I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, krajowy numer identyfikacyjny
36198768200000, ul.
Wileńska
6
,
47-400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324154654, 324152969, e-mail
jk@ckziu1.idsl.pl, zamowienia@ckziu1.idsl.pl, faks
324154654.
Adres strony internetowej (URL):
www.ckziu1raciborz.idsl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Adres:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie zmian producenta/modelu przewidzianego do dostarczenia wyposażenia, pod warunkiem spełnienia przez to wyposażenia wymagań ujętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jego ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami. 2. O dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 pisemny wniosek do Zamawiającego składa Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-05-27, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz, tel. 32 4154654, fax 32 4154654 wew. 28, email sek@ckziu1.idsl.pl 2) inspektorem ochrony danych (IOD) w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu jest Pan Leszek Proszowski, e-mail: nowator@nowator.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: CKZiU1.KAK.260.10.1.2019 na DOSTAWĘ DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 1 w Raciborzu” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet IX – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji w/w projektu do 31.08.2019r. oraz przez okres 5 lat począwszy od dnia zakończenia okresu realizacji w/w projektu tj. do dnia 31.08.2024r., przy czym IZ może przedłużyć ten termin na dalszy czas oznaczony; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU: CZĘŚĆ 1 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE: 1. Projektor multimedialny 1 sztuka 2. Wizualizer 1 sztuka 3. Cyfrowy aparat fotograficzny 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38651000-3, 38652100-1, 38651600-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
SPRZĘT LABORATORYJNY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 2 – SPRZĘT LABORATORYJNY: 1. Komplet areometrów 4 komplety 2. Refraktometr 1 sztuka 3. Zestaw biuret 8 kompletów 4. Zestaw pipet pomiarowych 3 komplety 5. Wirówka 1 sztuka 6. Elektrolizer 8 sztuk 7. Psychrometr aspiracyjny 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38410000-2, 33793000-5, 38437100-8, 42931100-2, 38415000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 3 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE: 1. Komputer przenośny 1 komplet 2. Projektor 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę i instalację komputera z oprogramowaniem oraz dostawę projektora. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 30213100-6, 38652100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
SPRZĘT ELEKTRONICZNY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 4 - SPRZĘT ELEKTRONICZNY: 1. Telewizor 1 sztuka 2. Oprogramowanie dla gastronomii 1 sztuka 3. Kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę telewizora, oprogramowania do gastronomii oraz dostawę i instalację kasy kelnerskiej i terminala z oprogramowaniem sieciowym. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 32324000-0, 48900000-7, 30142000-6, 30231100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 5 – SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO: 1. Maszynka do mielenia 2 sztuki 2. Blender gastronomiczny 6 sztuk 3. Frytkownica 2 sztuki 4. Waga pomiarowa 6 sztuk 5. Kuchenka mikrofalowa 2 sztuki 6. Naświetlacz do dezynfekcji jaj 1 sztuka 7. Sous Vide – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach 1 sztuka 8. Urządzenie do rozdrabniania surowców 1 sztuka 9. Prześwietlacz do sprawdzania świeżości jaj (owoskop) 1 sztuka 10. Grill gastronomiczny 1 sztuka 11. Salamander elektryczny 1 sztuka 12. Warnik do wody 2 sztuki 13. Waga magazynowa 1 sztuka 14. Podgrzewacz do potraw 8 sztuk 15. Witryna chłodnicza 2 sztuki 16. Kostkarka do lodu 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39711000-9, 39711210-4, 39711211-1, 39711300-2, 42923110-6, 39711362-4, 42214110-3, 39711361-7, 39715100-8, 39711130-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 6 – URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO: 1. Pakowarka próżniowa 1 sztuka 2. Maszyna uniwersalna (robot gastronomiczny) 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39711000-9, 42921300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:D. PRACOWNIA HOTELARSKO – TURYSTYCZNA: CZĘŚĆ 7 – MEBLE: 1. Biurko nauczyciela 1 sztuka 2. Krzesło nauczyciela 1 sztuka 3. Tablica 1 sztuka 4. Krzesło szkolne 16 sztuk 5. Zestaw mebli do pokoju hotelowego : szafa (1 sztuka), stojak na bagaże (1 sztuka) , łóżko hotelowe dwuosobowe (1 sztuka) 1 komplet Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu, a w przypadku zestawu mebli do pokoju hotelowego również montaż. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39150000-8, 39160000-1, 39121100-7, 39112000-0, 30195910-4, 39141300-5, 39151100-6, 39143110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
POMOCE DYDAKTYCZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:D. PRACOWNIA HOTELARSKO – TURYSTYCZNA: CZĘŚĆ 8 – POMOCE DYDAKTYCZNE: 1. Sejf hotelowy 1 sztuka 2. Wózek hotelowej obsługi pięter 1 sztuka 3. Aparat telefoniczny 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39313000-9, 44421300-0, 32550000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:E. PRACOWNIA MURARSKO – TYNKARSKA: CZĘŚĆ 14 - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE: 1. Komputer przenośny 1 komplet 2. Projektor 1 sztuka 3. Wizualizer 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 30213100-6, 38652100-1, 38651600-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA |
15,00 |
TERMIN REALIZACJI |
25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.