Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wągrowcu w ramach wsparcia finansowego „Laboratoria przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000701375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 19
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 26 21 289
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3_wagrowiec@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3wagrowiec.szkolna.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Miejska Wagrowiec
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570791282
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Kościuszki 15a
1.11.4.) Miejscowość: Wągrowiec
1.11.5.) Kod pocztowy: 62-100
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.11.9.) Numer telefonu: +48 67 262-15-22
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wagrowiec.eu
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.wagrowiec.eu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wągrowcu w ramach wsparcia finansowego „Laboratoria przyszłości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc87a848-5844-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00277549/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wągrowcu w ramach wsparcia finansowego „Laboratoria przyszłości”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem składania oferty Wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli
nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał
ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie
lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie
z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,
stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft
Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu
punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze
150MB każdy.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta
Wykonawcy) odbywa się również za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji
związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np.
błędnego adresu poczty elektronicznej.
9. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami
zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin
platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów
z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarte w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP3.271.02.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 135000
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stanowisk do pracy narzędziowej, sprzętu, narzędzi, elektronarzędzi, materiałów, innych przedmiotów i pomocy służących rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych dzieci i młodzieży w ramach otrzymanego wsparcia finansowego na realizację zadań polegających na rozwijaniu szkolnego infrastruktury „Laboratoria przyszłości do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wągrowcu, ul. Klasztorna 19.
część nr 1 – obejmuje dostawę sprzętu i wyposażenia edukacyjnego, dostawę sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8a (część nr 1) – „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego urządzenia” do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia ilości zakupu
towarów ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – w ramach umowy i
odpowiednio wartości umowy- o maksymalnie 50% wartości Umowy.
Skorzystanie z prawa opcji następuje na podstawie jednostronnego oświadczenia
Zamawiającego. Do towarów ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w ramach
opcji stosuje się wszystkie zapisy dotyczące jakości i parametrów towarów objętych umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta, która uzyska największą liczbę punktów
w ramach kryteriów oceny ofert dla każdej z części zamówienia oraz spełni pozostałe postawione w
SWZ warunki. Zamawiający dokona sumowania punktów poszczególnych kryteriów oceny ofert (dla
każdej części zamówienia osobno):
Liczba punktów = C + G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stanowisk do pracy narzędziowej, sprzętu, narzędzi, elektronarzędzi, materiałów, innych przedmiotów i pomocy służących rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych dzieci i młodzieży w ramach otrzymanego wsparcia finansowego na realizację zadań polegających na rozwijaniu szkolnego infrastruktury „Laboratoria przyszłości do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wągrowcu, ul. Klasztorna 19.
część nr 2 – obejmuje dostawę sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych oraz środków ochrony indywidualnej, obejmuje dostawę sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8b (część nr 2) – „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego urządzenia” do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia ilości zakupu
towarów ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – w ramach umowy i
odpowiednio wartości umowy- o maksymalnie 50% wartości Umowy.
Skorzystanie z prawa opcji następuje na podstawie jednostronnego oświadczenia
Zamawiającego. Do towarów ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w ramach
opcji stosuje się wszystkie zapisy dotyczące jakości i parametrów towarów objętych umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta, która uzyska największą liczbę punktów
w ramach kryteriów oceny ofert dla każdej z części zamówienia oraz spełni pozostałe postawione w
SWZ warunki. Zamawiający dokona sumowania punktów poszczególnych kryteriów oceny ofert (dla
każdej części zamówienia osobno):
Liczba punktów = C + G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu wykazania, że oferowane dostawy są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia,
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki
dowodowe - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego urządzenia, ze
wskazaniem nazwy/ typu / modelu/ producenta oferowanego sprzętu, zgodne z wymaganiami
SWZ – poza złącznikiem nr 1 zawierającym globalną kwotę ofertową należy dostarczyć
uzupełniony załącznik nr 8a (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 1) oraz
załącznik na 8b (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 2) do SWZ. Mając na
uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe
podlegają uzupełnieniu, w przypadku gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego urządzenia, ze wskazaniem
nazwy/ typu / modelu/ producenta oferowanego sprzętu, zgodne z wymaganiami SWZ – poza
złącznikiem nr 1 zawierającym globalną kwotę ofertową należy dostarczyć uzupełniony
załącznik nr 8a (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 1) oraz załącznik na 8b
(w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 2) do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający ma możliwość przekazania Wykonawcy zaliczki na poczet realizowanego
zamówienia w wysokości do 60% wartości umowy w terminie do 31.12.2021 r.
W przypadku, o którym mowa wyżej, zapłata za pozostałe 40% wartości umowy nastąpi po
bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, w terminie do 14 dni od
daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie korzystał z uprawnienia przekazania zaliczki
Wykonawcy, Zapłata za przedmiot umowy nastąpi po bezusterkowym jego odebraniu przez
Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 7a i 7b do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 10:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak