Aranżacja oraz dostawa ekspozycji stałej do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Gminie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Aranżacja oraz dostawa ekspozycji stałej do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Gminie Rzepiennik Strzyżewski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzepiennik Strzyżewski
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyGmina Rzepiennik Strzyżewski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00293724
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Aranżacja oraz dostawa ekspozycji stałej do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Gminie Rzepiennik Strzyżewski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzepiennik Strzyżewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzepiennik Strzyżewski 400

1.5.2.) Miejscowość: Rzepiennik Strzyżewski

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-163

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 653 05 01

1.5.8.) Numer faksu: 14 653 05 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzepiennik@rzepiennik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepiennik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aranżacja oraz dostawa ekspozycji stałej do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Gminie Rzepiennik Strzyżewski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2a011ba-5285-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002319/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Materiały do prowadzenia zajęć w Ośrodku Edukacji Ekologicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.2 Ochrona różnorodności biologicznej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugrzepiennikstrzyzewski,m,392073,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi
do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) – za
pośrednictwem systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal). Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty email
(adres: budownictwo_rzepiennik@poczta.fm).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemów
miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/ portal), b) poczty
elektronicznej (adres e-mail: budownictwo_rzepiennik@poczta.fm). Szczegółowe informacje na temat
trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w pkt 7 SWZ. Zamawiający
wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym
podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem
zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w pkt 2.7 SWZ oraz zapisami § 12 projektowanych postanowień umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w pkt 2.7 SWZ oraz zapisami § 12 projektowanych postanowień umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aranżacja oraz dostawa ekspozycji stałej do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Gminie Rzepiennik Strzyżewski

4.2.6.) Główny kod CPV: 39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22312000-0 - Obrazki

22462000-6 - Materiały reklamowe

31671100-1 - Obudowy szklane

32321300-2 - Materiały audiowizualne

39143310-2 - Stoliki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39171000-1 - Witryny wystawowe

72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (KC) 60 %
2) Okres gwarancji (G) 20 %
3) Okres wsparcia i aktualizacji aplikacji edukacyjnych (WA) 20%
Zamawiający dokona oceny ofert wyłącznie na podstawie kryteriów i ich znaczeń określonych wyżej w następujący sposób:

W kryterium Cena ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
KC = (cm/c) x 60 pkt,
gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert , zaś c oznacza cenę danej oferty.

Uzyskana wartość (cm/c) zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
W kryterium „cena” oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów


Kryterium Okres gwarancji – znaczenie w ocenie ofert 20% = 20 pkt

Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonych informacji w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SWZ, zgodnie z poniższym wzorem:
Oferowana Gwarancja Liczba punktów za kryterium G
2 lata 0 pkt
3 lata 7 pkt
4 lata 14 pkt
5 lat lub więcej 20 pkt

Warunki ogólne dla kryterium G
a) Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej wymaganego minimum podanego w pkt.3.6 SWZ spowoduje odrzucenie oferty .
b) Nie wpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje że dana oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium, chyba że będzie to wynikać z innego dokumentu załączonego do oferty.
c) W przypadku braku określenia okresu gwarancji (nie wskazanego w formularzu ofertowym oraz w innych dokumentach) Zamawiający w takiej sytuacji uzna, że Wykonawca oferuje minimalny termin gwarancji określony w SWZ.

Kryterium Okres wsparcia i aktualizacji aplikacji edukacyjnych (WA) – znaczenie w ocenie ofert 20% = 20 pkt
Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonych informacji w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ zgodnie z poniższym wzorem:
Okres wsparcia i aktualizacji aplikacji edukacyjnych Liczba punktów kryterium WA
1 rok 0 pkt
2 lata 10 pkt
3 lata lub więcej 20 pkt
Zamawiający przez „ okres wsparcia i aktualizacji aplikacji edukacyjnych’’ rozumie okres liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w którym to wykonawca zapewnia wsparcie techniczne dla wytworzonych i przekazanych Zamawiającemu aplikacji multimedialnych jak również zapewnia usługi w zakresie aktualizacji wybranych materiałów jakie wykorzystują przekazane aplikacje multimedialne (treści, zdjęcia, wideo, ścieżki dźwiękowe), przy czym aktualizacje mogę być wykonywane nie częściej niż 2 razy w ciągu roku.
Ocena kryterium WA ma następujące zasady:
a) Zamawiający wymaga aby okres wsparcia i aktualizacji aplikacji edukacyjnych wynosił co najmniej 1 rok ( przeliczony na dni ) liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy .
b) Brak podanych informacji w tym zakresie w formularzu ofertowym oznacza, iż wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium , chyba że z innego dokumentu złożonego w ofercie wynika inaczej .
c) W przypadku braku określenia okresu wsparcia i aktualizacji (nie wskazanego w formularzu ofertowym oraz w innych dokumentach) Zamawiający w takiej sytuacji uzna, że Wykonawca oferuje minimalny termin określony w SWZ tj. 1 rok.


Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów Pi obliczona według wzoru: Pi = KC + G + WA

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wsparcia i aktualizacji aplikacji edukacyjnych

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej jedną kompleksową dostawę stałej ekspozycji przyrodniczej* o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto i powierzchni nie mniejszej niż 120 m2.
Uwaga :
*Zamawiający przez kompleksową dostawę stałej ekspozycji przyrodniczej rozumie realizację
zamówienia podlegającego co najmniej na:
- opracowaniu koncepcji aranżacji przestrzeni wystawienniczej prezentującą walory przyrodnicze (w
zakresie przyrody ożywionej i/lub nieożywionej) i/lub zjawiska siły przyrody, i/lub procesy
przyrodnicze )
- opracowaniu ramowego programu edukacyjnego wraz ze scenariuszem zwiedzania
- dostawie i instalacji wyposażenia stałego ekspozycji i eksponatów
- opracowania materiałów multimedialnych i graficznych związanych tematycznie z wykonanymi
ekspozycjami
- opracowania opisów z informacją edukacyjną i przyrodniczą dla materiałów drukowanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga!
Zamawiający odstąpi od wezwania ww. oświadczenia w sytuacji gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
- Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Uwaga : w przypadku dostaw wykonywanych dowody nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące od terminu złożenia ofert określonego w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami określonymi przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, o których mowa w art. 105 ust. 1 i art. 106 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
1) karta katalogowa lub folder lub inne dokumenty zawierającej informacje techniczne dla urządzenia wymienionego w rozdziale 2 poz.1.5 - załącznik nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami określonymi przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, o których mowa w art. 105 ust. 1 i art. 106 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
1) karta katalogowa lub folder lub inne dokumenty zawierającej informacje techniczne dla urządzenia wymienionego w rozdziale 2 poz.1.5 - załącznik nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3500,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje
dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zawarte są w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w przypadkach określonych w § 9 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI