Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie szkoły w sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pt. „Budujemy kadrę przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych im. Stanisława Płoskiego w Ciechanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 7
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 672 53 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zst-ciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst-ciechanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie szkoły w sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pt. „Budujemy kadrę przyszłości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eccb5ffc-b495-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jakozałącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania. 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanieinformacji (poza składaniem ofert – rozdz. 19 SWZ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP dostępnego podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal na skrytkę:/3017052/skrytkaESP (lub /3017052/skrytka) ora zudostępnionego przez miniPortal, dostępny jest podadresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/.Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocąpoczty elektronicznej, e-mail:zampubliczne@przygodzice.pl . Oferta musi zostać przekazana Zamawiającemu w sposób określony w rozdziale 19 SWZ.7. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych musibyć zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego dotyczy danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych Zamawiającemu). Informacja RODO znajduje się w rozdziale XXIV SWZKlauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZST.26.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Doposażenie szkoły w sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pt. „Budujemy kadrę przyszłości”. I część zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia do pracowni reklamy.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39160000-1 - Meble szkolne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Kryteria oceny ofert w każdej części zamówienia i ich znaczenie: 1) Kryterium I – CENA – 60 %2) Kryterium II – TERMIN PŁATNOŚCI – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Kryteria oceny ofert w każdej części zamówienia i ich znaczenie: 1) Kryterium I – CENA – 60 %2) Kryterium II – TERMIN PŁATNOŚCI – 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Doposażenie szkoły w sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pt. „Budujemy kadrę przyszłości”. II część zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia do pracowni budownictwaSzczegółowe opisy przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
44115000-9 - Osprzęt budowlany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Kryteria oceny ofert w każdej części zamówienia i ich znaczenie: 1) Kryterium I – CENA – 60 %2) Kryterium II – TERMIN PŁATNOŚCI – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Kryteria oceny ofert w każdej części zamówienia i ich znaczenie: 1) Kryterium I – CENA – 60 %2) Kryterium II – TERMIN PŁATNOŚCI – 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Doposażenie szkoły w sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pt. „Budujemy kadrę przyszłości”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:III część zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia do pracowni geodezyjnejSzczegółowe opisy przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Kryteria oceny ofert w każdej części zamówienia i ich znaczenie: 1) Kryterium I – CENA – 60 %2) Kryterium II – TERMIN PŁATNOŚCI – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Kryteria oceny ofert w każdej części zamówienia i ich znaczenie: 1) Kryterium I – CENA – 60 %2) Kryterium II – TERMIN PŁATNOŚCI – 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Doposażenie szkoły w sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pt. „Budujemy kadrę przyszłości”. IV część zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia do pracowni kosmetologiiSzczegółowe opisy przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Kryteria oceny ofert w każdej części zamówienia i ich znaczenie: 1) Kryterium I – CENA – 60 %2) Kryterium II – TERMIN PŁATNOŚCI – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Kryteria oceny ofert w każdej części zamówienia i ich znaczenie: 1) Kryterium I – CENA – 60 %2) Kryterium II – TERMIN PŁATNOŚCI – 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10