Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej – (III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 615 32 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej – (III)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-423eda59-492b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039591/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-423eda59-492b-11ed-8832-4e4740e186ac
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portalu e-zamówienia, który dostępny jest pod adresem: Portal Dostępowy |
(ezamowienia.gov.pl) oraz poczty elektronicznej zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, zgodnie z instrukcją interaktywną zamieszczoną
na stronie https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Nie podpisanie oferty ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym będzie skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Pzp
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-45/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Ilość j.m. zamawiana przez Zamawiającego Opis przedmiotu zamówienia
1. 2. 3. 4. 5.
1. Gumki recepturki kg 1 Gumki recepturki Ø 60-70mm, op. 1 kg
2. Folia aluminiowa rolka 60 Folia aluminiowa, szer. 290 mm, grubość 11 my, do pakowania, gotowania, długość 70 m
3. Folia PE spożywcza rolka 2 Folia PE spożywcza, transparentna 30 cm x 200 mb, dopuszczona do kontaktu z żywnością
4. Koperta papierowo-foliowa na frytki szt. 8000 Koperta papierowo-foliowa na frytki, 200 gramów, trapez, atest PZH
5. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 100000 Kubek papierowy na napoje gorące, poj. 200 - 250 ml, średnica 80 mm, przeznaczony do kontaktu z żywnością, atest PZH, wieczko typu"coffe to go" z odpowietrzeniem i otworem do picia, do kubka papierowego 250 ml, białe, średnica 80 mm
6. szt. wieczko 100000
7. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 1800 Kubek papierowy na napoje gorące - kawę, z nadrukiem, poj. 300 ml, średnica 90 mm góra, 60 mm dół, wysokość 105 mm,, przeznaczony do kontaktu z żywnością, atest PZH, podwójna ścianka, wieczko typu"coffe to go" z odpowietrzeniem i otworem do picia, do kubka papierowego 300 ml, czarne, średnica 90 mm
8. szt. wieczko 1800
9. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 1500 Kubek papierowy na napoje gorące - kawę,z nadrukiem, poj. 400 ml, średnica 90 mm góra, 60 mm dół, wysokość 133 mm, przeznaczony do kontaktu z żywnością, atest PZH, podwójna ścianka,
10. szt. wieczko 1500 Wieczko typu"coffe to go" z odpowietrzeniem i otworem do picia, do kubka papierowego 400 ml, czarne, średnica 90 mm
11. Łyżeczka PS szt. 100 Łyżeczka PS biała, wielorazowego użytku
12. Łyżka PS szt. 100000 Łyżka PS biała, duża, wielorazowego użytku
13. Mieszadełko drewniane szt. 2000 Mieszadełko drewniane 140 mm
14. Nóż PS szt. 60000 Nóż PS biały, wielorazowego użytku
15. Pojemnik PP, pokrywka PP do pojemnika, szt., pojemnik 100000 Pojemnik PP, średnica 115 mm, pojemność 500 ml, kolor czarny,
16. szt., pokrywka 100000 Pokrywka PP kolor transparent, szczelnie zamykany, nie odkształacający się pod wpływem ciepła, śr. 115 mm
17. Pojemnik APET szt. 600 Pojemnik APET, poj. 250 ml z zespoloną pokrywką, okrągły,
18. Pojemnik polipropylenowy okragły, pokrywka z polistyrenu do pojemnika, szt., pojemnik 12000 Pojemnik polipropylenowy okragły o poj. 250 ml przeźroczysty
19. szt., pokrywka 12000 pokrywka z polistyrenu, szczelnie zamykany, nie odkształacający się pod wpływem ciepła
20. Pojemnik PP do zgrzewu, 2 - dzielny, szt. 66000 Pojemnik PP do zgrzewu, gładki, 227x178x50 mm, 2 - dzielny, kolor czarny, atest PZH, temperatura zgrzewu 150-165 st. C
21. Pojemnik PP do zgrzewu, niedzielony, szt. 60000 Pojemnik PP do zgrzewu, gładki, 227x178x50 mm, niedzielony, kolor czarny, atest PZH, temperatura zgrzewu 150-165 st. C
22. Pojemnik PP do zgrzewu, 3 - dzielny, szt. 15000 Pojemnik PP do zgrzewu, gładki, 227x178x50 mm, 3 - dzielny, kolor czarny, atest PZH, temperatura zgrzewu 150-165 st. C
23. Rękawice foliowe HDPE szt. 200 Rękawice foliowe HDPE, z zawieszką, rozmiar M
24. Serwetki gastronomiczne szt. 17500 Serwetki gastronomiczne białe, gładkie lub ząbkowane - 15x15
25. Tacka zapiekanka szt. 1500 Tacka zapiekanka 10 x 33, tektura lita biała
26. Tacka zapiekanka szt. 2000 Tacka zapiekanka 10 x 50, tektura lita biała
27. Talerz papierowy szt. 11000 Talerz papierowy, śr. 18 cm, biały
28. Torba foliowa szt. 1800 Torba foliowa 50cm x 60cm, transparentna, prostokątna, bez uchwytów, grubość 20 my
29. Torebki fałdowe papierowe szt. 1000 Torebki fałdowe papierowe, białe, wysokość 250 mm, szerokość 100 mm, głębokość 50 mm
30. Torebki HDPE szt. 50000 Torebki HDPE do pakowania artykułów spożywczych 14x4x26, grubość 6 my
31. FOLIA DO ZGRZEWU szt. 160 Folia do zgrzewu PET/PPC do pojemników PP, szer. 185 mm, dł. 250 mb, kolor transparent, grubość 52my, easy-peel/antyfog
32. Słomka papierowa szt. 3750 Słomka papierowa, prosta, pakowana pojedynczo, dł. 200 - 240 mm, średnica 6mm-8mm
33. Kubek PET Tulip na napoje, średni, wieczko PET do kubka kubek szt. 1000 Kubek PET Tulip 300/360 ml na napoje, średni, bezbarwny, śr. 78 mm
34. pokrywka szt. 1000 Wieczko PET wypukłe z otworem, transparentne, śr 78 mm
35. Kubek PET Tulip na napoje, duży, wieczko PET do kubka kubek szt. 2800 Kubek PET Tulip 400/540 ml na napoje, duży, bezbarwny, śr. 95 mm
36. pokrywka szt. 2800 Wieczko PET wypukłe z otworem, transparentne, śr. 95 mm
37. Woreczki zrywki (reklamówki) rolka 60 Reklamówka HDPE na rolce biała, do 5 kg, 160 szt., wys. 44 cm, szer. 22 cm, grubość 8 mikronów
38. Kartonik kubełek na frytki szt. 100 Kubełek, poj. 350 ml, powlekany z półokrągłym podcięciem z jednej strony, wymiar: 85x60x120, tłuszczoodporny, biodegradowalny, w 100% z odnawialnych surowców
39. Pudełko rożek na frytki szt. 100 Pudełko rożek na frytki 300 g z miejscem na sos, wys. 27 cm, szer. 21,5 cm, karton z certyfikacją FSC, tłuszczoodporny, biodegradowalny, w 100% z odnawialnych surowców
40. Pojemnik sałatkowy trójdzielny z pokrywką szt. 672 Pojemnik owalny PET sałatkowy trójdzielny z pokrywką na zawiasie, 540 ml (3x180 ml), wymiary 190x140mm, wysokość 50mm
41. Reklamówka HDPE szt. 2000 Reklamówka HDPE 10 kg 30x7x55 biała grubość 11 my
42. Pojemnik APET 1000 ml okrągły sałatkowy z przykrywką szt. 2500 Pojemnik APET, 1000 ml sałatkowy, okrągły z zespoloną przykrywką, średnica - 185 mm, wysokość 102 mm
43. Pojemnik APET 750 ml okrągły sałatkowy z przykrywką szt. 2500 Pojemnik APET, 750 ml sałatkowy, okrągły z zespoloną przykrywką, średnica - 175 mm, wysokość 94 mm
44. Widelec PS szt. 25000 Widelec PS biały, wielorazowego użytku
4.2.6.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIV.2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY,
WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE
KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie, że wszystkie oferowane produkty spełniają normy zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/904 z dnia 5 czerwca 2019 r. w sprawie zmniejszenia wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko
2) dokumenty potwierdzające, że oferowane Towary zostały dopuszczone do kontaktu z żywnością tj.: Atest PZH lub dokument równoważny
3) Katalog oferowanego wyrobu - zawierający numer katalogowy oferowanego produktu (jeżeli taki numer posiada) - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - Zamawiający prosi o zaznaczenie w/w dokumentach - zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem pakietu i pozycji z załącznika nr 1A do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z punktem 5.8)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
X.9) Do oferty (FORMULARZA OFERTOWEGO OGÓLNEGO) należy dołączyć:
X.9.1) Formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa - sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. - podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający prosi o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej (w wersji
edytowalnej). Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
X.9.2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
X.9.3) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.8) SWZ; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
X.9.4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
X.9.5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
X.9.6) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia - dotyczy Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje zostały zawarte w V.9) SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego Postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-17