafka dostawna do biurka. Szafka 3-kolumnowa – po bokach szafki zamykane, środek z czterema szufladami. Wymiary: 90x50x71,4 ilość: 1 szt. 7) Blat kryjący do szafki dostawnej z wycięciem pasującym do krzywizny blatu biurka. Wymiary: 180x60 ilość: 1 szt. 41. Krzesło obrotowe pracownicze - 26 sztuk Krzesło tapicerowane z miękkim szerokim siedziskiem i miękkim, ergonomicznie profilowanym oparciem: - mechanizm krzesła pozwalający na swobodne kołysanie użytkownika, bądź niezależną blokadę kąta nachylenia siedziska i oparcia w dowolnej pozycji. Siła oporu odchylenia oparcia regulowana za pomocą śruby. Oparcie o szerokości 47cm i wysokości 56 cm z możliwością regulacji góra-dół, - podłokietniki z regulacją góra-dół z miękkimi nakładkami z tworzywa, - szerokość pomiędzy podłokietnikami min. 42 cm, - regulacja wysokości siedziska/krzesła, - krzesło na podstawie pięcioramiennej z trwałego, solidnego tworzywa sztucznego w kolorze czarnym, - kółka dostosowane do twardych powierzchni, - tapicerka z certyfikatem trudnozapalności EN1021-1 i -2; minimum 160 tys. Cykli Martindale’a, gramatura min 350g/m2; - kolor tapicerki do ustalenia z Zamawiając 42. Krzesło obrotowe menadżerskie - 2 sztuki Krzesło miękkie, tapicerowane, szerokie, komfortowe siedzisko z możliwością regulacji przód – tył - ergonomicznie wyprofilowane, miękkie oparcie tapicerowane wysokogatunkową siatką z regulowanym góra-dół podparciem dla lędźwi, - mechanizm krzesła pozwalający na swobodne kołysanie użytkownika, bądź blokadę w kilku pozycjach. Siedzisko i oparcie odchylają się synchronicznie. Siła oporu odchylenia oparcia i siedziska regulowana za pomocą śruby. - oparcie o szerokości 44 cm i wysokości 51 cm, - podłokietniki z regulacją góra-dół i przód-tył z miękkimi nakładkami z tworzywa, - szerokość między podłokietnikami min. 49 cm, - regulacja wysokości siedziska/krzesła, - przęsło na podstawie pięcioramiennej wykonanej lakierowanego aluminium, - tapicerowany zagłówek, - kółka dostosowane do twardych powierzchni - tapicerka z certyfikatem trudnozapalności EN1021-1 i -2; minimum 160 tys. Cykli Martindale’a, gramatura min 350g/m2; kolor tapicerki do ustalenia z Zamawiającym 43. Krzesło stacjonarne Miękkie, wygodne, krzesło tapicerowane. Stelaż metalowy, wykonany z profilu płasko-owalnego 30x15mm, o grubości ścianki 1,5mm, chromowanego. Siedzisko o szerokości 47cm i głębokości 41cm, oparcie o szerokości 48cm i wysokości 34cm. Krzesła z możliwością sztaplowania min. 8 sztuk. Tapicerka krzesła o gramaturze minimum 220g/m2 i odporności na ścieranie minimum 35 tys. Cykli Martindale’a. 110 44. Krzesło stacjonarne Miękkie, wygodne, krzesło tapicerowane. Stelaż metalowy, wykonany z profilu płasko-owalnego 30x15mm, o grubości ścianki 1,5mm, chromowanego. Siedzisko o szerokości 47cm i głębokości 41cm, oparcie o szerokości 48cm i wysokości 34cm. Krzesła z możliwością sztaplowania min. 8 sztuk. Tapicerka krzesła o gramaturze minimum 450g/m2 i odporności na ścieranie minimum 30 tys. Cykli Martindale’a łatwa w utrzymaniu czystości – typu skaj 11 45. Krzesło konferencyjne Krzesło stylistycznie i kolorystycznie pasujące do krzeseł obrotowych menadżerskich. Krzesło na stelażu metalowym, płozowym z miękkim, szerokim, komfortowym, tapicerowanym siedziskiem i miękkim, wysokim, tapicerowanym wysokogatunkową siatką oparciem. Podłokietniki zintegrowane z ramą krzesła z tapicerowanymi nakładkami. Tapicerka z certyfikatem trudnozapalności EN1021-1 i -2; minimum 160 tys. Cykli Martindale’a, gramatura min 350g/m2; kolor tapicerki do ustalenia z Zamawiającym. 6 46. Fotel konferencyjny, gabinetowy Fotel obrotowy, oparcie zintegrowane z podłokietnikami. Całość tapicerowana. Fotel na podstawie stalowej, chromowanej, czteroramiennej. Szerokość całkowita 48-50cm, głębokość całkowita 50-52cm, wysokość całkowita 78- 80cm. Minimalne parametry tapicerki: gramatura 450g/m2, odporność na ścieranie 30 tys. Cykli Martindale’a. 6 sztuk 47. Fotel gabinetowy Miękkie, szerokie, wygodne siedzisko, wysokie, ergonomicznie profilowane oparcie i zagłówek tapicerowane skórą naturalną, pikowane. Mechanizm synchroniczny pozwalający na swobodne kołysanie użytkownika i blokadę siedziska wraz z oparciem w dowolnej pozycji. Regulacja siły oporu oparcia w zależności od wagi użytkownika za pomocą pokrętła. Podłokietniki regulowane góra-dół z miękkimi nakładkami z tworzywa. Regulowana wysokość siedziska/fotela. Podstawa pięcioramienna z polerowanego aluminium. Kółka do twardych powierzchni. Kolor skóry do ustalenia z Zamawiającym 1 sztuka 48. Wieszak ubraniowy Stabilny, spawany wieszak metalowy – z rury o średnicy 60mm – kolumna, 32mm i 20mm o grubości ściany 1,5mm. Całość malowana farbą proszkową na kolor czarny lub szary – do ustalenia z Zamawiającym. Stopki wieszaka zabezpieczone stopkami z tworzywa. Wymiary: 65x65x175 cm 13 49. Zabudowa meblowa niska do pomieszczenia socjalnego Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych, z czego jedna ze zlewem wpuszczanym, jednokomorowym z ociekaczem, oraz słupka z czterema szufladami na prowadnicach kulkowych. Całość kryta blatem kuchenny o grubości 38 mm. Wymiary całości: 200x45x85 cm – Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować. 1 sztuka 51. Zabudowa meblowa niska do pomieszczenia socjalnego Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z trzech szafek dwudrzwiowych, z czego jedna ze zlewem wpuszczanym, jednokomorowym z ociekaczem, łącznika narożnego oraz słupka z pięcioma szufladami na prowadnicach kulkowych. Całość ustawiona wzdłuż ścian w kształcie litery L, kryta blatem kuchennym o grubości 38mm. Wymiary całości: 450x60x85 cm – Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować. 1 sztuka 52. Zabudowa meblowa górna do pomieszczenia socjalnego Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych, wiszących. Wymiary całości: 160x34x60 cm – Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować. 1 sztuka 53. Zlew gospodarczy Komora gospodarcza wykonana ze stali nierdzewnej o grubości min. 0,7mm, montowana do ściany. Wymiary: 53x43x22 cm 1 sztuka 54. Szafka – obudowa podgrzewacza wody Szafka dwudrzwiowa, bez pleców, wykonana z płyty meblowej, melaminowanej, w klasie higieny E1, o grubości 18mm, kryta blatem postformingowym. Szafka na stopkach lub stelażu o wysokości min. 10cm. Wymiary: 70x40x80 cm – Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować. 1 sztuka 55. Zabudowa meblowa niska do pomieszczenia socjalnego Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych, z czego jedna ze zlewem wpuszczanym, jednokomorowym z ociekaczem. Całość kryta blatem kuchenny o grubości 38 mm. Wymiary całości: 140x45x85 cm – Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować. 1 sztuka 56. Zabudowa meblowa górna do pomieszczenia socjalnego Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych z półkami, wiszących. Wymiary całości: 140x34x60 cm - Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować. 1 sztuka 57. Zabudowa meblowa niska do pomieszczenia socjalnego Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych oraz słupka z pięcioma szufladami na prowadnicach kulkowych. Całość kryta blatem kuchenny o grubości 38 mm. Wymiary całości: 150x45x85 cm – Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować. 1 sztuka

II.5) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39131000-9
39150000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty co dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu mebli do siedziby Urzędu Gminy o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 40 000 zł (z podatkiem VAT) dla każdego z zamówień - jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych - jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych w którym zostanie on opublikowany
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji 7 SIWZ. Na wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy po dokonanej analizie i badaniu ofert (tylko wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona): a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały ujęte w załączniku do SIWZ – projekt umowy, stanowiącym integralną część SIWZ. Nie dopuszcza się zmian umowy i wprowadzania postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego oraz takich, przy których uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty Wykonawcy.Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w pkt. 17.3 niniejszego rozdziału.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-04, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Konserwacja rowów Kompleksu Odwodnieniowego Łączany
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jabłonna: Dostawa mebli (krzesła) do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Jabłonnie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jabłonna: BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W TECHNOLOGII LED NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa wyposażenia wraz montażem do laboratorium.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Kobysewie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI