I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, krajowy numer identyfikacyjny
19724400000000, ul.
ul. Powstańców 1863 R.
,
99-400
Łowicz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
468 375 772, e-mail
soswlowicz@pro.onet.pl, faks
468 375 712.
Adres strony internetowej (URL):
https://soswlowicz.szkolnastrona.pl/bip/index.php
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna JST, szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://soswlowicz.szkolnastrona.pl/bip/index.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesyłanie / dostarczenie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
Adres:
Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Jana Brzechwy w Łowiczu, ul. Powstańców 1863 r. 12 h, 99-400 Łowicz,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Brak określenia warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Brak określenia warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Brak określenia warunku w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 2 pkt 2.1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3.2. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 3.1. podpkt 3.1.1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 pkt 3.2. stosuje się.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, natomiast spełnienie warunków wskazanych w SIWZ i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w § 8 Wykonawcy wykazują łącznie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
opisy, fotografie, rysunki, wzory, modele, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa:1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 – w zakresie danej części zamówienia,1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2,1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3,1.4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w tym zmianę terminu realizacji umowy, w następujących przypadkach:1.1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,1.2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,1.3. zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia,1.4. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.1.5. uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.),1.6. zmiany stanu prawnego, zmiany stawki podatku VAT,1.7. braku możliwości kontynuacji dostawy z winy Zamawiającego, 1.8. rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy,1.9. konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy,1.10. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,1.11. gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych robót, w celu instalacji, montażu przedmiotu umowy, 1.12. w przypadku wystąpienia awarii, siły wyższej np. klęski żywiołowe, konflikt zbrojny, zdarzenia związane z działaniem sił natury, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii itp.1.13. zmiany wymiarów, lokalizacji, kolorystyki, miejsca dostawy, uruchomienia, 1.14. wycofania podzespołów, modelu sprzętu / urządzenia z produkcji, 1.15. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne,1.16. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta,1.17. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,1.18. Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.1.19. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp,1.20. Wydłużenia terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego.2. Warunki dokonania zmian:2.1. zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie (w formie aneksu), pod rygorem nieważności,2.2. strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:2.2.1. opisze zaistniałe okoliczności,2.2.2. uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,2.2.3. obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,2.2.4. opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. 2.3. wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.3. Zamawiający dopuszcza zmianę w związku z tzw. Tarczą antykryzysową 4.0, w tym w szczególności w kwestii potrącania kar umownych. Tarcza 4.0 zawiera uregulowania m.in. w związku z zakazem potrącania kar umownych zastrzeżonych na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z wynagrodzenia wykonawcy lub z innych jego wierzytelności a także zakaz zaspokojenia tych kar z zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
08.01.2021, godzina:
15:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Jana Brzechwy w Łowiczu, tel.: tel./fax: (46) 837-57-12, e-mail: sekretariatsoswlowicz@gmail.com. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w SOS-W w Łowiczu którą jest Pan / Pani Patrycja Graczyk-Zielińska, z inspektorem można się skontaktować e-mail: patrycja.g@cuwpowiatlowicki.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie w/w zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9) nie przysługuje Pani/Panu:9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.II.Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. III.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczę części przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.8. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.9. Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 10. Ewentualne podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w opisie przedmiotu zamówienia określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do dostarczenia urządzeń. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia, sprzęt, wyposażenie posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w SIWZ. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).11. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ będą dokonywane w PLN.12. Do przeliczenia wszelkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia otwarcia ofert, przy czym średnie kursy dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 1 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - edukacyjnych i terapeutycznych w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny, 37421000-5 Maty gimnastyczne, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 37421000-5, 37420000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 2 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - edukacyjnych i terapeutycznych w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny, 37421000-5 Maty gimnastyczne, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 37421000-5, 37420000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 3 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - edukacyjnych i terapeutycznych tj. bieżni dla dzieci, w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 37441000-2 Bieżnie mechaniczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37441000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 4 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych, gier, kloców, pomocy terapeutycznych i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 5 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych, gier, kloców, pomocy terapeutycznych i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny, 37421000-5 Maty gimnastyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 37421000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 6 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych, gier, pomocy terapeutycznych i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 7 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - terapeutycznych i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 8 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - terapeutycznych w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 9 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - terapeutycznych - dostawa maty kodującej, w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
„Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ. Część 10 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych – terapeutycznych, gier, klocków, puzzli w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.