IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC): |
60,00 |
. Kryterium „Termin dostawy” (KTD)30 dni kalendarzowych : |
0,00 |
. Kryterium „Termin dostawy” (KTD)25 dni kalendarzowych : |
20,00 |
. Kryterium „Termin dostawy” (KTD)20 dni kalendarzowych : |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa wzór umowy, które jest załącznikiem nr 7do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) ceny ofertowej, w przypadku zmiany prawa w zakresie stawki podatku VAT oraz wydania indywidualnej interpretacji podatkowej uzasadniającej zastosowanie zmienionej stawki VAT, z zastosowaniem zmienionej stawki VAT, wynikającej z otrzymanej interpretacji. b) terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: - działania siły wyższej (zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec) – termin realizacji zamówienia może zostać przesunięty o udokumentowany czas przerwy związanej z zaistnieniem siły wyższej, 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp. 5. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 6. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 7. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wycenę jednostkową poszczególnych pozycji wyposażenia przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, na kwotę podaną w ofercie. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania, a cena jednostkowa wyposażenia ma na celu przyporządkowanie dostarczonego wyposażenia do poszczególnych pracowni.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-24, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 - Dostawa sprzętu elektronicznego: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektor mult. z ekranem – 4 szt., Ekran do projektora el. – 4szt., Drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką urz. wiel. – 1szt,, Drukarka laserowa mono sieciowa ze skanerem i kopiarką – 12 szt., Komputer z monitorem – 1 szt., Ekran projekcyjny – 3 szt., Projektor multimedialny - o rozdzielczości - nie mniejszej niż 1920 x 1080 Full HD,− wraz z projekcją stereoskopową – 1 szt., Telewizor z uchwytem – 1 szt., Komputer przenośny z oprogramowaniem – 2 szt., Czytnik kodów kreskowych – 4szt., Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych – 4 szt., Zestaw narzędzi montażowych do okablowania sieciowego – 7 zestawów, Płyta montażowa – 7 szt., Szafa dystrybucyjna 19" 3-sekcyjna – 7 szt., Tester okablowania – 7 szt., Materiały, surowce półfabrykaty i inne środki niezbędne w procesie kształcenia – 7szt., Switch zarządzalny typu rack 32 porty – 1 szt., Switch zarządzalny typu rack min. 8 portów – 7 szt., Koncentrator ADSL – 7 szt., Router ADSL – 7 szt., Telefon VoIP – 7 szt., Access Point – 7 szt., Przewody, elementy montażowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38652110-4, 30213300-8, 30232110-8, 38653400-1, 32300000-6, 48318000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium cena (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 – Dostawa tablic szkolnych: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tablica szkolna biała suchościeralna magnetyczna – 2 szt., Tablica flipchart – 4 szt., Tablica szkolna biała sucho ścieralna – 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39292000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 – Dostawa apteczek: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Apteczka – 1 szt., Apteczka przemysłowa – 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141623-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium cena (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 – Dostawa sprzętu gastronomicznego: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Schematy rozw. ukł. funk.pom.zakł.gastr. – 1 szt., Zestaw garnków i naczyń kuchennych – 4 szt., Zestaw noży kuchennych – 4 szt., Drobny sprzęt prod. – 4szt., Maszynka do mielenia – 4 szt., Frytownica – 4 szt., Kuchenka mikrofalowa – 1 szt., Podgrzewacz do talerzy – 1szt., Urządzenie do gotowania w niskich temperaturach – 1 szt., Naświetlacz do jaj – 1 szt., Sokowirówka – 1 szt., Robot kuch. Wieloczynnościowy – 4 szt., Zestaw porcelany kuchennej – 4 szt., Zestaw sztućców – 4 szt., Zestaw szkła gastr. – 4 szt., Taca kelnerska – 4 szt., Płyta grillowa – 1 szt., Krajalnica wózkiem – 1 szt., Czajnik elektryczny – 4 szt., Gofrownica – 1 szt., Waga kuchenna – 1 szt., Zestaw przyborów do dekoracji żywności – 4 szt., Zestaw przyborów kuch. – 4 szt., Patelnia – 5 szt., Patelnia do naleśników – 5szt., Termometr do mierzenia temp. Prod. – 4 szt., Waga pomiarowa – 4 szt., Zestaw miarek – 4 szt., Zastawa stołowa – 2 szt., Szkło stołowe – 2 szt., Sztućce – 2szt., Podgrzewacz do potraw – 2 szt., Taca kelnerska antypoślizgowa – 6 szt., Drobny sprzęt barmański – 4 szt., Czajnik elektryczny – 1 szt., Kruszarka do lodu elektryczna – 1 szt., Mikser barowy – 1 szt., Termometry – 3 szt., Dozowniki i miarki barowe – 1 szt., Patery do ciast – 2 szt., Warnik – 1 szt., Pojemnik termoizolacyjny do lodu – 1 szt., Obrus – 8 szt., Zestaw bielizny stołowej – 1 szt., Elementy dekoracji stołów – 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39711000-9, 39315000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium cena (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 – Dostawa mebli i wyposażenia do gastronomii oraz obsługi gości: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stoły produkcyjne – 7 szt., Zlewozmywak z kranem – 4 szt., Regał – 3 szt., Kosz na śmieci – 6 szt., Zestaw pojemników na segr. odpady – 1 szt., Stół z 4 krzesłami – 4 szt., Umywalka do rąk z szafką – 3 szt., Zestaw sprzątający – 4 szt., Stoły restauracyjne – 4 szt., Krzesła do stołów – 16 szt., Pomocnik kelnerski na kółkach – 4 szt., Wózek kelnerski do uzupełniania zastawy – 1 szt., Chłodziarka podblatowa – 1 szt., Blat roboczy – 1 szt., Lada barowa – 1 szt., Stołki barowe – cockery – 3 szt., Regał barowy – 2 szt., Kredens i komoda – 2 szt., Zlewozmywak dwukomorowy z instalacją ciepłej i zimnej wody – 1szt., Kosz na odpady – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39143122-7, 39143310-2, 39113100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium cena (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 - Doposażenie pracowni montażu i konserwacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych – technik elektryk: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SILNIK ELEKTRYCZNY 230v 1,5kW 2800 1 fazowy – 1szt., Silnik prądu stałego 12V 200W – 1szt., Multimetr cyfrowy – 1 szt., Miernik rezystancji izolacji – 1szt., Watomierz analogowy – 1szt., Woltomierz – 1szt., Tachometr cyfrowy – 1szt., Autotransformator 0-250V/ 2A – 1szt., Autotransformator 8A – 1szt., Wyłącznik nadprądowy na szynę – 2 szt., Łącznik przyciskowy monostabilny – 1 szt., Wyłącznik silnikowy 1A 0,25kW PKZM0-1 – 1szt., Lampki sygnalizacyjne Czer+ziel+żółta – 3szt., Zestaw narzędzi – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 31700000-3, 38340000-0, 31200000-8, 44511000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium cena (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 - Doposażenie pracowni montażu i eksploatacji instalacji elektrycznej – technik elektryk: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyłącznik różnicowo prądowy – 2szt., Przekaźniki styczniki np. DILM, R4 XBS 230V 4P, Podstawka na TH R5 – 3szt., Wyłączniki przepięciowe 1P kat. C 2P kat. C 4P kat. BC – 3szt., Rozdzielnica natynkowa RN 12 – 1szt., Liczniki energii elektrycznej 1-fazowy – 1szt., Liczniki energii elektrycznej 3-fazowy – 1szt., Multimetr cyfrowy – 1 szt., Miernik rezystancji uziemień – 1szt., Tablice demonstracyjne zawierające elementy instalacji spotykane w rzeczywistości – 1szt., Tablica demonstracyjna symulująca instalacje elektryczne z uwzględnieniem tablicy rozdzielczej – 1szt., Tablica demonstracyjna symulująca pomiary elektryczne oraz uszkodzenia i nieprawidłowości w obwodach elektrycznych – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 31700000-3, 38340000-0, 31200000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 – Doposażenie pracowni elektrotechniki i elektroniki – technik mechatronik: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zasilacz stabilizowany napięcia stałego – 1szt., Generator funkcyjny 20Hz-150kHz – 1szt., Generator funkcyjny 3MHz – 1szt., Multimetr cyfrowy – 1szt., Multimetr cyfrowy laboratoryjny – 1szt., Oscyloskop cyfrowy (do 50 MHz) – 1szt., Oscyloskop cyfrowy (do 100 MHz – 1szt., Woltomierz analogowy AC/DC – 1szt., Amperomierz analogowy AC – 1szt., Amperomierz analogowy DC – 1 szt., Wielofunkcyjny miernik mocy – 1szt., Miernik cyfrowy RLC – 1szt., Mostek cyfrowy RLC – 1szt., Dekada rezystancyjna – 1szt., Dekada pojemnościowa – 1szt., Dekada indukcyjna – 1szt., Rezystor suwakowy – 1szt., Zadajnik stanów logicznych – 1szt., Tester kierunku wirowania faz i obrotów silnika – 1szt., Tachometr ze stroboskopem – 1szt., Transformator 1-fazowy (separujący – 1szt., Transformator 1-fazowy (bezpieczeństwa (obniżający) – 1szt., Przekaźnik elektryczny – 1szt., Stycznik 3-fazowy – 1szt., Łączniki, wyłączniki – 1szt., Wskaźniki napięcia – 1szt., Wyłączniki krańcowe z rolką – 1szt., Stacja lutownicza – 1szt., Silnik elektryczny 3-fazowy prądy przemiennego asynchroniczny – 1szt., Silnik elektryczny 3-fazowy prądy przemiennego komutatorowy – 1szt., Silnik elektryczny prądu stałego – 1szt., Silnik krokowy – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38340000-3, 31120000-3, 31680000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 - Doposażenie pracowni montażu urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych –technik mechatronik: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stół montażowy warsztatowy z oświetleniem – 1szt., Zestaw elektronarzędzi (wiertarka, szlifierka, wkrętarka, itp.) – 1szt., Zestaw narzędzi monterskich podstawowych i spec. – 1szt., Przyrządy do pomiaru kątów – 1szt., Lampa warsztatowa – 1szt., Stół ślusarski z imadłem i półkami narzędziowymi – 1szt., Multimetr cyfrowy True RMS – 1szt., Oscyloskop cyfrowy 2 - kanałowy 50MHz – 1szt., Elementy złączne pneumatyczne i hydrauliczne – 1szt., Przewody pneumatyczne i hydrauliczne – 1szt., Elementy łączeniowe elektryczne – 1szt., Stoły warsztatowe – 8szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 44511000-5, 42650000-7, 39151200-7, 42652000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10 - Doposażenie pracowni technologii - technik mechanik: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Twardościomierz Brinella – 1szt., Twardościomierz Rockwella – 1szt., Płyta pomiarowa – 1szt., Suwmiarka uniwersalna – 14 szt., Mikrometr do pomiarów zewnętrznych – 4szt., Mikrometr do pomiarów wewnętrznych – 2szt., Kątomierze – 6szt., Kątownik – 2szt., Promieniomierz – 2szt., Sprawdzian grzebieniowy do gwintów – 4szt., Przymiar metrowy – 4szt., Szczelinomierz – 4szt., Liniał – 1szt., Czujnik zegarowy – 2szt., Płytki wzorcowe – 2szt., Sprawdziany dwugraniczne – 4szt., Sprawdziany dwugraniczne–2szt., Średnicówka – 2szt., Głębokościomierz mikrometryczny – 2szt., Narzędzia do montażu -4szt., Narzędzia ślusarskie – 4szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38340000-0, 31700000-3, 44511000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część 11- Doposażenie pracowni warsztatów szkolnych - technik mechanik: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Suwmiarka uniwersalna – 1szt., Mikrometr do pomiarów wewnętrznych – 1szt., Czujnik zegarowy dźwigniowy elektroniczny – 1szt., Płytki wzorcowe – 1szt., Głębokościomierz mikrometryczny – 1szt., Gwintowniki z oprawką – 1szt., Narzynki z oprawką – 1szt., Stół ślusarski – 6szt., Płyta traserska – 1szt., Stół montażowy – 1szt., Nożyce dźwigniowe do cięcia blach – 1szt., Zestaw narzędzi ślusarskich – 1szt., Praski montażowe – 1szt., Urządzenia do nagrzewania i chłodzenia – 1szt., Imadło ślusarskie – 1szt., Zastaw narzędzi monterskich – 1szt., Zgrzewarka elektryczna – 1szt., Zaciski, zwornice – 1szt., Piec elektryczny oporowy (lub gazowy) – 1szt., Wanna hartownicza – 1szt., Narzędzia i sprzęt do obróbki cieplnej metali – 1szt., Palenisko kowalskie – 1szt., Kleszcze kowalskie – 1szt., Kowadło kowalskie – 1szt., Stół z blatem stalowym i imadłem kowalskim – 1szt., Młotki kowalskie – 1szt., Przecinaki przebijaki kowalskie – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 44511000-5, 31700000-3, 42652000-1, 42390000-6, 42990000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część 12 – Doposażenie pracowni mechatroniki samochodowej i pracowni samochodowej: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Multimetr samochodowy – 1szt., Oscyloskop samochodowy – 1szt., Czujnik zegarowy z podstawą – 1szt., Klucz dynamometryczny – 1szt., Komplet kluczy montażowych – 1szt., Komplet do montażu osprzętu głowic – 1szt., Przyrząd do montażu pierścieni tłokowych – 1szt., Przyrząd kłowy – 1szt., Ściągacz do łożysk i kół zębatych – 1szt., Tester sondy lambda – 1szt., Endoskop – 1szt., Tester płynu hamulcowego – 1szt., Zestawy przelewowe do wtryskiwaczy – 1szt., Refraktometr – 1szt., Tester akumulatora – 1szt., Zestaw narzędzi – 1szt., Miernik ciśnienia sprężania ZI – 1szt., Miernik ciśnienia sprężania ZS – 1szt., Zestaw do pomiaru ciśnienia oleju.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38340000-0, 44511000-5, 31720000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część 13 – Dostawa schodołazu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Schodołaz gąsienicowy – 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Kryterium „Cena” (KC) |
60,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 30 dni kalendarzowych |
0,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 25 dni kalendarzowych |
20,00 |
Kryterium „Termin dostawy” (KTD) 20 dni kalendarzowych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: