Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów gospodarczo – gastronomicznych, sprzętu AGD oraz wyrobów gospodarstwa domowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.lebiedzinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów gospodarczo – gastronomicznych, sprzętu AGD oraz wyrobów gospodarstwa domowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d444f2d-9a4b-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045126/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa artykułów gospodarczo-gastronomicznych, sprzętu AGD oraz wyrobów gospodarstwa domowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszyscy Wykonawcy w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni przed upływem terminu składania ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcję „Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace.
2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
56 KB/s;
2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox
z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
3) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową: Chrome; Mozilla Firefox;
4) włączoną obsługę JavaScript;
5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy
należy użyć formatu XAdES. W takiej sytuacji należy załączyć oddzielny plik
z podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewnić się, że załącza oba
pliki, tj. plik z treścią dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).
3) Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje
się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.
4. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości
do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,
csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,
ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Każdy plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie, widoczny jest
w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero
po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data "- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
7. Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.
8. Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS (szyfrowanie TLS).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Uwaga, numeracja przeniesiona z SWZ.
7. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzibą przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.
8. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl
9. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu i udzielenie zamówienia.
10. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
11. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić tylko w przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
12. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
13. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą dodatkowych informacji,
- żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
14. Osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo wniesienia sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.
15. W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.
16. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
17. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe ale niezbędne do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASzWoj-PK-ZZP.261.103.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczo
– gastronomicznych, sprzętu AGD oraz wyrobów gospodarstwa domowego zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Urządzenie spryskująco - odsysające 2,00 KOMPLET
Profesjonalny odkurzacz 15,00 KOMPLET
Worki papierowe 1000,00 Sztuka
Komplet filtrów 50,00 Sztuka
Profesjonalny płyn do prania dywanów 50,00 Litr
Komplet filtrów do urządzenia spryskująco - odsysającego 20,00 Sztuka
Ekspres ciśnieniowy do kawy 20,00 Sztuka
Filtry 100,00 Sztuka
Filtr do ekspresów DELONGHII 100,00 Sztuka
Kuchenka mikrofalowa 20,00 Sztuka
Czajnik elektryczny bezprzewodowy 80,00 Sztuka
Pojemnik PP 3 dzielny 80,00 Opakowanie
Pojemnik PP 2 dzielny na przystawki 80,00 Opakowanie
Miska PP/MN 80,00 Opakowanie
Pojemnik 1 Dzielny PP 15,00 Opakowanie
Pojemnik 3 Dzielny PP 50,00 Opakowanie
Folia do zamykania pojemników PP - 154 x 2.50 10,00 Rolka
Folia do zamykania pojemników PP - 172 x 250 10,00 Rolka
Folia do zamykania pojemników PP - 272 x 500 10,00 Rolka
Zestaw powitalny hotelowy 50,00 KOMPLET
Pralko - suszarka 10,00 Sztuka
Siatka na pranie bielizny i ubrań 100,00 Sztuka
Zmywarka do naczyń 5,00 Sztuka
Chłodziarko - zamrażalka 10,00 Sztuka
Kuchenka gazowo - elektryczna 3,00 Sztuka
Termos 30 l ze stali nierdzewnej 10,00 Sztuka
Termos 25 I stalowy z kranem 10,00 Sztuka
Termos cateringowy czarny, 10 l 10,00 Sztuka
Termos duży konferencyjny do kawy 1,5 l z grawerowany oznaczeniem kawa, herbata 30,00 Sztuka
Taca poliestrowa GN 1/1, granitowa gadka 300,00 Sztuka
Gałkownica o średnica 80 mm. 1/8 l 20,00 Sztuka
Gałkownica o średnica 100 mm. 20,00 Sztuka
Gałkownica o średnica 66 mm. 20,00 Sztuka
Gałkownica o średnicy 50 mm. 3,00 Sztuka
Gałkownica o średnica 40 mm. 3,00 Sztuka
Warnik do wody o pojemności całkowitej 16.1 8,00 Sztuka
Miska ze stali nierdzewnej z rantem, 9 l, o średnicy 325 mm 15,00 Sztuka
Garnek wysoki 10,9 1 o średnicy 240 mm z pokrywą ze stali nierdzewnej 4,00 Sztuka
Garnek wysoki 6.3 I o średnicy 200 mm z pokrywka ze stali nierdzewnej 4,00 Sztuka
Garnek niski 12,9 1 o średnicy 320 mm z pokrywą ze stali nierdzewnej 1,00 Sztuka
Komplet wkładów 4 szt. do gotowania makaronu 1,00 KOMPLET
Zestaw sztućców 68 szt. + walizka 2,00 KOMPLET
Łopatka do tortu 50,00 Sztuka
Widelec półmiskowy 20,00 Sztuka
Łyżka do serwowania 20,00 Sztuka
Łyżka do serwowania perforowana/ połysk 20,00 Sztuka
Widelec do sałatek/ połysk 20,00 Sztuka
Widelczyki do ciasta/połysk 500,00 Sztuka
Tłuczek do mięsa 5,00 Sztuka
Łyżka cedzakowa 4,00 Sztuka
Szczypce kulinarne uniwersalne 10,00 Sztuka
Zestaw foremek do wycinania 1,00 KOMPLET
Zestaw foremek do wycinania 1,00 KOMPLET
Zestaw foremek do wycinania 1,00 KOMPLET
Worki do szprycowania jednorazowe 10,00 Opakowanie
Zestaw końcówek dekoracyjnych 1,00 KOMPLET
Zestaw pierścieni do formowania 1,00 KOMPLET
Zestaw pierścieni do formowania 1,00 KOMPLET
Radełko karbowane 2,00 Sztuka
Nóż dekoracyjny do nacinania owoców w kształcie litery „X'” 2,00 Sztuka
Nóż dekoracyjny do nacinania owoców w kształcie litery „U” 2,00 Sztuka
Nóż dekoracyjny 2,00 Sztuka
Forma do terrin 4,00 Sztuka
Forma do terrin 4,00 Sztuka
Syfon do bitej śmietany 2,00 Sztuka
Naboje do syfonów 50,00 Opakowanie
Palnik gazowy do crème brulee 2,00 Sztuka
Wkład z gazem do palnika do crème brulee 20,00 Sztuka
Pojemnik G/N 1/1 głębokość 20 mm 20,00 Sztuka
Pojemnik G/N 1/2 głębokość 65 mm 10,00 Sztuka
Pojemnik G/N 1/2 głębokość 100 mm 10,00 Sztuka
Pojemnik G/N 1/4 głębokość 100 mm 10,00 Sztuka
Pokrywa do pojemnika G/N 1/4 10,00 Sztuka
Pokrywa do pojemnika G/N 1/6 10,00 Sztuka
Pojemnik transportowy - dno i ścianki pełne 20,00 Sztuka
Pojemnik transportowy - dno i ścianki ażurowe 20,00 Sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Uwaga numeracja przeniesiona z SWZ
3. Oferta powinna składać się z:
1) wypełnionego formularza elektronicznego dostępnego i generowanego przez Platformę;
2) formularza ofertowego (dołączonego obowiązkowo do formularza elektronicznego na Platformie) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
4) pełnomocnictwa złożonego w formie opisanej w pkt. 7 (jeżeli dotyczy);
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną zamiast pełnomocnictwa Wykonawca może złożyć umowę spółki cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikać będzie sposób reprezentacji spółki cywilnej;
6) w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiębiorstwa – dowodów
– zgodnie z zapisami ust. 5;
4. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego
w formacie poddającym dane kompresji opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane (np. zip) kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku.
5. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie informacji tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie
z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy Pzp. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.
6. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania zgodnie
z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Uwaga: Nie dołączenie na Platformie na etapie składania ofert formularza ofertowego sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienie (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Podpisy na pełnomocnictwie, o którym mowa w ust. 7 musza być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Podpisy
i poświadczenie ze zgodność z oryginałem złożone muszą być za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następnych okolicznościach:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym ceny netto pozostają bez zmian, a stosownej zmianie ulegają ceny brutto,
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalone na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:
c) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne:
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych:
e) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wskaźnik zmiany cen towarów dla poszczególnych grup produktów lub usług, publikowany w informacji sygnalnej Głównego Urzędu Statystycznego, ulegnie zmianie o minimum 5 % w porównaniu do wskaźnika wzrostu cen towarów lub usług z poprzedniego kwartału.
2) zmianę towarów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie (Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do umowy)
w sytuacji wycofania towarów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy;
3) zmianę sposobu wykonywania umowy w przypadku gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa w tym zakresie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-25
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak