Dostawa i montaż foteli widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż foteli widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonii Gorzowskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-02
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-24
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00459352
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż foteli widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonii Gorzowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż foteli widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonii Gorzowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-211eed29-7257-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa i montaż foteli w Filharmonii Gorzowskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie jest współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego, Poddziałanie 4.4.2. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – ZIT Gorzów Wlkp.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisano w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.60.2023.NP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż foteli w ilości 550 sztuk widowni głównej Sali Koncertowej Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonii Gorzowskiej”.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: zakup, dostawę, wniesienie, montaż 550 sztuk foteli w budynku (głównej widowni) CEA-Filharmonii Gorzowskiej znajdującym się przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wielkopolskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ergonomia fotela

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zadania , z których każde polegało na dostawie i montażu minimum 500 sztuk foteli do obiektów typu: filharmonia, opera lub teatr;

W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu Zamawiający dopuszcza aby doświadczenie zrealizowanych dostaw dotyczyło dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Kartę techniczną oferowanego modelu fotela przedstawiającą jego parametry,
b) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane fotele lub materiały użyte do produkcji foteli posiadają następujące lub równoważne atesty i certyfikaty:
 Raport z badań wytrzymałościowych wg normy 12727, poziom 4;
 Sprawozdanie z badań w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny dla sklejki;
 Sprawozdanie z badań w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny dla oferowanego układu tapicerskiego;
 Sprawozdanie z badań w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie
z normą PN-88/B-02855 dla sklejki;
 Sprawozdanie z badań w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie
z normą PN-88/B-02855 dla całego układu tapicerskiego;
 Atest Higieniczny (nazwa widniejąca na badaniu musi odpowiadać oferowanemu fotelowi);
 Protokół z badania pianki siedziska przeprowadzonego wg normy PN – EN ISO 358: 2014, kwalifikujące pianki wg PN – EN ISO 5999:2013 w klasie X (warunki użytkowania szczególnie ciężkie).
 Próbkę-wzorzec oferowanego fotela zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wzorca oferowanego fotela w innym wybarwieniu drewna i dowolnym materiale tapicerskim oraz o wymiarach zbliżonych do opisanych w Rozdz.VI.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Kartę techniczną oferowanego modelu fotela przedstawiającą jego parametry,
b) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane fotele lub materiały użyte do produkcji foteli posiadają następujące lub równoważne atesty i certyfikaty:
 Raport z badań wytrzymałościowych wg normy 12727, poziom 4;
 Sprawozdanie z badań w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny dla sklejki;
 Sprawozdanie z badań w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny dla oferowanego układu tapicerskiego;
 Sprawozdanie z badań w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie
z normą PN-88/B-02855 dla sklejki;
 Sprawozdanie z badań w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie
z normą PN-88/B-02855 dla całego układu tapicerskiego;
 Atest Higieniczny (nazwa widniejąca na badaniu musi odpowiadać oferowanemu fotelowi);
 Protokół z badania pianki siedziska przeprowadzonego wg normy PN – EN ISO 358: 2014, kwalifikujące pianki wg PN – EN ISO 5999:2013 w klasie X (warunki użytkowania szczególnie ciężkie).
 Próbkę-wzorzec oferowanego fotela zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wzorca oferowanego fotela w innym wybarwieniu drewna i dowolnym materiale tapicerskim oraz o wymiarach zbliżonych do opisanych w Rozdz.VI.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym Część II SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-02 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dostawy w terminie: do 27 grudnia 2023 r. a montażu do 30 dni od terminu dostawy.
Zamawiający określił termin realizacji określonego zakresu zamówienia poprzez wskazanie konkretnej daty z uwagi na dofinansowanie zadania. Zgodnie z zawarta umową o dofinasowanie zakres finansowy zadania musi być wykonany do 29.12.2023 r. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI