Doposażenie pracowni przedmiotów ścisłych w sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doposażenie pracowni przedmiotów ścisłych w sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie oraz pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Żorskie szkoły z pasją – poprawa jakości kształcenia ogólnego w Żorach” dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Zbigniewa Herberta w Żorach i Szkoły Podstawowej nr 17 im. Stanisława Ligonia w Żorach oraz w szafę na pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Gotowi do startu” dla Przedszkola nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Żorach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻory
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Żory
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-07
  • Numer ogłoszenia537765-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537765-N-2020 z dnia 2020-05-07 r.

Gmina Miejska Żory: Doposażenie pracowni przedmiotów ścisłych w sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie oraz pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Żorskie szkoły z pasją – poprawa jakości kształcenia ogólnego w Żorach” dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Zbigniewa Herberta w Żorach i Szkoły Podstawowej nr 17 im. Stanisława Ligonia w Żorach oraz w szafę na pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Gotowi do startu” dla Przedszkola nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Żorach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie publiczne na doposażenie pracowni przedmiotów ścisłych w sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie oraz pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Żorskie szkoły z pasją – poprawa jakości kształcenia ogólnego w Żorach”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, poddziałania 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs oraz zamówienia publicznego na szafę na pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Gotowi do startu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 11.1.2. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej –RIT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, krajowy numer identyfikacyjny 27625554200000, ul. Al. Wojska Polskiego  25 , 44-240  Żory, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 348 245, e-mail umzory@um.zory.pl, faks 324 348 248.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7074, https://platformazakupowa.pl/zory
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zory.pl/?c=7074, https://platformazakupowa.pl/zory

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zory.pl/?c=7074, https://platformazakupowa.pl/zory

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/zory

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Urząd Miasta Żory Al. Wojska Polskiego 25 44-240 Żory INFORMACJA-parter
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://platformazakupowa.pl/zory
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pracowni przedmiotów ścisłych w sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie oraz pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Żorskie szkoły z pasją – poprawa jakości kształcenia ogólnego w Żorach” dla III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Zbigniewa Herberta w Żorach i Szkoły Podstawowej nr 17 im. Stanisława Ligonia w Żorach oraz w szafę na pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Gotowi do startu” dla Przedszkola nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Żorach.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotów ścisłych w sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie oraz pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Żorskie szkoły z pasją – poprawa jakości kształcenia ogólnego w Żorach” oraz w szafę na pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Gotowi do startu”.

II.5) Główny kod CPV: 39290000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30200000-1
38652100-1
48900000-7
39160000-1
39180000-7
39141500-7
39162100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia (dotyczy części 1 – 6 zamówienia): 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – termin wymagany.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, - wycena ofertowa (oddzielnie dla każdej części)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) dla części 1 – 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100);2) dla części 2 – 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100); 3) dla części 5 – 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100);4) dla części 6 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100); Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w części 3 i 4 zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na przedmiot zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 144 ustawy pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
A. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. B. Sprecyzowanie kryterium oceny ofert 1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: (n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie: a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej 2) w kryterium 2 – okres gwarancji na przedmiot zamówienia ocena punktowa przedstawia się następująco: 1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy – 0 punktów 2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące – 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40). Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta na daną część zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sprzęt komputerowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprzęt komputerowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 30200000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2 – okres gwarancji na przedmiot zamówienia ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy – 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące – 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40).Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta na daną część zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp).


Część nr: 2 Nazwa: Sprzęt multimedialny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprzęt multimedialny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 38652100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2 – okres gwarancji na przedmiot zamówienia ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy – 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące – 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40).Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta na daną część zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp).


Część nr: 3 Nazwa: Oprogramowanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2 – okres gwarancji na przedmiot zamówienia ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy – 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące – 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40).Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta na daną część zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp).


Część nr: 4 Nazwa: Szafa na pomoce dydaktyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szafa na pomoce dydaktyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 39160000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2 – okres gwarancji na przedmiot zamówienia ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy – 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące – 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40).Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta na daną część zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp).


Część nr: 5 Nazwa: Dygestorium
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dygestorium
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 39180000-7, 39141500-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2 – okres gwarancji na przedmiot zamówienia ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy – 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące – 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40).Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta na daną część zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp).


Część nr: 6 Nazwa: Pracownia biologiczna, fizyczna, chemiczna – szkielety, modele, plansze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pracownia biologiczna, fizyczna, chemiczna – szkielety, modele, plansze
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 39162100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na przedmiot zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik, tj. cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n:b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej2) w kryterium 2 – okres gwarancji na przedmiot zamówienia ocena punktowa przedstawia się następująco:1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy – 0 punktów2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące – 40 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Wykonawca nie otrzyma większej ilości punktów niż 40).Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta na daną część zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami)- Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami). Balkon jest wpuszczony w elewację, znajduje się na czwartym piętrze w bloku w Dąbrowie Górniczej. Długość (szerokość) balkonu: 258 cm. Balkon trzeba zabezpieczyć od barierki do góry wysokość od barierki do góry: 175 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI