Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Wojciecha Kętrzyńskiego w ramach programu ,,Laboratoria Przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000707455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kętrzyńskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 67 60890
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2@um.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2.miastoszczytno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Wojciecha Kętrzyńskiego w ramach programu ,,Laboratoria Przyszłości"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-385ad1a6-8260-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028002/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie w ramach programu ,,Laboratoria Przyszłości"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
2) wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia można przesyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sp2@um.szczytno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
- administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie, ul. Kętrzyńskiego 6, 12-100 Szczytno
- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2, ul. Kętrzyńskiego 6, 12-100 Szczytno lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: sp2@um.szczytno.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Praw zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP.2/2600/1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza-dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni druku 3D. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” (pracownia druku 3D):
- Długopisy 3D – 30 sztuk,
- Drukarka 3D – 2 sztuki,
- Filament do drukarki 3D (kolor czarny) – 3 kg,
- Filament do drukarki 3D (kolor biały) – 3 kg,
- Filament do drukarki 3D (kolor niebieski) – 4 kg,
- Filament do drukarki 3D (kolor żółty) – 4 kg,
- Filament do drukarki 3D (kolor czerwony) – 3 kg,
- Filament do drukarki 3D (kolor zielony) – 3 kg,
- Laptop – 2 sztuki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został opisany w rozdziale 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni STEAM
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” (pracownia STEAM):
- Kostka VR – 16 sztuk,
- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – 7 zestawów,
- Pakiet Edukacyjny do okularów VR – 1 sztuka,
- Stacja lutownicza – 1 sztuka,
- Szafa – 3 sztuki,
- Zestaw okularów VR - 2 zestawy,
- Zestaw klocków konstrukcyjnych Typ I – 8 zestawów,
- Zestaw klocków konstrukcyjnych Typ II – 8 zestawów,
- Zestaw klocków konstrukcyjnych Typ III – 8 zestawów,
- Klocki magnetyczne I - 5 zestawów,
- Klocki magnetyczne II - 5 zestawów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31712200-2 - Mikrosystemy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39141300-5 - Szafy
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został opisany w rozdziale 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3- dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni audio-video
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” (pracownia audio-video):
- Aparat fotograficzny – 1 sztuka,
- Blenda Fotograficzna - 1 sztuka,
- Dyktafon – 3 sztuki,
- Gimbal do aparatu fotograficznego i kamery – 1 sztuka,
- Greenscreen – 1 sztuka,
- Konsola Mikser – 1 sztuka,
- Mikroport – 1 sztuka,
- Nagłośnienie (Głośnik) – 1 sztuka,
- Oprogramowanie Graficzne – 1 sztuka
- Słuchawki Studyjne – 1 sztuka,
- Statyw do aparatu i kamery – 1 sztuka,
- Zestaw oświetleniowy – 2 zestawy,
- Mikrofon Dynamiczny – 1 sztuka
- Mikrofon kierunkowy – 1 sztuka
- Mikrofon Nagłowny – 1 sztuka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został opisany w rozdziale 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni robotyki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” (pracownia robotyki):
- Zestaw Robotów Edukacyjnych wraz z akcesoriami - Typ I – 2 zestawy,
- Zestaw Robotów Edukacyjnych wraz z akcesoriami - Typ II – 3 zestawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został opisany w rozdziale 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5- dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni techniki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” (pracownia techniki):
- Instrukcja BHP przy obsłudze opiekacza do kanapek – 4 sztuki,
- Pistolet do kleju 7 mm – 30 W – 5 sztuk,
- Maszyna do szycia – 1 sztuka,
- Opiekacz – 4 sztuki,
- Pistolet do klejenia na gorąco 11mm – 5 sztuk,
- Sztyfty do pistoletu do kleju 11mm – 1 sztuka,
- Sztyfty do pistoletu do kleju 7mm – 10 sztuk,
- Tablica dwustronna mobilna – 2 sztuki,
- Wypalarka do drewna - 25 sztuk
- Zasady BHP na stanowisku pracy ręcznej – plansza – 1 sztuka,
- Zestaw do tablic suchościeralnych – 2 zestawy,
- tablice szkolne tryptyk - 4 sztuki
- Zestaw stół 1 osobowy z krzesłem z regulacją wysokości – 28 zestawów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
39160000-1 - Meble szkolne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
42715000-1 - Maszyny do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został opisany w rozdziale 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, - w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z
wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby, należy złożyć dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu,
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli
zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w oświadczeniu, którego
wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1. - w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z
wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu
polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,
należy złożyć ponadto dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu
działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie 1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie
zachodzą wobec każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca
jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, zamawiający informuje,że przewiduje możliwość
dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach
określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego,
które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 2A, 2B, 2C,2D, 2E do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-17