Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 65 14 202, 14 65 14 238
1.5.8.) Numer faksu: 14 65 14 095
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Gromnik
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851660950
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Witosa 2
1.11.4.) Miejscowość: Gromnik
1.11.5.) Kod pocztowy: 33-180
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.11.9.) Numer telefonu: 14 65 14 202, 14 65 14 238
1.11.10.) Numer faksu: 14 65 14 095
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.gromnik.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080da34b-57f8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001683/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,342909,2021.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Dziale X SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy, tj. IK.271.22.2021.ZP.
7. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, o której mowa w pkt. 1 może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl lub przetargi@gromnik.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział XX, pkt. 15 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dział XX, pkt. 15 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.22.2021.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
• Część I zamówienia obejmuje następujące dostawy:
Lp. Nazwa towaru Ilość sztuk Minimalne wymagania Zamawiającego
1
Filament
Ilość sztuk: 90
Biodegradowalne filamenty muszą być kompatybilne z zaoferowaną drukarką 3D. 1 rolka = 1 kg, 6 różnych kolorów (po 5 sztuk danego koloru).
2
Drukarka 3D wraz z akcesoriami
Ilość sztuk: 3
Parametry minimalne drukarki 3D:
- Technologia: FDM
- Pole robocze: 15cm x 15cm x 15cm, podświetlane
- Stół roboczy: Wymienny
- kompatybilny slicer
- Obudowa drukarki: przezroczysta
- Podgląd wydruku: zdalny podgląd wydruku
- Wyświetlacz: z polskim menu, dotykowy, kolorowy, zdalny podgląd wydruku
- Łączność: WIFI, USB, karta SD
- Prędkość druku: 120 mm/s
- Średnica dyszy: 0,4 mm
- Zabudowane lub wymienne boki drukarki Akcesoria:
Zaoferowana drukarka 3D musi być wyposażona w niezbędne akcesoria do obsługi wydruku, m.in.: cążki, szpachelka, pęseta oraz niezbędne oprogramowanie z licencją zapewniającą prawidłowe działanie zaoferowanej drukarki 3D zgodne z jej przeznaczeniem.
Informacje dodatkowe:
- Gwarancja: minimum 12 miesięcy.
- Autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA (Service Level Agreement ) do 3 tygodni.
- Serwis i wsparcie techniczne, w tym serwis wyłącznie na terenie RP.
- Wsparcie techniczne w języku polskim.
- Instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).
3
Laptop
Ilość sztuk: 3
Parametry minimalne laptopa:
- Przekątna ekranu: nie większa niż 15,6 cali
- Procesor: o minimalnej wydajności 10 000 punktów Average cpu Mark wg. cpu benchmark.net
- Pamięć RAM: minimum 16 GB
- Dysk: minimum 512 SSD,
- Złącza: HDMI, USB,
- Czytnik kart SD,
- Komunikacja Wi-Fi,
- Bluetooth 4.0,
- System operacyjny: Windows 10 Pro lub równoważny
GWARANCJA: laptop minimum 24 miesiące, bateria minimum 12 miesięcy.
4
Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami
Ilość sztuk: 3
Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami w szczególności:
- płytki stykowe prototypowe
- zestaw przewodów
5
Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem
Ilość sztuk: 3
Stacja wyposażona w funkcję płynnej regulacji temperatury i jej stabilizacji. Parametry minimalne:
- Wyświetlacz: LED z podświetleniem
- Moc: 75W
- Napięcie zasilania: 24V
- Zakres temperatur: 200-480°C
- Przepływ powietrza 120 l/min
6
Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami
Ilość sztuk: 3
Parametry minimalne:
- Jakość zapisu: Full HD
- Nagrywanie w rozdzielczości 4K Ultra HD (3840 x 2160 pikseli)
- Stabilizator obrazu: optyczny lub cyfrowy
- Szerokokątny obiektyw 26,8 mm
- Zoom optyczny 20×
- Zoom cyfrowy 250x
- Ekran: Panoramiczny (16:9) Akcesoria:
- torba na aparat
- akumulator - 2 szt.
- ładowarka do akumulatorów
- zasilacz
- przewód przejściowy USB GWARANCJA: minimum 12 miesięcy
7
Statyw z akcesoriami
Ilość sztuk: 3
Przeznaczenie: statyw do aparatu i kamery. Parametry minimalne:
- Mocowanie górne: 1/4″ gwint męski
- Ilość sekcji: 5
- Wysokość minimalna: 36 cm,
- Rodzaj głowicy: Głowica kulowa
- Blokada kuli: Tak
- Wysokość maksymalna: 143 cm
- Przechył przód-tył: +90°/-32°
- Przechył na bok: +32°/-32°
- Obrót w panoramie: 360 ° Akcesoria:
- Torba
8
Mikroport z akcesoriami
Ilość sztuk: 6
Przenośny zestaw mikrofonów bezprzewodowych wykorzystywany do nagrywania dźwięków. Parametry minimalne:
- transmisja cyfrowa: 2.4 GHz
- pasmo przenoszenia: 50Hz - 18 KHz
- zakres pracy: 50 metrów
- zasilanie: wbudowany akumulator litowo-jonowy lub USB-C DC 5V
- żywotność baterii: od 6 do 7h
- nie wymaga podłączenia do kamery: TAK Akcesoria:
- odbiornik RX
- nadajnik TX
- kabel mini Jack 3,5 mm TRS/TRS
- kabel mini Jack 3,5 mm TRs/TRRS (do smartfonów)
- 2x kabel USB/USB-C Gwarancja: minimum 12 miesięcy
9
Oświetlenie do realizacji nagrań
Ilość sztuk: 3
Zestaw lamp światła ciągłego. Parametry minimalne:
- 2 świetlówki: 35W
- temperatura barwy świetlówek: 5500K
10
Oświetlenie do realizacji nagrań
Ilość sztuk: 1
Lampa ze statywem i mini boomem. Parametry minimalne:
- Wymiary lampy: 50 x 70 cm
- Wysokość statywu: 0,8 do 2 m
- Długość ramienia 53-133 cm,
- Żarówki E27, Moc żarówki: 85W, wydajność żarówki: 400W
11
Mikrofon kierunkowy z akcesoriami
Ilość sztuk: 4
Kierunkowy mikrofon pojemnościowy, zapewniający wysokiej jakości nagrywanie dźwięku. Parametry minimalne:
- Kierunkowość: kardioidalna
- Pasmo przenoszenia: 75 Hz - 18 kHz kHz
- Impedancja wyjściowa: 600 Ohm
- Stosunek sygnału do szumu: 76 dB
- Złącze: mini Jack (3,5 mm) TRS Akcesoria:
- mikrofon
- pianka przeciwwietrzna
12
Gimbal
Ilość sztuk: 3
Przeznaczenie: do smartfona. Parametry minimalne:
- Wymiary gimbala ze statywem: dł.: 138 mm, śr.: 32 mm
- Regulacja kątu wysięgnika: 0 do 90°
- Wymiary (dł. x szer. wys.): rozłożony: 264.5×111.1×92.3 mm
- Wymiary (dł. x szer. wys.): złożony: 174.7×74.6×37 mm
- magnetyczny uchwyt na telefon: 34 g
- Maks. Długość wbudowanego wysięgnika: 215 mm
- Waga kompatybilnego telefonu: 230 ± 60 g
- Grubość kompatybilnego telefonu: 6,9–10 mm
- Szerokość kompatybilnego telefonu: 67–84 mm
- Kabel zasilający
- Pokrowiec
GWARANCJA: minimum 12 miesięcy
13
Aparat fotograficzny z akcesoriami
Ilość sztuk: 3
Parametry minimalne:
- Rozdzielczość cyfrowa matrycy [Mpx]: 20
- Rodzaj matrycy: CMOS
- Wbudowana lampa błyskowa: TAK
- Rozmiar matrycy [cal]: 1
- Wielkość ekranu LCD [cal]: 3
- Stabilizacja optyczna obiektywu: TAK
- Zoom optyczny: x2.7
- Kolor obudowy: Czarny
- Rodzaj zasilania: Akumulatorowe
- Wyjście HDMI: microHDMI
- interfejs: USB, Wi-Fi, Bluetooth
- Zoom cyfrowy: x11
- Zoom optyczny: x2.7
- Rodzaj ekranu: Dotykowy ekran LCD, Ruchomy ekran LCD
- Łączność bezprzewodowa: Bluetooth, Wi-Fi GWARANCJA: minimum 12 miesięcy Akcesoria:
- Pokrowiec
UWAGA!
W przypadku gdy łącznie zostaną spełnione wymagania techniczne - aparat fotograficzny oraz kamera cyfrowa mogą być w jednym urządzeniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
39112000-0 - Krzesła
39121200-8 - Stoły
39141300-5 - Szafy
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42715000-1 - Maszyny do szycia
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, dotyczącej danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):
• cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt
• długość okresu gwarancji znaczenie – 40 pkt
1) Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
CN
KC = ----- x 60 (pkt.)
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej,
2) Punkty w kryterium długość okresu gwarancji „(KG)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
KGOB
KG = ----- x 40 (pkt.)
KGM
gdzie:
KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
KGOB – okres gwarancji na całość przedmiotu w ofercie badanej,
KGM – maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu spośród wszystkich rozpatrywanych ofert,
Uwaga:
• Najkrótszy wymagalny okres gwarancji 12 miesięcy, z wyłączeniem komputerów / laptopów na które Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące.
• Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące,
• W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego okres gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres wymagalny 12 miesięcy ( 24 miesiące na komputery / laptopy),
• W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium gwarancji przyjmuje okres 24 miesięcy,
• Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
2. Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
P = Kc + KG
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,
KG – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Długość okresu gwarancji”
3. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
• Część II zamówienia obejmuje następujące dostawy:
Lp. Nazwa towaru Ilość sztuk Minimalne wymagania Zamawiającego
1.
Maszyna do szycia z akcesoriami
Ilość sztuk: 1
Wymagania minimalne:
- 16 zaprogramowanych ściegów 3 wariantów dziurki w jednym kroku
- pokrętło wyboru ściegu
- oświetlenie LED
- automatyczne nawijanie
- mocowanie stopki
- regulowane naprężenie górnej nici
- opuszczany transporter do swobodnego prowadzenia materiału
- elektroniczna kontrola prędkości
- prędkość maksymalna do 860 wkłuć na minutę
- pozycja zatrzymania igły (do wyboru na górze lub na dole)
- gwarancja min. 12 miesięcy
- igły do maszyny (zgodnie z modelem)
Akcesoria w zestawie – opcjonalnie:
- stopka do ściegu zygzakowego
- stopka owerlokowa
- stopka do wszywania zamków
- stopka krawędziowa
- stopka do przyszywania guzików
- stopka do obszywania dziurek
- śrubokręt
dodatkowy trzpień szpulki
- siatka na szpulkę
- nasadka szpulki mała, średnia, duża
2.
Zestaw akcesoriów do robótek ręcznych wraz z regałem.
Ilość sztuk: 1
Wymagania minimalne:
- Regał dwukolumnowy na pojemniki wraz z nadstawką na nici – 1 szt.
- Pojemnik płytki do regału – 12 szt
- Pojemnik głęboki do regału – 4 szt.
- Wkład do pojemnika z 6 przegrodami – 4 szt.
- Wkład do pojemnika z 8 przegrodami – 1 szt.
- Nici – 40 kolorów po 5 sztuk
- Kordonek – 12 kolorów po 10 sztuk
- Mulina – 12 kolorów po 12 sztuk
- Igła cerówka – 30 kompletów
- Nożyczki uniwersalne – 30 szt.
- Zestaw igieł – 30 kompletów
- Szpilki główkowe – 60 kompletów
- Szydełka – 30 sztuk
- Druty dziewiarskie proste, grubość 3,5 – 30 kpl
- Druty dziewiarskie proste, grubość 4,5 – 30 kpl
- Naparstek metalowy – 30 szt.
- Obcinaczka do nici – 30 szt.
- Miarka krawiecka – 30 szt.
- Włóczka 14 kolorów – 2 komplety
- Igły do haftu – 30 kpl.
- Kanwy - 100 szt
3.
Krosna do tkania
Ilość sztuk: 30
Wymagania minimalne:
- Krosno o wymiarach 50x76x3 cm, długość podstawy 30 cm, długość drążków 56 cm – 1 sztuka
- Krosno o wymiarach 22x17 cm – 29 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
39112000-0 - Krzesła
39121200-8 - Stoły
39141300-5 - Szafy
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42715000-1 - Maszyny do szycia
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, dotyczącej danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):
• cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt
• długość okresu gwarancji znaczenie – 40 pkt
1) Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
CN
KC = ----- x 60 (pkt.)
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej,
2) Punkty w kryterium długość okresu gwarancji „(KG)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
KGOB
KG = ----- x 40 (pkt.)
KGM
gdzie:
KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
KGOB – okres gwarancji na całość przedmiotu w ofercie badanej,
KGM – maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu spośród wszystkich rozpatrywanych ofert,
Uwaga:
• Najkrótszy wymagalny okres gwarancji 12 miesięcy, z wyłączeniem komputerów / laptopów na które Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące.
• Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące,
• W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego okres gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres wymagalny 12 miesięcy ( 24 miesiące na komputery / laptopy),
• W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium gwarancji przyjmuje okres 24 miesięcy,
• Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
2. Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
P = Kc + KG
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,
KG – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Długość okresu gwarancji”
3. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Lp. Nazwa towaru Ilość sztuk Minimalne wymagania Zamawiającego
1.
Zestaw – wirtualna rzeczywistość
Ilość sztuk: 1
Wymagania minimalne:
- Możliwość zakładania na okulary korekcyjne
- Okulary VR wraz z walizką i systemem do ładownia
- Portal umożliwiający zarządzanie zestawem okularów (min. blokowanie, podgląd poszczególnych okularów, podgląd całej klasy, monitorowaniem stanu naładowania, aktywności)
- Portal powinien zawierać min. 14 modułów dydaktycznych takich jak: biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, matematyka, sztuka, muzyka, religia, wf, technologia.
- Portal ma zawierać min 1000 gotowych do wykorzystania na lekcji materiałów zawierających wizualizacje miejsc w trybie 360°, trójwymiarowe obiekty i złożone struktury
Minimalne parametry okularów:
- Ośmiordzeniowy procesor
- Ładowanie Wejście USB-C dla kontrolera ręcznego
- Soczewka Fresnela / soczewka asferyczna 100 stopni FOV
- Polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh
- Przedni aparat 13 Mpx z autofokusem
- Mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu
- Min. 5,5-calowy szybki wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości 2560 x 1440
- Min 3 GB DDR RAM i 64 GB wewnętrznej pamięci masowej
- Do czterech godzin pracy na jednym ładowaniu.
- Zintegrowane podwójne głośniki
- Ręczny kontroler z portem USB C x12
- Produkt powinien powiadać autoryzowany punkt serwisowy w Polsce
- Materiały, instrukcje w języku polskim
- Gwarancja minimum 12 miesięcy
Zestaw wirtualna rzeczywistość zawiera:
- Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) – 28 sztuk
- Walizki na gogle VR z ładowarkami
- Kostka do manipulacji elementami 3D – 28 sztuk
- Kontrolery do gogli classVR – 28 sztuk,
- oprogramowanie wspierające
- szkolenie - Class VR w nauczaniu wieloprzedmiotowym (online) - czas szkolenia 4 godziny - przedstawienie i konfiguracja systemu - wirtualna i rozszerzona rzeczywistość - tworzenie scenariuszy lekcji - wykorzystanie zasobów portalu
- ClassVR - Licencja dostępu do portalu wirtualnych lekcji na 5 lat
2.
Laptop z oprogramowaniem do obsługi okularów VR
Ilość sztuk: 1
Wymagania podstawowe:
- Ekran TFT 15,6” LED HD o rozdzielczości 1980 x 1080
- Procesor czterordzeniowy uzyskujący wynik co najmniej 4000 punktów w teście Passmark - CPU Mark
- Pamięć RAM 1x 4GB DDR4 Mhz (pamięć RAM rozszerzalna do min. 12GB)
- Dysk twardy 256GB PCIe NVMe SSD
- Karta graficzna zintegrowana z płytą główną lub procesorem.
- Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, wbudowane dwa głośniki stereo oraz cyfrowy mikrofon
- Połączenia i karty sieciowe - Karta sieciowa LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 (WOL) - WLAN 802.11 AC Porty/złącza (wbudowane) 1 x Złącze RJ-45 (podłączenie sieci lokalnej) 2 x USB 3.2, 1 x USB 2.0, 1 x Gniazdo mikrofonowe/Gniazdo słuchawkowe (Combo) 1 x HDMI 1 x zasilanie DC-in Klawiatura pełnowymiarowa, w układzie US-QWERTY
- Kamera wbudowana, HD o rozdzielczości 640x480
- Bateria Litowo-jonowa 2 komorowa 36.7 Wh.
- Zasilacz zewnętrzny, pracujący w sieci elektrycznej 230V 50/60Hz, max 45W.
- Gwarancja producenta komputera min 24 miesiące
- 1 rok gwarancji producenta na baterie.
- Oprogramowanie – system Windows 10
3.
Mikroskop wraz z akcesoriami
Ilość sztuk: 10
Parametry minimalne:
- okular 10x
- obiektyw 4x, 10x, 40x
- gotowe preparaty: 5 szt.
- szkiełka przedmiotowe: 5 szt
- szkiełka nakrywkowe: 10 szt
- pudełko na preparaty
- pęseta, pipeta, probówka, patyczek preparacyjny, igła preparacyjna
- pokrowiec
- zasilacz sieciowy Informacje dodatkowe:
- Gwarancja: minimum 12 miesięcy.
- Autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA (Service Level Agreement ) do 3 tygodni.
- Serwis i wsparcie techniczne, w tym serwis wyłącznie na terenie RP.
- Wsparcie techniczne w języku polskim.
- Instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).
4.
Tablice ścieralne
Ilość sztuk: 3
Tablica ścieralna magnetyczna, biała, wisząca, umożliwiająca pisanie markerami, z miejscem na pisaki, o wymiarach minimum 170 x 100 cm, nie większa niż 180 x 100 cm. W zestawie z tablicą: komplet markerów, gąbka, magnesy.
5.
Greenscreen
Ilość sztuk: 1
Tło fotograficzne w kolorze zieleni w obudowie. Parametry minimalne: Wymiary (rozwinięty): nie większy niż 148 x 180 cm
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
39112000-0 - Krzesła
39121200-8 - Stoły
39141300-5 - Szafy
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42715000-1 - Maszyny do szycia
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, dotyczącej danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):
• cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt
• długość okresu gwarancji znaczenie – 40 pkt
1) Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
CN
KC = ----- x 60 (pkt.)
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej,
2) Punkty w kryterium długość okresu gwarancji „(KG)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
KGOB
KG = ----- x 40 (pkt.)
KGM
gdzie:
KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
KGOB – okres gwarancji na całość przedmiotu w ofercie badanej,
KGM – maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu spośród wszystkich rozpatrywanych ofert,
Uwaga:
• Najkrótszy wymagalny okres gwarancji 12 miesięcy, z wyłączeniem komputerów / laptopów na które Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące.
• Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące,
• W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego okres gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres wymagalny 12 miesięcy ( 24 miesiące na komputery / laptopy),
• W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium gwarancji przyjmuje okres 24 miesięcy,
• Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
2. Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
P = Kc + KG
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,
KG – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Długość okresu gwarancji”
3. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykaz towarów objętych daną częścią zamówienia został ujęty w tabeli w punkcie 12.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
• Część IV zamówienia obejmuje następujące dostawy:
Lp. Nazwa towaru Ilość sztuk Minimalne wymagania Zamawiającego
1.
Stolik meblowy
Ilość sztuk: 15
Wymagania minimalne:
- Wykonany z plyty meblowej o grubości min. 18mm
- Jeden stolik dla 2 osób
2.
Krzesło obrotowe
Ilość sztuk: 30
Wymagania minimalne:
- Wysokość minimalna (przed regulacją) 450 mm
- Regulacja wysokości
3.
Metalowa szafa
Ilość sztuk: 1
Wymagania minimalne:
- Wysokość 1100 mm
- Szerokość 1472 mm
- Głębokość 452 mm
- Materiał – metal,
- Kolor – do wyboru z palety RAL,
- Kółka jezdne,
- uchwyty z obu stron do przemieszczania,
- dwupunktowy zamek na klucz,
- 18 mm wyprofilowany blat pokryty melaminą,
- otwory wentylacyjne do cyrkulacji powietrza,
- uchwyt - umożliwiający nawinięcie przewodu,
- główny wyłącznik prądu,
- odłączany kabel,
- 30 osobnych przegródek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
39112000-0 - Krzesła
39121200-8 - Stoły
39141300-5 - Szafy
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42715000-1 - Maszyny do szycia
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, dotyczącej danej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):
• cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt
• długość okresu gwarancji znaczenie – 40 pkt
1) Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
CN
KC = ----- x 60 (pkt.)
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej,
2) Punkty w kryterium długość okresu gwarancji „(KG)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
KGOB
KG = ----- x 40 (pkt.)
KGM
gdzie:
KG – ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
KGOB – okres gwarancji na całość przedmiotu w ofercie badanej,
KGM – maksymalny okres gwarancji na całość przedmiotu spośród wszystkich rozpatrywanych ofert,
Uwaga:
• Najkrótszy wymagalny okres gwarancji 12 miesięcy, z wyłączeniem komputerów / laptopów na które Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące.
• Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące,
• W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego okres gwarancji, będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres wymagalny 12 miesięcy ( 24 miesiące na komputery / laptopy),
• W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium gwarancji przyjmuje okres 24 miesięcy,
• Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
2. Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
P = Kc + KG
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,
KG – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Długość okresu gwarancji”
3. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
3. Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy PZP.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.:
a) zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy), na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 PZP Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania w/w podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 PZP zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1., ppkt. 3) SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Oznacza to, że w przypadku jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP (Dział VII, pkt. 1 SWZ).
4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Ze względu na ograniczoną wartość pola, niemożliwe jest zamieszczenie wszystkich zmian umowy w ogłoszeniu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni