Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamieńsk
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-24
  • ZamawiającyGmina Kamieńsk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00305425
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50

1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87d377e3-1cb3-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020758/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „W Kamieńsku elektrycy i mechanicy rozwijają się zawodowo” dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacja, Umiejętności. Działanie XI.3 Kształcenie Zawodowe. Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) tj. poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
(zwaną dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 pzp, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych opisanych w
załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., jpg. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w
rozdziale 7 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wyłącznie poprzez Platformę
przetargową.
Pozostałe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w Rozdziale 8
Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Gmina Kamieńsk reprezentowana przez Burmistrza
Kamieńska ul. Wieluńska 50, 97-360 Kamieńsk tel. +044 681 71 23 faks +044 681 71 53 www.kamiensk.pl,
www.bip.kamiensk.com.pl
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Tomasz Jafra
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „W Kamieńsku elektrycy i
mechanicy rozwijają się zawodowo”” prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Znak sprawy: RIOŚZP.271.1.17.2022
Pozostałe informacje dot. RODO zawarto w Rozdziale 28 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 249475,98 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pracowni oraz montażem niżej
wymienionych maszyn i urządzeń na potrzeby pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Kamieńsku:
1) Komputerowe stanowisko uczniowskie z oprogramowaniem biurowym – 4 szt
2) Drukarka A4 – 1 szt
3) Monitor – 4 szt
4) Monitor interaktywny – 2 szt
5) Podstawowy zestaw edukacyjny z elektroniki – 4 szt
6) Generator przebiegów zmiennych o regulowanej częstotliwości – 3 szt
7) Oscyloskop dwukanałowy cyfrowy – 3 szt
8) Oscyloskop analogowy – 4 szt
9) Rezystory dekadowe – 3 szt
10) Indukcyjności dekadowe – 3 szt
11) Pojemności dekadowe – 3 szt
12) Miernik prędkości obrotowej silników elektrycznych – 3 szt
13) Miernik instalacji – 1 szt
14) Miernik impedancji pętli zwarcia – 1 szt
15) Miernik zabezpieczeń różnicowoprądowych – 1 szt
16) Watomierz - 3 szt
17) Sterownik PLC – 3 szt
18) Oprogramowanie narzędziowe dla sterowników PLC – 3 szt
19) Przewody d0 połączeń laboratoryjnych – 8 zestawów
20) Stycznik Hager – 40 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również
wymagań jakościowych zawarto w załączniku nr 4 do SWZ. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny,
profesjonalny i fabrycznie nowy, wysokiej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od
jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem
fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych
opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony sprzęt musi być zgodny z aktualnymi
normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa
bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do
uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu
dodatkowych elementów przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko na adres: Zespół Szkół
Ponadpodstawowych im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsk z siedzibą w 97-360 Kamieńsk ul. Szkolna 4. Dostawa
przedmiotu umowy obejmuje również koszty załadunku oraz rozładunku i wniesienia do pomieszczeń w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych opakowaniach
producenta, które powinny posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki go identyfikujące, a w
szczególności znak towarowy, markę producenta lub inne. Wykonawca, przy dostawie zamówienia dostarczy
Zamawiającemu kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz deklarację zgodności lub certyfikat CE.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy zawarte zostały w załączniku nr 3 do SWZ.
UWAGA! Wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sprzęt komputerowy zostanie zakupiony na potrzeby
placówki oświatowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art.
83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2022r poz. 931) dla dostaw
sprzętu komputerowego wskazanego w załączniku nr 8 do w/w ustawy (m.in. jednostki centralne komputerów, zestawy
komputerów stacjonarnych, monitory), pod warunkiem spełnienia wymogów, o których mowa w art. 83 ust. 13-15 w/w
ustawy. W sytuacji, gdy Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy kopię dokumentów, o których mowa w art. 83 ust.
14 w/w ustawy, wówczas wynagrodzenie brutto Wykonawcy zostanie obniżone o zastosowany do obliczenia ceny oferty
podatek VAT w wysokości 23%. Dokonane obniżenie nie będzie wymagało aneksu do umowy. Na etapie składania ofert w
celu zapewnienia porównywalności ofert Wykonawcy winni zastosować podstawową stawkę podatku od towarów i usług, tj.
23%.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60%
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających
się na przedmiot zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy
(wzorze umowy).

4.2.5.) Wartość części: 103675,77 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert - w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu
zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez
cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do pracowni, montażem oraz
przeszkoleniem wstępnym z obsługi (min. 3 godziny szkolenia) niżej wymienionych maszyn i urządzeń na potrzeby pracowni
mechanicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Kamieńsku:
1) Imadło wiertarskie maszynowe ze szczękami pryzmowymi – 2 szt
2) Imadło wiertarskie maszynowe przemysłowe – 1 szt
3) Stoły warsztatowe – 4 szt
Poz. Nr 1-3 nie wymagają przeprowadzenia szkolenia z obsługi wstępnej.
4) Spawarka 1 – 2 szt
5) Spawarka 2 – 2 szt
6) Przecinarka taśmowa – 1 szt
7) Ostrzałka do wierteł – 1 szt
8) Wiertarko – frezarka z posuwem osi – 1 szt
9) Wiertarko – frezarka 1 – 1 szt
10) Wiertarko – frezarka 2 – 1 szt
11) Tokarka stołowa 1 – 1 szt
12) Tokarka stołowa 2 – 1 szt
13) Tokarka stołowa 3 – 1 szt
14) Frezarka CNC – 1 szt
15) Szlifierka stołowa dwutarczowa 250-400V – 1 szt
16) Szlifierka stołowa dwutarczowa przemysłowa 200S-230V – 1 szt
17) Uniwersalna szlifierka taśmowa – 1 szt
18) Wiertarka stołowa – 1 szt
19) Wiertarka kolumnowa – 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również
wymagań jakościowych zawarto w załączniku nr 4 do SWZ. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny,
profesjonalny i fabrycznie nowy, wysokiej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od
jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem
fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych
opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony sprzęt musi być zgodny z aktualnymi
normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa
bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do
uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu
dodatkowych elementów przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko na adres: Zespół Szkół
Ponadpodstawowych im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsk z siedzibą w 97-360 Kamieńsk ul. Szkolna 4. Dostawa
przedmiotu umowy obejmuje również koszty załadunku oraz rozładunku i wniesienia do pomieszczeń w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych opakowaniach
producenta, które powinny posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki go identyfikujące, a w
szczególności znak towarowy, markę producenta lub inne. Wykonawca, przy dostawie zamówienia dostarczy
Zamawiającemu kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz deklarację zgodności lub certyfikat CE.
Ponadto dla maszyn i urządzeń określonych w pozycji nr 4-19 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić min. 3
godzinne szkolenie z wstępnej obsługi.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60%
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających
się na przedmiot zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy
(wzorze umowy).
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy zawarte zostały w załączniku nr 3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 145800,21 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert - w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu
zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez
cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki
dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - nie wymagane

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców.
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy), o których mowa
w ust. 11.4-11.7;
3) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty
składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich
informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może
zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7.7. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)
7.7.1 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o którym mowa w pkt.
7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.
7.7.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
7.7.3 W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej
osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy.
7.7.4 Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami
określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
7.7.5 Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, Wykonawca nie ma obowiązku składania oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r poz. 835) z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie wykonawcy następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych
w pkt. 4.3. SWZ, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie
zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub w konkursie, podlegają karze
pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w zdaniu poprzednim nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze
decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ocieplenia - Lutomiersk
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ocieplenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI